جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم حرف آخر ( رشته ریاضی )

پکیج آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم حرف آخر

در واقع یکی از بهترین و جامع ترین پکیج های منتشر شده توسط موسسه حرف آخر( آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم) می باشد که توانسته در یادگیری و رفع اشکال به داوطلبان و دانش آموزانی که خود را برای آزمون کنکور آماده می کنند، با دادن اطلاعات صحیح و جامع در جهت پیشرفت آنها و نیز به هدف که همانا قبولی در رشته دلخواه می باشد، نقش به سزایی ایفا کند.

در این میان به واسطه اهمیت دروس ریاضی و فیزیک در رشته ریاضیات، این موسسه سعی بر آن داشته که با تولید پکیج آنالیز و احتمال  حرف آخر و همچنین با ارائه بهترین راهکارهای یادگیری و آموزش مباحث کلیدی در کمترین زمان ممکن، عالی ترین نتیجه ممکن را برای داوطلبین این رشته رقم بزند. این پکیج با جمع آوری به روزترین اطلاعات در زمینه آنالیز و احتمال ریاضی، داوطلبین کنکور و دانش آموزان رشته ریاضی را از نظر علمی و تسلط بر این درس، به سطح قابل توجهی ارتقا دهد. علاوه بر چنین ویژگی های منحصر به فردی، قیمت مناسب و کیفیت عالی سبب استقبال روز افزون افراد از پکیج فوق ذکر شده است.

ریاضی به خاطر دایره مباحث گسترده­ای که دارد، متشکل از مباحث و موضوعات عدیده ­ای است که همین امر اغلب دانش­آموزان را در امر آموزش دچار مشکل می­کند. از سوی دیگر یادگیری ریاضی به عنوان یکی از مباحث مهم کنکور لزوم  فراگیری آن را بیش از پیش به داوطلبین کنکور خاطر نشان می­سازد ،از این رو افراد می­توانند به مدد بهره­مندی از چنین پکیج جامعی مطلوب­ ترین نتیجه را در بازه زمانی نه چندان زیاد کسب کنند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ویژگی این پکیج آموزشی چیست و دارای چه خصوصیاتی است که از سایر منابع برتر است؟

آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم حرف آخر

آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم حرف آخر

امروزه به واسطه­ی رقابت تنگاتنگی که در امر چاپ و نشر و ارائه محصولات سمعی و بصری بویژه در حیطه­ی آموزش وجود دارد ،شاهد عرضه محصولاتی متنوع با عناوینی پُرطمطراق در کشور هستیم­ اما این که چنین محصولاتی تا چه اندازه می­تواند به رفع اشکالات درسی و ارتقای علمی دانش آموزان و داوطلبین کمک کند خود امریست که نیازمند صرف وقت و کارشناسی دقیق افراد خبره می­ باشد. در این میان به جرأت می­توان گفت «آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم» ارائه شده توسط موسسه حرف آخر نه تنها یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط این موسسه فرهنگی می­باشد، بلکه به دلیل ویژگی­های خاص و منحصر به فرد خود، وجه تمایز بارزی با دیگر محصولات آموزشی موجود در بازار دارد.

در کنار چنین خصوصیات­ قابل تأملی باید این نکته را افزود که در تهیه این پکیج از تکنیک تصویرسازی استفاده شده است. به این نحو که در جهت فعال شدن هرچه بیشتر فعالیت­های مغزی، مخاطب با بهره­ گیری از روش­های شهودی سازی و در قالب تکنولوژی انیمیشن، مطالب را به شکلی تجسم یافته به حافظه بسپارد.

همچنین می­بایست به حذف فرمول­های سخت ریاضی و جایگزین نمودن چند الگو در قالب مباحثی روان و شیوا اشاره کرد که می­تواند همه­ی بخش­ها را پوشش دهد. به واقع داوطلب یا دانش­آموز به عوض صرف وقت برای فراگیری فرمول­های پیچیده می­تواند در بازه زمانی بسیار کم، به مدد این الگوها از پس پاسخ­گویی به سؤالات به خوبی برآید.

مدرس پکیج آنالیز و احتمال ریاضی حرف آخر

موسسه «حرف آخر» در سال 1390 فعالیت خود را در قالب پکیج های آموزشی کنکور، با روش و سیاقی متفاوت آغاز نمود. در این سبک از آموزش که برای نخستین بار در ایران اجرا شد، منابع کنکور ب آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم حرف آخر به مدد تدریس اساتید مجرب، توانسته تسلط کامل دانش آموزان و داوطلبان کنکور را بر مباحث آنالیز و احتمال ممکن سازد. علاوه بر روش های کارآمدی که ذکر شد، می­بایست به این نکته نیز اذعان داشت که از جمله دلایل اساسی برای کسب یک رتبه برتر، در آزمون سخت و سرنوشت سازی همچون کنکور، برخورداری از یک استاد ماهر و خبره است.

در این پکیج برای ارائه هر چه بهتر محصولی غیرقابل رقابت در بازار محصولات فرهنگی از دانش «استاد عبدالرضا منتظری» استفاده شده است. ایشان به عنوان یکی از بهترین مدرسان ریاضی در کشور شناخته می­شوند. موسسه حرف آخر، با گردآوری جمعی از فرهیخته ترین اساتید حال حاضر ایران مجموعه­ ای بی­ نظیر را به قصد آمادگی داوطلبین کنکور فراهم نموده­اند. ایشان که سابقه­ی ۲۰سال تدریس مدرس بیش از ۵۰۰ جلسه ­ی آموزش تصویری فول انیمیشن هستند که از سال ۸۳ تا به امروز در شبکه آموزش مطالب مهم آموزشی را با جدیدترین و آسان­ترین متدهای روز تشریح کرده­اند. استاد منتظری مؤلف چندین کتاب در زمینه­ی ریاضی و دیفرانسیل و حسابان می­باشند و همچنین پدیدآورنده­ی الگوهای جدید ریاضی هستند که باعث شده تا درک قواعد و فرمول­های گسترده ریاضی برای دانش­آموزان و داوطلبان راحت­تر شود. ایشان با ابداع روش­های خاص تست­زنی سریع موفق شده­اند، موفقیت بسیاری از داوطلبان کنکور را تضمینی کنند.

جزییات پکیج آنالیز و احتمال ریاضی حرف آخر

محصول ارائه شده شامل ۳ عدد DVD  می­باشد که هر یک حاوی مطالب ذیل می­باشد:‍

DVD 1

  • جایگشت اشیا متمایز
  • انتخاب از یک یا چند منبع
  • انتخاب و اصل ضرب و جمع

DVD 2

  • جایگشت اشیا یکسان
  • جایگشت کنار هم
  • جایگشت اولویت
  • احتمال در فضای هم شانس و گسسته

DVD 3

  • احتمال دو تاس
  • احتمال سه تاس
  • احتمال و مجموعه ها
  • احتمال شرطی
  • احتمال پیشامدهای مستقل
  • متغیر تصادفی و توضیع دو جمله ای
  • قانون احتمال

موسسه حرف آخر با علم به این موضوع که داوطلبان علی رغم مطالعه تمام مطالب درسی و منابع مختلف، باز هم به هنگام کنکور موفق به بهره گیری از همه آموخته های خود نمی شوند؛ همچنین بررسی درصدهای پایین داوطلبین به ویژه در دروس اختصاصی، استفاده از این روش های نوین را در دستور کار خود قرار داده است. گذر زمان و کسب رتبه های برتر توسط داوطلبینی که از پکیج های مؤسسه استفاده کرده اند گویای مزیت شیوه های نوین آموزشی نسبت به متدهای تدریس سنتی است.  بی شک استفاده از محصول ذکر شده می­تواند سطح آمادگی داوطلبین را تا حد فراوانی ارتقا دهد و در پی کسب درصدهای عالی در کنکور، راه موفقیت برای ایشان در رشته دلخواهشان هموار شود.

توجه: جهت خرید دیگر پکیج های این موسسه می توانی از طریق فروشگاه حرف آخر اقدام کنید، همچنین جهت دریافت مشاوره رایکان و همچنین دریافت راهنمایی نحوه خرید و استفاده از پکیج ها ی توانید با استفاده از شماره تماس زیر با مشاورین رتبه برتری موسسه حرف آخر در ارتباط بوده و هر آنچه که در رابطه با مشاوره نیاز دارید را دریافت کنید.

شماره تماس مشاور حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

در این رابطه بخوانید:

لیست قیمت محصولات حرف آخر

قیمت محصولات 6040 حرف آخر

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.