جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مشاوره انگیزشی حرف آخر چیست و چگونه مشاوره بگیریم؟

مشاوره انگیزشی کنکور

موسسه حرف آخر جهت آمادگی و بالا بردن انگیزه دانش آموزان برای شروع یادگیری دروس، از مشاورین مجرب دعوت به همکاری کرده و به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار داده اند تا با همراهی به یادگیری آموزش ها بپردازند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

مشاور انگیزشی در حرف آخر

دانش آموزان معمولا برای یادگیری دروس کنکور دچار سردرگمی در درک مفاهیم به جهت حجم بالای درس ها می شوند و همین موضوع باعث می شود تا آن ها انگیزه خود را از دست بدهند و نتوانند با انرژی به یادگیری بپردازند و یا در اوایل کار با انرژی شروع می کنند و بعد از مدتی با مشکل رو به رو می شوند که این موضوع بسیار آن ها را نگران می کند و دائماً دنبال راه حل برای برطرف کردن این مشکلات هستند که در این خصوص باید بدانید که آزمون کنکور از مهمترین مسئله زندگی هر دانش آموزی می باشد که برای موفقیت در این آزمون باید تسلط بر چند دوره تحصیلی داشته باشید که از منابع پیچیده و پر حجم برخوردارند و بدون همراهی و راهنمائی شاید برای برخی دانش آموزان یادگیری دروس سخت باشد و آن ها را سردرگم کند؛

در این مواقع راهنمائی یک مشاوره انگیزشی مجرب می تواند کمک بسیار خوبی برای ایجاد آمادگی دانش آموزان بکند و مشکلات درسی آن ها را با روش های موثر برطرف نماید؛ طبیعتاً همراهی یک مشاور خوب در طول مدت یادگیری دروس برای دانش آموز انگیزه بالایی در آنها به وجود می آورد و باعث می شود تا برای هدف خود تلاش بیشتری بکنند و در رسیدن به موفقیت خستگی ناپذیر باشند.

بیشتر بخوانید: مشاوره حرف آخر

افزایش انگیزه در دانش آموزان چگونه است

برای اینکه دانش آموزان به رتبه های دلخواه خود برسند باید هدف هایی را برای خود تعیین کنند و برای آن ها تلاش کنند و انگیزه داشته باشند تا بتوانند با انرژی کار خود را پیش ببرند؛ تجربه مشاورین مجرب در این زمینه مواردی است که در اختیار دانش آموزان قرار داده اند و بسیار موثر در ایجاد انگیزه است، به شرح زیر می باشد:

یادداشت جمله های انگیزشی از جمله: من می توانم و یا من برای هدفم تلاش می کنم، اگر من شغل بزرگی داشته باشم به تمام خواسته هایم می رسم پس باید تلاش کنم تا بتوانم فرد بزرگی باشم و با انسان های موفق هم تراز باشم.

  • از افراد منفی نگر و کسانی که دائما نیروی منفی به شما منتقل می کنند که شما نمی توانید و برای شما رسیدن به موفقیت کار سختی است، ارتباط نزدیکی نداشته باشید تا ذهن شما را تحت تاثیر قرار ندهند.
  • افرادی که مشوق و همراه شما برای رسیدن به موفقیت های بالا هستند را فراموش نکنید.
  • از فایل های مشاورین ارشد کنکور در شبکه های مجازی بهرمند شوید.
  • ارتباط با مشاوره های درسی موسسه آموزشی

این موارد از جمله اقداماتی هستند که می تواند انگیزه و فکر شما را برای هدفی که دارید بیشتر کنند و شما را به سوی رسیدن به رتبه های برتر کنکور راهی کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مشاوره کنکور انگیزشی

توصیه های مهم مشاوران حرف آخر برای داوطلبان

مشاورین موسسه حرف آخر توصیه ای که برای دانش آموزان دارند این است که همراه با افرادی که قابل اعتماد هستند برای یادگیری دروس آماده شوند به طوری که یک همراه با برنامه ریزی برای شما زمان و عنوان منابع را تعیین کند و در کنار این نیروی مثبت به شما انتقال دهد تا با آمادگی و ذهن مثبت آموزش های خود را شروع کنید و بتوانید برای رسیدن به نتیجه خوب تمام تلاش خود را بکنید.

دانش آموزان قطعا اگر انرژی مثبت اطرافیان خود را داشته باشند تا روز کنکور این انرژی در ذهنشان خواهد ماند و موجب خواهد شد که قوی تر از هر زمان باشند؛ در همین موضوع مشاورین حرف آخر از تجربیات قهرمان های بزرگ برای دانش آموزان مثال می زنند که چقدر برای موفقیت های خود تلاش کرده اند و در طول انجام مسابقات مهم که داشته اند فقط به تلاش های خود فکر می کردند و برای به نتیجه رسیدن تلاش های شب و روزشان با قدرت پیش می رفتند.

سخن پایانی مشاور ارشد موسسه حرف آخر

یکی از بهترین مشاورین ارشد حرف آخر استاد ناصر اسدی خطاب به دانش آموزان که از زمان و مکان مناسب برای یادگیری دروس خود راضی نیستند و از رقابت با دانش آموزان با سطح بالا ترس دارند و به طور کلی نا امید از رسیدن به رتبه دلخواه کنکور هستند، حرف هایی به آن ها گفته است، و از داوطلب رتبه یک کنکور یاد کرده است که با پایین ترین معدل در محیط نامناسب بدون کوچکترین امکاناتی برای هدف خود تلاش کرده است و به برترین رتبه کنکور دست یافته است.

پس اگر کسانی که می خواهند به هدف خود برسند باید با انگیزه و امید قدم در مسیری بگذارند که از تمام سختی ها و مشکلات عبور کنند و آن ها را شکست دهند و به خودشان اطمینان داشته باشند که می توانند به موفقیت عالی دست یابند؛ اگر کسانی که در کمترین امکانات ممکن با صدها مشکل توانسته باشد به رتبه یک کنکور برسد یعنی اراده بسیار قوی داشته است که هر کسی می تواند این اراده را برای خود به وجود بیاورد.

ارتباط با مشاوران انگیزشی حرف آخر

برای ارتباط با مشاوران انگیزشی حرف آخر می توانید با شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ ارتباط داشته باشید و تمامی سوالات خود را مطرح کنید و  از راهنمائی های عالی آن ها بهرمند شوید و با اراده قوی و انگیزه بالا شروع به یادگیری دروس با آموزش های حرف آخر کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.