جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

شماره تماس مشاورین عبدالرضا منتظری حرف آخر

شماره تماس منتظری حرف آخر

با سلام،  در این بخش تصمیم داریم مطلبی در رابطه با ارائه شماره تماس مشاورین عبدالرضا منتظری حرف آخر در خدمت شما دانش آموزان عزیز باشیم و علاوه بر معرفی این استاد عالی قدر اقدام به ارائه شماره تلفن مشاورین استاد منتظری خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید با استاد در تماس بوده و به گفتگو بنشینید. مطمئناً شما هم می دانید موسسه حرف آخر یکی از بزرگترین و بهترین موسسه کنکوری در ایران به شمار می آید که موسس آن عبدالرضا منتظری می باشد. در این راستا داشتن شماره تماس مشاورین ارشد عبدالرضا منتظری موسسه حرف آخر توسط دانش آموزان را می‌توان مهمترین موضوعات مربوط به این موسسه تلقی کرد که در به این موضوع مهم و مورد نیاز داوظلبین کنکوری که با این وسسه فعالیت می کنند و یا پکیج خریداری کرده اند و همچنین قصد خرید دارند خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

البته در رابطه با این موسسه حرف آخر مطالب و مقاله های بسیار زیاد و تاثیرگذاری جهت شناخت بهترین دانش آموزان در باره این موسسه ارائه کرده‌ایم که شما عزیزان می توانید از طریق وبلاگ سایت حرف آخر به این مقالات دسترسی داشته و اطلاعات کامل و جامعی را مطالعه کنید.

شماره تلفن استاد منتظری
شماره تلفن مشاورین استاد منتظری – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 

شماره تماس استاد منتظری ( مشاورین ارشد )

همواره داشتن شماره تماس استاد منتظری برای بسیاری از دانش‌آموزان از جایگاه ویژه ای برخوردار است به طوری که این دسته از داوطلبان قصد دارند قبل از خرید هرگونه بسته و پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر با این استاد عالیقدر در تماس بوده و پس از دریافت راهنمایی و گفتگو با ایشان اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود بکند و همچنین از اطلاعات کاملی در رابطه با کنکور و مشاوره ایده‌آل ایشان بهره‌مند شده و در نهایت بتوانند با خیالی راحت و اطمینان خاطر بیشتر از طریق فروشگاه حرف آخر اقدام به خرید محصولات مورد نظر موسسه بکند. اما در ادامه به شماره تماس مشاورین عبدالرضا منتظری حرف آخر و اطلاعات جامعتری از آن خواهیم پرداخت.

شماره تلفن استاد منتظری ( مشاورین این استاد )

از آنجایی که مشاورین هر روزه با تعداد زیادی از دانش آموزان جهت راهنمایی و ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی در تماس هستند شنیده می شود که برخی از آنها همواره به دنبال شماره تماس مشاورین ارشد استاد منتظری جهت گفتگو و همچنین پرسش و پاسخ هستند از این رو ما تصمیم گرفتیم به یکی دیگر از دغدغه های این دانش آموزان و داوطلبان کنکور بپردازیم و به گونه‌ای این دغدغه ها را در دانش آموزان برآورده سازیم از این رو تصمیم گرفتیم مطلبی در این باره منتشر کنیم تا اینگونه کاربران اطلاعات بسیار مفیدی در کنار دریافت شماره تماس از این استاد داشته باشند.

لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید با مشاورین نخبه سازه حرف آخر به صورت رایگان در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنید برای این کار کافیست با شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ و مشاوررین ما در ارتباط باشید.

در رابطه با استاد عبدالرضا منتظری بدانید!

ما در این مقاله یعنی شماره تلفن مشاورین استاد منتظری به معرفی این شخص و موسسه حرف آخر نیز خواهیم پرداخت تا اطلاعات جامعی در در این خصوص داشته باشید.همانطور که اشاره کردینم موسس ، بنیانگذار و مدیر حرف آخر استاد منتظری می باشند که توانسته از سال ۱۳۹۰ تا به امروز با ارائه انواع پکیج های آموزشی برای دو سیستم آموزشی یعنی نظام جدید و نظام قدیم انواع محصولات با کیفیت و با شیوه تدریس فوق العاده ارائه نماید و راه را برای کسب رتبه برتری در کنکور را برگه دانش آموزان فراهم سازد.البته ما در بخش وبلاگ اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با تمامی بخش‌ها و مواردی که مورد نیاز دانش‌آموزان است پرداختیم که می توانید مراجعه و این مقالات را مطاله کنید.

شماره استاد منتظری حرف آخر

استاد منتظری مدرس درس ریاضی حرف آخر و همچنین بنیانگذار این موسسه توانسته با شیوه های مدرن و تصویر سازی و همچنین انیمیشن سازی ، ویدیو های آموزشی بسیار متنوع و جامعی جهت فراگیری سریع و ماندگار تدریس کند، که می توان به یکی از ویژگی های مهم و کلیدی تدریس یعنی استفاده از نیمکره سمت راست مغز اشاره کرد یعنی شما می توانید در کمترین زمان ممکن با یک شیوه نوین تدریس این درس را در مغز خود گنجانده و در کنکور سال ۹۸ و ۹۹ به یک رتبه بسیار خوب و ایده آل دست پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگیهای تدریس این استاد عالیقدر حذف فرمول های سخت و پیچیده ریاضی و در نهایت جایگزین چند الگوی ساده و نقشه راه، شما را به جواب درست برساند تا در کنکور به بهترین نحو ممکن به سوالات پاسخ داده و راه را برای رسیدن به اهداف  بلقوه هموار سازد.

خب در پایان نوبت به ارائه شماره تماس مشاورین ارشد حرف آخر رسیدیم و باید خدمت شما دانش آموزان عزیز عرض کنیم با توجه به گستردگی این موسسه مشغله های عبدالرضا منتظری بسیار زیاد بوده به طوری که قادر به پاسخگویی به تماس بیش از هزاران دانش‌آموز در روز نیست، از این رو مشاورین موسسه در خدمت شما دانش آموزان به عنوان مشاوران موسسه حرف اخر در خدمت شما هستند، شما می توانید با مشاورین این موسسه در تماس بوده و مشاوره و راهنمایی های قبل از خرید و همچنین بعد از خرید بهره مند شوید. مشاوران ما همواره در خدمت شما عزیزان می باشد تا بتوانید راه را برای رسیدن به موفقیت در کنکور هموار سازید.البته با تماس می توانید درخواست های خود از استاد را توسط مشاورین منتخب در میان بگذارید.

جهت ارتباط با مشاورین درجه یک و رتبه برتری حرف آخر و دریافت راهنمایی ، مشاوره  ، دریافتبرنامه ریزی مطالعاتی و … با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

سخن پایانی

موسسه حرف آخر یکی از بهترین موسسه های آموزشی کنکور در ایران به شمار می رود از این رو هر ساله با ارائه پکیج های آموزشی برای دو سیستم آموزشی نظام جدید و نظام قدیم توانسته دانش آموزان را با شیوه تدریس و ارائه راهکارهای نوین یادگیری به رتبه های برتر برساند.از آنجایی که موسس و بنیانگذار حرف آخر استاد منتظری می باشند دانش‌آموزان به دنبال شماره تماس این استاد عالیقدر هستند تا بتوانند با او در تماس بوده و به گفتگو بنشیند و پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید محصولات بکنند. ما در این مطلب به صورت کامل و جامع در رابطه با شماره تماس مشاورین منتظری صحبت کردیم تا توانسته باشیم خدمتی دیگر برای شما عزیزان کرده باشیم.

در این رابطه بخوانید:

لیست قیمت محصولات حرف آخر

 

منبع: حرف اخر

[ratings]

3.7/5 - (3 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
جلال
جلال
10 ماه قبل

با سلام من واقعا تشکر میکنم از هدایا واقعا عالی بود

مهدیه
مهدیه
1 سال قبل

پکیج شما باعث میشه من به هدفم خیلی نزدیک بشم

مهدیه
مهدیه
1 سال قبل

سلام آقای منتظری چیزی جز اینکه شما محشرید وبی نظیر ید وتک هستید تو دنیانمیتونم بگم از صمیم قلبم دوستون دارم♥️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️

رضا درخشان
رضا درخشان
1 سال قبل

من حرف آخر را تهیه کردم و اگر عمرم باقی بماند باید حضورا برای دست بوسی خدمت آقای منتظری برسم من ایشان را از صمیم قلب خیلی دوست دارم

م.س
م.س
2 سال قبل

با سلام استاد منتظری ظاهرا درد همه ما یکیه پول گرفتین ن بسته رو میفرستین ن پولمونو پس میدین این باند مافیایی ک درست کردین خون مردمی ک همه جوره الودس شما بدترش نکنید اگر پاسخگو نباشی شخصا کمر ب بی اعتباری بدتر تون میبندم جواب مارو بدین پولمونو بدین منابعتون تو سرتون بخوره.

مهدیس
مهدیس
3 سال قبل

واقعا متاسفم برای حرف ِآخر از من ۳۵ تومن گرفتن برای ۲۰ درصد منابع حرف آخر اما بسته رو ارسال نمیکنن واقعا متاسفم براتون ، هیچکس هم پیگیری نمیکنه و جوابگو نیستن.من حتی فیش و پیامک بانک رو هم ارسال کردم

مشتری حرف اخر
مشتری حرف اخر
3 سال قبل

موسسه حرف اخر از من پول گرفته بسته ارسال نمیکنه به هر کجا شکایت میکنم پاس کاری میکنن به کس دیگه کاش خود منتظری جواب گو بود به من میگن پرا پول گم خودتو میکشی حق اناس چه یک تومن چه ….به هر کجا که بتونم شکایت میکنم به فکر اون دنیاتونم باشید

امیر محمد دوامی
امیر محمد دوامی
3 سال قبل

سلام باعث تاسف من دیگه از موسسه شما زده شدم یه پیگیری بسته دارم هیچکی پاسخ گو نیست!همه ب هم پاس میدن! من واقعا ناراحتم ک با این اتفاق از موسسه زده شدم

Fargol
Fargol
3 سال قبل

من الان ۲ ماهه پول واریز کردم اما مشاورم رفته که سفارش بدم واسم بفرسته هر روز یکی زنگ میزنه میگه من از حرف اخر تماس گرفتم هر مشاور یه جواب میده بهم این چ وضعشه فقط ۲۰۰ روز دیگه من فرصت دارم تا کنکور

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام من اول تابستون یه بسته نیترو مطالعه سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده این چه وضعشه بر طبق قانون اگر جنسی اینمقدار وقفه در تحویل بیوفته باید خسارت هم متحمل شوید لطفا پیگیری کنید

نگار
نگار
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

واقعا محمد؟
یعنی بعد چند ماه ؟؟؟؟
وای چه بد چرا پیگیری نکردی

sohile
sohile
3 سال قبل

سلام من مشاورم دو ماهه که با من تماس نگرفته میخواستم بدونم امکان عوض کردنش هست؟؟؟؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.