جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی استاد محسن منتظری مدرس پکیج ادبیات حرف آخر

محسن منتظری حرف آخر

در این مقاله از سایت تصمیم داریم به بیوگرافی استاد محسن منتظری بپردازیم. همان طور که می دانید درس ادبیات در کنکور یکی از مهمترین دروس عمومی به شمار می آید؛ زیرا بیشترین درصد را در رتبه بندی به خود اختصاص داده است. بنابراین آقای محسن منتظری حرف آخر یکی از برجسته ترین اساتید ادبیات در کشور با تلاش های بی وقفه، تمام سعی خود را به کار بسته است تا مطالب و مفاهیم کلیه دروس ادبیات را با داستان سرایی، رمز گردانی و انیمیشین در اختیار متقاضیان قرار دهد و با به کار بردن شیوه های نوین آموزش، مهمترین نکته های دروس ادبیات را به داوطلبین کنکور آموزش دهد تا در کمترین زمان بتوانند بیشترین بازدهی را از خود نشان دهند.

بیوگرافی استاد محسن منتظری

در ادامه بیوگرافی استاد محسن منتظری حرف آخر باید عرض کنیم که وی از جمله مدرسین با تجربه در موسسه حرف آخر است که با داشتن سابقه طولانی در تدریس دروس ادبیات توانسته به جایگاه مهمی از  تراز اساتید برتر ادبیات دست پیدا کند. ایشان با بکارگیری از شیوه های نوین و تصویر سازی در مطالب مختلف دروس ادبیات سعی می کند تا تاریخ ادبیات ها، آثار نویسندگان و شاعران و همچنین آرایه ها و دستورهای زبان و دیگر معانی و مفاهیم این درس مهم را به دانش آموزان و از همه مهمتر به داوطلبان کنکور به طور مفهومی آموزش دهد.

در حقیقت به دلیل مشابه که میان برخی از دستورهای زبان و آرایه ها وجود دارد آقای محسن منتظری حرف آخر رمزگردانی و داستان سرایی را بهترین شیوه تدریس خود قرار داده است. البته خوب است بدانید آقای محسن منتظری به غیر از تدریس متون فارسی و ادبیات نگارشی دارای سوابق دیگری نیز می باشد.

شماره مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

بیوگرافی استاد محسن منتظری
بیوگرافی استاد محسن منتظری – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

رزومه و سوابق آقای محسن منتظری حرف آخر

در ادامه ارائه بیوگرافی استاد محسن منتظری حرف آخر سال ها در مراکز و ادارات دولتی فعالیت های چشمگیری داشته است که از جمله آنها می توان به مواردی نظیر:

  • کارشناسی در قسمت آب و فاضلاب
  • کارشناسی در مجموعه هماهنگی دفتر آموزش
  • کارشناسی در مجموعه برنامه ریزی بخش وزارت نیرو
  • کارشناسی بهینه سازی در بخش وزارت نیرو
  • عضو کارگروه و مسئول بهینه سازی در بخش عرضه و درخواست آب
  • دبیر فنی وزارت نیرو
  • مدرس متون ادبیات در مراکز آموزشی مختلف کشور
  • و…

اشاره داشت.

پس همانطور که ملاحظه می کنید ایشان سابقه فعالیت های گوناگونی را در تدریس فارسی و ادبیات داشته است که می تواند ذکر همین سابقه طولانی دلیل محکمی باشد برای انتخاب آقای محسن منتظری حرف آخر به عنوان یک مدرس واقعی در آموزش پکیج کامل ادبیات فارسی کنکور.

در این رابطه بخوانید: بیوگرافی علیرضا یوسفیان پور

نسبت محسن منتظری با عبدالرضا منتظری

شاید برای شما دانش اموزان و کاربران عزیز این سوال پیش آمده باشد با توجه به تشابه فامیلی این دو استاد عزیز حرف آخر چه نسبتی با هم دارند. در جواب این سوال باید عرض کنیم که نسبت محسن منتظری با عبدالرضا منتظری برادر بودن آنهاست که استاد عبالرضا منتظری به عنوان بنیانگذار و مدرس درس ریاضی و همچنین محسن منتظری مدرس ادبیات حرف آخر هستند.

بهترین کتاب ادبیات محسن منتظری حرف آخر

از آنجایی که درس ادبیات اولین درس از دفترچه عمومی کنکور لحاظ شده است بنابراین موفقیت در پاسخ دهی به تعداد زیادی از دروس ادبیات و نگارشی می تواند انرژی مضاعفی را در پاسخ دهی به دیگر سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی داوطلب بدهد. پس با انتخاب کتاب جامع ادبیات حرف آخر شما این توانایی را به دست خواهید آورد تا با تمام تله ها و پیچیدگی سوالات ادبیات آشنا شوید  و مهمترین تکنیک های تست زنی ادبیات را یا بگیرید.

خرید کتاب ادبیات حرف آخر

امروزه هر دانش آموزی این فرصت را در اختیار دارد تا با یک تماس تلفنی با مراکز فروش کتب موسسه حرف آخر و همچنین مشاوره حرف آخر یک منبع کاملی از درس ادبیات کنکور را با تدریس آقای محسن منتظری حرف آخر تهیه نموده و بیشترین درصد از ادبیات را در بین سایر دروس عمومی به خود اختصاص دهد و قطعا با کسب بالاترین رتبه به بهترین رشته دانشگاهی دست یابد.

استاد منتظری چه کتاب هایی را آموزش میدهد؟

آقای منتظری در طول سابقه کاری خود توانسته است پکیج های آموزشی فراوانی را به دانش آموزان ارائه دهد و نکته های بسیار جالبی را در اختیار متقاضیان قرار دهد که در این میان می توان به کتب مختلفی از طرف ایشان نظیر:

  • ادبیات جامع نظام قدیم موسسه حرف آخر
  • تاریخ ادبیات موسسه حرف آخر
  • آرایه های ادبی نظام قدیم موسسه حرف آخر
  • قرابت معنایی نظام قدیم موسسه حرف آخر
  • لغات و مهمترین واژگان ادبیات نظام قدیم موسسه حرف آخر
  • زبان فارسی نظام جدید موسسه حرف آخر
  • آرایه های ادبی موسسه حرف آخر
  • قرابت معنایی نظام جدید موسسه حرف آخر
  • تاریخ ادبیات نظام جدید موسسه حرف آخر
  • واژگان ادبیات نظام جدید موسسه حرف آخر
  • املا نظام جدید موسسه حرف آخر
  • ادبیات جامع نظام جدید موسسه حرف آخر

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

و بسیاری کتاب ها و پکیج های آموزشی دیگر که تألیف شده از طرف استاد محسن منتظری می باشد اشاره نمود. لبته به یاد داشته باشید که جهت خرید ارزان ترین قیمت پکیج ادبیات حرف آخر شما می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی حرف آخر درخواست نمایید و از مشاوره های رایگان این موسسه توسط رتبه برتر کنکور های سال های گذشته بهره کافی را ببرید.

3/5 - (2 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
آهنگر
آهنگر
1 سال قبل

جالبه همه مشاورا دکترن ازهمه جالبتر همینکه محصولرو خریدید شمارشونرو خاموش میکنن هزار شماره خریدن بعداین همه دروغ که میگن تاروز کنکور مشاوزه داریم این اونه اینطور نیست همش نقشه است

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.