جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان حرف آخر | شماره، قیمت، ارتباط با مشاوره حرف اخر

مشاوران موسسه حرف اخر

با سلام، در این بخش نوبت به ارائه مقاله ای در رابطه با ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر و مشاوره رایگان حرف آخر در خدمت شما دانش آموزان عزیز هستیم. از آنجایی که موسسه خدماتی مبنی بر مشاوره حرف آخر در اختیار تمامی دانش آموزان که قصد خرید پکیج های آموزشی از این مجموعه را دارند و یا اینکه پکیج های آموزشی خود را تهیه کرده‌اند قرار داده است.

همواره خدمات یکی از بهترین روش ها و همچنین با ارزشترین خدمات در راستای ارائه راهنمایی های کنکوری ،  ارائه راه کارهای مطالعاتی و برنامه ریزی مطالعاتی کنکور ، مشاوره روحی و روانی در راستای آماده سازی دانش آموزان برای کنکور ۹۹ و بسیاری دیگر … به شمار می آید و شما می توانید با استفاده از شماره تماس هایی که در این بخش ارائه خواهیم کرد با مشاورین رتبه برتر حرف آخر در ارتباط بوده و خود را برای یک کنکور ایدآل آماده کنید.

ویدیو مشاوره استاد منتظری را از دست ندهید

 

با استفاده از شماره تماس زیر شما می توانیم با بهترین مشاوران رتبه برتر حرف آخر در تماس بوده و به صورت رایگان به گفتگو بپردازید و هر آن چیزی که نیاز باشد مشاوران ما در رابطه با کنکور و برنامه ها به صورت کامل و جامع با شما در میان خواهند گذاشت و در راه رسیدن به موفقیت و درصد بالای تست زنی در کنکور کمک ویژه‌ای خواهد داشت کافیست با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاوران رتبه برتر حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مشاوره رایگان حرف آخر
مشاوره رایگان حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 

مشاوره حرف اخر

مشاوره حرف آخر هم اکنون در خدمت تمامی دانش آموزان است. اگر شما هم تصمیم دارید پکیجی را سفارش دهید و یا نیاز به دریافت راهنمایی و رفع مشکل و یا حتی فقط در حد یک مشورت دارید کافیست با شماره تماس زیر که مربوز به مشاوره حرف آخر است در ارتباط باشد. مشاوران ما 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند.

مشاوره رایگان حرف آخر

در بالا اشاره کردیم مشاوره رایگان حرف آخر یا به نوعی بهترین و با ارزش ترین خدماتی این موسسه به شمار می رود و شما می توانید از طریق این خدمات با رتبه برترها و همچنین نخبه ساز این موسسه در تماس بوده و هر آنچه که نیاز دارید را با آنها در میان بگذارید مشاوران ما کاملاً غربالگری شده و از تمامی نقاط کشور ایران و همچنین رتبه برتر های کنکور سال های قبل می باشند و در هر روز از سال و در هر ساعت از شبانه روز حتی روزهای تعطیل آماده خدمات دهی مشاوره کنکور بدون دریافت هیچ هزینه ای برای شما دانش آموزان گرامی می باشند، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان حرف آخر

مشاوره حرف آخر کنکور

هر ساله دانش آموزان برای به دست آوردن رتبه های بهتر و تراز اول در نظام آموزشی خود به دنبال راه و روش های هستند که یکی از خصوصیت های مشاوره حرف آخرکنکور 1400 ، کمک به دانش آموزان در راستای دستیابی به رتبه های برتر می باشد و همیشه مشاوران ما در تلاش بودند با ارائه بهترین راهکار ها برای به تحقق رسیدن خواسته های دانش آموزان کمک به سزایی داشته باشند و به صورت ۲۴ ساعتهو بدون دریافت هزینه در اختیار آنها باشند تا هرگونه مشکلات را برای دانش آموزان حل کرده و یا به سوالات و ارائه برنامه ریزی های درسی راهکارهایی ارائه دهند که مسلماً تا به اینجا کاملا تاثیرگذار بوده و هر ساله دانش آموزان با استفاده از پکیج های آموزشی حرف آخر و همچنین استفاده از مشاوره رایگان این موسسه به رتبه های ایده آل و برتر دست پیدا کردند که امیدواریم شما هم در کنکور ۹۹ یکی از این دانش آموزان برتر در کنکور باشید.

مشاوره حرف آخر چطوره

مشاوره حرف آخر توسط رتبه برتری های کنکورکه توسط موسسه استخدام شده اند صورت می گیرد و هیچ گونه هزینه ای برای دانش آموزان ندارد یعنی کاملا رایگان می باشد. شما هم می توانید همین الان با مشاورران ما در ارتباط باشید و سوالات، مشکلات ، پیگیری سفارشات و خرید پکیج های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

هزینه و قیمت مشاوره حرف آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم هزینه و قیمت مشاوره حرف آخر رایگان می باشد یعنی شما در هر زمان و هر روز از هفته حتی روز های تعطیل و جمعه می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و هیچ هزینه ای پرداخت نکنید.

شماره تماس مشاوره: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

سایت مشاوره حرف آخر

سایت مشاوره حرف آخر که بسیاری از دانش آموزان به دنبال آن هستند تا مشکلات و یا سوالات خود را مطرح کنند و یا پکیجی را تهیه کنند آماده دریافت تماس های شما عزیزان می باشد. کافیست با شماره تماس اعلامی در سایت مشاوره حرف آخر و این صفحع درج کردیم در ارتباط باشید.

مشاوره کنکور حرف آخر

مشاوره انلاین حرف اخر

مشاوره آنلاین حرف آخر نیز یکی دیگر خدمات این موسسه می باشد که دانش آموزان قادر هستند به صورت 24 ساعته در راستای رفع مشکل، دریافت برنامه ریزی مطالعاتی، خرید پکیج و دیگر نیاز های مباحث کنکوری از آن استفاده کنند. از این رو مشاوره آنلاین حرف اخر در خدمت شماست ( همین الان تماس بگیرد.)

۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

کانال مشاوره حرف اخر

مشاوران حرف آخر علاوه بر مشاوره تلفنی شاوره تلگرامی نیز دارند یعنی می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، آپارات و … با مشاوران در تماس باشد. ما در این بخش کانال مشاوره حرف اخر و همچنین مشاوره حرف آخر آپارات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شماره پشتیبانی حرف اخر

اگر وبلاگ سایت حرف آخر ما را مطالعه کرده باشید ما در رابطه با لیست اسامی مشاوران حرف آخر یک مقاله جامع با ارائه جزئیات کامل پرداختیم و اسامی مشاوران حرف آخر را لیست کرده ایم تا بتوانید هر یک از آنها را شناخته و در صورت نیاز با آنها در تماس باشید و با استفاده از تجربیات و راهنمایی ها آنها به اهداف خود برسد. بنابراین می توان گفت حرف آخر داری خدماتی به نام مشاوره با تیم حرف آخر می باشد که در این بخش تعداد بسیار زیادی از مشاوران را گردآوری و به دانش‌آموزان خدمات‌دهی چون رفع مشکلات ، ارائه برنامه ریزی مطالعاتی ، آموزش و راهنمایی در راستای تهیه پکیج های آموزشی و … ارائه می دهند. لازم به ذکر است که شماره پشتیبانی حرف اخر نیز ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ می باشد که می توانید تماس گرفته و با مشاوره و وپشتیبانی در ارتباط باشید.

مشاوره حرف آخر

 

مرکز مشاوره حرف آخر

اگر شما هم یک پشت کنکوری سال ۹۹ هستید و تصمیم دارید در کنکور 99 رتبه بسیار عالی دست پیدا کنید و به دنبال راه و روش های مطلوب هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از پکیج های آموزشی حرف آخر به عنوان یک منبع که به صورت ویدیویی با روش و شیوه های مدرن و الگوسازی شده تدریس شده است استفاده و در کنار این پکیج ها استفاده از مرکز مشاوره حرف آخر کنکور بهره مند شوید و در کنکور به رتبه برتر دست پیدا کنید. هر ساله این موسسه دانش آموزان بسیار زیادی را تبدیل به رتبه برتری در کنکور می کند. ما مشتاقانه منتظر شما هستیم و آماده دریافت هرگونه خدمات و ارائه مشاوره می باشیم.

ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف اخر

مطمئناً تا به اینجا خدمات موسسه حرف آخر در رابطه با مشاوره رایگان به شکل کامل متوجه شده اید!  اما نحوه ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف اخر به صورت کاملاً رایگان و بسیار ساده است تنها کاری که شما میبایست انجام دهید تلفن خود را برداشته و با شماره تماس زیر در ارتباط باشید. شماره تماس زیر مربوط به ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر می باشد.

شماره تماس مشاوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مشاوره حرف آخر به صورت پیامک

علاوه بر تماس با شماره مشاور موسسه حرف آخر می توانید از خدمات مشاوره حرف اخر به صورت پیامک برخوردار شوید با استفاده از این روش شما دانش آموزان عزیز می توانید فقط با ارسال یک پیامک با مضمون هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد  نیاز خود به مشاوره را به ما اعلام کنید تا در سریعترین زمان رتبه پرور های ما با شما تماس گرفته و به گفتگو بنشیند.

  • ارسال پیام { مشاوره دروس تخصصی }
  • ارسال پیام { مشاوره دروس عمومی }
  • ارسال پیام { مشاوره پکیج کامل }
  • ارسال پیام { مشاوره محصولات نظام جدید }
  • ارسال پیام { مشاوره محصولات نظام قدیم  }
  • ارسال پیام { مشاوره محصولات پروژه 6040 }
  • ارسال پیام { مشاوره جزوات ،  آزمون ها ، سوالات عمومی }

خوب با استفاده از مضمون های فوق شما میتوانید یک پیام به شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ ارسال کنید. مشاوران ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

اما مشاوره حرف اخر شامل:

  • پک مشاوره حرف آخر
  • مشاوره تحصیلی حرف آخر
  • مشاوره 1000 ساعته حرف آخر
  • مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر
  • مشاوره انتخاب رشته حرف آخر
  • مشاوره انگیزشی حرف آخر
  • مشاوره شیمی حرف آخر

تمامی موارد بالا که دانش آموزان به دنبال آن هستند یه معنی داشته و همگی با استفاده از شماره تماس زیر در دسترس شماست.

شماره تماس مشاوره: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دپارتمان مشاوره حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر با ارائه دپارتمان مشاوره حرف آخر این امکان را برای تمامی دانش آموزان پشت کنکوری که قصد خرید پکیج از این موسسه را دارند و یا از قبل پکیج ها را خریداری کرده اند و نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی و همچنین پرسش و پاسخ سوالات ، دریافت برنامه ریزی مطالعاتی و … را دارند بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی با مشاورین عالی رتبه ما در تماس باشند و به گفتگو با آنها بپردازند.

در نهایت و سخن پایانی باید عرض کنم مشاوره موسسه حرف آخر همواره آماده خدمت به دانش آموزان می باشند  ما در هر روز و هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت تماس های شما هستیم.همچنین برای خرید پکیج های آموزشی این مجموعه می توانید از فروشگاه حرف آخر اقدام کنید و برای دریافت لیست قیمت محصولات حرف آخر نیز روی لینک کلیک کنید.

سوالات متداول

4.8/5 - (23 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
168 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
ن لابی
ن لابی
5 ماه قبل

سلام خانم رسولی ازمشاوران شماهستند؟

سعید
سعید
1 سال قبل

با عرض سلام وادب
یه سوال داشتم:
باتوجه به کارگیری فناوریvod در تولید فیلم اموزشی حرف اخر اگر کسی در متوسطه دوم توان خرید سیستم عامل قوی مانند(کامپیوتر،لپ تاب) نداشته باشد ایا میتواند طبق پیشین محصولات بروز حرف اخر را به صورت DvDدریافت کند. باتشکر

علی
علی
1 سال قبل

سلام اگه من از سال دهم پکیج بخرم تا چه زمانی به من مشاوره رایگان داده میشه و اگر پکیج های سال های بعد را نخرم در سال های بعد مشاوره داده میشه اگر پروژه ۶۰۴۰ را کسی بخرد و در کنکور نتیجه مورد قبولی نگیرد می‌تواند برای سال بعد هم برای کنکور مشاوره بگیرد یا باید دوباره پکیج ۶۰۴۰ را بخرد

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط علی
مهسا
مهسا
2 سال قبل

واقعا مشاوره رایگانه ؟حتی برای دو ماه کامل ؟

آخرین ویرایش2 سال قبل توسط مهسا
...
...
2 سال قبل

سلام خوبید من پک های صفر تا صدتون رو تهیه کردم پارسال و امسال ینی یه ماهه شروع کردم به نگاه کردن میخواستم ازتون بپرسم که چطور میشه با یه بار نگاه کردن تمام اون جلسه که مثلا یه درس از کتاب رو استادا توضیح میدن به خاطر سپرد من دوازدهم انسانی هستم

armin
armin
2 سال قبل

من تموم پک رو تهیه کردم ولی مشاور از طرف موسسه شمارو ندارم به من یه مشاور بدین لطفا

یلدا
یلدا
2 سال قبل

سلام من پکیج صفر تا صد شما رو دارم البته پکیج شما که سال ۹۷ ظبت کردید وبرای اولین بار برای نظام جدیدا مال خواهرم هستش میخوام برای ۱۴۰۱ استفاده کنم ازش واقعا نمیتونم دوباره بگم من میخوام بابام میگه خب از همین پکیج استفاده کن کتابا که تغییر نکرده و روشا همون هست آیا میتونم استفاده کنم؟؟ خب من نمیتونم دوباره سفارش بدم اگه از همین استفاده منم قبول نمیشم شدیدا به پزشکی تهران دولتی علاقه مندم و همه زندگیم رو گذاشتم روی این کنکور کمکم کنین استفاده کنم ازش؟

یلدا
یلدا
2 سال قبل

سلام تروخدا منو از این سردرگمی نجات بدین من خیلی استرس دارم به خاطر اینکه توی آزمون های آزمایشی شرکت نمیکنم توانایی مالی دارم ولی به خاطر سنت های غلط خانوادگی نمیتونم اکه ۲ ماه مونده به کنکور ۲۰ آزمون حرف اخر رو تهیه کنم آیا میتونم جای اون آزمون ها رو پر کنم؟! با مشاوری صحبت داشتم ایشون گفتن احتمالش کمه چون تو خودتو نمیسنجی با کنکوری های دیگ و نمیدونی رتبه و ترازت و.. چقده الان من چکار کنم مشاورا لطفا جوابمو بدین من بااااید حتمن پزشکی تهران رو قبول بشم امسال میشم دوازدهم تجربی میخوام تابستون هر دو پایه دهمو یازدهمو کامل جمع کنم .منطقه ۳

مهسا
مهسا
2 سال قبل

سلام مشاور من اصلا پیگیر نیست من چیکار باید بکنم ؟؟

خادم الزهرا
خادم الزهرا
2 سال قبل

سلام ببخشید بنده دو تا سوال دارم از شما
۱-ایا پکیج۶۰۴۰ سال۹۹ خیلی با امسال فرق داره
۲- ۱۰ ازمون حرف اخر چه فرقی با ۲۰ ازمون داره
تورو خدا همینجا جواب بدین نگید تماس بگیرید

پرهام
پرهام
پاسخ به  خادم الزهرا
2 سال قبل

اره متفاوت شده پکیج ها .//// در ۲۰ازمون، اون ۱۰ازمون اخر تکمیل کننده دروس هستند بیشتر حفظیات توشه .ولی اصل مطلب تویه ازمون ۱ تا ۱۲ ۱۳ هست

موسوی
موسوی
2 سال قبل

سلام می خواستم بدونم بعد از ثبت سفارش،امکان تغییر مشاور وجود داره؟

الهام
الهام
3 سال قبل

سلام خانم هاشمیان از مشاؤرین موسسه خرف اخر هستند یانه

مهتاب
مهتاب
3 سال قبل

سلام ایا میشه بامشاوره دیگه در تماس بود ادامه بسته رواز ایشون سفارش بگیرم و کد تخفیف ۴۰در صد رو داشته باشم چون قبلا نصف بسته رو شفارش دادم و ۴ میلیون واریزی داشتم و نمی خواهم با مشاورم ادامه بدم

Ebrahim
Ebrahim
3 سال قبل

سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم چنتا از پک هاتون رو سفارش بدم بعد یه خانومی من باهاشون در ارتباطم بهم شماره حساب ****** بنام موسسه حرف آخر داده میخواستم ببینم معتبر هست یانه ؟

ن
ن
پاسخ به  Ebrahim
2 سال قبل

سلام ببخشید ازمون های حرف اخر به چه صورته میشع لطفاااا زود جوابمو بدید

مهدی
مهدی
3 سال قبل

با سلام. کتاب الگو تا رتبه در دایره ۶۰۴۰ که برای کنکور ۹۹ بوده رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

المیرا
المیرا
3 سال قبل

آیا مسئول ثبت نام آقای دکتر میکائیلی هست؟

علی
علی
3 سال قبل

من که مشاورم فقط محصولات رو بهم داد
مشاور تحصیلیی در کار نبود
به قول خودش مشاور فروش
الان هم به خاطر همین خودم مشاور خودمم
نه روش آزمون دادن بلدم نه مرور درسنامه ها برای آزمون و نه تحلیل آزمون
چون مشاور خودمم یه روز ۱۰ ساعت میخونم یه روز ۲ ساعت

Sara
Sara
پاسخ به  علی
2 سال قبل

متاسفانه منم دقیقا همین مشکل رو دارم اول که کلی تعریف کردن که ما اینجوری میکنیم اونجوری میکنیم اما الان میگن ما فقط مشاور فروش هستیم منم الان کلی مشکل دارم

هما
هما
3 سال قبل

سلام
ایا ۷ الگوی زیست شناسی توی ۶۰۴۰ هم گفته میشه؟

الناز
الناز
3 سال قبل

سلام .مشاور بنده اصلا پیگیر نیست که چکار میکنم یا چکار نمیکنم فقط سر هر ماه تماس میگیرند که پول رو واریز کنید تا براتون پکیج بفرستم.الان چند شب پیش با ایشون تماس گرفتم سوالمو مطرح کردم هنوز که هنوزه بهم جواب ندادن.ایا میشه مشاورمو عوض کنم؟اگه میشه لطفا یک مشاور خوب بهم معرفی کنید

***
***
پاسخ به  الناز
1 سال قبل

با پشتیبانی تماس بگیرید پیگیری میکنن و یکی دیگه رو معرفی میکنن.منم همین مشکلو داشتم پدرم تماس گرفت الان با یه مشاوره دیگم خیلی خوبه.

abdolbaset
abdolbaset
3 سال قبل

چگونه می توانم مشاورم را عوض کنم؟

Masomeh
Masomeh
3 سال قبل

سلام
من محصولات رو تهیه کردم بعد مشاور خودم پاسخگو نیست چطور میتونم با مشاور دیگه ای در تماس باشم؟؟؟
یا اصن میتونم مشاور داشته باشم؟؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام : متاسفانه سفارشی که داده بودیم با کسری پکیج مثلثات و ترکیب توابع به دستمان رسید و موضوع را با مشاور در میان گذاشتیم ، بنا به گفته مشاور ۱۰ روز پیش پست شده ولی دروغ میگه چون اگر با لاک پشت هم میومد الان به دستمان رسیده بود،ضمنا مشاور از ده تا پیام وتلفن یکی را به زور جواب میدهد ، حالا مشاور دنبال چی هست که پیگیری نمیکند خدا میداند، سال داره تموم میشه ما هنوز در انتظاریم پست بیاد در خونه، لطفا رسیدگی کنید

amina
amina
3 سال قبل

سلام اقای امید افشار از مشاورهای شما هستند. چطور مشاوری هستند

الهه
الهه
3 سال قبل

سلام ببخشید ایا مشاور انگیزشی دارید تا کنکور بدون خریدن پکیج؟!!

مریم
مریم
3 سال قبل

سلام،ببخشید میشه بدون تهیه پکیج درسی از پکیج مشاوره استفاده کنیم؟
یعنی پکیج خاصی که فقط مخصوص مشاوره باشه موجوده؟

Zahra
Zahra
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام من پک ۶۰۴۰ رو تهیه کردم ولی مشاوری که ازشون تهیه کردم اصلا پیگیر نیستن و فقط پیشنهاد خرید بسته های جدید میده چه طور میتونم مشاور خوب داشته باشم که تا کنکور همراهم باشه و بتونم رفع اشکال کنم

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام لطفا قیمتا رو بروز کنید تا بتونیم اینترنتی سفارش بدیم من چهار روز پیش اینترنتی سفارش دادم بهم میگن قیمتا بروز شده باید دوباره سفارش بدی گفت از تلگرام به این شماره پیام بده بگو چی میخوای تا سفارش بدم روزی یه کار انجام میده روز اول که میگه قیمتا تغییر کرده روز دوم میگه درخواست ها تو بگو الانم جوابمو نمیده که سفارشو ثبت کنه مگه ما بیکاریم مثلا من اینترنی سفارش دادم که زود تر به دستم برسه

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام من در قسمت فروشگاه خرید اینترنتی انجام دادم ولی یادم رفت کد پستی بنویسم الان پکیج چطور به دستم میرسه؟

معصومه
معصومه
3 سال قبل

سلام امروز مشاور واسم زنگ زد و گفت میتونی۲۰%رایگان دریافت کنی و نیم ساعت بهم مشاوره داد میخام بدونم واسه مشاوره ای که بهم داده میخاد هزینه ای پرداخت کنی یا نه ؟؟؟؟
لطفا جواب بدید مرسی*

s.a
s.a
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام من مشاورم اقای دکتر صفایی هست اما اسمش تو مشاورای شما نبود میخواستم بدونم کارشون چطوره

محسن اصلی خوب
محسن اصلی خوب
3 سال قبل

سلام. من پایه هشتم هستم ،می خواستم بدونم که می تونم از خدمات مشاوره رایگان شما استفاده کنم؟

نرگس احمدی
نرگس احمدی
3 سال قبل

با سلام من چند ماه پیش پکیجمو تهیه کردم ولی الان دیگه اون شماره پاسخ نم ده چکار کنم؟

عذرا
عذرا
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من پشت کنکور نظام قدیم هستم همه ی پک های نظام قدیم رو تهیه کردم مشاور هم داشتم ولیروز کنکور ب ازمون نرسیدم
الان میگن باید از نظام جدید کنکور بدیم و منهمچنین دیگه نمیتونم هزینه جدید بکنم نمیتونم از منابع قبلی استفاده کنم؟تنها هزینه ای که میتونم بکنم پک ۶۰۴۰نظام جدیده

عذرا
عذرا
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

با مشاور خودم تماس بگیرم میشه؟اقای محسن ربانی

آرزو
آرزو
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام وقت بخیر،برای ارشدم مشاوره میدین ؟

محمد
محمد
پاسخ به  عذرا
3 سال قبل

سلام میخواسم ببینم اگه من بسته رایگان به مدت پنج روز رو سفارش دادم ولی بعد از پنج روز فهمیدم این بسته نمی تونه کمکی به من کنه میشه بسته پولی رو نخرید

طهورا
طهورا
3 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید من پکیج رو تهیه کردم اما نه از موسسه میخواستم ببینم میتونم مشاور داشته باشم؟ ایا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

ف
ف
3 سال قبل

سلام من چجوری میتونم پک هارو برگردونم و پولم رو پس بگیرم ؟؟! اصلا راضی نیستم…***

ن
ن
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام ازمونای حرف اخر به چه صورته
جواب بدید لطفاااااا

gisoo
gisoo
3 سال قبل

سلام.وقتتون بخیر.ازپکیج هایی که سال۹۹ خریداری شده میتونیم برای کنکور ۱۴۰۰ استفاده کنیم؟؟؟؟

عذرا
عذرا
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

خواهش میکنم راهنمایی کنید

مبینا
مبینا
3 سال قبل

سلام خسته نباشید پکیج ریاضی جامع تجربی خریدم میخواستم بدونم امکانش هست از همون پکیج برای رشته ریاضی استفاده کرد؟

s.m
s.m
3 سال قبل

اقای سید حسن راستی از مشاورین ارشد شما هستن؟

s.m
s.m
3 سال قبل

سلام برای مشاوره تا روز کنکور باید هزینه بپردازم؟

s.m
s.m
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من چند روزه با مشاورم در ارتباطم سال دهم هستم. برای ادامه مشاوره تا روز کنکور باید هزینه ای بابت مشاوره پرداخت کنم؟؟

رضا
رضا
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام خسته نباشین .من پیکیجارو تهیه کردم اولش گفتن تا روز کنکور مشاوره میدیم برنامت میدیم انگیزه میدیم الان ن زنگی ن پیامی چیکار کنم.من بخاطر انگیزه دادن ماشورهاتون ک اقای حسین زاده گفتن فلان میکنیم بلان میکنیم تهیه کردم

صابر طاهری
صابر طاهری
3 سال قبل

سلام…بخشید پکیج دروس عمومی حرف آخر رو تو چه مدتی میشه مطالعه کرد و تموم کرد؟

حسن
حسن
3 سال قبل

با سلام . من میخوام دی وی دی درس ها رو بگیرم ولی متاسفانه سیستم ضعیف و قدیمی دارم و میترسم . اگر وسط کار سوخت یا لازم شد که ویندوز رو عوض کنم ، تکلیف چیه ؟ دیگه نمیتونم نصب کنم دوباره ؟
لطفا بگید

ilin
ilin
3 سال قبل

سلام
من نظام قدیم هستم
الان برای سال ۱۴۰۰ باید نظام جدید بگیرم؟
و برای انسانی دروس تخصصی هم دارید یا فقط عمومی؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام من پکیج زبان روگرفتم امامشاورم برام برنامه ریزی نمیکنه میگه چون توفقط زبان روگرفتی بقیه پک هارونگرفتی من نمیتونم واست برنامه ریزی کنم خودت بخون

hamta
hamta
3 سال قبل

با عرض سلام و وقت بخیر…ادمین محترم میخواستم ببینم که آقای اقاجانی عضو گروه مشاورین حرف آخر هستن یا خیر؟ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید???

علی
علی
3 سال قبل

سلام من پسرم پایه دوازدهمه وامسال کنکور داره واز محصولات بی نظیر حرف اخر استفاده میکنه ولی متاسفانه مشاورش خانم محدثه نظری بودن چندان همراهی خوبی نداشتن میخواستم بدونم میشه تو این مدتی که مونده تا کنکور مشاور دیگه ای جایگزین کرد

ملیحه
ملیحه
پاسخ به  علی
3 سال قبل

سلام اینکه میگن پکیج کامل حرف آخر رایگانه یعنی بدون هیچ پولی؟

مبینا
مبینا
3 سال قبل

با من تماس گرفتن برنده پکیج به صورت رایگان شدم ایا صحت داره

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام من ۲۸سالمه ودیپلم ۸۸,۸۹هستم زبانم متوسطه ودینی هم همینطور.روزی ۱۰۰لغت زبان حفظ میکنم.برنامه نوشتم .ومیخام عربی و ادبیات رو تهیه کنم ایاباید نظام جدید بخونم؟واینکه انگیزه دارم ونمیخام امیدمو ازدست بدم ب مشاوره نیاز دارم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  فاطمه
3 سال قبل

یادم رفت بگم کنکورزبان میخام بدم۱۴۰۰

مریم
مریم
3 سال قبل

سلام من تعدادی از محصولات حرف آخر رو تهیه کردم میخواستم بدونم برای دریافت مشاوره وراهنمایی برای نحوه برنامه ریزی تا روز کنکور هزینه ای باید پرداخت بشه ؟
میتونم برای مشاوره با خانم فرزانه در تماس باشم ؟

مهران
مهران
3 سال قبل

سلام میخواستم بدونم تو این حدودا ۵۰روز میشه پرستاری قبول شد وضعیت درسیمم خوبه در طول سال مفهوم درسارو فهمیدم ولی برا کنکور میخوام شروع کنم ایا احتمال قبولیم وجود داره؟

ارمین
ارمین
3 سال قبل

سلام خسته نباشید . ببخشید برای اینکه پزشکی خرم اباد قبول بشم چه درصد هایی باید بزنم

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.