جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

شماره تماس موسسه حرف آخر | واحد فروش، شماره واتساپ حرف آخر

با سلام، در این مقاله تصمیم داریم به ارائه شماره تلفن تماس موسسه حرف آخر ، شماره پشتیبانی حرف آخر ، شماره واتساپ حرف آخر، شماره واحد فروش حرف آخر بپردازیم و شماره دفتر حرف اخر را در اختیار شما دانش آموزان گرامی و عالیقدر قرار دهیم. همان طور که می دانید دفتر مرکزی حرف آخر در تهران واقع است بر همین اساس بسیاری از دانش آموزان از سراسر نقاط کشور که اقدام به خرید پکیج از این مجموعه را می کنند یا قبلا انجام داده اند دوست دارند جهت پیگیری سفارشات خود و یا هر دلیل دیگر تماسی مجموعهداشته باشند و به دنبال شماره حرف اخر هستند. ما در این بخش در رباطه با شماره دفتر این مجموعه بزرگ کنکوری بیشتر صحبت خواهیک کرد.

موسسه حرف آخر به عنوان بزرگترین و قدرتمند ترین مجموعه یا همان انتشارات کنکور در ایران بوده و تا به اینجا توانسته با پکیج های آموزشی که ارائه می کند خود را به جامعه کنکوری معرفی کند و هر ساله رتبه برتر های زیادی را به جامعه تحویل دهد.اگر شما هم تصمصم دارید در کنکور یک رتبه قابل قبول کسب کنید و به رشته مورد علاقه تان قبول شوید بهترین گزینه را انتخاب کردید یعنی پکیج های موسسه آموزسی حرف اخر

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

شماره تماس موسسه حرف آخر
شماره تماس وسسه حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

تلفن تماس موسسه حرف آخر

از آنجایی که این مجموعه انتشاراتی کاملترین موسسه بشمار می آید توانسته خطوط ارتباطی قدرتمندی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا آن دسته از مشتریان و کاربران که قصد دارند به این مجموعه عظیم بپیوند بدون ریسک و با انتخاب درست، دست به این کار بزنند. بر همین اساس انواع راه های ارتباطی را محیا کرده و هم اکنون بیش از 1000 مشاور ، مدیر ، مدرس و … جهت گفتگو و پاسخ به سوالات دانش آموزان منتظر شنیدن صدای گرم شما ها هستند. یکی از راه های ارتباطی شماره تلفن تماس موسسه حرف آخر است که به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه تماس ها می باشد. که در ادامه توضیحات جامعی را در اختیاتان قرار خواهیم داد.

تماس با شماره دفتر حرف اخر یا مشاوره حرف آخر؟

در بسیاری از موارد دیده ایم و یا شنیده ایم داوطلبانی که قصد خرید پکیج آموزشی از این موسسه را دارند این سوال را مطرح کرده اند که آیا تماس با شماره دفتر حرف اخر بهترین است یا تماس با مشاوره حرف آخر ؟ که ما برای این سوال جواب کامل و جامعی و همچنین متقاعد کننده ای را تدارک دیده ایم ک می تواند روی تصمیم شما به بهترین نحو ممکن تاثیر بگذارد.

همان طور که در مقالات متعدد گفته ایم این مجموعه برای مشاوره های اختصاصی ، حرفه ای ، ساده و حتی سوالات کوتاه، مشاورین درجه یک را تدارک دیده که قادر هستند با توجه به تجربه کسب رتبه برتری در کنکور سال های قبل با استفاده از پکیج های این موسسه به بهترین نحو ممکن به تمامی سوالات ، مشاوره تخصصی و … پاسخ دهند و حتی آماده ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی کارآمد ، مشاوره نحوه خرید بسته های آموزشی و … هستند و این امر می تواند  صد در صد نیاز تمامی دانش آموزان را براورده کند. اما برخی دانش آموزان و داوطبان با توجه به این که آشنایی لازم با این موسسه را ندارند به دنبال شماره تلفن موسسه حرف آخر هستند تا بتوانند سوالات خود را بپرسند، این امر در بیش از 90 درصد مواقع بدلیل نا آگاهی از خدمات ایی مجموعه است.

شماره تماس انتشارات حرف آخر

اگر شما هم تازه با این انتشارات آشنا شده اید و به دنبال شماره دفتر حرف اخر هستید پیشنهاد می کنیم حتما با مشاوران در تماس باشید تا شماره مرکزی حرف اخر، چون ارتباطات دفتر با توجه به مشغله کاری فشرده بیشتر برای کار های اداری از آن استفاده می شود تا مشاوره های کنکوری حال تصمیم با شماست …

شماره مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

شماره تلفن حرف اخر

همانطور که در بالا گفتیم جهت دریافت شماره تلفن حرف اخر می بایست فقط با مشاورین رتبه برتر این موسسه در ارتباط باشید و علاوه بر دریافت راهنمایی، مشاوره های لازم در رابطه با برنامه ریزی های درسی شماره تلفت حرف اخر را نیز دریافت کنید.

شماره تلفن حرف اخر

تماس با حرف اخر

جهت برقراری ارتباط و تماس با حرف آخر اط شماره ای که در این بخش در اختیارتان قرار دادیم استفاده کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز خود به مشاوره و یا دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالات خود را دریافت کنید.

شماره حرف اخر

شماره حرف آخر ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ ( مشاوره . پشتیبانی محصولات، دریافت راهنمایی های قبل از خرید، پسگیری سفارشات، دریافت برنامه ریزی های درسی و رفع ابهامات و مشکلات )

پشتیبانی حرف آخر

پشتیبانی حرف آخر متشکل از مشاورین نخبه سازی و رتبه برتری می باشد که توسط حرف آخر به کار گمارده شده است. چنانچه تصیم دارید با بخش پشتیبانی حرف اخر در تماس باشد کافیست با شماره درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش حرف آخر

واحد فروش حرف آخر یکی دیگر از خدمات و سرویس های این موسسه می باشد که دانش اموزان می توانند جهت خرید ، دریافت راهنمایی و مشاوره های قبل از خرید پکیج با این واحد تماس گرفته و مشاوره و خرید خود را با اطمینان خاظر بیشتر انجام دهند.

شماره واتساپ حرف اخر

شماره واتساپ حرف اخر

اگر به دنبال شماره واتساپ حرف اخر هستید می توانید از شماره ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ استفاده کنید. مشاورین موسسه حرف آخر با استفاده از شماره واتساپ در این پلتفرم پاسخگوی شما به صورت 24 ساعته هستند.

چکونه با مشاوران در تماس باشم؟

ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف اخر بسیار ساده است. کافیست از طریق لینک زیر وارد صفحه مشاوران شده و با استفاده از شماره ی ارائه شده در کمترین زمان ممکن به گفتگو بنشینید و سوالات ، مشکلات ، حتی سوالات مربوط به موسسه و دفتر مرکزی ، در رابطه با پکیج ها و خصوصیت های آنها ، در رابطه با نحوه خرید و دریافت بسته ها ، در رابطه با مدرسین ، دریافت برنامه ریزی های مطالعاتی و یا هر سوالی که به ذهنتان میرسد را بپرسید و به پاسخ کاملا قانع کننده برسید.

مشاوران کاملا متخصص و همان طور که در بالا اشاره کردین از رتبه برتر های کنکور سال های قبل هستند و تجارب ارزنده ای جهت تبادل و پاسخ دهی به سوالات دانش اموزان و داوطلبان دارند. همین حالا تماس بگیرید.

شماره مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مشاوره رایگان کنکور چیست؟

لازم به ذکر است که مشاوره حرف اخر یا خدمات مشاوره این موسسه کاملا رایگان می باشد.یعنی در هر جایی که هستید می توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی ساعت ها با مشاوران گفتگو کنید و رفع مشکل خود را انجام دهید، مشاوران به صورت 24 ساعته حتی روز های تعطیل آماده دریافت تماس های تلفنی شما داوطلبین و دانش آموزان هستند.از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوط به مشاوران شده و با استفاده از شماره تلفن هایی که قرار دادیم ارتباط خود را شرع کنید.

 

ارسال پیامک به موسسه

از آنجایی که این موسسه در بسیاری از مواقع در رادیو ، تلوزیون و سایر رسانه ها برنامه اجرا می کند و در آن اقدام به توضیحات کال در رابطه با تکنیک ها ، آموزش ها ، برنامه ریزی ها و ارائه تخفیف ویژه به تعداد محدود برای آندسته از ارسال کنندگان سریع پیامک می کنند. اما در بسیاری از مواقع شاهد هستیم هنگام ارائه شماره پیامک بسیاری از دانش اموزان یا سرعت عمل کمی در برداشت شماره پیامک حرف آخر دارند و یا به هر دلیلی قادر نبوده اند ان را یاداشت کنند به اینترنت و یا سایت موسسه رجوع می کنند تا بتوانند این شماره پیامکی موسسه را دریافت و اقدام به ارسال پیامک خود بکنند.

خب به پایان ارائه این مقاله با عنوان شماره تلفن تماس موسسه حرف آخر یا همان شماره دفتر حرف اخر و سامانه پیامک این مجموعه بزرگ کنکوری رسیدیم، امید واریم توانسته باشیم مقاله ای جامع و گویا خدمت شما عزیان ارائه کرده باشیم.

در این رابطه بخوانید:

اسامی مشاوران حرف آخر

آدرس دفتر مرکزی حرف آخر

لیست قیمت محصولات حرف آخر

 

?اینجا حرف آخر است

حرف با عمل برابر است

?شماره تماس

۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰

✅نوع مشاوره

رایگان 24 ساعته

?دریافت تخفیف

تا 40 درصد

?پرسش و پاسخ

بله

 

4.7/5 - (16 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
118 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فاطمه
فاطمه
11 ماه قبل

سلام شماره روابط عمومی زیست رو میشه بگین؟؟؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام برای آپدیت پک حرف آخر باید چه کار کنم؟؟؟

محمدرضا
محمدرضا
1 سال قبل

سلام‌ گفتین لینک کلاس های آنلاین برام میاد
میخواستم بدونم‌من ک پک قبلیو دارم و آپدیتشو ندارم
مثلا درسی مثل شیمی ک استاد شیروانی آموزش میده با درسی مثل زیست
در پک قبلی معلم هاشون کسای دیگه ای هستن ولی در کلاس آنلاین مثلا درس شیمی شده استاد سلوکی الان من باید با آموزش استاد شیروانی باید در کلاس های رفع اشکال استاد سلوکی شرکت کنم الان به پشتیبانی و اینام زنگ زدم هیچکی جوابم نمیده اینطور مشکلی پیش نمیاد الان واقعا گیج شدم!
نه مشاور و نه پشتیبانی پاسخگوم نیستن

فائزه
فائزه
1 سال قبل

سلام امروز یک مشاور خانم از طرف حرف آخر با من تماس گرفتن و گفتن برای دریافت پکیج که کاملا رایگان هست به شماره ۰۹۳۰متاسفانه این شماره دستم خورد حذف شد پیام بدین تا شماره کارت بفرستیم و مبلغ ۹۵ تومن واریز کنین
خواستم بدونم حقیقت داره ؟

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط فائزه
رها
رها
2 سال قبل

سلام
امروز خانمی با من تماس گرفتن برای طرح راه انداز رتبه های تک رقمی موسسه حرف آخر ، میخواستم بدونم واقعا همچین طرحی رو موسسه حرف آخر قرار هست ارائه بده؟

احمدپور
احمدپور
2 سال قبل

سلام امروز این شماره ****بامن تماس گرفتن گفتن من برنده پک اموزشی حرف اخر شدم اطلاعات هم گرفتن شماره حساب هم دادند به نام حرف اخر مهر بانک مسکن ایا واقعیت داره چون الان باید پول رو واریز کنم مبلغ سی وپنج هزار تمن؟؟

عارفه
عارفه
2 سال قبل

سلام خسته نباشید امروز یه خانم به نام کرمی باهام تماس گرفتن که برنده ی پکیج رایگان شدم و فقط باید ۳۵هزار تومن بدم ایا صحت داره؟

مبینا امانی
مبینا امانی
پاسخ به  عارفه
2 سال قبل

شماره این آقای کرمی رو دارید؟

مهدیه
مهدیه
2 سال قبل

سلام ببخشید امروز با من تماس گرفتن ک برنده ی هدیه ی حرف اخر شدم با توجه ب دیدگاهایی ک دیدم تقریبا ب نصفی از افراد بعد یک ماه با وجود پرداخت ۳۵۰۰۰تومان بسته ب دستشون نرسیده
ایا صحت داره؟

حسین
حسین
2 سال قبل

سلام من ۳۵ هزار تومن رو دادم و پک پنج روز با حرف آخر رو گرفتم ولی به جای اینکه برای رشته من که رشته ریاضی هست باشه، مخصوص رشته تجربیه. چون هیچکدوم از درس های تخصصی من رو نداره و داخلش از درس زیست و درس ریاضیات علوم تجربی هست مشاوری هم که این بسته رو برای من فرستاده نه گوشی رو جواب میده نه حتی پیام هایی که فضای مجازی میفرستم رو نگاه میکنه. حالا من باید چطور مشکلم رو حل کنم خداخیرتون بده لطفا جواب بدین

محمدرضا
محمدرضا
2 سال قبل

سلام خسته نباشید.من ۲ تا از دی وی دی هام مشکل داشتن ولی از واحد پشتیبانی هم سفارش دادم ثبت کردن گفتن ارسال میشه ولی الان ۲۳ روزه ارسال نشده و برنامه م ناقص مونده
چند هفته پیش هم یه خانمی باهام تماس گرفتن از طرف موسسه گفتن حرف آخر پکیج ۶۰۴۰ تخفیف داره و منم کد تخفیف دارم به هر حال سفارش دادم ۶۰۴۰ رو شماره کارت هم مال موسسه حرف آخر مهر هستش (قبلا با همین شماره حساب از مشاور قبلیم که الان دیگه کار نمیکنن تو موسسه پکیج خریده بودم) ولی الان جواب نمیدن و گفتن که داره آپدیت میشه تا آپدیت شدش برسه به دستتون ولی دیگه نمیدونم جریان چیه آیا مشکلی پیش اومده تو ارسال موسسه؟ چون ۲ تا دی وی دی رو هم نفرستادن چه برسه ۶۰۴۰ (لطفا راهنماییم کنید)

هاجر
هاجر
2 سال قبل

سلام من باشماره ای ک گفتین تماس گرفتم اماکسی جواب ندادشکایتم ثبت کردم امابعددوهفته هنوزرسیدگی نشده درسته مبلغش کم بوده اماشماحق نداریداینجوری مارومعصل خودتون کنین الان چندین بار زنگ زدم پیام دادم هیچچچچچچچچکسسسسسس پاسخگونیست اگه واقعانمیتونستین چراالکی تماس گرفتین درهرصورت من اینقدرپیگیری میکنم تاب نتیجه برسم؟ یابسته روبدین یاپولوبرگردونین ازاین ممبعدهم همه جااز موسسه تون تبلیغ بد میکنم تااوناهم مثل من سه ماه تمام سرکارگذاشته نشن.

هاجر
هاجر
2 سال قبل

سلام من اون بسته ای ک تماس گرفتن و گفتن ک هزینش ۳۵۰۰۰تومان هستش روسفارش دادم اماهنوز ب دستم نرسیده ازخودموسسه سفارش دادم ن اون شماره ای ک باهام تماس گرفتن ب شماره حساب حرف اخرمهراماهرچی ب اون شماره پیام میدم جوابمونمیدن ب موسسه هم ک زنگ میزنم همش جواب سربالامیده یا جواب نمیده لطفاپیگیری کنیدیابسته روتحویل بدیدیاپولوبرگردونیدالان نزدیک یکماه هستش ک من منتظرم و هیچ جوابی نمیدیداین شیوه ی رفتاربامشتری هاتون نیست اگه واقعانمیتونین تمام نقاط رو پوشش بدین پس نگیرن برای همه نقاط ایرانه.

سجاد
سجاد
3 سال قبل

سلام
قنبری هستم.من پک فیزیک رو تهیه کردم اما متاسفانه وقتی وارد لپ تاپ میکنم باز نمیشه کلا.دیویدی رو نمیخونه.
چیکار کنم….

شریفی
شریفی
3 سال قبل

سلام شماره روابط عمومی زیست حرف‌آخر میشه بگید؟

Aram
Aram
3 سال قبل

سلام ،چند روزی هست که از شماره های مختلف با من و بقیه ی دوستام تماس میگیرن و میگن از طرف حرف اخر برنده شدید ،ایا این صحت داره یا دارن به اسم شما کلاهبرداری میکنن؟

متین زضایی
متین زضایی
3 سال قبل

ببخشید یه سوال دارم من تازه بسته رو خریداری کردم یه مشکلی هست اینه که پک ریاضی جامع یک مشکل داره بالا نمیاره قابل تعویض هست؟

پیمان گیلانی
پیمان گیلانی
3 سال قبل

سلام خسته نباشید دیروز یه خانومی با من تماس گرفتن گفتن بسته حرف اخر ۳۵ تومن رو شماره کارت زده بود حرف اخر اسم عبد الرضا منتظری نزده بود مخام بدونم صحت داره

هاجر
هاجر
پاسخ به  پیمان گیلانی
2 سال قبل

سلام دیروز یک خانمی بامن تماس گرفتن و گفتن ک ازطرف موسسه حرف اخریک پکیج ک شامل۵عددDVDو یک کتاب تست ۲۰۰صفحه ای رو بصورت رایگان میخوان بد نک هزینه ارسال ب خارج از تهران ۳۵۰۰۰تومنه میخواستم بدونم صحت داره یاکلاهبرداریه؟

هما
هما
3 سال قبل

سلام ببخشید ایا برای زیست شناسی توی ۶۰۴۰ هفت الگوی زیست و ۲۰ دایره ارائه میشه؟
و هم اینکه کسایی که با حرف آخر بودن ۹۰درصدشون چندسال پشت کنکور بودن و رتبه هاشونم ۴ رقمی بوده. آیا واقعا کسی ۵ رقمی باشه هم میتونه؟

نفیسه
نفیسه
3 سال قبل

سلام خسته نباشید
شماره شکایات چنده؟ با کجا باید تماس بگیرم با مراجعه کنم؟

Sepideh
Sepideh
3 سال قبل

سلام من پک ها روی کامپیوتر نصب کردم و کامپیوتر خراب شد و لب تاب گرفتم و سیدی ها باز نمیشد روی لب تاب و بخش فنی گفتن که فقط یک بار سیدی ها نصب میشن و من دیگه نمی تونم استفاده ای از این ها داشته باشم باید چیکار کنم؟

رحیمی
رحیمی
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام ببخشید با این شماره **** با من تماس گرفتن برای پکیج رایگان حرف آخر این شماره صحت داره؟

فائزه
فائزه
3 سال قبل

سلام
دیروز مشاور آقای یزدانی باهام تماس گرفتن و گفتن ک شما برنده بسته حرف آخر رایگان شدید و فقد باید ۳۵هزارتومان هزینه پست رو پرداخت کنید آیا صحت داره؟ میشه اعتماد کرد؟

سوزان
سوزان
3 سال قبل

باسلام به دوست عزیزبایدبگم بله موسسه حرف اخر برای انسانیا پکیج درسای عمومی رواماده کرده

اسرا شجاعی
اسرا شجاعی
3 سال قبل

سلام ببخشید واس انسانی ها هم پکیج های حرف اخر وجود داره؟

aida
aida
3 سال قبل

سلام.تایم پاسخگویی پشتیبانی از چند تا چنده؟

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام من اشتباهی دوتا محصول سفارش دادم به صورت اینترنتی الان میخواستم یکیشونو لغو کنم با کدوم شماره تماس بگیرم

هایا
هایا
3 سال قبل

سلام ،
ببخشید من تو پکیج صفر تا صدم یه کتابو واسم نفرستادن ، باید با کدوم واحد تماس بگیرم ؟
مرسی

علیرضا خسروی
علیرضا خسروی
3 سال قبل

سلام با من تماس گرفته شده وبه من گفتن بیاید به ادرس میدان انقلاب ضلع جنوب شرقی ساختمان مترجمان طبقه ۲واحد۴و بسته مورد نظر رو دریافت کنید میشه بگید صحت داره یا نه؟

...
...
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام ببخشید یه خانم بنام علی پور با من تماس گرفتند گفتند برنده پیکج شدید و فقط باید پول پست بدید گفتند از حرف آخر هستند صحت داره؟

ملیکا
ملیکا
3 سال قبل

سلام امروز تماس گرفتن باشماره *** گفتن ب شما پکیج کامل تعلق گرفته ودرخواست کد ملی وکدپستی کردن آیا اعتبارداره؟

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام شماره **** یکی از شماره های موسسه حرف آخره چون به من گفتن با این شماره تماس بگیرم اما گوینده میگوید حرف آخر و اچی ومچی آیا این شماره درست و اصلیست و سفارش با این شماره مشکلی نداره؟؟؟؟

علی محمدی سلمانکندی
علی محمدی سلمانکندی
3 سال قبل

سلام ببخشید من بسته زبان نهم رو از حرف آخر
گرفتم ولی چون که کامپیوتر ندارم نمی تونم ازش استفاده کنم و می خوام برگردنم من باید چی کار کنم

نگین
نگین
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

با عرض سلام
لطفا راهنمایی کنید که بعد از نصب پیش نیاز چی کار کنم که محتوا رو نشون بده چون وقتی رو نمایش محتوا میزنم صفحه بسته میشه چند بار انجامش دادم ولی تاثیری نداشت و موقع نصب هم فایر وال و انتی ویروسم رو هم غیر فعال کرده بودم ولی اصلا صفحه کدقرمز رو نمیاره . خیلی ممنونم

Mobin
Mobin
پاسخ به  علی محمدی سلمانکندی
3 سال قبل

سلام ببخشید برای پیگیری سفارش با چه شماره ای باید تماس گرفت الان تقربیا ۱۰ روزه ک من یه جزوه سفارش دادم هنوز نیومده

مهدی
مهدی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دیروز خانمی با بنده تماس گرفتند و گفتند شما برنده ما شدید و بصورت رایگان میتونید دریافت کنید و کد ملی خاستند میخواستم ببینم آیا صحت دارد؟

عباس نژاد
عباس نژاد
3 سال قبل

با سلام. چرا هر چی زنگ میزنیم تلفن را برنمیدارند؟

مهدی
مهدی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام
من باشماره تماس گرفتم بعد سامانه اعلام کرد کتا نیم ساعته دیگ باشما تماس میگیرند .عصر یکی بهم زنگ زد و گفت ک مشاوره حرف اخره خواستم بدونم درسته یا ن ؟

پیمان گیلانی
پیمان گیلانی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام خسته نباشید شما مگه ‌نگفتید کارت به نام اقای عبدالرضا منتظری هستش وای الان این شماره ای که با من تماس گرفتن‌ من شماره کارت رو زدم نوشته بود موسسه حرف اخر مهر میشه یه کمکی کنید

سوگند
سوگند
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام آیا آقای پویا مظفری جزو مشاورین رف آخر هست؟

عباس نژاد
عباس نژاد
3 سال قبل

با سلام. دیروز یه نفر از موسسه حرف اخر با من تماس گرفت و گفت که من برنده پکیج رایگان حرف اخر شدم و قرارشد که من تا امروز ظهر بهشون زنگ بزنم اما هر چی زنگ میزنم بر نمیدارند من چجوری میتونم پکیج رو تحویل بگیرم ؟

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام خسته نباشید یک نفر از موسسه حرف آخر با من تماس گرفتند گفتند یه بسته رایگان برای من در نظر گرفته شده آیا صحت داره؟

نظری
نظری
3 سال قبل

چگونه میشود یازدهم تجربی سفارش بدم ؟! و هزینه اش چقدره ؟

Hadis
Hadis
3 سال قبل

سلام من بسته پکیج ۶۰۴۰ رو برنده شدم اما با من تماس گرفتند گفتن باید مبلغ۵۵هزار تومان. رو واریز کنم ایا این راسته

امیرمهدی
امیرمهدی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام دیروز با من تماس گرفتن بعد گفتن برنده شدی ایا صحت داره آدرس خونه هم خواستم

فاطمه رجایی
فاطمه رجایی
پاسخ به  امیرمهدی
3 سال قبل

سلام من زمانی که پک کامل تخفیف ۵۰ درصد خورده بود خریدم و قرار شد توی دو قسط پرداخت کنم الان ی ماه گذشته و فقط زبان رسیده هر چی هم که پیگیر میشی ی بهانه ای میارن مشاورم هم که کلا جواب نمیده ی پیام که براش بفرستم بعد چند روز جواب میده الان چیکار کنم من

برزو
برزو
3 سال قبل

باسلام و عرض ادب
با توجه باینکه ارتباط فقط از طریق مشاوران با اون موسسه صورت میگیردو لا غیر. ایا اگه با مشاوران مشکل بوجود بیاد از لحاظ سیکل اداری و چارت سازمانی اون موسسه مشاوران زیر نظر چه کسی هستند و نحوی ارتباط ما با مسول مشاورین به چه طریقی هست با توجه باینکه نمیتونیم با مدیر موسسه ارتباط بر قرار کنیم ایا دفتر مدیر موسسه شماره فاکسی دارد که بتوان مشکلات را از طریق نامه براشون فاکس نمود ممنون

رنجبر
رنجبر
3 سال قبل

سلام .من شماره تلفن حراست رو میخواستم .ممنون میشم جواب بدین

ثنا
ثنا
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام من ۵ روز میشه بسته سفارش دادم ولی هنوز نرسیده هزینه همشون رو هم پرداخت کردم پس الان چی میشه؟؟!

ثنا
ثنا
3 سال قبل

سلام خسته نباشید
چه طور میتونم ریاضی دهم تجربی سفارش بدم؟

علیرضا
علیرضا
3 سال قبل

سلام علیرضا هستم از اهواز یه حدود ۱ ساعت پیش خانمی با من تماس گرفتن گفتن که شما برنده جایز مسابقه تلفنی حرف آخر شدید و…ادامه گفتن که تا ساعت ۱۲ امشب وقت داری کع پول پوست رو واریز کنی به نام یه اقای که معلم ریاضی ( یادم رفت اسم معلم ) خواستم ببینم این حقیقت داره یا نه ممنون از پاسخ گویتون

آناهیتا
آناهیتا
3 سال قبل

سلام،وقتتون بخیر،من دی وی دی استاد کامیار رو سفارش دادم و روی لپ تاپ ام پیش نیازش رو نصب کردم،متاسفانه لپ تاپ ام خراب شده و سی دی ها نمیخونه،اگر لپ تاپ ام ریست بشه و پیش نیازی که نصب کردم از بین بره…دوباره باید سفارش بدم همون دی وی دی رو؟راه دیگه ای نیست

آتنا
آتنا
3 سال قبل

با سلام اتنا هستم .

ببخشید اقای علی محمد نیا جز مشاور های حرف اخر هستند ؟؟؟
به

Zahra
Zahra
3 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید .

یبخشید مزاحمتون میشم .یک بسته رایگان بود که شما گفتید هر کسی که زود تر پیامک رو ارسال کنه این بسته به صورت رایگان در اختیارش خواد گرفت ‌.
به من زنگ زدند و گفتند اسم من بیرون اومده اما گفتن برای پست کردن بسته باید ۳۵۰۰۰تومان به حساب اقای منتظری بفرستم . اون اقایی که بهم زنگ زدند فامیلیشون اقای محمدی نیا بود میخواستم ببینم درسته؟اخه اسم این جناب داخل لیست مشاور های حرف اخر نیست .

محمد
محمد
3 سال قبل

با سلام من محمد هستم کلاس دوازدهم سال منم دقیقا مثل سوال آقا سامانه آیا پکیج ۶۰۴۰ ریاضیات استاد منتظری برای رشته ریاضی فیزیک مناسبه یا فقط مربوط به تجربی هاست ؟
ممنون از موسسه خوبتون

سامان
سامان
3 سال قبل

با سلام میخواستم بدونم پکیج ریاضی ۶۰۴۰برای رشته ریاضی و فیزیک مناسبه ؟
ممنون از زحماتتون ?

Farnaz
Farnaz
3 سال قبل

واقعا ممنون بابت استادهای با سواد منتها تعدادی از مشاوران شما باعث شدن که به موسسه شما اعتماد نشه
من ۲اردیبهشت دی وی دی برام فرستادن الان ۵خرداده هنوز نرسیده هر چی هم تماس میگیریم جواب نمیدن،این نهایته بی ادبیه که ما میخوایم پیگیری کنیم و کسی پاسخگو نیست دوستام گفتن به من که مشاوران حرف آخر بعد از فروش محصول دیگه جواب تلفن نمیدن ولی من باور نکردم تا خودم همون بلا سرم اومد،خیلی از دوستان من بخاطر مشاوران شما از خرید محصولات شما سرباز زدن

Mitra
Mitra
3 سال قبل

اگه ما سوال درسی داشته باشیم میتونیم با این شماره تماس بگیریم چون دی وی دی ها رو که نگا کردم یه جاهایی برام سوال بوده نمیدونم از کی بپرسم

حسین
حسین
3 سال قبل

با سلام.من شماره مشاور خودمو گم کردم با شماره تماس حرف آخر تماس بگیرم شماره رو بهم میدن؟؟؟

غلامی
غلامی
3 سال قبل

عالی بود ممنون از موسسه حرف آخر

میلاد
میلاد
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام خواستم بدونم من به علت مشکلاتی نزدیک۷سال از کنکور دور بودم آیا با این دی وی دی های آموزش حرف آخر میتونم رشته پزشکی قبول بشم …ممنون

زنگنه
زنگنه
3 سال قبل

سلام جناب زنگنه هستم ۱۱ ریاضی از مشهد ،پیرو تماس تلفنی قبلی با آقایان چوپی و نیکخواه، باطلاع میرسانم در تاریخ ۹ فروردین۹۹ وجه، دی وی دی قرابت را واریز کردیم که متاسفانه تا امروز ۱۸ اردیبهشت هنوز نرسیده، در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۹ ادبیات (غیر از املا و قرابت) و دین و زندگی کامل و ده آزمون ( که بجای ده آزمون قرار شد فیزیک دوازده ریاضی و مفاهیم شیمی ارسال بشه ) را واریز کردیم که متاسفانه بعد از این مدت هنوز هیچکدام نرسیده است، خواهشمندم موضوع را پیگیری و اقدام لازم را معمول فرمائد

زهرا نعیمی
زهرا نعیمی
4 سال قبل

سلام، ممنون از این که شماره تماس با حرف اخر رو در اختیارمون قرار دادید.
فقط یک سوال دارم آیا شماره حرف آخر که معرفی کردید هزینه داره یعنی این که هزینه ای رو تلفن ثابتمون میاد یا خیر رایگانه؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام خسته نباشید امروز با من تماس گرفتن گفتن مبلغ ۳۵تومن رو به حساب ما واریز کنید تا پکیج رو برام بفرستین آیا واقعیه؟گفتن فقط هزینه پست رو بفرستید چیز دیگه ای نمیخواد

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.