جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر | جزئیات عیدی 1400 حرف آخر

پکیج اردوی 15 روزه با حرف آخر

پکیج اردوی نوروزی 15 روز با حرف آخر طرحی عالی است، که برای افزایش بهره وری دانش آموزان و به شکل رایگان عرضه می شود.

در حال حاضر بسیاری از خانواده ها به تحصیلات فرزندان خود اهمیت زیادی می دهند و برای آنها استفاده صحیح از زمان فراغت فرزندان محصل خود بسیار مهم می باشد، بنابراین برای یک برنامه ریزی صحیح به موسسه ها مراجعه می کنند. از جمله موسسه هایی که تجربه فروانی در این زمینه دارد، موسسه حرف آخر می باشد. این موسسه برای تعطیلات نوروز دانش آموزان پیکج اردوی نوروزی 15 روز با طرح اخر را با استفاده از تازه ترین متد و برنامه به دانش اموزان ارائه می دهد. دانش آموزان با این طرح ها قادر خواهند بود سطح علمی خود را در این ایام ثابت نگه دارند و نیز با ارتقا دانش خود با شرکت در دوره ها و تهیه بسته های مخصوص خود قادر خواهند بود، در کنکور راندمان شایسته تری کسب نمایند و این اتفاق به این علت رخ می دهد که در طی مدت این دوره ی 15 روزه با حرف آخر دانش آموزان می توانند، در قالب این برنامه میزان دانش خود را به اندازه ای افزایش دهند که تقریبا حدود 30 درصد اطلاعات مورد نیاز برای کنکور را یاد گرفته باشند.

اردوی نوروزی موسسه حرف آخر

پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر

بسته های آموزشی و اساتید موسسه حرف آخر برای اکثر دانش آموزان شناخته شده می باشند. اساتید این موسسه از لحاظ علمی دارای سطح بسیار بالایی هستند و در تدریس مطالب تبحر فراوانی دارند. موسسه حرف آخر و فیلم های آموزشی آن در بین هم نوعان خود دارای بالاترین راندمان می باشد. از این رو مدیر  موسسه حرف آخر با هدف افزایش راندمان دانش آموزان، سعی در تولید و عرضه بسته و برنامه ای با محتوی اردوی نوروزی حرف آخر نموده است.

اکثر موسساتی که در زمینه کنکور فعالیت می کنند، برای جلب توجه محصلین به برنامه ها وفعالیت های خود تبلیغات وسیعی انجام می دهند. ولی تا به حال هیچ کدام از این موسسه ها برای معرفی و نشان دادن نحوه آموزش و روش تدریس خود هیچ گونه بسته ای تولید نکرده اند تا دانش آموزان از طریق آن و به صورت رایگان با نحوه فعالیت های آنها آشنا گردند، در صورتی که موسسه حرف آخر از طرق مختلف و با ارائه محصولاتی چون، 7 الگوی طلایی و نیز محاسبات سعی در انجام این کار نموده است و جدیدترین برنامه ای که مدیر این موسسه عرضه کرده است، طرح اردوی نوروزی با حرف آخر می باشد.

مشاوره حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مدت زمان دوره این طرح 14 روز می باشد و دانش آموزان با در اختیار داشتن پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر و مطالعه آن در این دوره شرکت می کنند و در روز 15 از آنها امتحان گرفته می شود. شرکت در دوره 15 روز با حرف آخر سبب می شود، آمادگی علمی دانش آموزان برای کنکور افزایش یابد و آنها موفق به یادگیری حدود 30 درصد از دروس کنکور، شوند.

اردوی نورروزی حرف آخر

این پیکج که به صورت رایگان به دانش اموزان ارائه می شود، حاوی مطالب اموزشی مناسب، سودمند و نیز برنامه ریزی عالی است، تا دانش آموزان بتوانند به صورت هماهنگ با برنامه این پکیج پیش رفته و بازده خود را افزایش دهند.  پکیجی که توسط موسسه حرف اخر برای دانش آموختگان در رشته های ریاضی و علوم تجربی در هردو نظام تحصیلی قدیم و جدید ارائه شده است، حاوی آموزش و بررسی حدودا 4 درس از دورس موجود در این رشته ها می باشد.

در این پکیج در مرحله اول به دانش آموزان 3 درس آموزش داده می شود و برای بخش آخر و درسی که هنوز تدریس نشده، باید آن را بر طبق برنامه زمان بندی شده در پکیج، انجام دهند. بعد از طی  این مراحل در پایان هر شب از آنها امتحان گرفته می شود که برای ابنکه این برنامه را با موفقیت بگذرانند باید برای این برنامه طبق زمان بندی پکیج، حدود 8 ساعت زمان برای آن در نظر بگیرند. همچنین در پکیج، همانند دیگر آموزن های حرف آخر، پاسخ آزمون هایی که در انتهای شب از دانش اموزان گرفته می شود قرار گذاشته شده است.

موسسه حرف آخر دارای تیم مشاوره حرفه ای و متبحری است که دانش آموزان را در طی این دوره و برنامه همراهی می کنند و با حمایت آنها می توانند، این دوره ها را با موفقیت سپری نمایند، همچنین دانش آموزان برای اطلاع از لیست اسامی این مشاورین می توانند، به سایت این موسسه مراجعه نمایند. بنابراین پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر و …، بهترین گزینه ها برای بهره برداری عالی، از زمان مانده به کنکور می باشند.

هزینه پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر

پروژه اردوی نوروزی حرف آخر در جهت ارائه خدمات ویژه به محصلین و دانش آموزانی که کنکور دارند بوجود آمده است و این پکیج و تمام محتویات آن را که شامل مواردی همچون مشاوره حرفه ای، پی دی اف، کتابکار و … می باشد، علیرغم هزینه بالای این پکیج، به صورت بلاعوض در اختیار محصلین قرار می دهد. تنها هزینه ای که آنها باید بپردارند، هزینه پست این محصول به درب خانه هایشان می باشد و با پرداخت این وجه بسته ای با ارزش فراوان در اختیار آنها قرار داده می شود.

کتاب های حل تمرین پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر

اردوی نوروزی حرف آخر، توسط موسسه حرف آخر برای دوره های نظام قدیم و جدید در رشته های تجربی و ریاضی عرضه گردیده است. البته همزمان با ارائه این پکیج این موسسه کتابکاری را مخصوص دانش آموختگان در دوره نظام جدید که در رشته تجربی تحصیل می کنند قرار داده است و همچنین یک فایل پی دی اف را برای دانش آموزان نظام قدیم در این پکیج قرار داده است.

استفاده از اپلیکیشن  پژوهشی پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر

هدف از ارائه پکیج اردوی 15 روز با حرف آخر این است تا دانش آموزان با انجام یک برنامه ریزی منسجم بتوانند، مباحث موجود در آن را همراه با برنامه ریزی موجود در پکیج پیش ببرند و این دوره ی 15 روز با حرف آخر را با موفقیت به اتمام برسانند و برای جواب دادن به آزمون های پایان هر شب و همچنین آزمون نهایی آخر دوره آمادگی کامل را داشته باشند.

برای رسیدن به این هدف موسسه حرف آخر اپلیکیشن مطالعاتی خود را در اختیار دانش آموزان قرار داده و آنها با دانلود این اپلیکیشن مطالعاتی از سایت این موسسه، می توانند از فایل پی دی افی که در آن قرار داده شده استفاده نمایند و با توجه به برنامه زمانبدی شده در آن دروس را مطالعه و به بازده مورد نظر خود دست یابند.

شماره تماس مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات تکمیلی پکیج اردوی 15 روزه با حرف آخر می توانید با شماره تماس فوق و مشاوره حرف آخر در ارتباط باشید. همچنین می توایید از طریق لینک فروشگاه حرف آخر به تمامی محصولات این موسسه دسترسی و جزئیات هر یک را ببنید.

در این رابطه بخوانید:

لیست قیمت محصولات حرف آخر

قیمت پروژه 6040 حرف آخر

4/5 - (4 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.