جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

ریاضی 6040 | ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم

پکیج ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم

با استفاده از پکیج ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم شما عزیزان قادر خواهید بود که درصد تان را در درس ریاضی به بالاتر از 70 درصد برسانید و موفق شوید که رتبه عالی را در کنکور سراسری کسب کنید.

پکیج ریاضی حرف آخر بدون شک  یکی از عالی ترین و جامع ترین منابع آموزشی در ارتباط با پروژه 6040 حرف آخر نظام قدیم است که دارای خصوصیات و استفاده های بسیار منحصر به فرد و خاص و بسیار کارآمد برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عزیز می باشد، که  توانایی این را نداشتند  در زمان معین به مطالعه دروس کنکوری بپردازند به همین سبب  ما در این قسمت از سایت حرف آخر به معرفی و بررسی بیشتر پروژه 6040 ریاضی حرف آخر نظام قدیم می پردازیم و اطلاعات بسیار کاملی  را در مورد خصوصیات منحصر به فرد این منبع آموزشی در اختیار شما می گذاریم که بتوانید با استفاده از این  پکیج ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم در کنکور سراسری به نتایج بسیار خوبی برسید.

ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم

پکیج ریاضی 6040 نظام قدیم حرف آخر را می توان یکی از کامل ترین پکیج های مربوط به ریاضی حرف آخر برشمرد که با به کار بردن مفید ترین متدها برای فهم درس ریاضی ساخته شده است، تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عزیز که در خواندن و فهمیدن درس ریاضی  مشکل دارند و مطالب ریاضی برای آن ها سخت است و قادر نبوده اند در زمان معین و کافی این درس را مطالعه کنند؛ بتوانند با استفاده از پکیج ریاضی حرف آخر نتایج خوبی را کسب کنند، به همین علت ما در این قسمت پیش از آنکه به تحلیل بیشتر پروژه 6040 ریاضی حرف آخر نظام قدیم بپردازیم در مورد درس ریاضی و ویژگی های مربوطه در کنکور توضیحات بیشتری را بیان می کنیم تا دانش آموزان بهتر با آن آشنا شوند.

ریاضی 6040 نظام قدیم

درس ریاضی یکی از اساسی دروس تخصصی حرف آخر محسوب می شود که ضریب بسیار بالایی را در کنکور سراسری  دارد. با توجه به این که یکی از دروس محاسباتی سخت در کنکور به شمار می رود، داوطلبان قادر نیستند به راحتی سولات مربوط به ریاضی را پاسخ دهند و به همین دلیل در برنامه ریزی و مطالعه خود وقت بسیار کمی را به خواندن آن اختصاص می دهند این اقدام آن ها می تواند عرصه را برای کسانی که ریاضی را به طور کامل می خوانند باز تر بگذارد و بتوانند به نتایج بسیار خوبی برسند، البته ما نیز برای مساعدت به این دانش آموزان که نتوانسته اند به مطالعه ریاضی بپردازند؛ پروژه 6040 ریاضی حرف آخر  را به بازار ارائه کردیم تا آنها بتوانند با استفاده از آن، به  طور کامل اطلاعات مهم درس ریاضی را در اختیار داشته باشند.

نکاتی در مورد ریاضی 6040 حرف آخر

شما باید از عالی ترین و مفید ترین روش های موجود استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید، و خوب ترین  راه دست یابی به این هدف؛ کسب بهترین نتایج در کنکور سراسری در ارتباط با ریاضی، پکیج ریاضی 6040 نظام قدیم حرف آخراست. این پکیج با استفاده از بهترین اطلاعات و متدهای نوین آموزشی ودرسی دنیا ساخته شده است که شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز دوست دار  استفاده از این پکیج آموزشی  کارآمد و با کیفیت می توانید با مراجعه به فروشگاه حرف آخر به تهیه و استفاده ازاین منبع آموزشی  بپردازید همچنین ما در ادامه به معرفی خصوصیات و کاربرد های پروژه ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم می پردازیم تا شما به اطلاعات کاملی در این خصوص دست پیدا کنید .

خصوصیات پروژه 6040 ریاضی حرف آخر

پکیج 6040 ریاضی حرف آخر نظام قدیم دارای خصوصیات و استفاده های  بسیارکاملی می باشد که سبب شده است تا این منبع آموزشی بتواند به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که در زمان مشخص و کافی به مطالعه و یادگیری بخش های مختلف درس ریاضی نپرداخته اند بتوانند با استفاده از این پکیج آموزشی درزمان بسیار کمی  به یادگیری و آموزش درس ریاضی بپردازند به این صورت که شما عزیزان می توانید با تهیه و استفاده از این پروژه 6040 ریاضی حرف آخر در طول 100 روز بتوانید  درصد بالای 70  را در ریاضی کسب کنید. ما هم چنین برای دانش آموزان نظام جدید تحصیلی نیز پکیج ریاضی 6040 حرف آخر نظام جدید را ارائه کرده ایم .

بدین گونه شما عزیزان با استفاده از این منبع آموزشی  6040 ریاضی نظام قدیم حرف آخر قادر خواهید بود که  در مدت زمان 60 روز به یادگیری قسمت های مختلف و مطالب مهم  درس ریاضی بپردازید و همچنین در مدت 40 روز که ما در برنامه تخصصی در رابطه با پروژه 6040 گنجانده ایم؛ دانش آموزان با تست زنی آزمون های مختلف که هم از لحاظ تکرار مطالب و رفع مشکلات مفید می باشد؛ خواهند پرداخت تا توانایی لازم را با استفاده از این پروژه 6040 ریاضی حرف آخر به دست آورند، وبا پشتوانه قوی در کنکور سراسری حاضر شوند.

ما در این منبع آموزشی ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم نیز همانند دیگر پکیج های در ارتباط با ریاضی حرف آخر توانسته ایم از بهترین متدها و روش های آموزشی یعنی تصویر سازی و انیمیشن که سبب  فعالیت بهتر وبیشتر نیم کره سمت راست مغز می شود را به کار برده ایم، تا شما بهتر مطالب را یاد بگیرید و همچنین مدت زمان بیشتری مطالب را در ذهن خود نگه دارید و فراموش نکنید. همچنین ما فرمول های بسیار سخت و زیاد درس ریاضی را حذف کرده ایم و از الگو و نقشه راه استفاده کرده ایم که به آسانی می توانند تمامی بخش های درس ریاضی رادر بربگیرند.

سایر پکیج های پروژه 6040 حرف آخر :

استاد پکیج ریاضی 6040 نظام قدیم حرف آخر کیست؟

ما برای طراحی و تهیه و عرضه این پکیج 6040 ریاضی حرف آخر توانسته ایم از بهترین استاد و مدرس ریاضی سطح کشور یعنی استاد عبدالرضا منتظری که دارای سبک آموزشی نو و مختص به خود می باشد، استفاده کنیم تا شما دانش آموزان عزیز بتوانید با استفاده از این پکیج بسیار خوب و مفید به آسانی به طور کامل مبحث های  کنکوری درس ریاضی را یاد بگیرید و بتوانید به بهترین شکل ممکن به سوالات کنکوری جواب دهید، زیرا استاد منتظری توانسته است با دانش و فن بیان بسیار خوب خود به راحتی مسائل بسیار حاد و مشکل ریاضی را در ذهن دانش آموزان بگنجانند . البته این پکیج دارای 15 DVD می باشد که ما در ادامه به بررسی محتوای آنها خواهیم پرداخت .

فصل های موجود در دی وی دی های پروژه 6040 ریاضی

DVD 1 :

  • مثلثات

DVD 2 :

  • ترکیب توابع
  • تبدیل توابع

DVD 3 :

  •  توابع درجه ۲
  • نامعادلات ( هندسی )

DVD 4 :

  • قدرمطلق
  • جز صحیح

DVD 5 :

  •  لگاریتم
  • تابع معکوس

DVD 6 :

  •  حد و پیوستگی
  • مجانب

DVD 7:

  • دنباله
  • مشتق

DVD 8:

  •  نقاط بحرانی ، اکسترمم ، عطف
  • نمودار شناسی ۱

DVD 9 :

  • نمودار شناسی ۲
  • انتگرال

DVD 10 :

  • ماتریس
  • آمار

DVD 11 :

  •  دوره تناوب
  • تصاعد

DVD 12 :

  • هندسه ( قسمت اول )

DVD 13 :

  • هندسه ( قسمت دوم )

DVD 14 :

  • هندسه ( قسمت سوم )

DVD 15 :

  •  آنالیز ترکیبی
  • احتمال

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

امیدواریم شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عزیز توانسته باشید با خواندن این توضیحات پکیج 6040 ریاضی نظام قدیم حرف آخر به خوبی به کیفیت و ارزش این پکیج پی برده باشید و بتوانید با خیال آسوده با استفاده از این  پکیج ریاضی 6040 حرف آخر نظام قدیم به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید همچنین شما عزیزان می توانید برای فهمیدن اطلاعات بیشتر در این رابطه به قسمت مشاوره حرف آخر مراجعه کنید . همچنین جهت مشاهده دیگر محصولات پروژه 6040 حرف آخر از منوی سایت و یا فروشگاه حرف آخر اقدام کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.