جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

فیزیک پیش 2 حرف آخر ( نظام قدیم )

پکیج فیزیک پیش 2 حرف آخر

از جمله مهم ترین درس های اختصاصی که دارای اهمیت بسیاری است، فیزیک است. این درس اختصاصی که ضریب بالایی هم دارد، برای دو رشته ریاضی فیزیک و تجربی مشترک است و داوطلبان این دو رشته باید به تسلط کامل بر این درس برسند. کسب درصد بالا در این درس می تواند رتبه و تراز را تا چندین برابر بهبود ببخشد و شانس قبولی را نیز چندین برابر کند. ما در این بخش با پکیج فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم در کنار شما هستیم تا با این پکیج آشنایی لازم را داشته باشید.

فیزیک از لحاظ محتوای آموزشی، نه مثل ریاضی است که همیشه با فرمول و قواعد و حساب و کتاب سروکار داشته باشد و نه مانند زیست شناسی است که فقط به واقعیت ها بپردازد. در واقع فیزیک درسی میانه و معتدل است که باید به آن توجه زیادی شود و هرگز نباید آن را از لیست مطالعه و برنامه ریزی خود، حذف کرد.

فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم

فیزیک پیش دانشگاهی 2 حرف آخر

موسسه حرف آخر در جدیدترین محصول خود، اقدام به طراحی پکیجی کامل و جامع برای دانش آموزان نظام قدیم آموزشی کرده است که شامل فیزیک پیش دانشگاهی 2  است. در پکیج فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم، تمامی آنچه که باید در مورد فیزیک کنکور بدانید به طور کامل و با جدیدترین شیوه ها و متدهای آموزشی به شما آموخته می شود.

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه استثنایی و منحصربه فرد که شما را با آسانی به درصد 100 فیزیک می رساند، ادامه مطلب را دنبال کنید.

فیزیک در کنکور سراسری

فیزیک در کنکور سراسری برای دانش آموزان رشته ریاضی در 45 سوال به چالش کشیده می شود و این تعداد برای دانش آموزان رشته تجربی 30 سوال است و مدت پاسخگویی به آن تقریبا 37 دقیقه است.

در سال های اخیر، علاوه بر تست های حل مسئله، به تست های مفهومی و حفظی متن ها دقت شده  و گاهی در کنکورهای اخیر از سوالات نکته ای و مفهومی استفاده شده که هرگز دانش آموزان نمی دانستند که باید به آن توجه کنند. از طرفی دیگر سوالات به سمت ترکیبی شدن هم رفته اند و یک تست می تواند آموخته های چند سال تحصیلی را با هم ترکیب کند و در فالب یک تست شما را به چالش بکشد. اگر بر مطالب پایه و یا مطالب سال آخر تسلط نداشته باشید، نمی توانید به راحتی به سوالات کنکور پاسخ دهید.

همچنین صرفه جویی در زمان، برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان بسیار اهمیت دارد و باید بتوانند در کمترین زمان ممکن به تست ها جواب صحیح بدهند. زمان مناسب برای حل یک تست فیزیک 1 الی 1ونیم دقیقه است که تقریبا رعایت این زمان غیرممکن به نظر می رسد؛ اما با یک روش درست و یادگیری متد صحیح می توانید به راحتی زمان حل یک تست را مدیریت کنید و حتی زمان هم اضافه بیاورید. فقط کافی است یک بار برای همیشه از بهترین منبع آموزشی ارائه شده از طرف موسسه حرف آخر یعنی فیزیک حرف آخر استفاده کنید و خیال خود را بابت پیش دانشگاهی 2 راحت کنید.

مهم ترین ویژگی های بسته آموزشی فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم چیست؟

برخی از دانش آموزان کسب درصد بالا و یا درصد 100 را امری محال و غیرممکن فرض می کنند، درحالیکه با یک برنامه ریزی مناسب و با استفاده از بهترین منبع ممکن آموزشی، با چاشنی پشتکار و اراده می توان به جایگاه رتبه های برتر کنکور رسید.

تا به حال با خود فکر کرده اید که رتبه های برتر کنکور از چه منابعی استفاده می کنند و چگونه تست می زنند که رتبه برتر شده اند؟
ما به شما می گوییم که برای رتبه برتر شدن در گام اول باید از منبع مناسبی برای یادگیری محتویات آموزشی کتاب های درسی استفاده کنید. استفاده از منابع قدیمی و روش های کلیشه ای نمی تواند چندان جوابگو باشد. در رقابت تنگاتنگ کنکور باید از بهترین منبع آموزشی بهره ببرید و در کمترین زمان ممکن، بیشترین مقدار یادگیری را داشته باشید. فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم، به طور کامل توانسته این شرایط را برای داوطلبان فراهم کند و در قالب دی وی دی های آموزشی به تدریس فرمول های فیزیک، روش های حل مسئله، توضیح قواعد فیزیک و همچنین آموزش برنامه مطالعاتی مناسب می پردازد.

با استفاده از فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم، از هر منبع دیگری برای یادگیری این کتاب بی نیاز می شوید و نیازی ندارید که ساعت های فراوانی را در کلاس های آموزشی و خصوصی بگذرانید. فیزیک حرف آخر نظام قدیم ، تمامی مباحث فیزیک کنکور را در روز و ساعت دلخواه خود ببینید و یاد بگیرید و بار ها یک مبحث را تکرار و تمرین کنید تا به تسلط کامل برسید. فیزیک حرف آخر احتمال درصد 100 را در کارنامه کنکور شما قطعی می کند.

مدرس فیزیک نظام قدیم حرف آخر

موسسه حرف آخر در مجموعه کاری خود، بهترین اساتید و بزرگترین دبیران کشور را در اختیار دارد. یکی از این بزرگترین اساتید که همگی دانش آموزان با نام ایشان آشنا هستند، استاد کامیار هستند. استاد پیمان کامیار دارای لیسانس فیزیک هسته ای از دانشگاه تبریز هستند و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی شریف تهران دریافت کرده اند.

ایشان در تهیه این پکیج آموزشی به جای استفاده از روش های قدیمی و کهنه شده، از جدیدترین متدهای آموزشی سطح جهان استفاده می کنند و فرمول های سخت و پیچیده را با یک الگوی کامل و بسیار ساده به شما آموزش می دهند.

همچنین ایشان از تدریس به وسیله جدیدترین تکنولوژی های روز و روش شهودی سازی و انیمیشن استفاده می کنند. مسائل و توضیحات را به صورت تصویری نشان می دهند و بهترین مزیت این روش این است که با درگیر کردن چشم و گوش به طور همزمان، کارایی مغز و یادگیری را چندین برابر می کند.

موارد موجود در فیزیک پیش 2 حرف آخر نظام قدیم:

DVD 1 :

سرعت صوت و لوله های صوتی

DVD 2 :

شدت و تراز شدت صوت

خواص موج الکترومغناطیسی

DVD 3 :

تکمیل آزمایش یانگ

تاریخچه و نظریه تابش

DVD 4 :

اثر فتو الکتریک

طیف اتمی

DVD 5 :

الگوی اتمی بور

ساختار هسته

DVD 6 :

واکنش های هسته ای

مطالب کنکور سراسری

شماره مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج آموزشی پیش 2 حرف آخر، می توانید به فروشگاه اینترنتی حرف آحر مراجعه کنید و یا با مشاوره حرف آخر این موسسه به صورت رایگان تماس حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.