جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

لیست نمایندگی های حرف آخر (تلفن نمایندگی های مجاز حرف آخر)

لیست نمایندگی های حرف آخر

در این بخش ما همراه شما هستیم با ارائه لیست نمایندگی های حرف آخر ، همانطور که می دانید در سال های اخیر، موسسات و کلاس های کنکور بسیار زیادی در شهرهای مختلف ایران تاسیس شده اند! اما به نظر شما آیا تمام این موسسات از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟! قطعا خیر! پس بهتر است با موسسات معتبر مانند حرف آخر بیشتر آشنا شویم. نمایندگی های حرف آخر در سراسر کشور آماده هستند تا به شما برای موفقیت در کنکور کمک کنند.

حرف آخر با بکارگیری روش های خلاقانه در حل تست ها و کمک گرفتن از اساتید مشهور کنکور توانسته است ویدیوهای آموزشی جذابی را تولید نماید که با مشاهده آنها از سایر کلاس های کنکور با هزینه های هنگفت بی نیاز خواهید شد. حال اگر بخواهید از این خدمات استفاده کنید باید به نمایندگی های حرف آخر در استان های مختلف مراجعه کنید. در این مقاله می خواهیم با همین نمایندگی ها و خدماتی که ارائه می دهند بیشتر آشنا شویم؛ پس در ادامه مقاله همراه ما باشید!

مشاوره حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

آشنایی با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر را می توان امروزه جزء یکی از موفق ترین موسسات آموزشی کنکور در کشور به حساب آورد. چرا که نتایج سال های گذشته این موسسه نشان می دهد که استفاده کنندگان از محصولات آموزشی حرف آخر، رتبه های خوبی در کنکور سراسری به دست آورده اند.

در واقع، این موفقیت ها اتفاقی نیست! بلکه ناشی از برنامه ریزی دقیق و تجربه گرانبهای اساتید حرف آخر می باشد که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. این اساتید توانسته اند با بکارگیری تکنیک های آموزشی و استفاده از انیمیشن های جذاب، فیلم هایی را تولید کنند که تمامی مباحث کنکوری را به شیوه ای نوین آموزش می دهد. نمایندگی های حرف آخر برای همه دانش آموزان در تمامی رشته ها محصولات متنوع خود را تهیه کرده اند.

نمایندگی های حرف آخر چه محصولاتی ارائه می کنند؟

موسسه حرف آخر در طی سالیان گذشته تجارب ارزشمندی در زمینه کنکور کسب کرده است. حال می خواهد این تجارب را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار دهد. به همین دلیل، برای تمامی مقاطع تحصیلی و رشته های مختلف برنامه ریزی دقیقی ارائه داده است. نمایندگی های حرف آخر حتی به فکر دانش آموزان نظام قدیم هم بوده اند! به طوری که برخی از فیلم ها و پکیج های آموزشی فقط مخصوص این دانش آموزان تهیه شده است. از جمله محصولات و پکیج های آموزشی در نمایندگی های حرف آخر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج کامل دروس تخصصی رشته تجربی حرف آخر (نظام جدید)
  • پکیج کامل دروس عمومی حرف آخر ( نظام جدید)
  • فیزیک جامع حرف آخر ( نظام جدید)
  • گرامر و لغات جامع زبان خارجه حرف آخر (نظام جدید)
  • مقاطع مخروطی حرف آخر
  • 10 آزمون جامع حرف آخر نظام قدیم
  • و ده ها پکیج و بسته ی آموزشی دیگر
لیست نمایندگی های حرف آخر
لیست نمایندگی های حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

لیست نمایندگی های حرف آخر

خرید محصولات به صورت مستقیم : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

1 سید محسن فاطمی 9 علی حاج ملا حاجی
2 فرشاد رضانژاد 10 لیلی منتظری کفشگر کلایی
3 مهران اخترشناس 11 الهام عسکری
4 محمد تقی کمالی اقدم 12 محمد شاکری
5 جواد ربیعی کفشگر 13 آرمان قربانی
6 علی باقری هوجقان 14 محمد رضا بیتاج
7 سید محمد علی دربندی 15 محمد سعید اکبری
8 سید محسن قاضی 16  

نمایندگی های موسسه حرف آخر در استان ها

اگر می خواهید از محصولات موسسه حرف اخر استفاده کنید، نیازی نیست که حتما ساکن شهر تهران باشید! حرف آخر برای راحتی داوطلبان و دانش آموزان کنکوری در اکثر استان های کشور نمایندگی تاسیس کرده است. به همین دلیل، شما می توانید از خدماتی که نمایندگی های حرف آخر در شهرهای مختلف ارائه می دهند به راحتی استفاده کنید. از جمله شعب حرف آخر می توان به شعبه اصفهان، شیراز، لرستان، زاهدان، مازندران و بسیاری از شهرهای دیگر اشاره کرد. در نمایندگی حرف آخر در اصفهان می توانید به تمامی محصولات این موسسه دسترسی داشته باشید.

همچنین داوطلبان ساکن شهر شیراز نیز می توانند با مراجعه به نمایندگی شیراز حرف آخر از آنها کمک بخواهند. چرا که تنوع محصولات و پکیج های حرف آخر بسیار بالا است و برای خرید آنها بهتر است با مشاوره حرف آخر مشورت کرده باشید. جالب است بدانید که نمایندگی های حرف آخر در سایر شهرها هیچ هزینه اضافه ای بابت پکیج ها از شما دریافت نخواهند کرد و قیمت در تمام شعب در استان ها ثابت است. بنابراین با کمترین هزینه می توانید پکیج های منحصر به فرد حرف آخر را در سراسر کشور تهیه کنید.

در این رابطه بخوانید: لیست قیمت محصولات حرف اخر

دفتر مرکزی حرف آخر

موسسه حرف آخر تولید کننده انواع فیلم های آموزشی کنکور توسط اساتید معتبر و با تجربه است. این موسسه در اکثر شهرهای ایران دارای شعبه است. علاوه بر نمایندگی های حرف آخر در استان ها، این موسسه دارای نمایندگی در تهران نیز می باشد. در این نمایندگی نیز تمامی محصولات و پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر با تخفیف های ویژه ای به داوطلبان و دانش آموزان ارائه می شود. همچنین، به دلیل اهمیت مشاوره در کنکور سراسری، نمایندگی موسسه حرف آخر قابلیت ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای به کنکوری ها را فراهم کرده است. شما می توانید با شماره تلفن نمایندگی های حرف آخر  تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، پکیج های آموزشی مناسب خود را نیز سفارش دهید.

مشاوره رایگان حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مشاوره های کنکور در نمایندگی های حرف آخر

همانطور که گفتیم، در نمایندگی های حرف آخر علاوه بر معرفی محصولات و فیلم های آموزشی، مشاوره های کنکور نیز انجام می شود. در واقع، موسسه حرف آخر تمام تلاش خود را می کند تا دانش آموزان بتوانند بهترین نتایج خود را بگیرند. به همین دلیل، ابتدا به شما می گوید که در چه زمینه ای مشکل دارید و سپس راه حل آن را پیدا می کند! شما با کمک نمایندگی های مرکزی حرف آخر یک مسیر را شروع می کنید که در هدف اولیه آن موفقیت در امتحانات نهایی و دبیرستان است. سپس با استفاده از مشاوره در کنار مشاوران های باتجربه به سمت موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر حرکت خواهید کرد.

خرید محصولات از سایت اینترنتی حرف آخر

با گسترش فضای مجازی و اینترنت در جامعه، دیگر کمتر کسی را مشاهده می کنید که تا به حال خرید اینترنتی انجام نداده باشد. امروزه دیگر نیازی نیست برای خرید یک پکیج آموزشی ساعت ها در ترافیک بمانید و وقت خود را تلف کنید! موسسه حرف آخر با در نظر گرفتن این مسئله توانسته است سایت اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

در این سایت و بخش فروشگاه حرف آخر ، مشخصات تمامی پکیج ها و فیلم های آموزشی حرف آخر به طور کامل موجود است. همچنین، برای خرید آنها یک تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی نمایندگی های حرف آخر محصولات مورد نظر خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل هر کدام از آنها را سفارش دهید. پس از آن، در کمترین زمان ممکن پکیج های خریداری شده به دست شما خواهد رسید. بنابراین هم تخفیف خوبی گرفته اید و هم وقت خود را تلف نکرده اید!

تماس با حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

جمع بندی و نتیجه گیری

لیست نمایندگی های حرف آخر در تهران و در اکثر شهرهای کشور این آمادگی را دارند که محصولات و خدمات خود را به دانش آموزان و داوطلبان کنکور به طور کامل ارائه دهند. در نمایندگی های اصفهان، لرستان، شیراز و غیره می توان تمامی بسته های آموزشی و فیلم های کنکوری را سفارش داد و از آنها برای موفقیت در کنکور سراسری خود استفاده کرد. فقط کافی است با نمایندگی های حرف آخر در شهر خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که به شما مشاوره بدهند.

توجه داشته باشید که این مشاوره ها رایگان خواهد بود. همچنین، امکان سفارش فیلم های آموزشی از طریق سایت اینترنتی حرف آخر نیز فراهم است! بنابراین به سادگی می توانید با مشخصات و ویژگی های پکیج های حرف آخر آشنا شوید. در این شرایط اگر پکیج مناسب شما بود، می توانید به راحتی آن را سفارش داده و درب منزل خود در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

5/5 - (6 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
بامری
بامری
1 سال قبل

واقعا عالیه

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.