جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مقایسه موسسه حرف آخر با آفبا | حرف آخر خوبه یا آفبا؟

حرف آخر خوبه یا آفبا

مقایسه موسسه حرف آخر با موسسه آفبا  و حرف آخر خوبه یا آفبا؟ را می‌توان از مهم‌ ترین موضوعاتی به شمار آورد که در این قسمت از مطلب “سایت حرف آخر” به صورت کامل و جامع تحلیل خواهیم کرد تا داوطلبان و دانش آموزان کنکوری با اطلاعات کاملی که به دست می‌آورند بهترین بسته های آموزشی کنکوری را تهیه نموده و با استفاده از آن به نتیجه دلخواه خود در آزمون سراسری دست پیدا کنند.‌

در همین راستا در ادامه مطالب ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر را به صورت بسیار جامع برای شما عزیزان بیان می‌کنیم تا با آسودگی خاطر از بهترین محصولات آموزشی کنکور استفاده نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مقایسه موسسه حرف آخر با موسسه آفبا

حرف آخر خوبه یا آفبا؟  از پر تکرار ترین سوالاتی است که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که قصد استفاده از پکیج های آموزشی را دارند، از مشاوران می‌پرسند. برای پایان دادن به این مشغولیت ذهنی و دودلی داوطلبان عزیز در این بخش از مطالب به بیان ویژگی ها و خصوصیات هر کدام از موسسه های کنکوری حرف آخر و آلفا خواهیم پرداخت. با مطالعه این مطالب شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می‌ توایند به راحتی بهترین پکیج های آموزشی موسسه مدنظر خود را انتخاب نموده و به عالی ترین نتیجه در کنکور سراسری دست یابید.

در این قسمت از مطالب حرف آخر خوبه یا آفبا؟  باید این نکته را برای شما عزیزان بازگو کنیم که هر فیلم و جزوه آموزشی کنکوری باید به قدری روان، راحت، کارآمد و جذاب باشد که دانش آموزی که قصد استفاده از این منابع را دارد بتواند با رغبت بهترین بهره را از پکیج های آموزشی ببرد. به همین دلیل در ادامه این مطالب ما ویژگی ها و خصوصیات بی نظیر محصولات آموزشی موسسه کنکوری حرف آخر را به طور کامل برای شما همراهان گرامی بیان می‌کنیم تا با اطمینان کامل با تهیه و استفاده از این بسته های آموزشی بهترین رتبه را کنکور سراسری کسب نمایید. در مطلب های قبلی همانند “تکنیک و روش تدریس حرف آخر” اطلاعات جامعی را در این رابطه در اختیار دانش آموزان عزیز قرار داده ایم.

معرفی موسسه کنکوری حرف آخر

در این قسمت از مطالب مقایسه موسسه حرف آخر با موسسه آفبا به طور کامل تری ویژگی های محصولات موسسه کنکوری حرف آخر که یکی از بهترین موسسه های کنکوری سطح کشوری است را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. داوطلبان کنکوری می‌توانند با رفتن به “فروشگاه آنلاین حرف آخر” پکیج های آموزشی مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

موسسه کنکوری حرف آخر از سال 1390 تا کنون با هدف برقراری عدالت آموزشی سعی در تهیه بهترین محصولات آموزشی کنکوری را داشته و در همین راستا در کمتر از یک دهه و در کمترین مدت زمان ممکن به عنوان بهترین و کاربردی ترین موسسه آموزشی کنکوری که شناخته شده است. موسسه آموزشی حرف آخر در تمامی این سال ها با شناخت نیاز های آموزشی دانش آموزان بهترین محصولات کنکوری را برای موفقیت هرچه بیش‌تر داوطلبان عزیز ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: شماره کارت حرف آخر

خصوصیات ویژه محصولات حرف آخر

همان‌گونه که قبلا گفتیم هر جزوه و فیلم آموزشی برای رفع نیازهای درسی داوطلبان کنکوری باید خصوصیات ویژه ای را به همراه خود داشته باشد. به این خاطر ما در این قسمت از مطالب مقایسه موسسه حرف آخر با موسسه آفبا این خصوصیات را کاملا برای شما عزیزان بازگو می‌کنیم تا شناخت کامل برای تهیه و استفاده از این محصولات آموزشی اقدام نمایید.

موسسه کنکوری حرف آخر در تمامی محصولات آموزشی خود از جدیدترین و نوین ترین شیوه های آموزشی که سبب متمایز بودن این پکیج های آموزشی با سایر بسته های آموزشی موسسات کنکوری شده، استفاده نموده است. در ادامه مطلب این شیوه های آموزشی استثنایی را بیشتر برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. در مطالب قبلی مانند “ویژگی های دی وی دی های موسسه حرف آخر” و “حرف آخر عبدالرضا منتظری” توضیحات کاملی را در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار داده ایم و با مطالعه آنان بیشتر با محصولات آموزشی این موسسه آشنا خواهید شد.

وجود پویانمایی در بسته های آموزشی موسسه حرف آخر

از بارزترین خصوصیات ویژه همه بسته های آموزشی حرف آخر، به کارگیری پویا نمایی است. به همین علت محصولات آموزشی حرف آخر محبوبیت بسیار زیادی را در میان دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عزیز به دست آورده است. در ادامه مطلب حرف آخر خوبه یا آفبا؟ بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. در تمامی محصولات آموزشی حرف آخر ویژگی های خاصی وجود دارد. تصاویر متحرک و انیمیشن که سبب فعال تر شدن نیم کره راست مغز، یادگیری سریع و ماندگاری طولانی مدت مطالب در ذهن از این دسته از ویژگی های خاص محصولات آموزشی حرف آخر می‌باشد. در حالی که دیگر موسسه های کنکوری همچنان از شیوه های قدیمی که سبب دل زدگی دانش آموزان در استفاده از این محصولات آموزشی می‌شود، استفاده می‌کنند.

به کارگیری الگو و نقشه راه

از ویژگی های مهم و قابل توجه بسته های آموزشی که در مطلب مقایسه موسسه حرف آخر با موسسه آفبا به شرح کامل آن خواهیم پرداخت، به کارگیری الگو و نقشه راه است. با استفاده از این شیوه درس خواندن برای دانش آموزان بسیار شیرین و راحت تر خواهد شد.

برای فهم بیش‌تر این موضوع این مثال را در نظر بگیرید که مثلا شما در فروشگاه بسیار بزرگی قرار دارید و به دنبال محصولی می‌گردید که کاملا با آن آشنا هستید و حتما قصد تهیه آن را دارید، اما هیچ اطلاعاتی راجع به محل قرارگیری آن محصول در دست ندارید.

به همین خاطر با استفاده از الگو و نقشه راه به راحتی مسیر درست و صحیح  رسیدن به پاسخ تست های کنکور را پیدا خواهید کرد. به این شکل که موسسه حرف آخر فرمول ها و قواعد طولانی و سخت درس هایی همانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و… را حذف نموده و به جای آن از فرمول های کوتاه تر و کاربردی تری که تمامی بخش های درسی را در بر می‌گیرد، استفاده نموده است. در حالی که موسسات آموزشی دیگر شیوه ارائه تکنیک را در پیش گرفته اند که این روش جواب گوی همه تست های کنکور نیست.

شماره تماس موسسه حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مشاوره و برنامه ریزی درسی موسسه آموزشی حرف آخر

از دیگر امتیازات و خصوصیات ویژه محصولات حرف آخر که در مطلب مقایسه موسسه حرف آخر با آفبا به معرفی آن خواهیم پرداخت، بهره گیری موسسه آموزشی حرف آخر از مشاوره حرف آخر و دادن برنامه مطالعاتی ویژه به داوطلبان کنکوری خود است. این امتیاز در دیگر موسسه های آموزشی دیده نشده، به همین علت دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند با مشاوره گرفتن از مشاوران موسسه و یافتن نقاط ضعف درسی خود اقدام به تهیه و استفاده از پکیج های آموزشی می‌کنند تا بهترین نتیجه را در این رقابت‌ نفس گیر کسب نمایند.

در مطالب قبلی این موسسه مثل “برنامه ریزی موسسه حرف آخر، برنامه 4 ماهه حرف آخر، مشاوره رایگان حرف آخر، اسامی مشاوران حرف آخر” اطلاعت کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

دیگر موسسه های کنکوری از این ویژگی برخوردار نیستند و با فروش بسته های آموزشی خود به داوطلبان کنکوری هیچ گونه مشاوره دیگری در رابطه با مطالب درسی به آنان ارائه نمی‌دهند. اما مشاوران رتبه برتر موسسه حرف آخر تا آخرین لحظه با شما دوستان عزیز همراه خواهد بود.

قیمت محصولات آموزشی موسسه کنکوری حرف آخر

در این مطلب از حرف آخر خوبه یا آفبا؟  باید قیمت مناسب محصولات حرف آخر اشاره کنیم. قیمت های بسیار خوب این موسسه در راستای اجرای اهداف عدالت آموزشی تعیین شده تا داوطلبان و دانش آموزان کنکوری در هر قشر و سطح مالی که قرار گرفته اند، بتوانند به راحتی و بی هیچ مشکلی پکیج های آموزشی مورد نیاز خود را تهیه کرده و به راحتی همه بخش های درسی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند.

با رفتن به قسمت “قیمت محصولات حرف آخر” می‌توانید از قیمت بسته های آموزشی موسسه اطلاع پیدا کرده و اقدام به تهیه آن نمایید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات حرف آخر

مقایسه موسسه حرف آخر با موسسه آفبا از دیگر موضوعات مهم و پرتکرار در رابطه با تهیه محصولات فوق العاده موسسه حرف آخر بود. ما در ای مطالب سعی کردیم با کامل ترین شکل ممکن توضیحات جامعی را برای شما عزیزان ارائه دهیم تا با استفاده از این پکیج های آموزشی به بهترین نتیجه در کنکور سراسری دست یابید.

“با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان”

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.