جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آدرس موسسه حرف آخر تهران (مشاوره و خرید حضور) + هدیه رایگان

آدرس موسسه حرف آخر

با سلام، در این بخش با معرفی آدرس موسسه حرف آخر در تهران یا همان آدرس دفتر مرکزی حرف آخر در خدمت شما کاربران عزیز هستیم همانطور که می دانید موسسه حرف آخر در تهران و کرج داری دفتر مرکزی می باشد و از این رو تصمیم داریم علاوه بر ادرس موسسه حرف اخر به بخشی از این از موضوعات و اطلاعات لازم که می تواند برای شما دانش آموزان مفید باشد در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

از آنجایی که دانش آموزان و داوطلبان که در شرف کنکور هستند قصد دارند با آدرس دفتر مرکزی حرف آخر آشنایی لازم را داشته باشند و بدانند در کجای تهران در حال فعالیت هستند تا بتوانند به صورت حضوری در محل حضور داشته و محصولات آموزشی کنکور مورد نیاز خود را تهیه کنند یا اینکه با مشاورن حضوری صحبت کنند.

ما در این بخش از سایت حرف آخر و در ادامه به صورت جامع اطلاعات لازم در رابطه با دفتر مرکزی و همچنین مواردی چون شماره تماس استاد منتظری و آدرس دفتر مرکزی موسسه حرف آخر توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد تا شما بتوانید به صورت حضوری در محل حضور داشته باشد و در راستای مشاوره و همچنین دریافت لیست قیمت محصولات حرف آخر ، خرید  اقدام کنید.

آدرس دفتر مرکزی موسسه حرف آخر
آدرس دفتر موسسه حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

آدرس موسسه حرف آخر در تهران

امروزه فعالیت در تمامی عرصه های کنکوری و سایر زمینه ها می بایست دارای یک مکان و موقعیت ثابت باشد تا بتوانند فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای انجام و اعتماد مشتریان را به بهترین نحو ممکن جلب کنند. چرا که این امکان وجود دارد مشتریان بخواهند به صورت حضوری در محل جهت دریافت خدمات حاضر شوند و یا از صحت وجود چنین موسسه یا شرکت های اطمینان خاطر داشته باشند. از این رو موسسه حرف آخر به عنوان بهترین و بزرگترین موسسه کنکور در ایران دارای دفتر مرکزی در تهران می باشد و ما در این بخش و در ادامه به آدرس دفتر مرکزی موسسه کنکوری حرف آخر اشاره خواهیم کرد و همانطور که در بالا ذکر کردیم علاوه بر آدرس برخی از اطلاعات مهم در رابطه با این موسسه را نیز در اختیار شما دانش آموزان و کاربران گرامی قرار خواهیم داد تا در در صورت نیاز بتوانید به صورت حضوری با استفاده از آدرس دفتر مرکزی حرف آخر که در اختیارتان قرار می دهیم مراجعه کنید و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ارتباط با مشاورین نخبه ساز حرف آخر ( ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ ) مشاوره رایگان

آدرس دفتر مرکزی حرف آخر

خب بعد از معرفی این بخش نوبت به معرفی ادرس دفتر مرکزی موسسه کنکور حرف اخر در تهران ،  شماره تماس استاد منتظری جهت ارتباط مستقیم برای دریافت مشاوره و خرید محصولات ، دریافت قیمت محصولات و… در خدمت شما عزیزان هستیم.

موسسه حرف آخر در تهران دارای یک دفتر کاملا رسمی و مستقل در جهت پیشبرد اهداف ، اعتماد سازی ، انجام گردهایی ها ، جلسات با نخبه های کنکوری حرف ، اساتادان و دانش آموزان را راه اندازی و داراست و ما همواره آماده پذیرایی از حضور گرم شما دانش آموزان هستیم و شما می توانید در هر زمان جهت دریافت مشاوره و خرید پکیج های آموزشی ، صحبت با استادان در محل حضور داشته و استفاده های لازم را به عمل آورید.

لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موسسه کنکوری که در زمینه ارائه انواع پکیج های کمک آموزشی و مشاوره در امر برنامه ریزی مطالعاتی ، خرید آنلاین محصولات و بسیاری دیگر …فعالیت می کند می توانید از طریق منوی سایت به بخش‌های مختلف و آموزش های متفاوت و حتی دریافت شماره تماس استاد منتظری و سایر استادان ،  آخرین قیمت محصولات ، تخفیفات ویژه خرید محصول ، آخرین تخفیفات و روزانه ، ویدیو های آموزشی ، معرفی استادان و … دسترسی داشته و اطلاعات کامل تری را در اختیار داشته باشید.

آدرس حرف آخر

آدرس موسسه حرف آخر: استان تهران / ضلع جنوبی شرقی میدان انقلاب / پلاک 17 / ساختمان مترجمان /طبقه دوم شرقی / واحد 4 ( موسسه حرف آخر ) اعلام کنید که با مشاور پیمان مسعودی هماهنگ شده

توجه توجه: چنانچه قصد حضور در دفتر مرکزی موسسه را دارید حتما قبل از این که به محل مراجعه کنید با شماره تماس ما یعنی ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم انجام شود. با این کار به راحتی و همچنین با سهولت کامل می توانید به مجموعه مراجعه و محصولات مورد نیاز خورد را تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است که اگر به هر دلیلی با ما تماس نگرفتید و به موسسه مراجعه کردید حتما اعلام کنید که از سوی مشاور ( پیمان مسعودی ) هماهنگ شده است با این کار از مواردی چون تخفیف و سهولت در امر تهیه پکیج و پشتیبانی بهرمند خواهید شد.

خب در بالا آدرس دفتر موسسه حرف آخر درتهران را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و شما میتوانید در هر زمان به صورت حضوری در محل حضور داشته و نیاز خود را در قالب دریافت راهنمایی و همچنین دریافت قیمتها و خرید محصولات براورده کنید.

در نظر داشته باشید که موسسه کنکوری حرف آخر خدمات و امکان خرید آنلاین محصولات و همچنین تماس با برترین و نخبه ساز ترین مشاوران را برای شما فراهم کرده است که می توانید از طریق شماره تماس زیر با این مشاورین برتر کنکوری حرف آخر در تماس باشید و خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

شماره موسسه حرف آخر تهران

اگر به دنبال شماره موسسه حرف آخر تهران هستید می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید مشاورین ما 24 ساعته حتی روز های تعطیل در خدمت شما دانش اموزان و داوطلبین عزیز هستند.

ارتباط با مشاورین نخبه ساز حرف آخر ( ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ ) مشاوره رایگان

نحوه خرید محصولات حرف آخر به صورت غیر حضوری

از آنجایی که برخی از دانش آموزان ساکن تهران و اطراف این استان نیستند، برای مثال در استان هایی چون کرمان ، کردستان ، مشهد ، سیستان ، ارومیه و…  هستند و نمی توانند به صورت حضوری در دفتر مرکزی موسسه حرف آخر حضور داشته باشند جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا این دسته از کاربران با توجه به امکانات و خدماتی که این موسسه کنکوری در اختیار دانش آموزان در نقاط مختلف کشور قرار داده است می توانند فقط با یک تماس ساده با بخش فروش و مشاورین نخبه ساز ما در تماس بوده و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره قبل از خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نیاز کنند.

همچنین پس از خرید مشاورین به صورت رایگان از روز اول تهیه محصولات تا روز کنکور در اختیار دانش‌آموزان خواهند بود و مواردی چون مشاوره های برنامه ریزی ، ارتباط با رتبه برتری های کنکور97 و 98 را برای آنها فراهم خواهند کرد. کافیست با شماره تماس های اعلامی در این صفحه ارتباط برقرار کنند.

شماره تماس استاد منتظری

در آخرین بخش از معرفی آدرس موسسه حرف آخر در تهران  قصد داریم با ارائه شماره تماس استاد منتظری در خدمت شما باشیم. هر روزه بسیاری از دانش آموزان به دنبال شماره موسس حرف آخر یعنی استاد منتظری در راستای تماس و صحبت با وی هستند.

اما باید به این دسته از دانش آموزان عرض کنیم استاد منتظری با توجه به مشغله بسیار زیادی که دارد نمی‌تواند با هزاران دانش آموز هر روز در تماس بوده و آنها به گفت و گو بنشیند زیرا وقت به هیچ وجه یاری نمی کند. بلکه برای این کار از سوی این موسسه و جناب منتظری مشاورینی انتخاب شده تا دانش آموزان بتوانند صحبت های خود را با آنها در میان بگذارند و در صورت نیاز به راهنمایی و رفع مشکل و همچنین خرید محصولات پاسخی را دریافت کنند.در صورت نیاز ما مشتاقانه آماده دریافت تماس های شما عالی قدران هستیم کافیست با شماره فوق در تماس باشید.

منبع: حرف آخر

4.9/5 - (18 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

سلام من الان بسته ۰تا ۱۰۰ را خریدم ولی ۲۰ تا فیلم بیشتز نداره به هرکجا که زنگ میزنم کسی جواب منا نمیده مشاور من هم خانوم رحمیان است بعد از این که پول را واریز کردم دیگه جواب پیام یا تماس من را نمیده لطفا رسیدگی کنید الان ۳ ماهی گذشته ولی برام فعال نشده

شایستە مروتی
شایستە مروتی
2 سال قبل

سلام من نزد خانم سیوان نۯاد خریدکردم سی دی شیمی وزیست مشکل دارد الان سە هفتە است سی دیهارسیدە ولی خانم سیوان نۯاد جواب تماسهام رانمیدە ورسیدگی نمیکنە شکایت کردیم بازکسی جواب نداد

amina
amina
3 سال قبل

سلام ایا محصولات حرف اخر غیر از کنکور برای امتحانات درسی هم کاربرد دارند ممنون

علی
علی
3 سال قبل

سلام خوبین من حواسم نبود یه ملیون اضافه زدم به حسابتون گفتین برمیگرده الان ۱۵ روز منتظرم که برگرده به خدا میخاستم بخاری بخرم واسه مغازه زود تر پول منو برگردونید به حسابم

فرناز
فرناز
3 سال قبل

ببخشید چه فرقی بین مشاوران نخبه ساز و ارشد هست من مشاورم آقای پیمان مسعودی ایشون نخبه سازن باایشون کارکنم

فرناز
فرناز
3 سال قبل

سلام میشه یک مشاور عالی به من معرفی کنید آقای مسعودی آقای قربانی قبولی و… من نمیدونم چیکار کنم هر کدومشون خوبن ولی سردرگم هستم لطفا بیگد

مهردوست
مهردوست
4 سال قبل

سلام این آدرس موسسه حرف آخر آپدیت شدش هستش؟؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.