جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر ( رشته ریاضی )

پکیج ریاضی جامع رشته ریاضی حرف آخر نظام قدیم

با تهیه پکیج ریاضیات جامع حرف آخر می توانید بر تمام مباحث ریاضیات رشته ریاضی فیزیک مسلط شوید. ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی یکی از جامع ترین محصولات کمک آموزشی در زمینه دروس تخصصی رشته ریاضی و فیزیک می باشد که ما سعی نموده ایم این پکیج را به گونه ای تهیه نماییم که دانش آموزان کنکوری بتوانند مطالب این درس سخت را بهتر فراگیرند. ما در این جا سعی داریم با تحلیل و بررسی این پکیج  شما را بیشتر با ویژگی های ریاضی جامع  رشته ریاضی آشنا کنیم تا بتوانید با تهیه این پکیج به راحتی به سوالات ریاضی کنکور سراسری پاسخ دهید.

ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی-min

ریاضی جامع رشته ریاضی حرف آخر

با توجه به آنکه درس ریاضی اصلی ترین درس کنکور ریاضی است دانش آموزان باید بتوانند در کنکور درصد بالایی در این درس کسب کنند تا به هدف خود برسند. از این رو ما تصمیم گرفتیم از میان محصولات ریاضی که موسسه حرف آخر ارائه نموده است به معرفی ریاضیات جامع حرف آخر رشته ریاضیات بپردازیم تا شما دانش آموزان عزیز بیشتربا این محصولات و محتویات و ویژگی های آن آشنا شوید.

ریاضی یکی از سنگین ترین و پر مبحث ترین دروس کنکور ریاضی می باشد که دارای مباحث بسیار گسترده و کاربری های خاصی است. از این رو ما تصمیم گرفتیم ریاضی حرف آخر نظام قدیم را تجزیه و تحلیل نماییم تا شما بهتر با محتویات آن و اهمیت این درس آشنا شوید و بهتر بتوانید تصمیم گیری نمایید و با تهیه این محصول در کنکور موفق شوند و بالاترین درصدها را در این درس کسب کنید.

پکیج ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی شامل محتویات زیر می باشد:

  • ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر
  • آنالیز ترکیبی و احتمال نظام قدیم حرف آخر( رشته ریاضی)
  • مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر( رشته ریاضی)
  • هندسه نظام قدیم حرف آخر

ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی

یکی از جامع ترین و با کیفیت ترین محصولاتی که در زمینه ریاضیات نظام قدیم حرف آخر وجود دارد ریاضیات جامع حرف آخر نظام قدیم می باشد که ما با کمک بهترین اساتید تواسته ایم این پکیج بی نظیر را تهیه و گردآوری نماییم. این پکیج به نحوی تهیه شده است که با مطالعه آن می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی مباحث ریاضی مسلط شد و در کنکور بهترین درصدها را در این درس کسب نمود. اگر شما هم می خواهید کنکور رشته ریاضی را با موفقیت پشت سر بگذارید و درصدهای بالایی در آن کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه حرف آخر این پکیج را تهیه و خریداری نمایید.

ویژگی های ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر

ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی در بردارنده تمامی مباحث ریاضی سال دوم، سال سوم و سال چهارم در رشته ریاضی می باشد و دانش آموزان می توانند با تهیه آن با ویژگی ها و کاربردهای تمامی مباحث ریاضی آشنا شوند. خصوصیات منحصر به فرد این محصول موجب شده است که دارای برتری هایی نسبت سایر محصولات موجود در بازار باشد. در ادامه به معرفی این محصول بیشتر می پردازیم:

با معرفی ویژگی های این محصول شما دانش آموزان عزیز می توانید با اطمینان بیشتری به تهیه آن بپردازید. مهم ترین ویژگی این محصول قیمت بسیار مناسب آن می باشد به طوری که کلیه دانش آموزان می توانند آن را خریداری نمایند و بر این درس مسلط شوند. با مراجعه به بخش قیمت محصولات حرف آخر می توانید از قیمت این محصول اطلاع یابید.

ما در تهیه این محصول از جدید ترین و به روز ترین تکنیک های روز دنیا مانند تصویر سازی و انیمیشن سازی استفاده نموده ایم تا دانش آموزان با تهیه آن بتوانند با بالاترین سطح کیفیت مباحث گسترده درس ریاضی را فراگیرند. از مزایای روش های آموزشی استفاده شده در این پکیج می توان به فعال شدن نیم کره راست مغز، ماندگاری طولانی مدت در حافظه و استفاده الگو و نقشه های جدید به جای فرمول های دشوار ریاضی اشاره نمود.

در این محصول تنها  از تکنیک های آموزشی جدید استفاده نشده است  بلکه دارای برنامه ریزی مطالعاتی و مشاوره اختصاصی برای هر دانش آموز می باشد و دانش آموزان با خریداری آن می توانند از هر نظر آمادگی کافی برای شرکت در کنکور و پاسخگویی به سوالات ریاضی را پیدا کنند.

مدرس پکیج ریاضی جامع حرف آخر

ما این پکیج را به کمک برجسته ترین و مجرب ترین استاد و مدرس ریاضی کشور یعنی استاد عبدالرضا منتظری تهیه نموده ایم تا بتوانیم با استفاده از تجربیات این استاد بزرگوار گامی در جهت رسیدن شما به اهدافتان برداریم. استاد منتظری که موسس حرف اخر هستند با استفاده از جدید ترین تکنیک های آموزشی و خلق روشی جدید موفق شده اند که دروس کنکوری سختی مانند ریاضی را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان بیاموزند به طوری که برای مدت زمان طولانی در حافظه آن ها بماند.

ریاضیات جامع نظام قدیم حرف آخر تمامی مباحث را به طور کامل تجزیه و تحلیل نموده است و امیدواریم با تهیه آن بتوانید در کنکور سراسری بالاترین درصد ها را کسب کنید و رویاهایتان تحقق یابد. اگر می خواهید این محصول را تهیه نمایید به بخش مشاوره حرف آخر مراجعه نمایید تا بتوانید  از تمامی اطلاعات تکمیلی لازم اطلاع یابید و با خیال راحت این محصول ارزشمند را تهیه نمایید.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید این پکیج یعنی ریاضی جامع نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی می توانید از همین بخش و صفحه به صورت آنلاین اقدام کنید و یا با شماره فوق و مشاوره حرف آخر در تماس بوده و تلفنی ثبت سفارش کنید. همچنین از بخش فروشگاه حرف آخر می توانید به تمامی مجموعه ها و محصولات موسسه دسترسی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.