جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

کلاهبرداری موسسه حرف آخر❌دروغ ها و نحوه کلاهبرداری حرف اخر

کلاه برداری حرف آخر

با سلام مجدد، کلاهبرداری موسسه حرف آخر یا به نوعی دروغ های موسسه حرف آخر که امروزه از سوی افراد سودجو و همچنین از رقیبان و تخریب کنندگان در عرصه شبکه های اجتماعی و همچنین سایت های اینترنتی در حال انتشار است و نیت آنها فقط تخریب و افزایش فروش موسسات خود با شعار های کلاهبرداری حرف اخر می باشد، و بی شک هیچ کمکی به دانش آموزان نخواهد داشت.

در همین راستا و در این بخش تصمیم گرفتیم مطلبی در رابطه با حقیقت کلاهبرداری موسسه حرف آخر منتشر کنیم و در آن به تک تک جزئیات و این شایعه پراکنی ها بپردازیم تا شما را متقاعد سازیم همچنان حرف آخر بهترین موسسه کنکوری در ایران به شمار می رود و تا به اینجا با رعایت عدالت در مشاوره ، تدریس دروس آموزشی کنکور ، لیست قیمت محصولات حرف آخر توانسته دانش آموزان بسیار زیادی را به رتبه های برتر کنکور برساند و از این کمک شایان بسیار خرسند و همواره به دنبال ارائه بروزترین تکنیک ها ، روش های تدریسی و یادگیری است تا بتواند وفاداری و قدتمندری خود را همچنان افزایش و اثبات کند.

همچنین در ادامه در مورد کلاهبرداری حرف اخر بیشتر صحبت خواهیم کرد و به شما عرض خواهیم کرد، امروزه افراد سودجو و موسسه های نوپا جهت فروش محصولات خود اقدام به تخریب انتشار مطالب با موضوعاتی چون کلاهبرداری موسسه حرف آخر ،  دروغ های موسسه حرف آخر و کلاهبرداران حرف اخر می کنند، در حالی که تمامی این تخریب ها بر اثر قدرتمندی حرف آخر و ناتوانی اینگونه افراد و موسسه می باشد و همواره حرف آخر توانسته با در اختیار داشتن بهترین و نخبه ترین اساتید دروس مختلف کنکوری با روش و الگوهای تدریس و یادگیری قدرتمند و همچنین بهترین مشاوران و رتبه برتر های کنکور از تمامی قسمت های کشور ایران همواره بهترین خدمات را به دانش‌آموزان ارائه دهد.

ویدیو کلاهبرداری حرف آخر

کلاهبرداری موسسه حرف آخر

از آنجایی که امروزه موسسات کنکوری زیادی در سرتاسر کشور در حال فعالیت  هستند از این رو شاید کمی و کاستی های در این موسسات وجود داشته باشد اما موسسه حرف آخر هیچوقت به خود اجازه تخریب این موسسات و افراد را نمی دهد زیرا کاملاً خداشناس و هم عدالت خواه بوه و موفقیت را در ارائه خدمات آموزشی می داند نه به تخریب، اما متأسفانه برخی از شیادان و موسسات اقدام به بد نام کردن موسسه حرف آخر و انتشار مطالب و مقالاتی همچون دروغ های موسسه حرف آخر می کنند که بدون هیچ گونه منبع و مدرکی می باشد و فقط در حد یک مقاله و نوشته و یا سرتیتر می باشد و توان آنها همین مقدا است نه بیشتر، از این رو بدون توجه به چنین شایعات و سردرگمی متعدد که آیا از این موسسه خرید کنیم یا خیر ؟ باید عرض کنم فعالیت خود با این موسسه را آغاز کنید ما در طی همکاری از زمان قبل از خرید محصولات تا روز کنکور و وفاداری خود به شما دانش آموزان را  نشان خواهیم داد تا خود شاهد این شایعات و تخریبها باشید.

البته موسسه حرف اخر  با ارائه پکیج های آموزشی با تکنیک های و روش های قدرتمند ، مشاوراه رایگان و حرفه ای را برای به اثبات رساندن این نوع شایعات ارائه نمیدهد بلکه همواره کار خود را در راستای موفقیت هرچه بهتر دانش آموزان انجام می دهیم که این امر می تواند شما را شاهد بهترین بودن این موسسه کند.

کلاهبرداری حرف اخر

خب تا به اینجا مطمئنم متوجه عرایض ما در رابطه با دروغ های موسسه حر آخر و کلاه برداری آن شده‌اید، این شایعه پراکنی ها فقط در حد یک تیتر می‌باشد و بدون داشتن هیچ گونه مدرک و سندی اقدام به تخریب این موسسه توسط افراد سودجو و برخی موسسات ضعیف و ناتوان انجام می شود.

کلاهبرداری و دروغ های موسسه حرف آخر
آیا کلاه برداری حرف اخر درست است؟ – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

آیا حرف آخر کلاهبرداری میکنه؟

اگر شما هم حقیقت موسسه حرف اخر را دنبال میکنید و این دغدغه در ذهن شماست که بدانید جریان از چه قرار است باید در جواب این سوال که آیا حرف آخر کلاهبرداری میکنه یا خیر  بی شک باید گفت خیر همانطور که در بالا اشاره کردیم این موسسه بهترین و قدرتمندترین موسسه کنکوری در ایران می باشد و تا به اینجا توانسته هر ساله دانش‌آموزان بسیار زیادی را به وسیله پکیج های آموزشی توسط اساتید نخبه و کار بلند که به شیوه مدرن و الگوهای انیمیشنی تدریس شده است را  به رتبه برتری های کنکور سال خود تبدیل کند و و همچنان هر ساله با استفاده از شیوه و تکنیک های جدید و بروز رسانی ویدیو و دی وی دی آموزشی خود را در بین دانش آموزان محبوب سازد.

اگر شما هم از دانش آموزانی که سابقه همکاری با این موسسه را داشته اند پرسجویی داشته باشید مطمئناً به این نتیجه می رسید که چنین لکه هایی به حرف آخر نمی چسبد زیرا کاملاً واضح و گویا است این موسسه به صورت کاملا قانونی و اعتماد سازی شده فعالیت خود را در پیش گرفته و همواره در کنار دانش آموزان است.

همچنین می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاوران نخبه ساز و درجه یک حرف آخر در تماس بوده و بیشتر با این موسسه آشنا شوید. مشاوران ما به صورت رایگان و ۲۴ ساعته و حتی روزهای تعطیل در خدمت شما عزیزان می باشد تا به سوالات و مشکلات شما پاسخ دهند.

شماره تماس مشاوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

در این رابطه بخوانید:

آیا قرعه کشی حرف اخر کلاه برداری است؟

دروغ های موسسه حرف آخر

چرا برخی به دنبال شایعه پراکنی با موضوع دروغ های موسسه حرف آخر اقدام به تخریب این موسسه می کنند؟

خب معلوم است که چرا برخی از کاربران و موسسات ناتوان و ضعیف همواره در حال تخریب و شایعه پراکنی با موضوعاتی چون دروغ های موسسه حرف آخر یا کلاهبرداری حرف اخر می باشند. دلیل این کار فقط لطمه زدن به اعتماد دانش آموزانی که قصد خرید و فعالیت با این موسسه را دارند می باشد و تصمصم دارند با استفاده از این تکنیک دانش آموزان را به سمت و سوی موسسات ضعیف خود بکشانند که موفق نخواهند شد زیرا بی شک ویدیو های آموزشی و سبک تدریس و یادگیری دروس مختلف کنکور حرف آخر کاملا متفاوت با دیگر موسسات بوده و همواره در حال بروز رسانی این ویدیو ها می باشد.

لازم به ذکر است که موسسه حرف آخر هر ساله با ارائه بهترین خدمات و مشاوران درجه یک و نخبه ساز به صورت رایگان توانسته دانش آموزان را با درصد تست زنی بالای 90 درصد را به رتبه برتر های رشته های مختلفی چون ریاضی ، تجربی ، زبان ، ادبیات ، زیست و … برساند.

کلاه برداری موسسه حرف آخر صحت دارد؟

اگر توضیحات و گفته های فوق را مطالعه کرده باشی مطمئناً قانع شده اید که کلاهبرداری موسسه حرف آخر درست نیست و هیچ گونه صحتی ندارد و کاملا جو سازی بر علیه این مجموعه بزرگ در راستای تخریب و بی اعتماد سازی دانش آموزان می باشد اما هیچ وقت در کار خود موفق نخواهند شد و حرف آخر هر ساله با قدرت بشتری در این عرضع فعالیت خود را کسترش خواهد داد.

موسسه کنکوری حرف آخر با مدیریت و موسس عبدالرضا منتظری از سال ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح فعالیت خود را به صورت کاملاً هدفمند و با قدرت روز افزون شروع کرده است که خدا را شکر تا به امروز توانسته با ارائه پکیج های آموزشی دروس مختلف کنکور در دو سیستم آموزشی نظام قدیم و نظام جدید و به شیوه تدریسی مدرن و با روش الگو سازی و مجسم سازی و همچنین ارائه تکنیک های یادگیری حرفه‌ای و به کارگیری نیم کره راست مغز در یادگیری خود را موسسه نمونه در کشور معرفی کند و مطمئناً اگر تخلفی از سوی این موسسه تا به امروز رخ داده بود توسط مراجع ذیصلاح جریمه و اعلام شد بود و اگر این اتفاق بیفتد اعلام خواهد شد اما خشبختانه چنین اتفاقی نیفتاده است.

شماره تماس مشاوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

حقیقت موسسه حرف اخر

حقیقت موسسه حرف آخر مرجع و منبع و همچنین بزرگترین مجموعه ارائه محصولات آموزشی کنکور در ایران که توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شده است هر سال با ارائه پکیج های آموزشی قدرتمند و بروز شده راه رسیدن به موفقیت در کنکور را برای دانش‌آموزان هموار می‌کند و به هیچ وجه شائبه هایی چون برداری موسسه حرف آخر ،  دروغ های موسسه حرف آخر  – کلاهبرداری حرف اخر و … صحت نداشته و نخواه د داشت و شما دانش آموزان عزیز می توانید فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای با این موسسه آغاز کنید و از محصولات فروشگاه حرف آخر این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید در کنکور به رتبه های برتر دست بیابید و همچنین می توانید از مشاوره رایگان این موسسه و به صورت رایگان استفاده کنید.

سوالات متداول کلاهبرداری حرف آخر:

کلاهبرداری حرف آخر چگونه است؟

در رباطه با نحوه کلاه برداری حرف آخر باید عرض کنیم این افراد سودجو با ارسال پیامک و یا معرفی پکیج ها در شبکه های اجتماعی و … خود را مشاورن و اساتید حرف اخر معرفی و از دانش آموزان مبالغی دریافت میکنند و هیچ گونه خداماتی ارائه نمی دهند. که در این مقاله توضیح کامل داده شده است.

با من تماس گرفتند و درخواست مبلغی برای دریافت پکیج هدیه کرده است صحت دارد؟

در این رابطه خیر به همین راحتی نباید اعتماد کنید چرا که کلاهبرداری های زیادی از این طریق انجام میشود. در چنین مواقعی می توانید از صحت تماس ها و شماره کارت ها با شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ تماس بگیرید.

آیا پکیج هدیه حرف آخر کلاهبرداری است یا واقعی است؟

این نوع اخبار و هدایا چد وقتی است که با عنوان کلاه برداری در سطح اینترنت دست به دست می شود که ما در این مقاله به شکل کامل درباره آن صحبت کردیم که پیشنهاد میکنیم قبل از هر گونه اقدامی آن را مطالعه کنید.

چگونه با شماره های واقعی حرف آخر تماس بگیریم؟

اگر تصمیم دارید از موسسه حرف آخر پکیجی را خریدرای کنید و یا از تخفیفات و مشاوره های رایگان استفاده کنید شماره ای واقعی موسسه ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ می باشد که می توانید 24 ساعته با این شماره تلفن ها تماس بگیرید.

4.2/5 - (22 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
333 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
رضا
رضا
3 ماه قبل

من دیویدی گرفتم ب درد نمیخورد عوض کردم جدیدشو پول جدیدو گرفتین نامرا چرا همه ریاضی قدیمیه؟ چرا مال ۹۸ ؟؟؟

مهدی
مهدی
8 ماه قبل

به نظرتون می ارزه که تمام بسته های کنکور رو به صورت VOD بخرم

آخرین ویرایش8 ماه قبل توسط مهدی
پارسا
پارسا
10 ماه قبل

این موسسه حرف آخر همه شون دزد و کلاهبردار هستن .خواهش میکنم باور نکنین از اون بالا دستیشون بگیر تا تک‌تک مشاورانش همه کلاه بردارن برین این همه موسسه های خوب دیگه حیف پولهایی رو که به اینا میدین حقشونه که میان تمام پکیج شما رو تو سایتها رایگان به مردم میدن حالا این منتظری بیاد خودشو پاره کنه که بگه کپی نکنین

الهام
الهام
1 سال قبل

سلام بنده بحساب حرف اخر یک ودویست واریز کردم اما مشاورش خانم عباسی اسخ گو نیست معلوم نیست چکار کرده و پکچ فعال نشد

بابایی
بابایی
1 سال قبل

سلام
شما دکتر نیما سیوانی نژاد به عنوان مشاور دارین؟

فریبا
فریبا
1 سال قبل

ببخشید از مشاورینتون
آقای منتی دارید؟

ف.ح
ف.ح
1 سال قبل

کلاهبردار نیست اما اصلا نه پکیج ش و نه مشاوره ست بدرد نمیخوره

حسین
حسین
1 سال قبل

پولی که من واریز کردم به حساب حرف آخر مهر بود. چجوری آخه؟

حسین
حسین
1 سال قبل

منم امروز گول خوردم و ۷۰ هزار تومان از دستم رفت.
یه خانم به اسم شادی اکبری نژاد زنگ زد گفت برنده شدی و پکیج جامع برات ارسال میشه فقط باید هفتاد تومن بدی. اینقدر قشنگ در مورد نحوه درس خوندن و اینا گفت که هرکس بود باور میکرد.
برام سواله اینا چجور مسلمانی هستند که از روز حساب و کتاب نمی ترسند.

مینا
مینا
1 سال قبل

سلام لطفا پیشنهادی بهم بدین یه خانم به اسم پناهی بهم زنگ زد گفت مدارکاتو واسم بفرس هشتادو پنج هزار تومانم واریز کن و از فیششم عکس بگیر و برام بفرس برنده قرعه کشی شدی بهم گفت و یک و نیم میلیون تومان هدیه میگیری باور کنم لطفا پاسخم را بدین

مینا
مینا
1 سال قبل

سلام یه خانم به اسم پناهی بهم زنگ زد گفت تمامی مدارکاتو واسم بفرست هشتادوپنج هزارم واریز کن عکس فیششم بگیر واسم بفرس برنده قرعه کشی شدی بهم گفت یک و نیم میلیون تومان هدیه میگری باور کنم لطفا پیشنهادی به من بدید

آرمان کاویی
آرمان کاویی
پاسخ به  مینا
1 سال قبل

سلام قبلش تو جایی شرکت کردید که این خانم بهتون زنگ زد و بهتون گفت برنده شدید؟

معین
معین
1 سال قبل

سلام.
امروز به من یک خانمی به نام یزدان خواه زنگ زد.گفت که از مشاوران موسسه حرف آخر است.
ومن بک پکیج ۲۰درصدی برنده شدم توی قرعه کشی.
و باید مشخصات مثل..نام .شماره همراه.کدملی.مقطع تحصیلی.و… و مبلغ ۹۵۰۰۰تومان باید پول بیمه وپست را بدهم تا به دستم برسه .
به نظر شما اعتماد کنم؟توی موسستون خانم یزدان خواه هست؟؟

مائده
مائده
1 سال قبل

سلام من امروز مشاوری به اسم آقای کریمی زنگ زدن و بهم گفتن که برنده پکیج حرف اخر شدم و باید به شماره پیام بدم ومقطع تحصیلی و اینا بفرستم و ۹۵ تومن واریز کنم تا این هدیه بهم برسه ! چکار کنم اعتماد کنم؟ تو موسستون شخصی به اسم آقای کریمی هست؟

من حرف اخری ام و بسته رو خریدم
من حرف اخری ام و بسته رو خریدم
1 سال قبل

من در حین استفاده از بسته شما هستم
که ب مشارم مشکوکم
ایا خانم صوفی دارین؟؟
ایشون توی واتساب منو داخل گروه رتبه سازان اد کردن
و در اینستاگرام هم با نام حرف اخر فعال اند

من حرف اخری ام
من حرف اخری ام
1 سال قبل

مشاور صوفی دارین

غزل
غزل
1 سال قبل

مشاور صوفی دارین یا داشتین؟

غزل
غزل
1 سال قبل

سلام حرف اخر ایا مشاوری به اسم خانم صوفی داره؟؟
لطفا پاسخ گو باشید ک ببینم سرم کلاه رفته یا ن !

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  غزل
1 سال قبل

موسسه حرف آخر نزدیک به دو هزار مشاور داره
شما فقط به شماره حسابی پول واریز کنید که به اسم حرف آخر مهر هست، در این صورت دیگه هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد دوست عزیز

محمد ولیزاده
محمد ولیزاده
2 سال قبل

آقا سلام خسته نباشین من بود هفته پیش آقای دکتر کرمی با من تماس گرفتند و گفتند آقا توی طرح نخبگان ثبت نام شدی و واریز ۹ میلیون و نیم باید واریز کنیم که این طرح به دستت برسه من وضع مالیمون خوب نبود ۵۰۰ تومان واریز کردم و بعد یه روز باهاشون تماس گرفتم و گفتم آقای دکتر یه مشکلی برام پیش اومده نتونستم واریز کنم الان چهار روز بود منو بازی می‌دادند امروز باهاش تماس گرفتم گفتم آقای دکتر چی شد پس بالاخره جواب دادن به تلفن من جوابم نمی‌دادند امروز گفت آقای فلانی این پول امکانش نیست برگرد و از این صحبت‌ها و فلسفه بافتن که من خودم باورم شده و این یعنی چی من بچه کشاورزی این ۵۰۰ تومنه که سه روز کاری من بوده همینطوری گرفتن یابم روش خوردن موسسه که میگه من از خودم میگذرم در کپی برداری پس حق ما چی میشه اقای دکتر کرمی هستند فرد مورد نظر واقعا ازشون شکایت دارم

Ali
Ali
پاسخ به  محمد ولیزاده
1 سال قبل

خدا انشالله با موفقیتت یه کاری میکنه بهت برش گردونه

خواستم بخاطر این نظر ازت خیلی تشکر کنم چون این شخص چند روز پیش به منم زنگ زد و به جا ۹.۵میلیون از من ۱۲میلیون خواست

محمد ولیزاده
محمد ولیزاده
2 سال قبل

من نمیخوام شکایت کنم چون ارزششو ندارن اما چرا موسسه در این باره پاسخگو نیست اسم اون کسی که مدیر مالی بود هم به من گفتن آقای دکتر کرمی هستن واقعا خیلی تند حرف میزنم و کم مونده بود منو از پشت تلفن بدهکار موسسه کنن لطفاً رسیدگی کنین من از حق خودم نمیکذرم همون‌طور که موسسه نمیگذره

محمد ولیزاده
محمد ولیزاده
2 سال قبل

آقا من یه مشکلی برام پیش اومد نتونستم شصت چهل حرف اخر رو بگیرم پونصد تومن هم بیعانه ریختم اما به دلیل مشکل شدید مالی نتونستم تهیه کنم الان به دکتر کرمی همون کسی که به من گفت واریز کن زنک میزنم جواب نمیده و بعد سه روز الان جواب داده میگه آقا چی میخوای چرا ول نمیکنی آقا من کشاورزان این پونصد تومن برای من خیلیه چطور موسسه در رابطه با کپی میگه حق الماس اما موقع خوردن دولتی ما این حرفو نمیگه من حق خودمو می‌خوام اما نمی‌دونم چیکار کنم دیگه قبول کردم موسسه واقعا داره کلاه برداری می‌کنه

رضا عباسی
رضا عباسی
2 سال قبل

سلام ببخشید من حدود یک ماه میشه که باهام تماس گرفتن و گفتن محمد حسین علایی فر هستند و گفتن طرح نخبگان هست و مشاوره رایگان ولی منابع پولی هستش
بعد یه خانوم دیگه تماس گرفت به اسم خانم علیخانی و آزمون هوش دادم و قبول شدم و گفتن که باید منابع رو خریداری کنی، منم ۱۳ میلیون ریختم و هر روز که میگم ارسال کردین میگن انبار داری مشکل پیش اومده براش ، حدود ۳ روزه اینو میگن
ولی وقتی مبلغ واریز کردم به اسم موسسه حرف آخر مهر بود
باید چطوری پیگیری کنم و مطمئن بشم؟

پویا
پویا
2 سال قبل

یک فرد با شمارە شخصی به من زنگ زد و گفت یکی ازه پکیج های حرف آخر رو به رایگان دریافت کردید فقط ۹۵ هزار تومن هزینه ارسال و بسته‌بندی داره که باید پرداخت کنید بعد تو واتساپ یکسری اطلاعات از من خواست . اسم واتساپشون هم علیزاده بود(alizadeh)
کلاهبرداری هست یا نه؟!

آخرین ویرایش2 سال قبل توسط پویا
پویا
پویا
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

خیلی ممنون

ناشناس
ناشناس
2 سال قبل

حرف اخر کلاه برداریه به من زنگ زدن که تو تو قرعه کشی برنده شدم ۹۵هزارتومن برای هزینه آوردنش پرداخت کنید وقتی که شماره کارت رو فرستادن به نام حرف اخر بود ولی وقتی بسته به دستم رسید کلا اشتباهی سیدی های آموزشی رشته تجربی رو اوردن وقتی خواستم فیلم درسهای عموم رو نگا کنم کلا سیدی ها خالی بود
کلاه برداریه!!!!!!!

امیر
امیر
2 سال قبل

این شماره رو بمن دادن واسه ثبتنام یک ماه طرح طلایی حرف اخر
شماره کارت کارگروه مشاوره و ازمون

۶۲۲۱۰۶۱۲۰۲۱۴۳۷۱۷

بانک پارسیان

بنام بهنام شفیعی ایا درسته یا کلاهبرداره لطفا زودتر بگید

علی
علی
2 سال قبل

ایا خانم فرج اللهی مشاور ارشد حرف اخر هست؟

علیرضا مردانی
علیرضا مردانی
2 سال قبل

سلام
من هیییییییچ دشمنی بخدا با حرف آخر ندارم و نه هیچ موسسه دیگه ای ولی خداوکیلی موسسه حرف آخر فقط و فقط تبلیغه و اصلا ارزش هزینه کردن نداره گول نخورید توروخدا
من ریاضی و فیزیک و عربی و ادبیات رو پارسال خریدم و اصلا اصلا به دردم نخوردند،امسال خودم دارم میخونم با کتاب تست و خیلی راضیم.انشالله امسال پزشکی رو میارم???

نازنین
نازنین
2 سال قبل

سلام، آیا رضا آرش نیا کلاهبردار است؟ رضا آرش نیا مدرس زبان انگلیسی حرف آخر است؟
لطفا جواب سوالات بنده رو بدین تا ابهاماتی که تو ذهن بنده است از بین بره.
با تشکر از سایت خوبتون

ابوالفضل
ابوالفضل
پاسخ به  نازنین
1 سال قبل

سلام
بنده از شاگردهای آقای آرش نیا هستم و بسته زبانشون و تهیه کردم همچنین مدرک رسمی هم ازشون گرفتم
آقای آرش نیا مدرس زبان انگلیسی موسسه خودشون یعنی موسسه زبان آرش نیا هستن و زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت میکنن همچنین پس از اتمام دوره زبان به صورتی حضوری میتونید در کلاس‌هاشون شرکت کنید برای دریافت مدرک معتبر
موفق باشید

هیوا
هیوا
2 سال قبل

سلام شما مشاور به اسم علیرضا گردکانه دارید

کلاس ششم
کلاس ششم
2 سال قبل

موسسه کلاسینو داره کلاهبرداری میکنه کلاس هوش محاسباتی ششم نکات تیزهوشان رو تدریس نکرد بجاش ریاصی ششم درس داد همش گفت در جلسات اخر نکات رو میدهیم الان یه دوره جدید برای فروردین ۱۴۰۱ گذاشتن که نکات تیزهوشان رو دوباره با گرفتن پول چند باره توصیح دهند و کلا وقت کلاس رو ریاضی ششم صرف کردن در حالی که کلاس هوش محاسباتی و ریاضی ششم بود

علی
علی
2 سال قبل

شما خودتون کلاه بردار ترید. دو هفتس دینی ۶۰۴۰ سفارش دادم نه کسی جواب گو هست نه پشتیبانم بهم کد مرسوله رو میده. انشالله داغ ببینید که اینطوری با ما کنکوری ها رفتار نکنید

فتاحی
فتاحی
2 سال قبل

سلام به من زنگ زدن و گفتن که برنده ی قرعه کشی شدم و برای هزینه ی پست باید ۹۵تومن به شماره کارتی ک داد واریز کنم.
میخواستم بدونم که ایا کلاه برداری نیست؟
شماره تلفنی که زنگ زدن ٠۵۷۹ بود

Hedieh
Hedieh
2 سال قبل

سلام ،شما در موسسه مشاوری به نام بردیا رمضانی دارید؟میخواستم بدونم واقعا مشاور حرف اخر هستن یا نه

امیر
امیر
2 سال قبل

سلام بامن تماس گرفتن گفت من خانم رضایی هستم شما برنده قرعه کشی ما شدید برای ارسال ۳۵ هزار تومن هزینه داره نمیدونم کلاهبرداری یانه

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام ب من زنگ زدن گفتم برنده ۱.۵ میلیونی حرف آخر شدم و بهم پکیج میدن بعد گفتن ۳۵ تومان بزنیم ب حساب موسسه تا بهم پکیچ بدن منم پول رو ریختم ب حساب موسسه گفت تا ۵ روز میرسه دستت ولی ۲۰ روزه نرسیده من باید چیکار کنم.!؟

شادی
شادی
2 سال قبل

سلام
دوهفته پیش ازموسسه حرف آخربامن تماس گرفتندوگفتن که من برنده بسته۲۰درصدی شدم
گفتن ۵حلقه سی دی ۳۵تومن واگه دوحلقه محاسبات هفت الگو رومیخوایدباید۲۰ تومن دیگه به حساب بریزیدمن ۵۵ تومن به حساب ریختم وگفتن که به مشاوره وصلتون میکنم توی این یک هفته ایی که بسته به دستم رسیدنه مشاوره بامن تماس گرفت نه مشاوره دادبعدازیک هفته که بسته به دستم رسیدبسته روناقص فرستادن
به پشتیبانی هم که گفتم پاسخگو نیستن

امیر
امیر
2 سال قبل

آیا سایت harfeakhar.cc معتبره؟

ندرررر
ندرررر
2 سال قبل

سلام من تو هدیه ۱.۵ میلیونی حزف آخر شرکت کردم اونجا فقط نام و شماره تلفن میخاست مگه میشه با یه نتم شماره تلفن ۱.۵ میلیون برنده بشیم این دروغه یا راست ؟

محمد صالح
محمد صالح
2 سال قبل

کلاهبردارن و کتابها بسیار بی کیفیت است
سی دی ها ترک خورده و کسی جواب گو نیس
تدریس ها اصلا جالب نبود

محمد
محمد
2 سال قبل

واقعاکلاهبرداریه من غلط کردم یه بسته۲۰درصدهدیه ازحرف آخرگرفتم ازنوع تدریسشون خوشم نیومدالان هی مشاورای حرف آخربامن تماس میگیرن که شمابایدبقیه بسته روبگیرید

حرف اخر:/؟
حرف اخر:/؟
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

دقیقاااااااا

رضا
رضا
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

من بسته های جدید و گرفتم پول جدید و دادم نصف فیلماش قدیمیه یعنی چی ؟ چرا هنوز مشتق و اینا ها مال صد سال پسشه تدریسش؟ کی میخواد اصلاح ش واقعا متاسفم که پول الکی میگیرین از مردم

ژیلا فرهنگی ، مادر فاطمه زهرا طیار
ژیلا فرهنگی ، مادر فاطمه زهرا طیار
2 سال قبل

سلام
خیلی ببخشید به نظر من واقعا کلاهبرداری هست .
چرا؟ چون ما اواخر اسفند تو دام افتادیم در عرض یک هفته با حرف های دروغین ما رو وادار کردن ثبت نام کردیم . اما در عرض یک ماه تمام مشاوره ها و پی گیری ها قطع شد .
الان من پی گیرم ، در غیر این صورت به دیوان عدالت شکایت خواهم کرد.

محمد
محمد
2 سال قبل

حرف آخر واقعا کلاهبرداره ، درسته که خوب درس میدن ولی کامل درس نمیدن ، بگیرید اینارو بدبخت میشید ، خودتون یه کتاب تست مناسب بخرید تست بزنید ، اینا میگن اصلا کتاب تست هم لازم نیست دروغ تا کجا اخه 😐

فریال
فریال
2 سال قبل

سلام خانمی به اسم خانم محمودی بامن تماس گرفتن من میخواستم پکیج توابع بخرم
آیا بهشون اعتماد کنم؟ میترسم به دستم نرسه

زهرا وزیرخانلو
زهرا وزیرخانلو
2 سال قبل

چطور میتونم با رئیس موسسه یا کسی که حرفم رو قبول کنه صحبت کنم
مشاور من اصلا توجهی به من نداره و یه سری دروغ تحویل من داده و اصلا هم پیگیری نمی کنه هر دفعه هم به رسیدگی به شکایات زنگ میزنم به یه اخطار ختم میشه و دوباره همون آش و همون کاسه خسته شدم دیگه
میخوام مشاورم رو عوض کنم ولی نمیدونم باید چی کار کنم لطفا شماره ایی که بشه باهاش پیگیری کرد بهم بدین

هانیه عزتی
هانیه عزتی
2 سال قبل

سلام.
آیا موسسه،مشاوری به نام خانم‌زارع داره؟
من مبلغ‌روواریزکردم.به حسابی به نام حرف آخرمهر.تا چند روز بسته به دستم میرسه؟نگرانم:)

یه نفر
یه نفر
2 سال قبل

کاری به این که کلاهبرداری هست یا نه ندارم. ولی من سال پیش ۱۰ میلیون تومن هزینه دی وی دی ها و آزمون کردم. اما برای من تاثیری نداشت. شیمی و عربی نظم و ترتیب نداشتن خصوصا که عربی هم برای نظام قدیم هم برای نظام جدید بود و آدم نمیدونست کجا رو باید یاد بگیره و کجا رو نه. ادبیات و زیست هم انگار برای بچه های مهد کودکی تدریس میکردن. با پویانمایی بود ولی میتونست بدون انیمیشن اما با کیفیت بالاتری باشه. ریاضی هم که کلا بر پایه حفظ فرمول های متعدد بود و نه مفهوم. خصوصا برای مبحث کاربرد مشتق که واقعا سر جلسه کنکور چون فرمول های سخت و پیچیده ش یادم رفته بود، نتونستم سوالاشو حل کنم. در حالی که شاید اگه مفهوم رو یاد میگرفتم به این مشکل بر نمیخوردم. فیزیکش و بقیه عمومی ها هاشو نگاه نکردم. اما از اون هزینه ای که کردم پشیمونم. واقعا از خونوادم شرمندم. نمیدونم شاید ایراد از منه که نتونستم ارتباط برقرار کنم. شاید برای بقیه ی دانش آموزا مناسب باشه. اما منی که رتبه قلمچیم تا یازدهم دو رقمی میاومد تو کنکور ۵ رقمی اومد و الان پشت موندم و موندم که کی مقصره. شاید شما کلاهبرداری نکنین. اما تبلیغات کاذب زیاد داشتین. امید وارم امسال تو راه درست تری تلاش کنم.

Sana
Sana
پاسخ به  یه نفر
2 سال قبل

دقیقا منم همین اشتباه رو کردم و الان پشت کنکورم ، فقطم حرف آخر نیست ، کنکور آسان است و ونوس هم همینن

...
...
پاسخ به  یه نفر
6 ماه قبل

آفرین ایشالله موفق میشی 😊😊😊

....
....
2 سال قبل

سلام از کجا مطمئن بشیم که شماره مال آقای منتظری یا موسسه حرف آخر مهر است؟؟؟

امیرعلی
امیرعلی
پاسخ به  ....
2 سال قبل

من زنگ زدن گفتن ۲۰ درصد رایگان و هزینه پست هم ۵۰ تومن اینکه اولش هم رایگان نیست و دومش هم پست ۵۰ نمیگیره حداکثر ۲۰ تومن میکیره

جلال
جلال
2 سال قبل

سلام من چند روز پیش بهم گفتن تو قرعه کشی برنده شدم و گفتن که پول پستش ۵۵ هزار تومان میشه من شماره حساب چون بنام حرف اخر مهر بود واریز کردم ایا صحت داره؟

دانش اموز
دانش اموز
2 سال قبل

سلام ایا طرح نخبگان موسسه شما صحت داره ؟؟ ایا ازمونی گرفته میشه در این طرح؟؟ مشاوران شما من جمله خانم اهری و اقای نقدی با من تماس گرفتن و طرح نخبگان رو به من معرفی کردن در نهایت از من ازمونی گرففتن که گفتن من قبول شدم
الان هم پکیج ۰تا۱۰۰ کنکور رو بهم معرفی کردن
ایا صحت داره ؟

شوکا
شوکا
پاسخ به  دانش اموز
2 سال قبل

سلام
پارسال با همین عنوانه طرح نیترو بود فک کنم ..مشاورای حرف اخر چندین بار باهام تماس گرفتن وبعد از کلی ازمون و تست هوش و انگیزه دادن و خرید کل پک توسط ما وتماس مشاورای حرف اخر مثلا من رو عضو این طرح نخبگان کردن…..و قرار شد که مثلا من سه تا مشاور داشته باشم که یکیشون خانم افشار بودن .و هرشب گزارش کار بفرستم برا مشاور درسیم
منم اینکارو کردم ولی بعد از چندروز نه خبری از مشاورای پیگیر بود نه حتی مشاور درسیم…..من مشکل پیدا کرده بودم برای برنامه درسیم ولی هرچی زنگ زدم و پیام دادم هیچ کدوم از مشاورا جواب ندادن و بعد از دو سه هفته… بالاخره یکیشون تو تلگرام جواب داد که چرامن نمیتونم تورو پیدا کنم و چرا جواب نمیدی …..درحالیکه اونا جواب منو ندادن و همش میپوچوندن… بعد از اون بارها بهشون زنگ زدم و پیام دادم وهربار یا جواب ندادن یا میگفتن الان کار داریم بعدا خودمون تماس میگیریم…… دیگه هم تماس نگرفتن…

. از مشاور بودن فقط لحن شو بلدن …اونم تا وقتیکه پک رو بخری …..بعد از اون دیگه تورو نمیشناسن …..
برنامه درسیشون هم اینجوریه که اصلا کتاب درسی وسایر انتشارات رو میزارن کنار و میگن فقط دی وی دی ببین و جزوه ها و کتاب های مارو حل کن……

واقعا خدا ازتون نگذره که واسه مال دنیا اینده بچه های کشور خودتونو اینجوری به خطر میندازین…..من که نمیبخشم هیچوقت!!!!

Younes
Younes
2 سال قبل

سلام
بامن از طرف حرف آخر تماس گرفته شد وگفتن برنده پکیج رایگان پرش شدم در قرعه‌کشی آدرس کد پستی و کدملی پدر یا مادرم را به همان شماره در واستاپ ارسال کنم و آن را با پیک میفرستند و فقط هزینه پیک ۳۰هزار تومان است من همین کار کردم اما شماره کارتی به من ندادن که هزینه ی پیک حساب کنم این واقعیت دارد؟

Reza
Reza
2 سال قبل

سلام
امروز خانومی با فامیلی خدری با من تماس گرفتن و اخر شماره کارت ۰۲۸۳ هست
ایا خانوم خدری واقعا از کارکنان موسسه هست؟

Reza
Reza
پاسخ به  Reza
2 سال قبل

و این واقعی هست و کلاه برداری نیست؟

Reza
Reza
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

خب اگر شماره کارت به اسم حرف اخر مهر باشه، مشکلی نداره؟
گفت که اسم شما در قرعه کشی بین اسامی دانش اموزان استان در اومده و اسم و فامیلم هم میدونست.
آیا درسته یا خیر؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.