جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

تخفیف حرف آخر

تخفیف موسسه حرف آخر

برای بهره مندی از تخفیف حرف آخر راهکار های مختلف و متعددی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید از تخفیف حرف آخر برای خرید محصولات این موسسه استفاده کنید. برای اطلاع از تخفیفات موسسه حرف آخر می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

در این بخش می توانید تخفیف حرف آخر را داشته باشد و از آنها هنگام خرید پکیج استفاده کنید و محصولات را با قیمت های ویژه تهیه کنید.

فایل صوتی تخفیفات حرف آخر

جهت خرید محصولات حرف اخر می توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ در تماس باشد، مشاوین فروش ما 24 ساعته آماده دریافت تماش های شما عزیزان هستند.

تخفیف حرف آخر

در هر مقطع از بازه زمانی کنکور تخفیف حرف آخر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال تخفیف هایی که در طول زمان از سوی موسسه حرف آخر ارائه می شود، شامل موارد زیر است.

  1. تخفیف های پلکانی
  2. تخفیف های 20 درصدی
  3. تخفیف های 30 درصدی
  4. تخفیف های 50 درصد
  5. تخفیف پکیج کامل حرف آخر
  6. تخفیف های عیدانه حرف آخر

کد تخفیف حرف آخر

کد تخفیف حرف آخر

کد تخفیف حرف آخر کاملاً واقعیت دارد و توسط استاد عبدالرضا منتظری در راستای عدالت آموزشی بر روی تمامی پکیج های آموزشی در تمامی مقاطع ارائه می شود. دریافت کد تخفیف موسسه حرف آخر تنها از طریق مشاوره‌ های مرکزی این موسسه و یا سایت موسسه حرف آخر امکان پذیر می باشد و شما در ابتدا با دریافت مشاوره کنکور از سوی متخصصین این مجموعه می توانید بنا به نیازتان از این تخفیف ها برخوردار شوید.

تخفیف پلکانی حرف آخر

این نوع از تخفیف بسیار کارآمد واقع شده است. این موضوع بستگی به سقف خرید هر دانش‌ آموز دارد زیرا هر چقدر که دانش آموز خرید بیشتری انجام بدهد از تخفیف بیشتری نیز برخوردار خواهد شد. البته برخی از تخفیفات در بازه های زمانی بخصوصی از سال بیشتر می‌ شود که مشاورین حرف آخر این موضوع را در آن بازه زمانی به دانش آموزان اطلاعات خواهند داد.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

موسسه در راستای ارائه خدمات بهتر و کمک به داوطلبین کنکور برای مناسبت های مختلف بخصوص عید نوروز تخفیفاتی در نظر میگیرد تا در این بازه زمانی داوطلبین بتوانند پکیج های این موسسه را با تخفیفات شگفت انگیز تهیه کنند. بنابر این در این بازه زمانی می توانید از این تخفیفات استفاده کنید.

تخفیف حرف آخر

تخفیف 6040 حرف آخر

اگر به دنبال تخفیف 6040 حرف آخر هستید تا این پکیج را با قیمت مناسب تری تهیه کنید موسسه نیز برای این پکیج تخفیفات ویژه در نظر گرفته است که که می توانید با استفاده از شماره های موجود (مساورین رتبه برتری حرف آخر) اقدام به دریافت این تخفیفات (تا 50 درصد) بکنید.

همچنین میتوانید از طریق لینک لیست قیمت محصولات حرف اخر به تمامی قیمت ها بروزرسانی شده دسترسی داشته باشد و ببنید. توجه داشته باد که این قیت ها بدون احتساب تخفیف میباشد. تخفیفات پس از تکاس شما عزیزان با مشاورین ما برای شما لحاظ خواهید شد.

?میزان تخفیفات تا 40 درصد تخفیف
?تخفیف پلکانی تا 3 میلیون تومان
✔️مشاوره کاملا رایگان 24 ساعته
?شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰

 

سوالات متداول تخفیفات حرف آخر

چگونه از تخفیفات حرف آخر استفاده کنم؟

استفاده از کد تخفیف موسسه حرف اخر بسیار ساده است کافیست وارد این صفحه شود و با شماره درج شده (مشاورین رتبه برتر حرف آخر) تماس بگیرید و پکیج مورد نظر خود را با تخفیف تهیه کنید.

تخفیفات موسسه تا چند درصد است؟

تخفیفات موسسه حرف اخر از 10 تا 40 درصد متفاوت است که اگر همین الان با مشاورین ما تماس بگرید تا 40 درصد تخفیف خواهید گرفت.

تخفیفات شامل چه پکیج هایی می باشد؟

تخفیفات شامل تمامی پکیج های ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان و کنکور می باشد و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.