جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر

پکیج قرابت معنایی حرف آخر نظام قدیم

ادبیات یکی از دروس عمومی پر اهمیت در کنکور سراسری است به گونه ای که درصد بالا در این درس می تواند رتبه شما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. درس ادبیات دارای مباحث مختلفی می باشد که یکی از بخش های مهم آن قرابت معنایی است که استاد محسن منتظری در پکیج قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر آن را به گونه ای تدریس می کند که شما بتوانید در کنکور سراسری این بخش از ادبیات یعنی قرابت معنایی نظام قدیم را به طور کامل و به درستی پاسخ دهید.

قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر را می توان جزو مهم ترین و پرکاربرد ترین محصولات آموزشی دانست. این مباحث توسط استاد منتظری، که یکی بهترین اساتید ادبیات است، تدریس می شود و برای کنکوری های عزیزی که در این بخش از ادبیات دچار مشکل هستند می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. همچنین  در این پکیج آموزشی برترین اطلاعات کنکوری به کار گرفته می شود.

برای اینکه شما عزیزان آگاهی بیشتری در این زمینه پیدا کنید، ما در بخشی از این بسته های آموزشی ویژگی های مطالعاتی ادبیات را مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم.

قرابت معنایی حرف آخر نظام قدیم

قرابت معنایی حرف آخر نظام قدیم

ادبیات از سال های گذشته تا کنون همواره جزو مهم ترین و پر تاثیر ترین درس ها در کنکور سراسری بوده است و بخش های مختلفی از جمله قرابت معنایی دارد که استاد منتظری این مبحث را با روش های خاص و نوین به شما دانش آموزان آموزش می دهد.

ما قصد داریم در ادامه قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم و شما دانش آموزان و کنکوری ها را با ویژگی های این پکیج آشنا کنیم تا از این بسته های آموزشی اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید و با اطمینان کامل آن را تهیه کنید و به درصد بالایی در این بخش از ادبیات دست یابید.

قرابت معنایی یکی از چهار مبحث ادبیات است که در بین همه این مباحث اهمیت بسیار بیشتری دارد زیرا 9 سوال از سوالات کنکور را شامل می شود و در بالا بردن درصد ادبیات تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین برای اینکه به درصد مورد دلخواه خود در درس ادبیات برسید می توانید قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر را تهیه کنید و از همه اطلاعات کنکوری که در این پکیج برای شما قرار داده ایم نهایت استفاده را ببرید و مطمئن باشید که 36 درصد که مربوط به  قرابت معنایی است را در کنکور کسب خواهید کرد.

از بهترین و با کیفیت ترین محصولات آموزشی حرف آخر می توان به قرابت معنایی نظام قدیم اشاره کرد که شما عزیزان می توانید جهت خرید این بسته ها به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید و آنها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

پکیج های قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که گفتیم قرابت معنایی در کنکور اهمیت بالایی دارد و به این دلیل لازم است که با بهترین و جدید ترین روش ها به شما آموزش داده شود تا شما بتوانید به راحتی درصد مورد دلخواه خود را به دست آورید. پکیج های آموزشی حرف آخر با سایر پکیج های آموزشی متفاوت است و دلیل آن وجود ویژگی ها و کاربرد های خاص در این پکیج هاست که در ادامه به برخی از این ویژگی ها
می پردازیم:

تمام کنکوری ها و دانش آموزان معمولا به دنبال محصولات آموزشی هستند که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشد. بسته های آموزشی حرف آخر این ویژگی را دارد و شما می توانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کرده و از آن بهره ببرید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که بسیار مورد توجه کنکوری ها قرار گرفته  است به کار بردن تکنیک ها و روش های خاص آموزشی می باشد. به این صورت که استاد منتظری که مدرس قرابت معنایی حرف اخر نظام قدیم است آن را با انیمیشن و تصویر سازی به شما آموزش می دهد. این شکل از آموزش جزو بهترین روش های آموزشی شناخته شده و باعث می شود که نیم کره راست مغز دانش آموز فعال شود و آن درس را بهتر و سریعتر یاد بگیرد. همچنین با این روش مباحث آموزش داده شده در حافظه بلند مدت شخص جا می گیرد.

پکیج های قرابت معنایی حرف آخر نظام قدیم این موسسه علاوه بر اینکه با بهترین اساتید و روش های آموزشی به شما آموزش می دهند یک ویژگی دیگری نیز دارند که باعث شده از دیگر محصولات آموزشی متمایز شوند و آن ویژگی این است که در این پکیج مشاورین برتری وجود دارند که برنامه ریزی دقیق مطالعاتی را در اختیار شما قرار می دهند به گونه ای که می توانید بدون اتلاف حتی یک دقیقه از وقت تان مباحث کنکوری را بیاموزید و با آمادگی کامل سر جلسه کنکور حاضر شوید.

مدرس قرابت معنایی حرف آخر نظام قدیم چه کسی است؟

یکی از بهترین و مجرب ترین اساتید کنکوری که ما در پکیج آموزشی خود از آن استفاده کرده ایم، استاد محسن منتظری است که با بهترین روش های نوین و کارآمد به شما دانش آموزان عزیز آموزش می دهد. همین امر باعث شده است محصولات آموزشی ما جزو بهترین محصولات قرار بگیرد.

استاد منتظری می تواند از طریق مهارت ها و تجربه هایی که دارد طوری به شما آموزش دهد که به راحتی بتوانید در کنکور سراسری حتی به سخت ترین سوالات نیز پاسخ دهید.

روش های درست تست زدن یکی از مسائلی است که در کنکور اهمیت بسیار زیادی دارد و برای موفقیت در این آزمون لازم است این تکنیک های خاص تست زنی را یاد بگیرید. در پکیج های حرف آخر و در مبحث قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر، استاد منتظری این تکنیک های مربوط به تست زنی و هر آنچه که لازم است برای برتر شدن بدانید را به شما آموزش داده است.

هر آنچه که باید درباره حرف آخر بدانید

این موسسه در سال 1390 تاسیس شده است و موسس آن استاد عبدالرضا منتظری می باشد. با وجود این که مدت زمان کمی از تاسیس این موسسه می گذرد اما توانسته است جزو بهترین موسسات آموزشی قرار بگیرد و در میان اغلب دانش آموزان و کنکوری ها محبوب شود. دلیل این موفقیت استفاده از انیمیشن سازی که یکی از روش های نوین آموزشی است، می باشد.

در این رابطه بخوانید:

قرابت معنایی حرف آخر نظام جدید

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید این پکیج یعنی قرابت معنایی نظام قدیم حرف آخر می توانید از دکمه خرید موجود در همین صفحه اقدام کنید و یا با شماره تماس فوق و مشاوره حرف آخر در ارتباط بوده و به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.