جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی عبدالرضا منتظری حرف آخر

عبدالرضا منتظری حرف آخر

با سلام، در این بخش از مقالات حرف آخر در رابطه با عبدالرضا منتظری کیست و چه نقشی در موسسه حرف آخر دارند خواهیم پرداخت و همچنین بیوگرافی عبدالرضا منتظری حرف آخر را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا آن دسته از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که با این استاد گرامی آشنایی لازم را ندارند کاملاً بشناسند.

عبدالرضا منتظری حرف آخر همان طور که در برخی از مقالات قبلی به آن اشاره کردیم مدرس ریاضی حرف آخر، مدیر و بنیانگذار این موسسه کنکوری در ایران می باشد که در ادامه به بیوگرافی این استاد اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید…

همچنین در این بخش از معرفی منتظری حرف اخر به ویژگی های اساتید مختلف این موسسه نیز اشاره و ارائه خواهیم کرد. لازم به ذکر است که موسسه حرف آخر در تلاش بود تا بهترین اساتید که از نظر تدریس که به شکل نوین و خلاق هستند برگزیده و به وسیله ی آن ها ویدیوهای آموزشی نظام نظام جدید و قدیم برای داوطلبان کنکوری به ارمغان بیاورد تا راه دستیابی به اهداف بزرگ را برای دانش آموزان فراهم کند.

ویدیو استاد منتظری


 

 

 

 

 

عبدالرضا منتظری کیست؟

استاد عبدالرضا منتظری مدرس درس ریاضی همچنین موسس و بنیانگذار موسسه کنکوری حرف آخر می باشد که توانسته در این بازه زمانی یعنی از سال ۹۰ تا به امروز بهترین مشاوران و بهترین مدرسان دروس مختلف در ایران را گردآوری و اقدام به ارائه پکیج های آموزشی کنکور کند و تا به امروز به این موفقیت نیز دست یافته و انواع پکیج های آموزشی با شیوه های مدرن تدریس و یادگیری و همچنین تکنیک های مختلفی مانند تصویر سازی و انیمیشن سازی ، بکارگیری نیم کره راست مغز و همچنین ماندگاری طولانی مدت در حافظه برای موفقیت دانش آموزان در کنکور و دستیابی به رتبه های برتر را فراهم کند.

استاد منتظری همانطور که در بالا اشاره کردیم مدرس درس ریاضی حرف آخر می باشد و به صورت کاملا حرفه ای و مدرنیته این درس را تدریس و شیوه یادگیری را آموزش داده است که اگر خود شما ویدیو آموزشی این استاد را ببینید خود شاهد کار خلاقانه و ویژه ی او خواهید بود.

شماره تماس مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

عبدالرضا منتظری اهل کجاست؟

استاد عبدالرضا منتظری در سال 1352 متولد شده اند و پس از اینکه لیسانس خود را در مقطع کارشناسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان دریافت کردند، به تهران آمدند و در این شهر مشغول به تدریس در مدارس مختلف تهران شدند.

عبدالرضا منتظری حرف آخر

عبدالرضا منتظری حرف آخر همانطور که اشاره کردیم مدرس ریاضی و بنیانگذار این موسسه کنکوری در ایران می باشد و از آن جایی که خود شما هم اطلاع دادرد درس ریاضی یکی از دشوارترین و سخت ترین دروس کنکور سالهای مختلف می باشد زیرا از قواعد و فرمول های دشواری برخوردار است از این رو استاد منتظری مدرس ریاضی حرف آخر توانسته با پکیج و ویدیو آموزشی حرف آخر به گونه‌ای که این درس را تدریس و آموزش یادگیری آن را ارائه کنند که هر دانش آموزی در هر سطح به راحتی می تواند در کمترین زمان ممکن تمامی فرمول ها و قواعد را با یک شیوه جدید و آسان در ذهن و مغز خود هک کند و در کنکور بتوانند درصد بالایی از این درس را به خود اختصاص دهد.

پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری در فروشگاه حرف آخر نیز موجود می باشد که می توانید از طریق فروشگاه وارد توضیحات این پکیج شده و ویژگی ها و همچنین توضیحات تکمیلی و جامع در رابطه با آن را مطالعه کنید و در صورت نیاز اقدام به تهیه نمایید.

همچنین شما می توانید با استفاده از شماره تماس زیر با مشاوره رایگان حرف آخر در تماس بوده و از راهنمایی های مورد نیاز جهت معرفی استاد منتظری و همچنین راهنمایی هایی چون قبل از خرید محصول و بعد از خرید پکیج های مورد نیاز، دریافت برنامه ریزی مطالعاتی و بسیاری دیگر اقدام کنید.

استاد منتظری حرف آخر

عبدالرضا منتظری چه پکیج هایی را تدریس کرده است؟

پکیج کامل عبدالرضا منتظری حرف آخر برای چهارده درس و مبحث کنکوری می باشد که به یک شکل منحصر بفرد و کاملاً حرفه‌ای توسط ایشان تدریس شده است و تمامی فرمول ها و قواعد پیچیده‌ای که این درس ها دارد را به یک فرمول و شیوه جدید و آسان تبدیل کرده تا بتوانید به راحتی این درس را یاد گرفته و در کنکور درصد بالایی از تست زنی را داشته باشید.

این درس ها شامل:

  • هندسه نظام جدید حرف آخر
  • هندسه 1 نظام قدیم
  • مثلثات حرف آخر استاد منتظری
  • ریاضی پایه و دیفرانسیل
  • درس ریاضی جامع رشته تجربی نظام قدیم
  • ریاضیات جامع رشته ریاضی نظام قدیم
  • ریاضی جامع نظام جدید
  • مقاطع مخروطی نظام جدید
  • ریاضی جامع 1 نظام قدیم
  • ریاضی جامع 1 نظام جدید
  • مثلثات و ترکیب توابع ریاضی نظام جدید
  • مقاطع مخروطی ریاضی نظام قدیم
  • آنالیز و احتمال ریاضی نظام جدید
  • آنالیز و احتمال ریاضی استاد منتظری حرف آخر

خب  در بالا شما می توانید پکیج های آموزشی این استاد عالیقدر را مشاهده نمایید و در صورت نیاز از طریق فروشگاه اقدام به خرید کنید یا با مشاوران ما در راستای تهیه محصولات مورد نیاز و دریافت پشتیبانی در تماس باشید، همچنین می توانید از طریق این لینک یعنی لیست قیمت محصولات حرف آخر به نرخ تمامی پکیج های این موسسه دسترسی داشته و مشاهده کنید.

در ادامه معرفی عبدالرضا منتظری حرف آخر باید عرض کنیم ایشان دارای مدرک کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین دارای ۲۰ سال سابقه مدرسی در مدارس مختلف استان تهران که می توان گفت دارای تجربه بسیار خوب و بالایی را دارد و توانسته یکی از استادان حرفه ای در موسسه حرف آخر در راستای ارائه ویدیو آموزشی منحصر بفرد ریاضی را به خود اختصاص دهد.

عبدالرضا منتظری خوبه؟

در جواب سوال عبدالرضا منتظری خوبه باید عرض کنیم که همانطور که در بالا اشاره کردیم وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد و همچنین سابقه تدریس او شامل: مدرس مدعو از طرف آموزش و پرورش در راستای تدریس الگو ها و همچنین روش های حرفه ای برای معلم های ریاضی در همایش های مختلف در استان های مانند همدان – مازندران – آذربایجان غربی – استان هرمزگان و … و وی داری 20 سال سابقه تدریس ریاضی نیز می باشد.

سوابق استاد عبدالرضا منتظری

  • همچنین می توان به دیگر سوابق این استاد گرامی یعنی مدرس برنامه نکته ها در شبکه تلوزیونی آموزش از سال 1383 تا 1389 اشاره کرد.
  • سابقه تدریس ریاضی در مدارسی چون معلم ، بهار ، دانشجو ، دانش ، ملاصدرا و …
  • داری سابقه مدرسی بیش از 500 جلسه آموزش به صورت کاملا تصویری و انمیشن سازی و همچنین اختراع کننده انواع الگو های جدید و مدرن برای درک بهتر مفاهیم و فرمول های ریاضی

تالیفات استاد منتظری

  • استاد منتظری مولف کتاب های دیفرانسیل ، شروع آسان ، حسابان و همچنین کتاب های کوچک کانون فرهنگی آموزش نیز می باشد.
  • مدرس ریاضی در شبکه تلویزیونی آموزش
  • سابقه تدریس روش های جدید آموزش ریاضی استان‌های چون مازندران –  قزوین – همدان – آذربایجان غربی – هرمزگان و … برای معلمان
  • مولف کتاب دیفرانسیل نوبل
  • مولف کتاب دیفرانسیل گاما و همچنین ریاضیات پایه نیز می‌باشد.
  • کتاب حسابان و همچنین ریاضیات پایه که از سوی آموزش و پرورش تهران دارای مجوز علمی و محتوایی همچنین مورد تایید بیشتر و گروه های ریاضی استان های و مختلف می باشد.
  • دارای ۲۰ سال تدریس در مدارس و همچنین مولف بیش از ۳۰ کتاب نفیس در انتشارات گزینه اول نیز می باشد.
  • تدریس در مدارس غیرانتفاعی مناطق ۱ – ۲ ۳ –  ۴ – ۵ را می توان در ک ارنامه وی دید.
  • مولف ۱۰ عنوان کتاب کمک آموزشی برای ریاضی
  • وی متولد سال ۵۲ هجری شمسی می باشد.
  • و بسیاری دیگر….

این مقاله را مطالعه کنید: نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری

وبلاگ حرف آخر

آنچه که در وبلاگ حرف آخر می توانید در رابطه با استاد منتظری بوانید شامل:

  • عبدالرضا منتظری ویکی پدیا
  • عبدالرضا منتظری و همسرش
  • عبدالرضا منتظری اینستاگرام
  • بیماری عبدالرضا منتظری
  • مرگ عبدالرضا منتظری

 

منبع: سایت حرف آخر

4.1/5 - (150 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
62 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
الی
الی
1 سال قبل

من متاسفانه هزینه حدود دوازده میلیون کردم و هیچ نتیجه نگرفتم بعد مشاوره بی انصاف بهم گفت من تا سه سال مشاورت هستم سال اول که چیز خوبی قبول نشدم همین طوری همه چیز وقطع کرد فقط میتونم بگم خدا ازتون نگذره من اون پول باهزار بدبختی جور کردم فقط میتونم بگم بچه هارو گول نزنید از اول با حرف پول رو میگیرد بعد پدرم پدرت رو ندیده خدا ازتون نگذره بی وجدان های پول پرست

مهسا
مهسا
2 سال قبل

سلام پکیج ۰تا۱۰۰تجربی روبرام ارسال شدطبق لیست که فرستادن باارسالی مطابقت نداشت درضمن در سایت پکیج کامل شامل کتاب کارومحاسبات سریع۱و۱۰ازمون قید شده ه که برام ارسال نشده متاسفانه مشاورکه اصلا ازشون راضی نیستم پاسخگو نیستن وگفتن ارسالی درسته این باعث بی اعتمادی نسبت به موسسه میشه لیست ارسالی وکتابهایی که فرستادن روبراشون ارسال کردم ولی قبول نمیکنن به احتمال زیاد اشتباه ارسالی ازانبارهست خواهشمندم رسیدگی بفرمایید ونتیجه رواطلاع بدید تاباید چه اقدامی انجام بدیم

مهلا
مهلا
3 سال قبل

خب چطوری ما هم برنده پکیج رایگان بشیم ?
این پکیج شامل تمام دروس به صورت آموزش صفر تا صد هست؟؟؟ ?

parnia amiri
parnia amiri
3 سال قبل

سلام
امشب یه خانومی به نام حسینی به ما زنگ زدن برای گرفتن بسته حرف اخر و به ما گفتن که باید فقط ۳۵ تومان هزینه پست رو پرداخت کنیم ایشون از ما کد ملی خواستن و ادرس پستی و گفتن فیش واریزی رو برای ایشون داخل واتساپ بفرستیم ایا این پیام و زنگ صحت داره ؟؟
ما میتونیم اعتماد کنیم ؟
چه جوری بفهمیم شماره حساب برای خود اقای منتظری هستش ؟

ایلین
ایلین
پاسخ به  parnia amiri
3 سال قبل

سلام خسته نباشید امروز خانمی به خانم خانی با من تماس گرفتن و گفتن که شما برنده شدید و باید ۳۵هزارتمن جهت دریافت پک واریز کنید ایا صحت داره

واحد ابراهیم زاده
واحد ابراهیم زاده
3 سال قبل

باسلام خدمت مشاورین و استان بزرگ و گرامی دپارتمان دوست داشتنی حرف آخر .ببخشید میشه سوال من رو به استاد شیروانی برسونید میخواستم بگم :چطوری جرم مولی مواد رو بدونیم ایا راه حلی هست یا اینکه باید حفظ کنیم . خیلی ممنون ???

ابوالفضل
ابوالفضل
3 سال قبل

سلام ببخشید الان یه خانومی زنگ زد درباره پکیج تحصیلی بعد شماره حساب آقای منتظری فرستاد واقعیت هست؟
میشه اعتماد کرد

شروین
شروین
3 سال قبل

سلام.خسته نباشید.
ببخشید چطوری میشه با آقای منتظری صحبت کرد؟
لطفا راهنمایی کنید، واجب!!

پرهام زکوی
پرهام زکوی
3 سال قبل

رتبه آقای مظفری چند هست؟

ایدا
ایدا
3 سال قبل

سلام خسته نباشید دیروز کسی به اسم اقای عابد زنگ زدن و گفتن قرار برای مت یه بسته ارسال بشه فقط باید پنجاه تومن واریز کنم به حساب اقای منتظری
واقعا درسته

علی
علی
3 سال قبل

سلام میگم شماره حساب آقا منتظری تغیر کرده جدیدا؟؟؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  علی
3 سال قبل

سلام
ببخشید یک نفر به نام آقای کامیاب با من تماس گرفتن و پکیج ۵ روزه رو رایگان واسم‌فرستادن.الان میخوام پکیج ۳ ساله رو بخرم.شماره حساب اقای منتظری در بانک سامان رو واسم ارسال کردن.درسته؟
قیمت پکیج چند هست؟

محمد حسین
محمد حسین
3 سال قبل

سلام امروز خانمی به نام موسوی زنگ زد و گفت که برندی پکیج شدم فقط باید هزینه پست رو بدم که اونم ۳۵هزار تومانه آیا صحت داره و از کارمندان این آموزش گاه هستن

احمد م
احمد م
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام من یک دونش آموز پایه هشتم هستم و ویدیو های اموزشی استاد منتظری رو دیدم و خیلی خیلی به ریاضی علاقه مند شدم و میخوام ک توی آینده (منتظری دوم ایران بشم)اگه میشه به استاد منتظری بگید چی کار کرده ک شده منتظری چون منم میخوام منتظری ۲ بشم با تشکر نوگر آقای منتظری هم هستم

...
...
3 سال قبل

سلام روزبخیر امروز خانمی به نام رنجبر بامن تماس گرفتند گفتند پکیج رایگان برنده شدی و باید۳۵هزار تومن برای هزینه پست بفرستی،آیا صحت داره???

نیما
نیما
3 سال قبل

سلام روزبخیر من میخواستم بپرسم کلا چند نفر تو ایران از پکیج های حرف آخر استفاده میکنند.دقیقا چند نفر ؟
ممنون
درضمن با آرزوی اینکه آقای منتظری زودتر حالشون بهبود یابد.

سید علی رحمتی
سید علی رحمتی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام امروز فردی به نام اقای شریفی با من تماس گرفتند و در مورد پکیج پنج روز با حرف اخر با من صحبت کردند ایا صحت داره

نازنین
نازنین
پاسخ به  سید علی رحمتی
3 سال قبل

سلام ببخشید من اومدم دی وی دی گرفتم بعد ی مشاورم بهم دادن ولی الان کلل غیب شدن و اصلا نیستشون با مشاور های دیگم تماس گرفتم ولی میگن ک باید حتما از ماهم دی وی دی بخرین تا بیایم بهت مشاوره بدین واقعا این کار درستی هست خاستم ببینم چجوری میشه با آقای منتظری صحبت کرد

رحمتی
رحمتی
3 سال قبل

سلام،ببخشید من دانش اموز پایه دهم رشته ریاضی هستم ،شرایط کرونا باعث شده من واسه کنکور استرس بگیرم ،مخصوصا الان که کلاس ها انلاین هستند و اوضاع خیلی خرابه،میخاستم ببینم شما پکیجی دارید که بتونه به منـ کمک بکنه،ممنون میشم راهنمایی کنـید

ژیلا طلوعی
ژیلا طلوعی
3 سال قبل

سلام و خسته نباشید عرض میکنم من پسرم دهم تجربی است میخواستم بدونم قیمت کامل پکیج چند است

احمد
احمد
3 سال قبل

سلام میخواستم بدونم فرق بسته هدیه پنج روز باحرف آخر با بسته اصلی اون چیه؟

میلاد
میلاد
3 سال قبل

سلام خسته نباشین من سال دهم تجربی میخوندم ک بدبختانه تغیردادم ب خاطر ی سری مشکلات الانم یازدهم رو تموم کردم انسانی میخونم ولی اصلا علاقه ندارم?میخواستم بدونم اگه از الان شروع کنم پکیچ آموزشی۶۰۴۰سال دهم یازدهم ودوازهم رو بخرم کمکم میکنه تو کنکور تجربی یا ن

مانی رحمانی
مانی رحمانی
3 سال قبل

سلام خسته نباشید استاد امروز خانومی به نام بهمدی با من تماس گرفتند و گفتن که شما برنده ی پکیجه پنج روز به حرف آخر برنده شدین وباید برای ارسال ۳۵هزار تومان واریز کنید ببخشید میتونم اطمینان کنم

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام و خسته نباشین….
اقای منتظری تورو خداااا زود تر خوب شین
شما تنها کسی هستین ک بعد از شنیدن بیماریش گریم گرفت????
شما مثل پدر من برام عزیزین
اقای منتظری……
همیشه شما بهمون میگفتین که ما میتونیم
الان ما به شما میگیم….
شماا میتونین و بااااید خوب شین?

حامد
حامد
3 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما… در این روزها که استاد گرانقدر ما بیمار هستن از خداوند منان خواستاریم که ایشان با بهبودی کامل همه ی مارا خوشحال کند… با سپاس فراوان

معصومه
معصومه
پاسخ به  حامد
3 سال قبل

سلام میشه بگین پکیج آموزشی حرف آخر برای انسانی هم دارید ؟

علی
علی
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام ایا حال جناب منتظری بهبود پیدا کرده؟
ان شاء الله ،در صحت و سلامت باشن

بهاره
بهاره
3 سال قبل

سلام استاد نازنینم خیلی ناراحتم به خاطرت ولی برات دعا میکنم که زود خوب شی. استاد تو رو جان بچه هات زود خوب شو خواهش میکنم از خدای مهربون هر روز میخوام که بهت سلامتی بده چون میدونم واقعا دلسوزه ماها هستی

زهرا بهرامیان
زهرا بهرامیان
3 سال قبل

سلام دوستانی ک اینقدر از قیمتا مینالید و میگید بالا هست عزیزم شما خودت برو قیمتای کتاب هایی ک توی بازار هست رو یا حتی دی وی دی های موسسات دیگ رو یا حتی کلاس ها و همایش های ۱۰۰نفری ک برگزار میکنند رو ببین بعد با قیمت حرف اخر مقایسه کن اونقت میفهمی انصاف چی هست و کمتر دم از انصاف میزدی عزیزم من خودم خانوادم وضعیت مالیشون افتضاحه بچه طلاق هم هستم و هیچ نه از پدرم نه از مادرم توقع کمک مالی داشتم وضعیت درسیم بخاطر یه سری مشکلات عصبی در سال دوازدهمم افت کرد و من اولین گنکورم رو افتضاح دادم هنوز هم وضعیت خانوادگیم افتضاح هست و توی منجلاب و همش از خدا میخواستم جلوی پام یک راه حل بذاره من نمیخوام خیلی از این موسسه تعریف کنم و بالا ببرمشون بلکه هرچی در حقشون هست رو میگم تا این ک یک روز خدا یک فرشته نجات برام فرستاد و دوستم منو ب یکی از مشاوران حرف اخر معرفی کرد شرایط بد مالی و همه چیزم رو من ب اون شخص بسیار محترم گفتم ایشون حتی برای من هم تونستن تخفیف بگیرن ولی من خودم غرورم اجازه قبول تخفیف رو نداد چون این اساتید واقعا از جونشون مایه گذاشتن و دارن شبانه روز کار میکنن باید حقشون رو و دستمزدشون رو کامل بگیرن. نمیگم تو هم کارایی ک من کردم رو انجام بده اصلا من خودم غرور دارم نمیتونم بذارم کسی جورم رو بکشه از بچگی همیشه پس انداز میکردم و یکم ک جمع میشد طلا میگرفتم وقتی پکیج ۶۰۴۰بهم معرفی شد گفتم خودم باید ایندم رو تنهایی و یک تنه حتی بدون خانوادم بسازم هرچی طلا داشتم ک شامل یک جفت گوشواره و یک سینه ریز و انگشتر بود رو فروختم و یکم هم پس انداز برای حدود ۳ماه مشاورم داشتم تا کامل نحوه کار با این پروژه رو باهاش اشنا بشم و الان دارم سرسختانه برای ایندم میجنگم و امیدوارم توی کنکور ۹۹ اساتید عزیز تر از جانم اقای منتظری و شاکری و شعبانی و شیروانی رو سربلندشون کنم با موفیقیتم و من کل زندگیم رو مدیون این موسسه هستم و امیدوارم دوماه دیگ بهترین عکس زندگیم رو بعنوان یک رتبه برتر با استاد منتظری عزیز بگیرم و از خدا فقط سلامتی این عزیز رو خواستارم ممنونو ک ب حرفام گوش دادید?

نازنین
نازنین
3 سال قبل

سلام
من الان متوجه شدم استاد بیمار هستن . خیلییی شوکه شدم و خیلی ناراحت شدم
الانم دارم این پیام رو مینویسم گریه میکنم . چون استاد در طی این سال با تدریس های بی نظیرشون خیلی کمکمون کردن و ما رو به هدفمون نزدیک کردن . من و خیلی ها به ستاد مدیونیم .
برا سلامتی شون خیلی دعا میکنم و پیش خودم و خدا برای سلامتی شون نذر کردم . به این امید هر روز سایتتون روچک میکنم که تو سایتتون بگید که حال استاد عزیزمون خوب شده

زهرا نعیمی
زهرا نعیمی
3 سال قبل

سلام شندم عبدالرضا منتظری کرونا گرفته؟ خدا نکنه این استاد واقعا دلسوزه ما دعا میکنیم که خیلی سریع حالشون خوب بشه و برگرده به این عرصه
انشاالله

نازنین علی نیا
نازنین علی نیا
3 سال قبل

سلام، واقعا وقتی بیماری عبدالرضا منتظری رو شنیدم خیای ناراحت شدم چرا که بسیار استاد خوب و پرتلاشی هستند. به نوبت خودم اومد عرض کنم که برای سلامتی استاد منتظری دعا میکنم و امید وارم به زودی حالشون خوب بشه و برگزده که به صورت حرفه ای و قدرتمند تر از امروز کارشو ادامه بده.
در ضمن من پارسال پکیج کمل رو خریدم و رشته پزشکی قبول شدم اینم خواستم بگم که حرف آخر حرف نداره چرا که استاد منتظری رو داره.
یا علی

نیوشا
نیوشا
3 سال قبل

قیمتاتون خیلی بالاست من سال یازدهم از حرف آخر مشاوره داشتم هی میگفت بدون حرف آخر نمیشه و حتما باید استفاده کنی و… منو راضی کرد اما وقتی قیمتو گفت خیلی بالابود و من ازشون تخفیف خواستم اما ۲۰۰ تومان کم کرد برای منی که غیر از خودم دوتا برادر دیگه دارم و پدرم باید خرج ۴ نفر بده بالا بود جوری من ناامید شدم که چند وقت درست ول کردم
کاش یکم انصاف داشتین و فکر کسایی ک توان مالی بالایی ندارن بودید

م
م
3 سال قبل

کاش تخفیف هم میدادین به سال دهم یازدهم ها

فاطمه عسکری
فاطمه عسکری
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام روزبخیر امروزیه خانوم بامن تماس گرفتن وگفتن شمابرنده پکیج رایگان شدید ویه شماره حساب دادن و گفتن ۵۵هزارتومن به عنوان هزینه ارسال به این شماره حساب واریز کنید.وگفتن از طرف آقای منتظری و موسسه حرف آخر تماس میگیریم آیاصحت داره؟

مهسا
مهسا
پاسخ به  فاطمه عسکری
2 سال قبل

سلام پکیج ۰تا۱۰۰تجربی روبرام ارسال شدطبق لیست که فرستادن باارسالی مطابقت نداشت درضمن در سایت پکیج کامل شامل کتاب کارومحاسبات سریع۱و۱۰ازمون قید شده ه که برام ارسال نشده متاسفانه مشاورکه اصلا ازشون راضی نیستم پاسخگو نیستن وگفتن ارسالی درسته این باعث بی اعتمادی نسبت به موسسه میشه لیست ارسالی وکتابهایی که فرستادن روبراشون ارسال کردم ولی قبول نمیکنن به احتمال زیاد اشتباه ارسالی ازانبارهست خواهشمندم رسیدگی بفرمایید ونتیجه رواطلاع بدید تاباید چه اقدامی انجام بدیم

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.