جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مقاطع مخروطی نظام جدید حرف آخر ( رشته ریاضی )

مقاطع مخروطی حرف آخر رشته ریاضی جدید

یکی از مهم ترین مباحث درس ریاضی که همه ساله مورد توجه طراحان کنکور قرار می گیرد، مقاطع مخروطی است. این مبحث یکی از تست خیز ترین مباحث کنکور است و دانش آموزان مسلما باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

به دلیل تحولات نظام آموزش پرورش و تغییرات پایه های درسی، تعداد منابع درسی بسیار محدود شده و دانش آموزان با وسواس بسیاری دست به انتخاب می زنند. برخی دیگر از دانش آموزان هم از هر منبعی استفاده می کنند و در آخر به دلیل تعدد منابع، قادر به جمع بندی مطالب یادگیری شده نیستند و همه داده های ذهنی آن ها تلنبار می شود و مسلم است که این اطلاعات برای هیچ دانش آموزی کارآمد و مفید نیست و فقط به تداخل داده ها می انجامد.

برای حل مشکل منابع و همچنین حل چالش مقاطع مخروطی، پیشنهاد ما به شما استفاده از مقاطع مخروطی نظام جدید حرف آخر رشته ریاضی است. این بسته آموزشی حاصل تلاش شبانه روزی بزرگترین اساتید ریاضی کشور و موسسه حرف آخر است که در این جهت تلاش می کنند که بهترین منبع آموزشی را در اختیار دانش آموزان ریاضی فیزیک قرار دهند.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

برای آشنایی بیشتر با مقاطع مخروطی نظام جدید حرف آخر رشته ریاضی، تا آخر مطلب را دنبال کنید.

مقاطع مخروطی نظام جدید رشته ریاضی حرف آخر

کامل ترین منبع مقاطع مخروطی نظام جدید

آیا ویژگی یک منبع خوب را می دانید یا صرفا در انتخاب منبع به تبلیغ دوستان و رسانه ها توجه می کنید؟ شما ابتدا باید با ویژگی های یک منبع مناسب آشنا شوید. منبعی مفید و تاثیرگذار است که تمام مشکلات درسی شما را حل کند و به شما در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات را ارائه کند. همچنین باعث تلف شدن وقت شما نشود و در عوض یادگیری با کیفیت، به شما زمان بیشتری هم بدهد. همچنین شما را با فضای کنکور و تست های مقاطع مخروطی آشنا کند و نحوه حل کردن آن ها را به خوبی و به آسانی به شما یاد بدهد.

یک منبع خوب درحالی که به شما اطلاعات مفیدی می دهد، از تلنبار شدن اطلاعات درسی در ذهن شما جلوگیری می کند و در هر جلسه به مرور مطالب قبلی می پردازد و در این صورت مطالب آموزشی دچار تداخل اطلاعاتی نمی شوند. کسانی که فقط در ماه های آخر مانده به کنکور درس می خوانند و یا از منبع نامناسب یا از منبع های متعدد استفاده می کنند، دچار تداخل اطلاعاتی می شوند و به همین دلیل در کنکور سراسری، با وجود آموزش های فراوان قبلی و یادگیری تمام مباحث، قادر به حل کردن سوالات کنکور ریاضی نخواهند بود.

پیشنهاد ما به شما این است که از بهترین منبع مقاطع مخروطی که تاکنون ارائه شده است، استفاده کنید. آیا می دانید چرا باید از این منبع استفاده کنید؟

چرا باید از مقاطع مخروطی نظام جدید استفاده کنیم؟

تمامی آنچه که یک دانش آموز و محصل از یک منبع آموزشی کامل و جامع انتظار دارد، در این بسته آموزشی وجود دارد. نشانه های یک منبع مناسب به طور کامل در مقاطع مخروطی حرف آخر گنجانده شده است و همه نیازهای یک داوطلب به یک منبع مناسب را تامین می کند و دیگر نیازی به تعدد منابع ندارید.

شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر روزی که مایل هستید، می توانید دی وی دی های آموزشی را ببینید و بارها و بارها یک قسمت را دوباره پخش کنید تا جایی که کامل به یادگیری برسید.

با استفاده از نوین ترین متد های آموزشی، فرمول ها را یاد بگیرید و در سر جلسه کنکور در کمترین زمان ممکن آن را بازیابی کنید. دیگر نیازی به حفظ تمامی فرمول های ریاضی و مقاطع مخروطی ندارید. با بسته مقاطع مخروطی حرف آخر، تمامی فرمول ها را به راحتی به حافظه بلند مدت بسپارید و در زمان لازم آن ها را بازیابی کنید.

با خیال راحت از مجموعه مقاطع مخروطی حرف آخر استفاده کنید و آن وقت درصد ریاضی خود را به صورت سه رقمی خواهید دید!

مدرس مقاطع مخروطی حرف آخر

کمتر داوطلبی است که با اسم استاد عبدالرضا منتظری غریبه باشد و ایشان را نشناسد. استاد منتظری بزرگترین و معروف ترین استاد تدریس ریاضی در تمام کشور هستند و هرساله شاگردان ایشان جزو رتبه های برتر کنکور هستند. ایشان بیش از 20 سال سابقه تدریس در معتبرترین مدارس و موسسه های آموزشی را دارند و دارای چندین عنوان کتاب تالیفی در خصوص ریاضی هستند. پس باید کار را به کاردان بسپارید و تدریس مقاطع مخطروطی را هم به استاد منتظری بسپارید.

ایشان روش های قدیمی و سنتی آموزشی را کنار گذاشته و از جدیدترین متد و روش های آموزشی سخن می گویند که تا اکنون در ایران توسط هیچ کسی جز اساتید حرف آخر اجرا نشده است. با روش شهودی سازی و استفاده از تصاویر متحرک و انیمیشن، نیمکره سمت راست به کار گرفته می شود و از طریق همکاری چشم و گوش، درصد یادگیری به بالاترین حد خود می رسد و امکان فراموشی بسیار کم می شود. تدریس چندساعته و فشرده در دی وی دی های آموزشی، از تلف شدن وقت شما جلوگیری می کند و همچنین قواعد و روش های حل مسئله با همدیگر قاطی نمی شوند و تداخل اطلاعاتی صورت نخواهد گرفت. این بهترین روش آموزشی است که برای اولین بار در درس ریاضی و توسط استاد منتظری و موسسه حرف آخر در اختیار شما قرار می گیرد.

همچنین استاد دارای بیانی شیوا و قابل فهم هستند و از هنرهای ایشان این است که سخت ترین مسائل و مباحث را به آسان ترین روش ممکن آموزش می دهند. با استفاده از این پکیج برای همیشه بر روی مقاطع مخروطی تسلط پیدا خواهید کرد و با انواع تیپ های سوال تستی آشنا خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته آموزشی مقاطع مخروطی حرف آخر و یا سایر منابع درسی موسسه حرف آخر، می توانید به صفحه فروشگاه حرف اخر سری بزنید و از جزییات جدیدترین محصولات ما باخبر شوید.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

همچنین با تماس گرفتن با مشاوران موسسه حرف آخر، می توانید در عین دریافت مشاوره رایگان، از کاربردها و جزییات بسته های آموزشی موسسه حرف آخر برخوردار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.