جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

شماره حساب موسسه حرف آخر

شماره کارت استاد منتظری

با سلام، در این بخش از سایت حرف آخر تصمیم داریم در رابطه با شماره کارت عبدالرضا منتظری موسسه حرف آخر و همچنین شماره کارت موسسه حرف آخر صحبت کنیم و در نهایت شماره حساب حرف آخر مهر یا شماره کارت حرف آخر را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار دهیم و در رابطه با بسیاری از موارد که نیاز شما دانش آموزان است تا در این باره بدانید صحبت کنیم.

قبل از واریز هر گونه وجه از شماره حساب دریافتی مطما شوید (سودجویان در کمین هستند!!!)

توجه توجه: شماره کارت عبدالرضا منتظری جهت واریز وجوه درست است یا (شماره کارت موسسه حرف آخر) ؟. طی تماس هایی که در این مدت از سمت دانش آموزان جهت دریافت شماره حساب حرف آخر داشتیم به دنبال شماره کارت یا شماره حساب واقعی بوده اند که ما در راستای جلوگیری از سوءاستفاده برخی از سودجویان شماره کارت واقعی را در اختیار این دسته از دانش آموزان قرار میدهیم. پس مراقب افراد سود جو باشید.

(شماره کارت موسسه حرف آخر): توجه داشته باشد چنانچه هنگام واریز به شماره حساب موسسه حرف آخر که توسط مشاورین دریافت می کنید شک دارید با شماره های ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ تماس بگیرید و از صحت ان مطلع شوید.

جهت دریافت و اطلاع از صحت شماره حساب موسسه حرف آخر حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.

از آنجایی که امروزه بسیاری از دانش آموزان در رابطه با خرید پکیج های آموزشی حرف آخر به صورت اینترنتی سوالات متفاوت و مختلفی را میپرسند که یکی از آنها خرید از سایت های رسمی این موسسه می باشد که دیده می شود بسیاری از مشاوران اقدام به راه‌اندازی چنین سایت هایی کرده اند که هر کدام به شیوه ای اقدام به فروش دی وی دی های آموزشی این موسسه می کنند.

اما لازم است که بدانید سایت‌های نیز در بین این سایت هایی هم وجود دارد که اقدام به فروش پکیج ها به صورت سودجویانه و کپی می کنند که موسسه شدیدا با چنین سایت‌هایی برخورد می‌کند از این رو شما دانش آموزان و داوطلبین قبل از هر گونه ثبت سفارش و خرید از چنین سایت هایی مراقب کلاهبرداری های آنها باشید زیرا با خرید پکیج های آموزشی کپی و همچنین از سایت های غیرمجاز، موسسه حرف آخر به هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت و هزینه شما به نوعی برگشت ناپذیر خواهد شد.

جهت دریافت شماره کارت موسسه حرف آخر تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

شماره کارت عبدالرضا منتظری
شماره کارت عبدالرضا منتظری – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

شماره حساب حرف آخر مهر

اگر شما دانش آموزان عزیز هم به دنبال شماره حساب حرف اخر مهر هستید باید خدمتتان همانطور که در بالا اشاره کردیم عرض کنیم متاسفانه امروزه برخی از سودجویان در بستر فضای مجازی اقدام به فروش کپی محصولات به صورت غیر قانونی یا حتی اقدام به کلاه برداری با نام و نشان حرف آخر می کنند و در قبال پرداخت های صورت گرفته هیچ محصولی را تحویل نمیدهند چرا که بدون هویت بوده و زیر نظر این موسسه نیستند. از این رو ما شماره حساب حرف آخر مهر را به صورت تلفنی توسط مشاوران رتبه برتر این موسسه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. کافیست با مشاورین ما در تماس باشد.

 

 

 

 

 

 

شماره کارت حرف آخر مهر

اگر قصد خرید پکیج های موسسه حرف آخر به صورت کاملاً قانونی هستید و به دنبایل شماره کارت حرف آخر مهر هستید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا می توانید از بخش فروشگاه حرف آخر که در این سایت قرار گرفته اقدام به تهیه دی وی دی های آموزشی مورد نیاز خود بکنید همچنین در کنار تهیه پکیج ها می توانید از مشاوره و راهنمایی های قبل از خرید و همچنین بعد از خرید از این موسسه با شماره تماس زیر بهره مند شوید.

مشاوران ما کاملاً کاربلد و خبره و همچنین غربالگری شده از تمام نقاط کشور ایران می باشند و آماده دریافت هرگونه تماس از سوی شما عزیزان در راستای دریافت مشاوره و راهنمایی ، ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی ، مشاوره روحی و روانی و آماده سازی برای کنکور ۹۹ و … می باشند. کافیست تماس بگیرید.

جهت دریافت شماره حساب حرف آخر تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

شماره کارت عبدالرضا منتظری

در رابطه با شماره کارت عبدالرضا منتظری باید خدمت شما داوطلبین و دانش آموزان کنکوری عرض کنم همانطور که در بالا اشاره کردیم سایت هایی هستند که به صورت سودجویانه و کلاهبرداری اقدام به ارائه شماره کارت به نام عبدالرضا منتظری جهت دریافت مبالغی از دانش‌آموزان می‌کند و در قبال این مبالغ یا هیچ محصولی تحویل نمی دهند و یا محصولات کپی و غیر قانونی به آنها می‌دهند که میبایست کاملاً احتیاط کرده و از هر سایتی و هر شخصی اقدام به دریافت شماره کارت عبدالرضا منتظری حرف آخر نکنید تا با مشکلاتی چون دریافت دی وی دی های کپی و غیر قانونی و فاقد رمز ، دی وی دی های آموزشی کاملا بی کیفیت و بسیاری دیگر که در برخی مواقع شاهد آنها بودیم روبرو نشوید.

شماره کارت عبدالرضا منتظری جهت واریز مبالغ  پکیج ها جهت خرید می بایست از طریق شماره تماسی که در بالا قرار دادیم با مشاوران ما در تماس بوده و پس از دریافت راهنمایی های مورد نیاز شماره کارت منتظری مدیر این مجموعه را دریافت کنید و در نهایت پس از واریز هزینه پکیج ها جهت دریافت شما عزیزان ارسال خواهد شد و می توانید با خیالی راحت از ویدیو های آموزشی بدون هیچ گونه مشکلی بهره مند شوید.

شماره حساب حرف آخر

شماره کارت موسسه حرف آخر

چنانچه قصد دریافت شماره کارت موسسه حرف آخر مهر را دارید و یا قصد تهیه پکیج های آموزشی تمامی دروس کنکوری حرف آخر در دو سیستم آموزشی نظام قدیم و نظام جدید از سایت حرف آخر و هم چنین از بخش فروشگاه این موسسه به صورت اینترنتی و آنلاین دارید می توانید از طریق لینک زیر وارد فروشگاه شده و پس از مطالعه دقیق و مشاهده تمام جزئیات پکیج ها اقدام به خرید اینترنتی کاملا قانونی کنید.

دپارتمان مشاوره رایگان حرف آخر نیز به صورت شبانه روز در اختیار شما عزیزان جهت مشاوره و همچنین دریافت سفارشات شما می باشند و پس از دریافت هر سفارش در سریعترین زمان ممکن اقدام به ارسال و در نهایت در درب منزل تحویل داده خواهد شد.

شماره کارت مسکن منتظری

یکی از حسای ها استاد منتظری که ما با عنوان شماره کارت مسکن استاد عبدالرضا منتظری از آن یاد میکنیم می باشد، در نظر داشته باشد که مشاورین ما با قرار دادن این شماره کارت حتما در موقع پرداخت از نام و نام خانوادگی که بانک قبل از پرداخت نهایی نمایش میدهد اطمینان کامل داشته باشد. لازم به ذکر است که یکی از حساب های استاد منتظری که اکثر واریزی ها به آن انجام می شود شماره کارت بانک مسکن این استاد عالی قدر می باشد.

جهت دریافت شماره کارت حرف آخر تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دریافت شماره کارت استاد منتظری از طریق تماس

از آنجایی که امروزه افراد سودجو و فرصت طلب به دنبال شماره کارت های اساتید و مشاوران و همچنین استاد منتظری در سایت های مختلف هستند تا بتوانند از این را اقدام به کلاهبرداری کنند ما از انتشار شماره کارت استاد منتظری حرف آخر در این بخش معذوریم و شما می توانید از طریق دو راهی که در اختیار شما قرار می دهیم اقدام به دریافت شماره کارت این استاد کنید و چنانچه اگر نیاز به دریافت شماره کارت اساتید دیگر را دارید دریافت نمایید.

تماس با مشاورین و دریافت شماره حساب و کارت منتظری

یکی از این روش های دریافت از طریق تماس با مشاورین عالی‌رتبه حرف آخر می باشد برای این کار کافیست با شماره تماس زیر تماس گرفته  و از مشاورین ما شماره کارت استاد منتظری را دریافت کنید و مبلغ مورد نظر خود را برای خرید پکیج ها واریز کنید.

شماره کارت حرف آخر

شماره حساب های عبدالرضا منتظری

برای دریافت شماره حساب های عبدالرضا منتظری نیز می توانید با ارسال یک پیامک و یا تماس مستقیم با مشاورین رتبه برتر حرف آخر اقدام به تهیه آن کنید و در نهایت پکیج مورد نیاز خود را خریداری و در درب منزل تحویل بگیرید.

دریافت شماره کارت استاد منتظری از طریق پیامک

دومین روشی که شما می توانید برای دریافت شماره کارت عبدالرضا منتظری  موسسه حرف آخر داشته باشید دریافت از طریق ارسال پیامک به مشاورین و دپارتمان حرف آخر می باشد. برای این کار کافیست پیامکی با مضمون ( دریافت شماره کارت عبدالرضا منتظری حرف آخر )  به شماره تماس اعلامی فوق می توانید در عرض چند دقیقه شماره کارت را دریافت کنید.

در این رابطه بخوانید:

لیست قیمت محصولات حرف آخر

عبدالرضا منتظری

?شماره کارت رسمی

دریافت ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰

?شماره کارت واریز هدیه

در این صفحه مشخص شده

⏰زمان تماس

24 ساعته 7 روز هفته

✅استعلام شماره کارت

فقط با یک تماس

 

شماره حساب های حرف اخر

در نظر داشته باشد شمار حساب های حرف آخر فقط و فقط به نام عبدالرضا منتظری می باشد که می توانید با شماره های اعلامی در همین صفحه تماس گرفته و این شماره حساب را دریافت کنید.

خب به پایان ارائه مقاله شماره کارت منتظری حرف آخر رسیدیم و شما متوجه شدید که چگونه می توان شماره کارت این استاد گرامی دریافت و هزینه پکیج ها را به حساب وی واریز کرد. از این رو همیشه مراقب افراد سودجو و کپی کارها باشید تا با مشکلات روبرو نشوید و با خیالی راحت از دی وی دی های آموزشی این موسسه بهره لازم را ببرد و همچنین در کنار آن از خدمات رایگان چون دریافت مشاوره برنامه ریزی کنکور و …. بهره مند شوید.

 

سوالات متداول درباره شماره کارت حرف آخر

 

4.5/5 - (11 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
98 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
رامین همتی علمدارلو
رامین همتی علمدارلو
11 ماه قبل

حرف آخر واقعاواقعا عالی عمل کرده حرف ندارن باید اسمش را میزاشتن حرف مساوی عمل یا حرف مرد

پورخلیل
پورخلیل
2 سال قبل

ببخشید آقای خسرو شاهی از کارکنان این موسسه هستند؟؟

پورخلیل
پورخلیل
2 سال قبل

سلام وقت بخیر .ببخشید مصدع اوقات شریفتون شدم .شماره حساب حرف آخر رو لطف میکنید .ممنون

علیرضا زمانی
علیرضا زمانی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من پکیجو تهیه کردم ولی واسم هارد فرستادن و من کنکور ۱۴۰۱ دارم ولی فیلم ها ماله ۱۳۹۸ آیا کپی شو خریداری کردم؟ اسم مشاورم هم شیدا رحیمیان هست.

امیرحسین
امیرحسین
2 سال قبل

سلام خانم فیضی جزع مشاورانتون هستند

حدیثه
حدیثه
2 سال قبل

سلام شماره تماسهای مشاور خانم دکتر فرزانه و خانم دکتر صالحی رو میذارید ممنون میشم

محمد امین
محمد امین
2 سال قبل

سلام ایا خانم نقی پور جزع مشاورانتون هستند…

ابوالفضل
ابوالفضل
2 سال قبل

سلام ببخشید برای من بین دو تا فیلم و یا انتهای هر فیلم نمیگیره و اگر هم روی اون زمانش بزنم از برنامه خارج میشه . می خواستم بدونم مشکل از کجاست ؟

Shah
Shah
2 سال قبل

سلام من پارسال بسته ۵ روز با حرف آخر رو برنده شدم وار اونجا با مشاوری به نام خانم نقدی آنا شدم امسال که خواستم پکیج صفر تا صد رو بگیرم ایشون پسر عموشون به نام آقای نقدی رو به عنوان مسئول فروش به من معرفی کردن ومن هم به شماره حساب حرف آخر مهر که ایشون دادن پول واریز کردم والان که پکیج دستم رسیده برخی پک ها چاپی نیس و آقای نقدی میگن که توی هارده واگه بخوام اونا رو داده باشم باید پول چاپشون رو بدم آیا این برای همه اینطوریه یا من اشتباه کردم؟؟

Shah
Shah
2 سال قبل

سلام آیا آقای نقدی مشاور فروش هستن

hadis
hadis
2 سال قبل

سلام دیروز یک نفر زنگ زد گفت پکیج برام میفرسته فقط هزینه پست ۳۵ تومن واریز کنم به شماره کارت حرف اخر مهر منم واریز کردم صحت داشت؟؟؟

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام.ببخشید من هزینه پکیج هارو پرداخت کردم و بسته به دستم رسیده شماره کارت به اسم موسسه حرف آخر مهر بود درست هست؟

بهناز
بهناز
2 سال قبل

امروزیهرخانم بهم زنگ زدوگفتش که بسته رایگان حرف آخربرنده شدم بعدگفت بیاباواتساپ کارهاتوجورکنم بعدش یه شماره کارتی به فرستادگفت بایدهزینه پست روپرداخت کنی آیاپول واریزکنم یاکلاه برداری

سحر
سحر
پاسخ به  بهناز
2 سال قبل

چطور برنده شدید؟ مگه قرعه کشی بوده؟

سید مهدی
سید مهدی
پاسخ به  بهناز
2 سال قبل

منم همینطور

Niloo
Niloo
3 سال قبل

سلام . وقتتون بخیر. آقای علی اثنی عشری جزء مشاوران حرف آخر هستن؟

MARYAM
MARYAM
3 سال قبل

سلام وقت بخیر.مشاور آقاجانی جز مجموعه حرف آخر هستند؟و مبلغ رو به حسابی به نام حرف آخر مهر واریز کنم؟

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام به منم پیام دادند گفت پک بسته به
خانم حسابی اقای معین بوده که زنگ زده
اعتماد کنم

سحر
سحر
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

ببخشید چطور پکیج برنده میشن؟

فرانک
فرانک
3 سال قبل

سلام مشاور آژیری در موسسه شماست و شماره حساب بنام موسسه حرف آخر مهر دادند درسته?

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام.من برای پکیج صفر تا صد باشماره ۶۴۰۳۵ تماس گرفتم بعد از یک ساعت خانمی به نام ژیلا رستمی بامن تماس گرفتن و شماره حسابی به نام حرف آخر مهر رو برام فرستادن حالا که پکیچ به دستم رسید در بخش مشاوره آقای منتظری میگن فقط شماره حساب باید به اسم من باشه الان کی درست میگه؟؟

m
m
3 سال قبل

با سلام می خواستم بپرسم در خرید از طریق مشاورین با خیال راحت به حساب حرف آخر مهر مبلغ رو واریز کنیم ؟

محمد متین تاران
محمد متین تاران
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
خانم فرهانی نامی با من تماس گرفتن و گفتن برنده پکیج شدم .میخواستم ببینم صحت داره یا خیر

سحر
سحر
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

ببخشید چطور پکیج برنده میشن؟

نرگس کاظمی
نرگس کاظمی
3 سال قبل

سلام خوب هستید
ببخشید فردی با من تماس گرفت که مشخصات من رو هم میدونست گفتند که برنده محاسبات و ۵روز با حرف اخر شدم و فقط هزینه پست میخواد
شماره حساب به نام حرف مهر اخر هستش
اعتماد کنم؟؟

مینو
مینو
3 سال قبل

سلام دیروز خانمی بنام نصرالهی تماس گرفتند گفتند شما برنده پکیج استاد منتظری شدید و گفتند مشاور هستند و شماره حساب استاد منتظری فرستادند و کد ملی هم میخوان آیا این موضوع صحت دارد و اینکه هزینه پست بیست هزار تومان میباشد

نرگس
نرگس
پاسخ به  مینو
3 سال قبل

سلام اللن خانمی به نام رستمی با من تماس گرفتن و آدرس و کدملی ام رو خواستن و شماره کارت آقای عبدالرضا منتظری رو دادن و گفتن هزینه پست ۳۵۰۰۰ تومان رو به اون شماره کارت بفرستم.آیا واقعیت داره؟
اعتمادکنم؟؟؟؟

Kosar
Kosar
پاسخ به  نرگس
2 سال قبل

سلام ی خانمی با من تماس گرفتند و گفتن که برنده بسته حرف اخر شدیم و فقط باید برای پست۳۵هزار تومان واریز کنیم می خواستم بدونم هزینه رو ارسال کنم یا نه چون شماره کارت مسکن بود به نام حرف اخر مهر

S..
S..
3 سال قبل

سلام خانم الهه بایندار مشاور شما هستن؟

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام من میخواستم یک پکیج روسفارش بدم یکی باهام تماس گرفت وگفتن به شماره **** و به نام آقای عبدالرضا منتظری واریزکنم میخواستم بدونم آیا این شماره کارت شماره کارت آقای منتظری هستش یانه.

علی رضایی
علی رضایی
3 سال قبل

ببخشید اقای مجید استوار جزو مشاورین هستند

Atena
Atena
3 سال قبل

سلام روز بخیر . امروز خانومی بامن تماس گرفتند و گفتند که یک پکیج قراره ارسال بشه ک هزینه پست فقط گرفته میشه ب قیمت ۵۵هزار تومن . و شماره کارت آقای منتظری رو برای من فرستادن . آیا اطمینان کنم ؟

فاطمه محمدنژاد
فاطمه محمدنژاد
3 سال قبل

**** سلام این شماره ی مشاور شماست ؟؟
به نام استاد مقیمی

آرینا
آرینا
پاسخ به  فاطمه محمدنژاد
3 سال قبل

ببخشیدشما مشاوری به نام خانم عابدینی دارید ایشون با من تماس گرفتن و گفتن که یک پکیج قراره بفرستن و فقط هزینه ی پست میگیرن میشه راهنمایی کنید

گلسا
گلسا
3 سال قبل

میشه شما پک رو بفرستین ما هزینه رو اقساطی پرداخت کنیم؟

حسن
حسن
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام خسته نباشید
می خواستم ببینم دکتر سیفی و سحراب نژاد و میکائیلی جرو مشاورین شما است

گلسا
گلسا
3 سال قبل

سلام ببخشید من میخواستم با خود استاد عبدالرضا منتظری صحبت کنم.
چطور میتونم با ایشون صحبت کنم؟

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  گلسا
3 سال قبل

سلام دیروز یه نفر از حرف آخر بامن تماس گرفت و گفت شما برنده پکیج شدید جزو ۱۰۰نفر اول فقط گفت هزینه پست داره که اونم ۳۵هزار تومان ایا صحت دارد شماره کارت هم بنام حرف آخر مهر ایا صحت دارد

محمود خلیلی
محمود خلیلی
3 سال قبل

سلام
میخواستم بدونم آیا خانم حسنی جزو مشاورین شما هستند؟ اخه قراره پک جامع زیست دریافت بکنم

مهدی
مهدی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام میخواستم بدونم شخصی بنام خانم پناهی دارید

امیر نجفی
امیر نجفی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام خسته نباشید یه خانوم با شماره ****با من تماس گرفتن آیا از کارکنان شما هستن؟
اعتماد کنم یا نه

mohammad
mohammad
3 سال قبل

سلام. میخواستم بدونم خانم پیرانی عضو موسسه حرف آخر هستن. چون میخوام پکیج کامل هر سه سال رو تهیه کنم باید مطمعن باشم به کی میخوام هزینه رو پرداخت کنم

علی
علی
3 سال قبل

سلام‌ممنون از اموزش عالی شما

Niloo
Niloo
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر ببخشید چند وقت پیش از موسسه حرف آخر تماس گرفتن ی پک رایگان هم واسم فرستادن الان میخواستم ی پک دیگ سفارش بدم مشاور خانوم اصغری و آقای بابایی تماس گرفتن خواستم ببینم عضو موسسه هستن؟

امیر .k
امیر .k
3 سال قبل

سلام من یه پک رایگان دریافت کردم و بسیار راضی بودم و الان میخوام پک کامل برای سه سالم رو سفارش بدم یه شماره کارت به اسم استاد منتظری به من دادن و یک خانوم به نام پیشقدم و اقایی بنام نیک بخت با من تماس گرفتن.میخواستم بدونم ایا این دو نفر عضو مجموعه شما هستن یا نه.اعتماد کنم یا نه؟؟!!؟؟شما بهتر میدونید ۱۴ملیون تومن پول کمی نیست لطفا کمک کنید

الهه آقاجانی
الهه آقاجانی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام ببخشید آقای علی ذالنوری به من زنگ زدن و گفتن که هزینش۵۵تومنه و شماره کارت استاد رو فرستادن آیا این صحت داره؟

هایده خضری اقدم
هایده خضری اقدم
3 سال قبل

سلام خسته نباشید.
مدتی قبل یه شماره به نام موسسه با من تماس گرفت و بهم گفت که برنده ی دو پک کاملا رایگان شدید و برای دریافت باید پول پست رو واریز کنین منم بخاطر بی اعتمادی منصرف شدم دیروز دوباره با یه شماره ی دیگه بهم زنگ زدن و بازم همون حرفا و ازم میخوان فیش واریزی رو براشون بفرستم میتونم اعتماد کنم و پول رو واریز کنم حتی یک شماره حساب بنام استاد منتظری رو بهم دادند ممنون میشم کمکم کنید.

سینا
سینا
3 سال قبل

سلام …اول میخوام تشکر کنم از این موسسه بینظیر و یکتاز ایران ک بهترین موسسه است …‌ واقعا ممنون از اساتید درجه ۱ و عالی این موسسه ک همتا ندارن مخصوصا استاد عبدالرضا منتظری ک آرزو میکنم هرجایی الان هستن در کنار خانواده سالم و سلامت باشن … به خدا میتونم قسم بخورم ک مانند این استاد ب دنیا دیگه نمیاد .
تشکر از تمامی اساتید این مجموعه و عوامل و مشاوران (مخصوصا مشاور ارشد جناب آقای عزت الهی که از بینظیرترین مشاوران هسن و مشاوران عالی دیگ )و…من سینا حسامی هستم از اصفهان
من خودم سال ۱۴۰۰ کنکور دارم و مطمئنم با این موسسه به جمع رتبه برتران این موسسه اضافه میشم …
میخوام تشکر کنم از تک تک این عزیزان(واقعا ممنون?)
۱.استاد عبدالرضا منتظری (استاد بینظیر ریاضیات)
۲.اساتید شاکری و شعبانی و..‌.(اساتید بینظیر زیست)
۳.استاد شیروانی(استاد عالی شیمی)
۴.استاد کامیار(استاد عالی فیزیک )
۵.استاد منتظری (استاد عالی ادبیات)
۶.استاد یوسفیان پور (استاد عالی دین و زندگی)
۷.استاد واعظی (استاد عالی عربی)
۸.استاد محمودی (استاد عالی زبان انگلیسی)
تمام این بزرگواران بینظیر و کلمات برای توصیف این عزیزان اصلا در قلمرو سخن نمیگنجه!!!!
نیازی ب تعریف امثال من نیست … همه چیز مشخص و ثابت شده است …همشون تاج سر هستن
ممنون از همتون … ایشالا سال ۱۴۰۰ میبینمتون!!!

mahsa
mahsa
3 سال قبل

سلام
چندوقت پیش یکنفربه من زنگ زدوگفت که یکی ازمشاوران حرف اخراست ازقرارمعلوم پکیج رایگان حرف اخربه من تعلق گرفته بود اما من نمیتونم اعتمادکنم به همین خاطرازتون میخوام که به من بگین ایا اقای شایان جورابلو جزومشاوران حدف اخر هست یانه؟باتشکر

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام،
ممنون از کمک بسیار خوبتون
لازم دونستم بیام اینجا و اتفاقی ک برام افتاد رو بگم تا دیگر دانش اموزان هم مراقب باشن تا در دام سودجویان نیفتن و هم یه تشکر ویژه خدمتتون داشته باشم.
من دو روز پیش از طریق اینستاگرام با شخصی اشنا شدم که پیج فیک حرف آخر داشت و با صحبت هایی که شد من تصمیم گرفتم ک خرید کنم و ایشون شماره کارت ارائه کرد که من بخاطر محکم کاری تو گوگل سرچ کردم و با این سایت آشنا و تماس گرفتم و مشاوران راهنمایی که کردن فهمیدم فرد کلاه بردار شماره کارت دیگه ای داده و می بایست شماره کارت عبدالرضا منتظری رو میداد و این شد دیگه من هیچ وقت به شبکه های اجتماعی اعتماد نکنم
مرسی از کمکتون ک باعث شدین کلاه سرم نره و پکیج رو مستقیم از شما خریداری کنم.
خیلیییییی ممنون

فاطمه محمدنژاد
فاطمه محمدنژاد
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام امروز شخصی به نام استاد مقیمی با این شماره **** من تماس گرفتند وگفتند پک رایگان حرف آخر به من تعلق گرفته و یک شماره حساب به نام آقای منتظری فرستادن برای هزینه ی پست
ایا ایشون از مشاورین شما هستند ؟
من میتونم بهشون اعتماد کنم و اطلاعاتم رو در اختیارشون بگذارم ؟؟

Neda
Neda
پاسخ به  فاطمه محمدنژاد
3 سال قبل

سلام خسته نباشید امروز ساعت دوازده با من تماس گرفتن اسمم میدونستن گفتن ک پکیج درسی برنده شدم به طور رایگان فقط هزینه پست داره و این شماره کارتو برام فرستادن ایا صحت داره؟

آرمان
آرمان
پاسخ به  زهرا
2 سال قبل

سلام
ببخشید آقای حسین فلاح از مشاورین حرف آخر هستند؟!
اعتماد کنم؟!

آرمان
آرمان
پاسخ به  آرمان
2 سال قبل

لطفاً جوابم را بدهید
من پول ریختم به حساب آقای حسین فلاح?

کمالی
کمالی
3 سال قبل

ممنونم ازتون که باعث شدبن با اطمینان خاطر خریدمو انجام بدم

لیلا
لیلا
3 سال قبل

سلام، ممنون از توضیحات بسیار خوبتون فقط یه سوال داشتم این که من پکیج کامل رو از مشاوری که شمارش در این صفحه هستش خریدم و شماره کارتی که بهمون دادن واریز کردم آیا درست است و مشکلی نداره؟

محمد
محمد
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام . ببخشید من فیلم هارو کپی از جایی دیگر خریدم ‌.راضی نیستم وضع مالی خوبی هم ندارم. میخواهم پولش پرداخت کنم‌. باید چیکار کنم

محمد محمدی
محمد محمدی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام .میخواستم ببینم آقای مجتبی خوش گفتار از مشاوران موسسه حرف آخر هستند وسوابق ایشون چگونه است.لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون ازشما

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.