جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

فیزیک سال اول و دوم حرف آخر (نظام قدیم)

پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر نظام قدیم

پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر تسلط شما را بر این درس چند برابر می کند و می تواند شما را از تمامی محصولات کمک آموزشی دیگر بی نیاز کند. تا شما با تهیه این محصول درصد های خوبی از مباحث فیزیک در آزمون های سراسری کسب نمایید.

فیزیک حرف آخر همواره از بهترین و غنی ترین پکیج های کمک آموزشی فیزیک می باشد که بسیار جامع است و با بهترین و به روز ترین اطلاعات کنکوری برای شما عزیزان آماده شده است. داوطلبان و دانش آموزانی که در یادگیری درس فیزیک مشکل دارند می توانند از این بسته کمک بگیرند و تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کنند. در این بخش بسته فیزیک سال اول و دوم حرف آخر می پردازیم و با بررسی این بسته سعی می کنیم اطلاعات مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همان طور که می دانید فیزیک از پر اهمیت ترین دروس تخصصی کنکور محسوب شده و تاثیر زیادی در درصد و رتبه نهایی شما خواهد داشت. فیزیک حرف آخر احتمال موفقیت شما در کنکور سراسری را بیشتر کرده و اطلاعات بسیار جامع و کاربردی آن به شما کمک شایانی خواهد کرد.

درس فیزیک به گونه ای است که بعضی بخش ها پایه و اساس درس های بعدی را تشکیل می دهند. به این صورت که شما برای یادگیری آن ها اول باید درس های پایه را کامل کنید سپس به یادگیری بپردازید. فیزیک سال اول و دوم نیز از این دست به شمار می روند. این دو مبحث از بخش های مهم کنکور سراسری می باشند و همین طور به عنوان درس های پایه مبحث های دیگر فیزیک از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

شما برای کسب درصد عالی در فیزیک نیاز دارید اول تسلط خود را بر این دو بخش کامل کنید. بسته فیزیک سال اول و دوم حرف آخر به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. در این بخش اطلاعات بیشتری در مورد پکیج در اختیار شما قرار می دهیم تا با تهیه  و مطالعه آن نتایج خوبی در کنکور سراسری به دست بیاورید.

فیزیک سال اول و دوم حرف آخر نظام قدیم

فیزیک سال اول و دوم حرف آخر

برای دانش آموزان و داوطلبانی که در پاسخ دهی به تست ها و سوالات آزمون فیزیک مشکل داشتند بسته فیزیک حرف آخر سال اول و دوم حرف آخر جزو بهترین گزینه ها به شمار می رود. با کمک این بسته که از بهترین و با کیفیت ترین جزوات و محصولات کمک آموزشی محسوب می شود، شما می توانید به راحتی به سوالات پاسخ دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج در آزمون های خود برسید.

موسسه حرف آخر برای رفع و حل مشکل دانش آموزان در فیزیک به تهیه و عرضه چنین محصولی دست زده است و شما عزیزان می توانید برای تهیه پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید و از قیمت این محصول ارزشمند آگاه شوید و آن را تهیه نمایید.

ویژگی های فیزیک سال اول و دوم حرف آخر

هر محصول کمک آموزشی که وارد بازار می شود برای این که در رقابت با سایر محصولات موفق شود باید دارای ویژگی و کاربرد های خاص و منحصر به فرد باشد تا دانش آموزان و داوطلبان با اعتماد به آن ها محصول را تهیه و استفاده کنند. به همین خاطر پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر از محبوبیت بالایی در بین داوطلبان برخوردار است. ویژگی ها و کاربرد و راهبرد هایی که بسته فیزیک حرف آخر نظام قدیم دارد باعث می شود از سایر محصولات آموزشی موجود متفاوت باشد و بهترین نوع آن ها به شمار برود.

اولین ویژگی با ارزش این محصول که بسیار مهم می باشد قیمت مناسب محصول همراه کیفیت بالای آن می باشد. شما برای آگاهی از قیمت بسته می توانید به قسمت لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه نمایید.

اما دیگر ویژگی بارز و جذاب فیزیک حرف آخر استفاده از تکنیک ها و متد های یادگیری عالی و نوین در این محصول است. از این تکنیک ها می توان به انیمیشن سازی و تصویر سازی اشاره کرد. به این صورت که ما از انیمشن سازی و تصویر سازی برای تدریس متون کتاب درسی استفاده کرده ایم که یادگیری مطالب برای شما آسان تر شده و هم چنین مباحث مدت زمان بیشتری در ذهن شما نگه داری شوند.

این روش باعث فعال شدن نیم کره راست مغز و خلاقیت نیز می شود. همچنین حذف فرمول های زیاد و سختی که در این درس استفاده شده و به جای آن ارائه فرمول ها، الگو ها و نقشه های راهی که جامع هستند و تمام ابعاد را پوشش می دهند از دیگر ویژگی های خاص فیزیک حرف آخر نظام قدیم می باشد.

علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده فوق، راهبرد خاص دیگری که در بسته به کار رفته است ارائه یک برنامه مطالعاتی تخصصی و مشاوره اختصاصی در پکیج فیزیک حرف آخر است که باعث می شود شما عزیزان زمان مطالعه خود را از دست ندهید و با جدیت و آمادگی خود را آماده شرکت در کنکور سراسری کنید.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پکیج فیزیک سال اول و دوم نظام قدیم حرف آخر شامل چه مواردی می باشد؟

این پکیج شامل 7 دی وی دی می باشد که محتویات آن به صورت زیر است:

DVD 1:

جلسه 1: سایه، نیم سایه و آینه های تخت

جلسه 2: مبحث تکمیلی آینه های تخت

جلسه 3: آینه های کروی

DVD2:

جلسه 4: آینه های کاو و کوژ (نکات ترکیبی)

جلسه 5: شکست نور (مفاهیم اولیه)

جلسه 6: شکست نور (زاویه حد، منشور)

DVD 3:

جلسه 7: عدسی ها (مفاهیم اولیه)

جلسه 8: عدسی ها (مسائل و ترکیبیات)

جلسه 9: عدسی ها (توان، تجهیزات نوری)

DVD 4:

جلسه 10: کار و انرژی و انواع آن

جلسه 11: پایستگی انرژی

جلسه 12: قضیه کار و انرژی _ توان

DVD 5:

جلسه 13: خواص ماده (چگالی و حالت ماده)

جلسه 14: خواص ماده (فشار 1)

جلسه 15: خواص ماده (فشار 2)

جلسه 16: خواص ماده (فشار 3)

DVD 6:

جلسه 17: دما و گرما (چگالی و حالت ماده)

جلسه 18: دما و گرما (تعادل گرمایی)

جلسه 19: دما و گرما (انتقال حرارت، انبساط ها)

جلسه 20: دما و گرما (گاز ها)

DVD 7:

حل سوالات کنکور های داخل و خارج کشور

دما و گرما

کار و انرژی

فشار و خواص

نور هندسی

شما می توانید همواره با استفاده از پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر به بهترین نتایج در کنکور سراسری دست پیدا کنید.

مزایای استفاده از پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر چیست؟

  • قیمت مناسب و کیفیت بالای محصول که توان دسترسی به آن را بیشتر می کند.
  • روش ها و تکنیک های آموزشی نوین که شامل تصویر سازی و انیمیشن سازی می شود و برای تدریس متن کتاب کاربرد دارد. باعث افزایش سرعت مطالعه و نگه داشتن اطلاعات در ذهن می شود.
  • استفاده از چند الگو و نقشه راه به جای فرمول های زیاد، سخت و پیچیده.
  • ارائه یک برنامه مطالعاتی دقیق و مشاوره تخصصی که باعث افزایش بازدهی مطالعه می شود.

مدرس پکیج فیزیک سال اول و دوم نظام قدیم حرف آخر

ما برای عرضه بهترین پکیج آموزشی فیزیک خدمت شما عزیزان یعنی پکیج فیزیک سال اول و دوم حرف آخر از بهترین استاد و مدرس کنکوری دعوت کرده ایم تا در کنار شما باشد و به طور ویژه از روش های آموزشی خود بگوید. استاد کامیار که با اطلاعات کنکوری بسیار بالای خود، رهنمون راه شما عزیزان در رسیدن به اهداف تان خواهد شد. استاد کامیار در پکیج فیزیک حرف آخر به همراه اطلاعات کنکوری، روش های جامعی از تست زنی را در اختیار شما قرار می دهد.

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید این پکیج کافیست از طریق دکمه خرید آنلاین موجود در این صفحه اقدام کنید و یا با شماره تماس فوق و مشاوره حرف اخر در ارتبات بوده و به صورت تلفی بسته فیزیک سال اول و دوم حرف آخر نظام قدیم را سفارش دهید. همچنین می توانید از طریق لینک لیست قیمت محصولات حرف آخر به نرخ و تخفیفات تمامی پکیج ها دسترسی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.