جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

شیمی 6040 | شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم

پکیج شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم

در بین تمامی پکیج ها می توان گفت پکیج شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم از جامع ترین و مفید ترین بسته های آموزشی می باشد که برای دانش آموزان و داوطلبان طراحی و آماده سازی شده است. خصوصا داوطلبانی که هنوز فرصت کافی برای جمع کردن و یادگیری این درس نداشته اند با این پکیج می توانند تا کنکور در همین زمان باقی مانده درصد بسیار خوب و قابل قبولی کسب کرده و به نتایج دلخواه برسند. زیرا همان طور که می دانید شیمی از دروس بسیار مهم و اساسی در میان چهار درس تخصصی موجود در کنکور می باشد که در چند سال اخیر توجه طراحان سوال به  آن چندین برابر شده و هر ساله سوالات سخت تر می باشند. به همین خاطر برای پیشی گرفتن از رقبا و همچنین کسب نتایج خوب، پاسخ درست دادن به تست های شیمی بسیار مهم است و پکیج شیمی حرف آخر نظام قدیم به شما کمک می کند که راحت تر از پس تست ها بر بیایید، بر شیمی مسلط شوید وبه موفقیت برسید.

شیمی6040 حرف آخر نظام قدیم

شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم

این بسته یعنی شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم یکی از پر کاربرد ترین منابع کمک آموزشی محسوب می شود که در بین دانش آموزان و داوطلبان محبوبیت زیادی دارد. داوطلبانی که نتوانسته اند از وقت و فرصت خود به خوبی برای مطالعه استفاده کنند با کمک پکیج شیمی 6040 حرف آخر می توانند از کوتاه ترین زمان خود بهترین بهره را بگیرند. در ادامه با بررسی بیشتر پکیج شیمی حرف آخر به شما کمک می کنیم با ویژگی های مطالعاتی و جنبه های مختلف این پک آشنا شوید و پیش از پیش در این درس جذاب پیشرفت نمایید.

در بین محصولات مختلفی که در بازار وجود دارد بسته شیمی حرف آخر نظام قدیم از بهترین و کامل ترین منابع و مراجع موجود است که از ویژگی ها و کاربرد های زیادی برخوردار می باشد. دانش آموزان و داوطلبان می توانند با تهیه و استفاده محصول خود را برای شرکت در آزمون های مختلف و کنکور سراسری آماده کنند و به بهترین شکل ممکن از این درس نتیجه بگیرند. لازم به ذکر است که درس شیمی به دلیل اهمیت و ارزش بالای آن در کنکور سراسری از ضریب بالایی برخوردار است و اکثر شرکت کنندگان موفق به کسب درصد خوب در این درس نمی شوند به همین خاطر شما با موفقیت در کسب درصد خوب شیمی می توانید به رتبه و رشته ها و دانشگاه های خوب دست پیدا کنید و آینده خود را تضمین نمایید.

همچنین شیمی برای بعضی رشته ها مانند داروسازی دارای ضریب 3 در کنکور سراسری است که این موضوع نشانه اهمیت فوق العاده بالای این درس است. این درس متشکل از دو بخش مسائل و مفاهیم است. بخش مسائل دارای اهمیت زیادی است و بیش از نیمی از سوالات شیمی کنکور را به خود اختصاص داده است بنابراین توصیه ما این است که با دقت به مطالعهاین بخش بپردازید و از پکیج شیمی 6040 حرف آخر نیز غافل نشوید. در بخش مفاهیم نیز از مفهومات و قسمت های مختلف خواندنی کتاب تست طراحی می شود که به طور کلی شاید آسان تر از بخش مسائل باشد اما از ریزه کاری و جزئیات زیادی برخوردار است که با دقت و مطالعه شیمی حرف آخر نظام قدیم این بخش نیز برای شما راحت خواهد بود. شما با تسلط بر این دو بخش می توانید بخش سختی را در کنکور پشت سر بگذارید. پکیج شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم به همین منظور کمک تهیه و عرضه می شود تا شما عزیزان دسترسی آسان تر به مباحث مختلف و اطلاعات داشته باشید.

مزیت های استفاده از پکیج شیمی 6040 نظام قدیم حرف آخر چیست؟

  • ارائه برنامه ریزی مطالعاتی دقیق برای آموزش و یادگیری و همچنین بازیابی مطالب و رفع اشکال
  • استفاده از تکنیک ها و روش های نوین و به روز مانند انیمیشن سازی و تصویر سازی که موجب فعال سازی نیم کره راست مغز می شود.
  • حذف فرمول های پیچیده و ارائه چند نقشه راه جامع که تمامی مباحث را پوشش دهد.

ویژگی های پکیج شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم

هر یک از محصولات حرف آخر دارای ویژگی ها و کاربرد های خاصی می باشند که باعث محبوبیت آن ها می شود. در این قسمت ما به تحلیل و بررسی ویژگی های پکیج شیمی حرف آخر می پردازیم تا شما بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید و با آسودگی خیال به تهیه و استفاده آن بپردازید.

در این پکیج شیمی 6040 حرف آخر دو بازه زمانی متفاوت با برنامه ریزی مطالعاتی مختلف برای شما طراحی شده است که در مدت زمان 100 روز شما بتوانید به بخش عظیمی از شیمی که شامل مفاهیم و مسائل می شود تسلط پیدا کنید. در بازه زمانی اول شما در طی 60 روز به یادگیری و آموزش مباحث و بخش های مختلف شیمی می پردازید و سپس در بازه زمانی دوم یعنی در طول 40 روز به بازیابی اطلاعات، تست زدن و زدن آزمون ها و محک و مرور اطلاعات می پردازید و مشکلات پیش آمده را رفع می کنید تا به بهترین شکل ممکن برای ورود و شرکت در کنکور سراسری آماده شوید. همچنین در این پکیج از تکنیک ها و متد های نوین و کارآمد برای آموزش استفاده می شود به این صورت که از انیمیشن سازی و تصویر سازی برای طراحی شیمی حرف آخر استفاده کرده ایم که باعث فعال شدن نیم کره راست مغز می شود و همچنین ماندگاری مطالب را در ذهن افزایش می دهد. در بخش مسائل نیز ما فرمول های بلند و پیچیده را کنار گذاشته ایم و با ارائه چند الگو و نقشه راه جامع که مباحث را به خوبی پوشش می دهد کمک می کنیم راحت تر مطالب را به یاد بیاورید و به راحتی درس شیمی را یاد بگیرید.

مدرس شیمی 6040 نظام قدیم حرف آخر

موسسه حرف آخر همواره کوشیده است برای تهیه و عرضه پکیج های آموزشی از بهترین و به روز ترین اطلاعات و مدرسین و اساتید در آن زمینه بهره بگیرد به همین خاطر ما در پکیج شیمی 6040 حرف آخر نظام قدیم از بهترین استاد شیمی کنکور در سطح کشور یعنی استاد سلوکی استفاده کرده این تا شما عزیزان بتوانید از آموزه ها و تجربه های ایشان استفاده کرده و مسیر موفقیت برای تان هموار تر شود. امید است دانش آموزان و داوطلبین بتوانند در زمان تعیین شده بهترین بهره را از پکیج شیمی حرف آخر ببرید.

محصولات مرتبط:

شیمی 6040 حرف آخر نظام جدید

مشاران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید آنلاین و تحویل در دب منزل پکیج شیمی پروژه 6040 حرف آخر نظام قدیم می توانید از طریق دکمه خرید موجود در این صفحه اقدام کنید و یا با شماره فوق با مشاوره حرف آخر در ارتباط بوده و تلفنی خرید خود را انجام دهید و در صورت نیاز به مشاهده دیگر پکیج های موسسه از طریق فروشگاه حرف آخر اقدام کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.