جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی استاد علی سلوکی مدرس پکیج شیمی حرف آخر

بیوگرافی علی سلوکی

بی شک یکی از مهم ترین اموری که به داوطلبان کنکور در درک بهتر مطالب کمک می نماید استفاده از یک مجموعه معتبر و همچنین یک استاد با تجربه در این زمینه است. در این مقاله قصد داریم که شما را با بیوگرافی علی سلوکی حرف آخر آشنا نماییم.

بیوگرافی علی سلوکی

در ادامه بیوگرافی علی سلوکی یکی از اساتید بزرگ درس شیمی در کشور ایران است. این استاد بزرگ و مدرس متبحر تحصیلات خود را در رشته شیمی آلی از دانشگاه خوارزمی تهران تا مقطع دکتری ادامه داده و در این راه برای خود و کشورش افتخارات فراوانی را به ارمغان آورده است.

دکتر علی سلوکی حرف آخر توانسته است در طی بیش از 15 سال آموزش در مجموعه های معتبری همچون آموزشگاه قلم چی و همچنین در برنامه فرصت برابر به علاقمندان این علم کمک شایانی بنماید.

علی سلوکی حرف آخر

علی سلوکی مدرس شیمی

یکی از مهم ترین افتخارات علی سلوکی مدرس شیمی شهودی سازی درس شیمی با ابتکاری جذاب و شیرین است. در این روش که به کمک آموزش های بسیار نوین انجام گرفته است درس شیرین شیمی به روشی همچون پویا نمایی وتصاویر متحرک به علاقمندان آموزش داده می شود.

از دیگر افتخارات استاد علی سلوکی حرف آخر دارا بودن بیش از 50 عنوان مقاله  در سطح جهانی است. این مقالات که در رابطه با رشته مورد علاقه ایشان یعنی شیمی آلی نگاشته شده است دارای اعتباری جهانی است.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

علی سلوکی کیست؟

یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه هایی که در میان داوطلبان کنکور نام آشنایی دارد موسسه حرف آخر است. این موسسه با آموزش دروس با روش های بسیار نوین و تاثیر گذار به کمک علاقمندان و داوطلبان کنکور آمده است.

استاد علی سلوکی در این مجموعه با سال ها تجربه آموزش دارای نام آشنایی برای داوطلبان کنکور می باشد. فعالیت این استاد گرانقدربا حرف آخر از سال های ابتدایی شروع به کار این موسسه  تا این زمان بوده است و برای موفقیت و همچنین پیشرفت این مجموعه قدم های بزرگی برداشته اند.

در این رابطه بخوانید: بیوگرافی استاد محسن منتظری

سوابق علی سلوکی حرف آخر

  • کارشناسی ارشد مهندسی مواد گرایش شناسایی
  • مدرس موسسه رهپویان دانش و اندیشه
  • مدرس و طراحی سوال در آموزشگاه قلمچی
  • طراحی آزمون و سوالات شبیه ساز کنکور
  • اولین استاد کلاس های آنلاین ایران
  • برگزاری همایش در تهران و استاد های ایران
  • استاد شبکه های آموزش، شبکه یک، شبکه سه و …
  • استاد پروازی و تدریس در مدرسه های مخلف شامل نمونه دولتی،فرزانگان، سمپاد
  • و…

تعلیفات استاد علی سلوکی مدرس شیمی حرف آخر

  • مولف کتاب های شبیه ساز کنکور
  • مولف سوالات و کتاب تابستان قلمچی
  • تدریس شیمی برای موسسه های کنکوری در ایران
  • کتاب حل سوالات سراسری 90 تا سال 1400
  • مولف کتاب نانو فناوری و فرآورد های نانوی مواد
  • مولف جزوه های شیمی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم
  • و …

نحوه آموزش درس شیمی به روش استاد سلوکی

همچنین در ادامه بیوگرافی علی سلوکی باید عرض کنیم که یکی از مهم ترین اصولی که دانش آموزان را به یادگیری دروس ترغیب می نماید نوع آموزش استاد است. استاد سلوکی در تدریس درس شیمی در پکیج های آموزشی حرف آخر به روشی بسیار جدید به یاد گیری سریع داوطلبان کنکور کمک می نماید. در این پکیج ها دکتر سلوکی حرف آخر مفاهیم شیمی را از نظام قدیم و جدید و همچنین مسائل این درس را به طور کامل و تشریحی تالیف نموده است.

همچنین استاد علی سلوکی حرف آخر در پکیج هایی که مشتمل بر چند دی وی دی است تمام دروس مربوط به شیمی را برای داوطلبان کارشناسی  قرار داده است. در این روش شما دیگر نگران یادگیری نخواهید بود و بیش از نیمی از دروس به سادگی برای تمام افراد با هرمقدار توانایی ذهنی قابل درک خواهد بود.

مشاوره حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نحوه آموزش استاد علی سلوکی شیمی حرف آخر

در این پکیج، استاد درس شیمی حرف آخر را به سه قسمت تقسیم بندی نموده اند. نحوه دسته بندی این پکیج به گونه ای است که به افراد برای درک بهتر و آموزش سریع تر کمک زیادی می شود. از جمله این مباحث می توان به این موارد اشاره نمود.

محاسبات سریع، مفاهیم جامع شیمی، و مسائل شیمی عناوین این دسته بندی ها می باشد. داوطلبان کنکور و همچنین علاقمندان این رشته می توانند با تهیه این پکیج از نحوه آموزش استاد بدون هزینه زیادی استفاده نمایند.

یکی از مهم ترین مسائلی که معمولا داوطلبان کنکور درگیر آن هستند نحوه محاسبه و چگونگی پاسخ به سوالات شیمی است. با استفاده از این پکیج این افراد به سادگی قادر خواهند بود تا دشواری مطالب و همچنین محاسابات سخت و از نظربرخی داوطلبان گاها غیر ممکن این مبحث را به سادگی حل نمایند.  توانایی حل سریع و درست مسائل در کمتر از 10 ثانیه بزرگ ترین موهبتی است که بعد از تهیه و مطالعه این پکیج شامل حال این افراد خواهد شد.

برای تهیه این پکیج و استفاده از آن می توانید از طریق فروشگاه حرف آخر اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

4/5 - (3 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
امیر
امیر
3 سال قبل

استاد شیروانی بسیار دبیر محترم می‌باشد
و من از پک ایشون استفاده میکنم اما من انتقادی که نسبت به آقای شیروانی دارم لطفا در توضیح مساعل شیمی کمی وقت بگذارید من دانش آموز متوسطی هستم و مساعلی که شما روی هوا توضیح میدید و مجبور میشوم چندین بار فیلم را ریپلای کنم و گاهی اوقات باید از دبیر خود بپرسم که واقعا من رو کلافه کرده شما که وقت می‌گذارید و فیلم ضبط میکنید لطفا برای ما دانش آموزان متوسط کمی فکر کنید
با تشکر

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.