جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

برخی مشاورین حرف اخر: عکس و لیست کامل بهترین مشاوران حرف آخر

لیست مشاوران حرف آخر

با سلام، در این بخش به اسامی مشاوران حرف آخر خواهیم پرداخت و لیست کامل مشاوران حرف آخر را نیز به همراه عکس مشاوران حرف اخر ارائه کرده تا شما دانش آموزان گرامی بتوانید مشاوران درجه یک و نخبه ساز حرف آخر را بشناسید.

از آن جایی که برخی از دانش آموزان به دنبال اسامی تمام مشاوران حرف آخر هستند و قصد دارند مشاوران این موسسه را به خوبی شناخته و از آنها بهره مند شوند ما تصمیم گرفتیم در یک مطلب مجزا به این مورد بپردازیم و شما را به صورت کامل با مشاوران موسسه حرف اخر آشنا کنیم.در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید…

?موضوع

لیست کامل مشاوران حرف آخر

?شماره تماس

۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰

⏰زمان تماس

24 ساعته 7 روز هفته

✅استعلام نام مشاور

بله وجود دارد

همانطور که در بالا گفتیم اسامی مشاوران حرف آخر یکی از دغدغه های دانش آموزان به شمار می آید و بیشتر دانش آموزان قصد آشنایی با مشاوران نخبه ساز این موسسه را دارند تا بتوانند با هر یک از این مشاوران در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنند، در این راستا ما به شکل حرفه ای و جامع به تمامی اسامی مشاوران ارشد حرف آخر خواهیم پرداخت و کارکرد آنها را اعلام خواهیم کرد تا با خیال راحت به مشاوره رایگان با هر یک از آنها بپردازید و برنامه ریزی های مطالعاتی ، راهنمای قبل و بعد از خرید محصولات حرف آخر ، دریافت چگونگی خرید از فروشگاه حرف آخر و … مورد نیاز خود را با تیم مشاوران کنکور در میان بگذارید.

 

مشاوران حرف آخر
مشاوران موسسه حرف اخر را بشناسید! – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

اسامی مشاوران حرف آخر

موسسه حرف آخر به عنوان بهترین موسسه کنکوری در ایران با گردآوری بهترین اساتید جهت تدریس دروس کنکوری به صورت ویدیویی با جدیدترین الگوها و حرفه ای ترین روش ها جهت یادگیری و آموزش و همچنین بهترین مشاوران موجود در ایران که توانسته اند در کنکور های سال های قبل به رتبه های برتر دست پیدا کنند تصمیم دارد بهترین خدمات را به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری ارائه کند، از این رو اسامی مشاوران حرف آخر که در این مجموعه بزرگ در حال فعالیت و ارائه مشاوره رایگان به دانش آموزانی که از پکیج های آموزشی این مجموعه استفاده می کنند را به شما عزیزان معرفی کنیم و همچنین به جزئیات آنها بپردازیم.

با این کار شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود هر یک از مشاوران را برگزیده و به صورت رایگان با آنها در ارتباط باشید تا بتوانید در کنکور بهترین نتیجه را کسب کرده و به اهداف بزرگی که در ذهن خود پرورانده اید دست پیدا کنید.

مشاوران رتبه برتر کنکور

مشاوران رتبه برتر کنکور (موسسه حرف آخر)

همانطور که در بالا گفتیم تمامی مشاوران ما به صورت غربالگری از تمامی مناطق کشور ایران گردآوری شده و با اطلاعات و تجربه هایی که با دستیابی به رتبه برتری در کنکور های سال قبل کسب کرده اند همواره در خدمت دانش آموزان که از محصولات و دی وی دی های آموزشی موسسه حرف آخر استفاده می کنند می باشند و ۲۴ ساعته و هر روزه حتی روزهای تعطیل در خدمت شما هشتند.

شما می توانید فقط با یک تماس با آنها در ارتباط بوده و از نظر روحی و روانی پشتیبانی های بسیار قدرتمندی را دریافت کنید و همچنین علاوه بر پشتیبانی های روحی و روانی می توانید مواردی چون برنامه ریزی درسی از زمان خرید پکیج ها تا روز کنکور ،  پرسش و پاسخ به سوالات و رفع مشکلات ، خرید بسته های آموزشی و نحوه استفاده از آنها و بسیاری دیگر را در میان بگذارید.

لیست کامل مشاوران حرف اخر

لازم به ذکر است که لیست مشاوران حرف آخر یا به نوعی عکس مشاوران حرف اخر که ما در این بخش ارائه خواهیم کرد به صورت قطعی نمی باشد زیرا با توجه به گستردگی این مجموعه کنکوری هر روزه بر تعداد آن ها اضافه یا کم می شود و با استفاده از غربالگری های که توسط این موسسه انجام می شود این امکان وجود دارد لیست مشاوران ارشد حرف آخر تغییر کند که ما بلافاصله پس از تغییر لیست مشاوران حرف آخر آنها را در این بخش بروز رسانی و در صورت اضافه و کم شدن اسامی آنها را در لیست کامل مشاوران حرف آخر به روز رسانی خواهیم کرد تا اختلالی در تماس شما به وجود نیاید.

البته این بدین معنی نیست که شما با یک مشاوری در تماس بوده و ترس این را داشته باشید مبادا روزی این مشاور موسسه را ترک  و فعالیت نکند در اینباره خدمت شما باید عرض کنم که خیر به هیچ گونه این اتفاق نخواهد افتاد زیرا شما با هر مشاوره که باشی به صورت ۱۰۰ درصدی حتی پس از لغو فعالیت خود با این موسسه می بایست شما را تا روز کنکور پشتیبانی کند یا شما می توانید در هر موقع پشتیبان خود را تغییر دهید و از خدمات دیگر تیم مشاوران کنکوری ما استفاده کنید بنابراین جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

مشاوران موسسه حرف آخر

مشاوران موسسه حرف اخر به صورت 24 ساعته آماده دریافت تماش های شما دانش آموزان عزیز هستند و همچنین هر کدام با توجه به دانش و تجربیات خاص خود اقدام به پشتیبانی دانش‌آموزان تا روز کنکور می کنند اما اگر به دنبال مشاوره از بین مشاوران حرف اخر هستید میتوانید با مشاورین ما یعنی با شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ در ارتباز باشد.

برای این کار می توانید با یک تماس ساده با وی در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنید. ما همچنان تاکید می‌کنیم که تمامی پشتیبان های ما از تمام نقاط کشور به صورت غربالگری شده انتخاب شده اند و همه آنها از دانش مشاوره ای کنکور برخوردار هستند که ما مشاورین خود را که به نوعی از دانش بسیار خوبی برخوردار است خدمت شما معرفی کرده ایم که می توانید با وی در ارتباط بوده و به گفتگو بنشینید.

لیست کامل مشاوران حرف اخر

از آنجایی که مشاوران خدماتی چون مشاوره قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی حرف اخر – مشاوره ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی به شکل حرفه ای – ارائه راه کارهای مطالعاتی – مشاوره روحی و روانی – پاسخ به سوالات و رفع مشکلات دانش آموزان و … را دارند شما می توانید از بین اسامی مشاوران حرف آخر که در اختیار شما قرار داده ایم مشاوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و تا روز امتحان از مشاوره رایگان بهره مند شوید و  در کنکور از درصد بالای تست زنی بهره مند شده و راه موفقیت و رسیدن به اهداف بزرگی که در ذهن خود پرورش داده اید دست پیدا کنید.

اگر نیاز به دسترسی به منابع و مجموعه های آموزشی مجموعه حرف آخر را دارید می توانید به فروشگاه سایت حرف آخر که در منوی بالایی قرار گرفته مراجعه کنید و پس از مطالعه جزئیات هر یک از پکیج ها اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید ما پس از دریافت هرگونه سفارش در اولین فرصت کار ارسال و تحویل را انجام خواهیم داد. یا در همین رابطه می توانید با شماره تماس مشاوران ما در تماس باشد و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره تماس مشاوران ما:  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

اسامی مشاوران حرف آخر

بهترین مشاور حرف آخر

شما می توانید در لیست بهترین مشاور حرف آخر را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این لیست  کاملا بسته نیست یعنی امکان این وجود دارد که اسامی جدید به آنها اضافه شود یا اینکه از آنها کم شود بنابراین ما با کم و یا اضافه شدن هر مشاور اسامی آنها را در این لیست مشاوران حرف آخر بروز رسانی خواهیم کرد که می توانید در هر زمان به این بخش مراجعه جدید مشاورین جدید را بشناسید.

بهترین مشاوران موسسه حرف اخر

تمامی مشاوران زیر آماده دریافت هرگونه تماس و ارائه پشتیبانی در خدمت شما دانش آموزان عزیز می باشد و شما می‌توانید با آنها در ارتباط باشید.

جناب آقای یوسف شکیبا ( بهترین مشاور حرف آخر از نظر دانش آموزان)

آقای یوسف شکیبا یکی از بهترین مشاورین حرف آخر و همچنین سرگروه مشاورین این مجموعه می باشد. ایشان با مدیریت و اخلاق مداری به عنوان یکی از محبوب ترین و درخشان ترین مشاورین از نظر دانش آموزان مجموعه حرف آخر شناخته می شود. وی داری سابقه طولانی به مدت 5 سال در این مجموعه به عنوان مشاور فعالیت می کند.

توجه: شماره تماس یوسف شکیبا مشاور حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

آقای پیمان مسعودی ( مشاور ارشد موسسه حرف آخر )

آقای پیمان مسعودی یکی از بهترین مشاورین حرف آخر بوده و وی قبولی دبیری شیمی دانشگاه تهران، قبولی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دارای دو مقاله ISI و دو مقاله داخلی و همایشی، دارای ممبرشیپ از EAGE، سابقه دوازده سال مشاوره تحصیلی، مشاور برتر و تقدیر شده توسط موسسه های کنکوری، برگزاری همایش های مشاوره تحصیلی در اکثر شهرستان ها، نویسنده مقالات؛ چار پایه‌ی تلاش، چگونه عربی را صد بزنیم، گام به گام تا ریاضی صد، هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی، فلسفه تست زدن، چرا ادبیات را مبحثی بخوانیم، زیست آسان، چرا شیمی مهم ترین درس دفترچه کنکور است و ….

خانم محدثه فراهانیان ( مشاور ارشد حرف آخر )

سرکار خانم مهندس محدثه فراهانیان یکی از مشاورین نخبه و تقدیر شده در موسسه بزرگ حرف آخر و مدیر افتخاری سه تیم بزرگ مشاوره علمی و مشاوره انگیزشی می باشند.
مهندس فراهانیان مدرس زبده مشاوران تحصیلی هستند و دانش آموزان ایشان از این امتیاز برخوردارند که پس از موفقیت در کنکور و کسب رتبه عالی، توسط ایشان اصول مشاوره و برنامه ریزی را آموزش ببینند و در تیم مربوطه استخدام شوند.
تمامی دانش آموزان، به دلیل اخلاق مداری مهندس در حرفه خود(به ویژه زنده نگه داشتن جمله “حرف با عمل برابر است”.) همواره از ایشان راضی بوده اند.

محمد مهربان مشاور حرف آخر (مشاوره ارشد)

محمد مهربان مشاور حرف آخر از مشارین عالی رتبه و متخصص موسسه کنکوری حرف آخر از سال 1396 با تجارب و رزومه های مشاوره ای در موسسه حرف آخر به عنوان مشاور شروع به کار کرده و همواره تواسته بیش از 200 دانش آموز به بهترین نحو مشاوره و راهنمایی کند. وی داری مدرک کارشناسی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی بوده و از متخصصان این گروه از مشاوران می باشد.

آقای کاوره فروزان (مشاور ارشد)

آقای کاوه فروزان از مشاورین ارشد موسسه حرف آخر به مدت چند سال فعالیت خود را با این موسسه آغاز نموده است .ایشان در اولین قدم با شناخت نیازهای دانش آموز او را راهنمایی کرده و با هدف گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت و در طول آن با مشاوره انگیزشی راهکار افزایش ساعت مطالعه را به شما ارائه میدهد.آقای فروزان لازمه رسیدن به یک هدف بزرگ مثلا موفقیت در کنکور را ابتدا رسیدن به اهداف کوچکتر و میان مدت میدانند و به همین دلیل با شروع همکاری با دانش آموز گزارش های متعددی از نحوه ی پیشرفت در هدف های میان مدتی که تعیین نموده اند را از دانش آموز درخواست دارد و در نتیجه برای سیر تکامل و پیشرفت در تمامی دروس به مدت طولانی و تا روز کنکور خود را ملزم به پشتیبان و همراه داوطلب می داند.

خانم دکتر بهاره ایزدی (مشاور ارشد)

سرکار خانم دکتر بهاره ایزدی یکی از زبده ترین مشاورین موسسه آموزشی حرف آخر هستند که در سال 94فعالیت خودرا در این موسسه آغاز کرده اند و پیش از آن نیز به طور حرفه ای در کار مشاوره تحصیلی در موسسات بزرگ دیگری نیز فعال بوده اند.

ایشان فارق التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی است و دارای مدارک متعدد و فراوانی در زمینه ی مشاوره تحصیلی و رشته های دیگر است.

ایشان در طی سال های طولانی فعالیت در این حوزه کارنامه های درخشان و قبولی های بالایی داشته اند و ایشان توانسته اند آمار زیادی از دانش آموز ها را راهنمایی تحصیلی کنند.

دانش آموزان ایشان به دلیل ارتباط درست و وظیفه شناسی در حرفه ی خود همواره از ایشان راضی بوده اند. سرکار خانم ایزدی از برترین مشاوران موسسه حرف آخر بوده اند و با سخت کوشی و دلسوزی در راهنمایی دانش آموزان ایشان همواره نتایج رضایت بخش و درخشانی در این زمینه دریافت کرده اند.

محمد امین سلیمانی (مشاور ارشد)

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان رشته دبیری مشاوره رتبه برتر کنکور سراسری مشاور موسسه های علمی کنکوری استان کرمانشاه مدرس درس اقتصاد اموزشگاه قلم چی و اموزشگاه های کنکوری استان کرمانشاه مدرس درس عربی آموزشگاه های قلم چی و گاج استان کرمانشاه و تهران .

  • مدرس همایش های جمع بندی و نویسنده مقاله موفقیت در کنکور در 24 ساعت در آموزشگاه های استان ایلام
  • مدیر و مشاور کانال ۲هزار نفری دوازدهم انسانی و مشاوره آنلاین و تصویری از طریق اپارات
  • مدیر پیج ۴ هزار نفری اینستاگرامی مرکز مشاوره سوفی لندز و کنکور تاپ

آقای سعید قهرمانی (مشاور ارشد)

جناب آقای سعید قهرمانی، مشاور ارشد موسسه کنکوری حرف آخر، کارشناس ارشد مدیریت و برنامه ریزی تحصیلی، کارشناس ارشد ژنتیک پزشکی، با 13 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش و کنکور و ارائه بروزترین متد های موفقیت تحصیلی.

آقای عرفان میرزابابایی (مشاور ارشد)

عرفان میرزابابایی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف، مشاور ارشد حرف آخر، سابقه هشت سال مشاوره تحصیلی، مدرس درس شیمی کنکور، برگزاری همایش های جمعبندی شیمی کنکور

آقای احسان شمس (مشاور ارشد)

احسان شمس دانشجوی مغناطیس دانشگاه تهران، مشاور ارشد موسسه کنکوری حرف آخر، سابقه چهار سال مشاوره تحصیلی، سابقه دو سال همکاری با موسسه حرف اخر

آقای ارشد نوریان (مشاور ارشد)

مهندس ارشد نوریان مشاور حرف آخر ( فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی معدن از دانشگاه تهران. مشاور ارشد و رتبه پرور موسسه کنکوری اموزشی حرف آخر با چندین سال سابقه کاری درخشان ،یکی از پرانرژی ترین و حرفه ای ترین مشاور مجموعه )

خانم بیان عباسی رستگار (مشاور ارشد)

خانم بیان عباسی رستگار از مشاورین ارشد مجموعه حرف آخر هستند که از سال ۹۴ فعالیت خود را در این موسسه آغاز نمودند، ایشان دارای دو مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی و کارشناس مشاور تحصیلی هستند که همان کارشناس مشاور تحصیلی را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب نمودند ، و ایشان سابقه چندین سال کار در کلینیک روانشناسی در بخش مشاوره تحصیلی و راهنمایی برای دانش آموزان و محصیلینی که انگیزه کافی برای درس خواندن را نداشتن یا شیوه درس خواندنشان اشتباه بوده و یا از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل بوده اند را داشتند و ایشان دارای چندین گواهی موفقیت از همین مرکز روانشناسی هستند و لازم به ذکر است که تاکنون در حیطه کاری موسسه حرف آخر هم در ارتباط با دانش آموزان بسیار مسئولیت پذیر بوده و همه ی دانش آموزان ایشان دارای رضایت کامل از نحوه مشاوره خانم عباسی رستگار بودند و از میان دانش آموزان سالهای گذشته رتبه های عالی داشتند ، همانطور که همه ی شما دانش آموزان و اولیای گرامی میدانید یکی از فاکتورهای رسیدن به هدف و موفقیت در داوطلبان داشتن انگیزه کافی و برخورداری از سلامت روحی و روانی است پس اگر میخواهید با این مشاور ارشد و روانشناس ما در ارتباط باشید با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

خانم فاطمه محمودیان (مشاور ارشد)

خانم فاطمه محمودیان از مشاورین ارشد موسسه آموزشی حرف آخر که از سال 92 فعالیت خود را در موسسه حرف آخر شروع کردن و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران میباشند و در زمینه برنامه ریزی و مشاوره تکمیلی دانش آموزان و داوطلبین کنکور می تواند بهترین راهنمایی لازم را برای دانش اموزان و داوطلبین کنکور سراسری ارائه بدهد که از جمله آنها میتوان به چند نکته زیر اشاره کرد:

  • برنامه ریزی برای ارائه خدمات متناسب با موقعیت دانش آموز
  • اهداف تحصیلی با توانایی ها و عملکرد دانش آموز
  • حمایت و پشتیبانی از دانش موز
  • راهکارهای درست و سازنده و مفید برای دانش آموز
  • ترغیب و تشویق دانش آموز برای رسیدن به اهداف و ادامه راه و تحصیل و کسب موفقیت در زمینه دلخواه

خانم محمودیان از زمان فعالیت خود در موسسه حرف آخر طی چند سال اخیر با استفاده از تجارب خود هر ساله چندین دانش آموز رتبه برتر در کنکور سراسری داشتند که او را به عنوان یکی از بهترین مشاوران حرف آخر برای شما عزیزان معرفی میکنیم

خانم زهرا امینی (مشاور ارشد)

زهرا امینی دانشجوی پزشکی، مشاور ارشد حرف اخر، رتبه برتر کنکور، نویسنده مقالات انگیزشی و تحصیلی سایت های کنکوری، تقدیر شده توسط موسسه حرف اخر به عنوان مشاور برتر

خانم الهام فرج پور (مشاور ارشد)

خانم الهام فرج پور از مشاورین ماهر مجموعه حرف آخر می باشند که در مدت همکاری شان با این مجموعه از سطح فعالیت و همکاری بالایی برخوردار بوده و مشاوره های قابل توجهی از خود ارائه داده است و سابقه درخشانی در کارنامه شان وجود داردایشان بخاطر روحیه ی بالای مسئولیت پذیری و در اختیار نهادن وقت زیادی برای کارشان از جمله افرادی هستند که برای مشاوره توصیه خواهند شد

خانم پاکزاد (مشاور ارشد)

خانم پاکزاد مشاور حرف آخر یکی از متخصصان و کاربلدان (بخش مشاوره) مجموعه حرف آخر بوده و وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی می باشد و مشاور خانم پاکزاد از سال 1395 به صورت حرفه ای کار مشاوره ای در این موسسه را آغاز و همواره از بهترین های این گروه می باشد.

خانم اسدی مشاور حرف اخر (مشاور ارشد)

خانم اسدی مشاور ارشد حرف آخر داری درک دکترای مهندسی ای تی بوده و از مشاورین عالی رتبه این موسسه نیز می باشد. وی با بیش از 500 مشاوره حرفه ای به دانش آموزان توانسته جایگاه خوبی را در این مجموعه کسب نماید.

خانم دکتر فرزانه مشاور حرف اخر

مشاور خانم دکتر فرزانه فرزانه داری مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه همدان بوده و از سال 1399 کار مشاوران را آغاز کرده و همواره در این موسسه نیز مشغول مشاوره و فروش پکیج می باشد. خانم دکتر فرزانه مشاور حرف آخر همواره از مشاوران خوب این موسسه می باشد.

لیست مشاورین موسسه حرف آخر

نام مشاور

سمت

شماره تماس

یوسف شکیبا

مشاور ارشد حرف آخر با 5 سال سابقه

۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پیمان مسعودی

مشاور ارشد حرف آخر ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

خانم فرزانه

مشاور

 

حسن جعفری

مشاور

 

شایان مامندی

مشاور

 

محمد قلی زاده      

مشاور

 

کوثر عبادی

مشاور

 

طهورا واحد

مشاور

 

اسعد پاشایی

مشاور

 

ناصر زمانی

مشاور

 

جواد علیزاده

مشاور

 

سجاد علیزاده

مشاور

 

صالح علیزاده

مشاور

 

بهروز نادری

مشاور

 

آقای علیخانی

مشاور

 

میلاد قربانی

مشاور

 

میلاد نیک پور

مشاور

 

اسرا سیدی

مشاور

 

افشین دشتی

مشاور

 

خانم اسدی

مشاور

 

کیهان صبوری

مشاور

 

آقای جلالی

مشاور

 

هیمن خلیلی

مشاور

 

فرزاد ارجمند

مشاور

 

علی احمدی

مشاور

 

اسما پوزش

مشاور

 

خانم دکتر فرزانه مشاور حرف اخر

مشاور

 

علی درویشی

مشاور

 

علی حجازی

مشاور

 

زهره منصوری مشاور حرف اخر

مشاور

 

خانم موسوی مشاور حرف اخر

مشاور

 

پرند سیوانی نژاد

مشاور

 

 

در این رابطه بخوانید:

مشاوره رایگان حرف آخر

لیست قیمت محصولات حرف آخر

عکس مشاوران حرف آخر

عکس مشاوران موسسه حرف اخر

از آنجایی که دانش آموزان به دنبال عکس مشاوران حرف اخر هستند ما تصمیم داریم به زودی تصاویر این مشاوران را در همین بخش منتشر کنیم. اما در حال حاظر با توجه به محدودیت های موجود قادر به انتشار عکس مشاوران حرف اخر نیستم.

مشاور اشد حرف آخر

خوب به پایان ارائه اسامی مشاوران موسسه حرف آخر یا همان لیست مشاوران حرف آخر رسیدیم که به صورت کامل و جامع در رابطه با نحوه مشاوره ، ویژگی های مشاوره رایگان و …  خدمت شما توضیحات لازم را عرض کردید بنابراین شما می‌توانید با بهترین مشاوران این موسسه در ارتباط باشید برنامه های مورد نیاز خود را به صورت کاملاً رایگان تا روز کنکور دریافت و خود را برای روز کنکور آماده کنید و از درصد بالای تست زنی لذت ببرید.

 

سوالات متداول از مشاوران حرف اخر

4.1/5 - (39 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
465 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
امیر
امیر
1 ماه قبل

سلام
مشاوری به نام شکر بیگی دارید

رسول
رسول
2 ماه قبل

سلام خانم آقائی از مشاورین حرف اخر هستند؟

هانیه
هانیه
2 ماه قبل

مشاوری ب اسم آقای زنگنه دارید ؟

هانیه
هانیه
2 ماه قبل

مشاوری ب اسم آقای زنگنه دارید ؟

دانیال
دانیال
2 ماه قبل

کلاهبرداری هستش فقط میخوان پک بفروشن و پورسانت بگیرن . همشون دروغ میگن مشاوره میدیم . فقط پول پول پول . گول این بازاریابان حرف آخر نخورید . بعد فروش پک همشون فرار می‌کنند و جوابگو نیستند . مشاور کیلو چنده . ما که هیچ سابقه و شناختی نداریم پس الکی مشاور هستند.

فرهادی
فرهادی
3 ماه قبل

سلام لیدا احدی از مشاورین حرف آخر هستند؟

آخرین ویرایش3 ماه قبل توسط فرهادی
یگانه صابر
یگانه صابر
3 ماه قبل

آیا آقای نسجی و صفاریان بحر جزو مشاورین شما هستن

فاطیما@
فاطیما@
4 ماه قبل

آیامشاوری بنام آقای رشیدی دارین

فاطیما@
فاطیما@
4 ماه قبل

سلام آقای رشیدی جزومشاورین موسسه شماهستن یا ن

hajilo
hajilo
4 ماه قبل

درود : مناسب ترین زمان سرمایه گذاری : زمینی ۴ دیواری آجری با مساحت ۷۲۲۵ متر مربع ملکی با سند تک برگ ۶ دانگ واقع در شهر شیراز اول اتوبان شهر صدرا با عبور خیابان ۲۰ متری از مقابل زمین با فاصله ۱۵۰ متر از اتوبان صدرا و ۲۰۰ متر از مجتمع عظیم خلیج فارس و ۴۰۰ متر از ایستگاه قطار شهری و نزدیک به بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی در خاورمیانه با آب و برق مشترک و آینده ای بسیار درخشان بفروش میرسد در ضمن تهاتر در استان تهران – مازندران- شهر شیراز با ویلا ، آپارتمان و اتوموبیل نیز مقدور میباشد ، در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و یا تلگرام با تلفن شماره ۰۹۱۲۱۱۶۴۶۸۹ تماس حاصل فرمایید پیروز و پاینده باشید.

طیبه
طیبه
4 ماه قبل

آیا خانم فاطمه قربانی و طاهره نجف پور جزو مشاورین موسسه هستند؟

فاطمه
فاطمه
5 ماه قبل

فقدم بلدید بگید با این شماره تماس بگیرید نکه خیلیم جوابگوی ما هستید

فاطمه
فاطمه
5 ماه قبل

سلام .مشاور من سپیده رضایی بود اصلا راضی نبودم با برنامه ریزی اشتباهش یکسال منو از زندگی عقب انداخت بعدم زنگ زدم برای عوض کردن مشاور و شکایت ازش ،کسی پیگیر و جوابگو نبود(ب هر شماره ای زنگ میزدم ی شماره دیگه میداد میگفت ب این زنگ بزن ب چند نفر همینطور زنگ زدم اخرشم هیچی ب هیچی)،نه تنها من بلکه همه ی دوستام ک برا کنکور مشاورشون رضایی بود هیچکدوم از ما نتیجه نگرفتیم فقد من یکی بابت اینهمه هزینه ای ک کردم و مشاوره اشتباه بهم داد یکسال از زندگیم عقب افتادم حلالش نمیکنممممم

آخرین ویرایش5 ماه قبل توسط فاطمه
سعید
سعید
5 ماه قبل

سلام‌کسی‌ب‌نام آقای‌پور‌رجب در بین مشاورین هست

زهرا
زهرا
6 ماه قبل

آیا اشکان ندیمی جز مشاوره ارشد موسسه حرف آخر هست ممنون میشم جواب بدید

ملیکا
ملیکا
6 ماه قبل

دکتر نیما افروزی جزع مشاورین هستند؟؟

هانی
هانی
7 ماه قبل

بنده دو بار این اشتباه را کردم

هانی
هانی
7 ماه قبل

سلام بنده دو سال پیش هم اقدام به خرید پکیج حرف آخر کردم و شخصی به نام آقای فرهادپور خیلی اصرار به خرید پکیج کردند و گفتند مشاوره هم انجام می دیم متاسفانه ۲ سال می گذرد ولی خبری از مشاوره نشده

هانی
هانی
7 ماه قبل

سلام . ببخشید خانمی از حرف اخر تماس گرفتند جهت بسته تبیلیغی در تلوزیون درخواست واریز ی کردند ما پول واریز کردید هر چه تماس می گیریم پاسخ نمی دهند شخصی به نام خانم موسوی و گفتند مشاوره هم خودشون به عهده می گیرند.اما خبری نشد

ساحل
ساحل
8 ماه قبل

طرح تضمینی وجود دارع ؟!

ثریا
ثریا
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید ببخشید اقای مهندس موسوی نیا جز مشاورین حرف اخر هستند ممنون میشم جواب بدید

donya
donya
پاسخ به  ثریا
2 ماه قبل

سلام منم می خواستم اینو بپرسم واقعا اقای موسوی نیامشاورن؟

Tanaz
Tanaz
9 ماه قبل

چرا خانم مشاور لطفی در اسمای نیست؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام خانم نظری جزء مشاوران شما هستند

بابایی
بابایی
1 سال قبل

عکس اقای نیما سیوانی نژاد

Mjh
Mjh
پاسخ به  بابایی
1 سال قبل

ایشون مشاور خوبین؟

Moon
Moon
1 سال قبل

سلام آقای شفیعی جزو مشاوران شما هستند؟

....
....
1 سال قبل

سلام خانوم شفیعی جزو مشاوران شما هستند

زلفا
زلفا
1 سال قبل

سلام خسته نباشید مشاور من اصلا به من مشاوره تحصیلی نمیده درصورتی که ایشون ب من گفتن که ماضمانت میکنیم که شما قبول بشین وتا روز کنکور بهتون مشاوره میدیم

اات
اات
پاسخ به  زلفا
7 ماه قبل

اره دقیقا

مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام خانوم گیسو اصغری هرچقدر بهشون زنگ میزنم برای پشتیبانی بستم جوابگو نیستن قضیه چیه؟

ترنم
ترنم
1 سال قبل

ببخشید آقای شکری از مشاورین حرف آخر هستن؟

مائده
مائده
1 سال قبل

سلام خانم هادی پور از مشاوران شما هستند

مانیا
مانیا
1 سال قبل

سلام خواستم بدونم خانم کلوند از مشاورین حرف اخر هستند؟

ساتیا محمدی
ساتیا محمدی
1 سال قبل

سلام میخواستم بدونم خانم دکتر یگانه دلشادی جزو مشاورین شماهستند؟

پاسبان
پاسبان
1 سال قبل

شماره خانم کیوانی را میخواستم

کسرا
کسرا
1 سال قبل

باسلام خانم عرفانه حمیدی جزو مشاورین ارشد موسسه حرف آخره؟

Shahla
Shahla
1 سال قبل

ایا اقای فرزاد محمدی از مشاورین شما هستند؟

Mohaddeseh
Mohaddeseh
1 سال قبل

آیا مشاوری به اسم افسانه زارعی دارید‌‌

Mehrsa
Mehrsa
1 سال قبل

آیا مشاوری به اسم زهرا قاسمی دارید؟؟

نرگس
نرگس
1 سال قبل

سلام ببخشید خانم اکبری مشاور حرف اخر هستن؟

نر گس
نر گس
1 سال قبل

سلام ببخشید اقای محمد حسین علای فر مشاور موسسه هستن و اگه هستن کارشون چه جور یه
خوبه

zeinab m
zeinab m
1 سال قبل

سلام
من در طر ح نخبگان هستم اما عضو هیچ کانال یا گروهی نشدم مشاور م هم کم کار ی میکنه و ممکن یه هفته طول بکشه و اصلا ز نگم نز نه
چکار کنم

Nargess_
Nargess_
1 سال قبل

سلام
ببخشید مشاوری به نام خانم تقی زاده دارید ؟
من از ایشون پک کامل رو خریدم ولی قبل از خریدن آزمون ای کیو دادم و در آزمون قبول شدم و من رو داخل کانال نخبگان عضو کردنند و من هرجمعه داخل اون کانال گزارش کار میفرستم
آیا این طرح نخبگان صحت داره ؟
لطفا جواب بدید ?

علی رضا
علی رضا
پاسخ به  Nargess_
1 سال قبل

ایامشاوری به نام شهابی وجوددارد

بهناز
بهناز
1 سال قبل

سلام مشاوری به نام آقای سبحانی دارید؟؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  بهناز
1 سال قبل

تونستید بفهمید آقای سبحانی مشاورست یا نه؟

...
...
1 سال قبل

سلام مشاوری به اسم فرشاد چراغعلی و یا زهرا قاسمی دارید

?بی نام
?بی نام
1 سال قبل

لطفا شماره مشاور احمد سبزی رو هم بزارید ،خیلی تعریفشو شنیدم.

اکبرنژاد
اکبرنژاد
1 سال قبل

سلام خانم لیلا میرزایی مشاور حرف آخر هست و اینکه برا حرف آخر دو تا لینک وجود داره دات کام و دات ارگ کدوم معتبره

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام ببخشید آقای هانی تازه منش جز مشاورین شما هست؟

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط فاطمه
کسرا
کسرا
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

ایشون خودشون رو سرپرست تیم مشاوره ای طرح نخبگان معرف کردن امروز از طریق موسسه متوجه شدم که صحت نداره همچین سمتی اونجا اصلا وجودنداره وطرت نخبگانی هم وجود خارجی نداره

کسرا
کسرا
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

ایشون اصلا جزو حرف آخرنیستن

مبین
مبین
1 سال قبل

سلام ببخشید ایا اقای میلاد قربانی نیکپور مشاور حرف اخر است؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام ببخشید شما مشاوری به اسم سینا بابایی دارین؟!

داوری
داوری
1 سال قبل

من پکیج کامل ۶۰۴۰ رو از خانوم نجفی تهیه کردم ولی مشاوره ای از طرف ایشون اصلا نگرفتم

سارا
سارا
2 سال قبل

چرا اسم خانوم احمدی تو لیست نیست

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.