جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری حرف آخر

دختر عبدالرضا منتظری

با سلام خدمت دوستداران و دانش آموزان حرف آخری، از آنجایی که چندی پیش خبری مبنی بر قبولی نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری در برخی از سایت ها منتشر شد ما تصمیم گرفتیم در این رابطه مقاله ای مفید و جامع منتشر کنیم و در آن اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران و عزیزان قرار دهیم. اول از هرچیزی باید در جواب سوال مهم، این که آیا دختر عبدالرضا منتظری به مسابقات جهانی فیزیک (IYPT) راه پیدا کرده است یا خیر عرض کنیم بله این خبر کاملا صحت داشته و وی به این مسابقات راه پیدا کرده است که در ادامه بیشتر راجب آن صحبت خواهیم کرد.

نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری

قبل از هر چیزی لازم می دانیم که این افتار آفرینی را به استاد عالی قدر و موسس حرف آخر تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت در گام های برزگی که در پیش خواهد داشت داریم. و تبریک به تمامی حرف آخری ها که به استاد منتظری و نحوه تدریس و آموزش اون ایمان داشته و در این برهه زمانی خود شاهد یک افتخار آفرینی دیگر هستند.

امروز با قبولی فرزند دختر استاد منتظری به این مسابقات ارزشمند حرف آخر نشان داده که این موسسه با آموزش های مدرنی که دارد همیشه یک گام نسبت به دیگر رقبای خود در پیش بوده و با ارائه دی وی دی های آموزشی متنوع و با شوه تدریس نوین هر ساله خوش درخشیده است.

نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری

قبولی نازنین منتظری در مسابقات جهانی فیزیک (IYPT)

امروز ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ خبر مهم و خوش راه یافتن فرزند عبدالرضا منتظری یعنی نازنین منتظری به مسابقات جهانی فیزیک (IYPT) سر و صدای زیادی در سایت های مرتبط و … پیدا کرد. اینجاست که می بایشت به استاد عالی قدر و زحمت کش عبدالرضا منتظری و خانم مهر عبداللهی پدر و مادر نازنین منتظری بابت چنین نتیجه چشمگیری تبریک گفت. همچنین در ادامه لازم میدانیم که عرض کنیم استاد منتظری تنها مدیر موسسات کنکوری است که فرزندش به مسابقات المپیاد جهانی (IYPT) راه یافته که این نیز نشانگر و گواه بر اصالت و تبحر آموزشی در این خانواده عزیز است. ویدیو بالا را از نازنین منتظری مشاهده کنید.

عکس نازنین منتظری

در ادمه می توانید عکس نازنین منتظری دختر گرامی استاد عبدالرضا منتظری در حال ارائه آزمایش خود در مورد بطری و شمع در قالب ویدیو را ببنید. او هم به جهع افتخار آفرینان این مرزبوم و موسسه حرف آخر شده است.

فیلم نازنین منتظری

در حال حاظر فیلم نازنین منتظری در در حال ارائه آزمایش فوق العاده شمع و بطری در دسترس نیست اما به زودی این ویدیو را در همین بخش منتظر خواهیم کرد.

 

ما هم به نوبت خود و از سمت جمعی از دانش آموزان حرف آخری این موفقیت بزرگ را به خانوادهگرامی استاد منتظری و  دخرش نازنین منتظری تبریک گفته و برای آن ها ارزوی موفقیت میکنیم.

3.7/5 - (10 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل

احسنت به این دختر افتخار آفرین ایرانی ،الحق که دختر استاد منتظری عزیز هستید

ب تو چع اسمم چیع
ب تو چع اسمم چیع
11 ماه قبل

فک نکنم عاقبت خوبی داشته باشه با اون پولایی که سر سفره خورده

Not up to you
Not up to you
1 سال قبل

کنکور رو چیکار کرد؟

ب تو چ اسمم چیع
ب تو چ اسمم چیع
1 سال قبل

بد نی?

ila
ila
3 سال قبل

با سلام منم تبریک می گم ولی تا اون جا که من می دونم المپیاد جهانی فیزیک یه مسابقه دیگه است .
المپیاد جهانی فیزیک IPHO است که مخفف international physics olympiadهستش ولی این یکی مسابقه iypt هستش.:International Young Physicists’ Tournament فکر کنم معنی اش میشه :مسابقات بین المللی فیزیک دانان جوان.

بهاره
بهاره
3 سال قبل

خدا هم خودش هم خانوادشو حفظ کنه

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.