جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

فیزیک سال سوم الکتریسته ساکن و خازن نظام قدیم حرف آخر

پکیج فیزیک سال سوم الکتریسیته و خازن حرف آخر

یکی از مهم ترین مباحث فیزیک سال سوم دبیرستان نظام قدیم، مبحث الکتریسته ساکن و خازن است که هر ساله در کنکور سراسری سوالاتی از آن مطرح می شود. کنار گذاشتن این مبحث بزرگترین اشتباه ممکن است زیرا درس فیزیک برای داوطلبان ریاضی فیزیک و تجربی دارای اهمیت بسیاری است و از ضریب بالایی برخوردار است و واضح است که تمامی مباحث آن نیز دارای اهمیت است اما بخش الکتریسته ساکن و خازن سال سوم جزو مهم ترین مباحث فیزیک سال سوم است که در پکیج فیزیک سال سوم نظام قدیم حرف آخر (الکتریسته ساکن و خازن) گنجانده شده است.

این مبحث دارای فرمول و مدارهای بسیاری است که یادگیری را برای داوطلبان و فارغ التحصیلان نظام قدیم با مشکل مواجه می کند. روش های حل مسئله که توسط منابع قدیمی و یا با روش های تکراری و کلیشه ای، به کار برده می شوند بسیار وقت گیر هستند و باعث از دست رفتن زمان زیادی در سر جلسه کنکور می شوند.

برای کسب یک رتبه معتبر و بالا باید بر تمامی مباحثی که مطالعه می شود، تسلط کافی وجود داشته بود. بدون تسلط و تکرار و تمرین، فرمول ها سریعا از خاطر می روند و به حافظه بلندمدت سپرده نمی شوند.

این ها چالش هایی است که به گفته مشاوران بیشتر داوطلبان کنکور از آن گله دارند و یا فارغ التحصیلان  دلیل رتبه پایین خود در کنکور را داشتن این چنین مشکلاتی دانسته اند.

فیزیک سال سوم الکتریسته ساکن و خازن نظام قدیم

فیزیک سال سوم الکتریسته ساکن و خازن

موسسه حرف آخر در آخرین فعالیت خود در جهت موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری، اقدام به طراحی پکیج فیزیک سال سوم الکتریسته ساکن و خازن نظام قدیم حرف آخر کرده است که در تهیه آن از نظر بهترین مشاوران تحصیلی و آموخته های برترین استاد فیزیک کشور استفاده شده است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه بی نظیر، با ادامه مطلب همراه باشید.

الکتریسته ساکن  و خازن در کنکور سراسری

در کنکور های نظام قدیم به طور متوسط از بخش الکتریسته ساکن و خازن 2 سوال مطرح می شد که پیش بینی می شود در کنکور های جدید این تعداد همین مقدار باقی بماند و یا بیشتر شود.
در سال های اخیر، علاوه بر تست های حل مسئله، به تست های مفهومی و حفظی متن ها دقت شده  و گاهی در کنکورهای اخیر از سوالات نکته ای و مفهومی استفاده شده که هرگز دانش آموزان نمی دانستند که باید به آن توجه کنند.

همچنین صرفه جویی در زمان، برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان بسیار اهمیت دارد و باید بتوانند در کمترین زمان ممکن به تست ها جواب صحیح بدهند. زمان مناسب برای حل یک تست فیزیک 1 الی 1 ونیم دقیقه است که تقریبا رعایت این زمان غیرممکن به نظر می رسد؛ اما با یک روش درست و یادگیری متد صحیح می توانید به راحتی زمان حل یک تست را مدیریت کنید و حتی زمان هم اضافه بیاورید. فقط کافی است یک بار برای همیشه از بهترین منبع آموزشی ارائه شده از طرف موسسه حرف آخر یعنی فیزیک حرف آخر استفاده کنید و خیال خود را بابت الکتریسته ساکن و خازن راحت کنید و به درصد 100فکر کنید.

چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم؟

با برنامه ریزی درست و مناسب، با چاشنی اراده و پشتکار و با استفاده از یک منبع مناسب می توان به بالاترین درصدهای کنکور سراسری رسید و جزو رتبه برترهای شد. منبعی می تواند کامل و جامع باشد که شما را به تسلط برساند و شما را از احتیاج به هر منبع دیگری، بی نیاز کند. در مجموعه فیزیک سال سوم نظام قدیم حرف آخر (الکتریسته ساکن و خازن) ، به طور کامل به تمامی مباحث الکتریسته ساکن و خازن پرداخته شده و از هیچ نکته ای فروگذار نشده است. استاد کامیار با استفاده از بهترین روش های آموزشی و نوین ترین متدهای تدریس، این مجموعه را تدریس می کنند و سپس به حل تست های کنکور سال های پیش می پردازند.

مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مدرس فیزیک سال سوم نظام قدیم حرف آخر

موسسه حرف آخر در مجموعه کاری خود، بهترین اساتید و بزرگترین دبیران کشور را در اختیار دارد. یکی از این بزرگترین اساتید که همگی دانش آموزان با نام ایشان آشنا هستند، استاد کامیار هستند. استاد پیمان کامیار دارای لیسانس فیزیک هسته ای از دانشگاه تبریز هستند و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی شریف تهران دریافت کرده اند.

ایشان در تهیه این پکیج آموزشی به جای استفاده از روش های قدیمی و سنتی، از جدیدترین متدهای آموزشی سطح جهان استفاده می کنند و فرمول های سخت و پیچیده را با یک الگوی کامل و بسیار ساده به شما آموزش می دهند.

همچنین ایشان از تدریس به وسیله جدیدترین تکنولوژی های روز و روش شهودی سازی و انیمیشن استفاده می کنند. مسائل و توضیحات را به صورت تصویری نشان می دهند و بهترین مزیت این روش این است که با درگیر کردن چشم و گوش به طور همزمان، کارایی مغز و یادگیری را چندین برابر می کند و مطالب را به حافظه بلند مدت منتقل می کند. این روش کمترین نوع فراموشی را به دنبال دارد و فرمول ها با اثبات شدن و تصویر سازی به حافظه سپرده می شوند و در سر جلسه کنکور می توانید در کمترین زمان ممکن، مطالب آموخته شده را بازیابی کنید.

پکیج های مرتبط با فیزیک نظام قدیم حرف آخر :

سینماتیک فیزیک حرف آخر

مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر

فیزیک نوسان و موج حرف آخر

موارد موجود در دی وی دی های آموزشی فیزیک سال سوم (الکتریسته ساکن و خازن) حرف آخر:

DVD 1 :

بار و قانون کولن

DVD 2 :

بار و قانون کولن

میدان الکتریکی

DVD 3 :

میدان الکتریکی

مطالعه تکمیلی میدان

DVD 4 :

مطالعه تکمیلی میدان

پتانسیل و انرژی پتانسیل

DVD 5 :

پتانسیل و انرژی پتانسیل

مفاهیم اولیه خازن

DVD 6 :

مفاهیم اولیه خازن

DVD 7 :

مفاهیم تکمیلی خازن

DVD 8 :

مفاهیم تکمیلی خازن

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج آموزشی فیزیک سال سوم الکتریسته ساکن و خازن نظام قدیم حرف آخر، می توانید با مشاور حرف آخر تماس بگیرید و به صورت اختصاصی از جزییات آن باخبر شوید. همچنین می توانید به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید و از آخرین تخفیف حرف آخر و قیمت جدیدترین محصولات ارائه شده آگاه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.