جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

زیست شناسی سال دوم حرف آخر ( نظام قدیم )

پکیج زیست شناسی سال دوم حرف آخر

از جمله پکیج های کاملی که در مورد مطالب زیست شناسی فراهم شده است، می توان به زیست شناسی سال دوم حرف آخر نظام قدیم اشاره کرد. از بهترین نمونه پکیج ها در ارتباط با درس زیست شناسی مربوط به زیست شناسی سال دوم حرف آخر ( نظام قدیم ) است که در این پکیج سعی شده است بهترین و کامل ترین اطلاعات مهم در مورد درس زیست شناسی برای داوطلبان و دانش آموزان فراهم شود و دانش آموزانی که به دنبال کسب نتیجه خیلی مناسب در کنکور خود هستند معمولا از پکیج های موسسه حرف آخر استفاده می کنند.

زیست شناسی سال دوم حرف آخر

زیست شناسی سال دوم حرف آخر

یادگیری درس زیست شناسی باید از پایه شروع شود و دانش آموزان نظام قدیمی که درس های پایه ای چون زیست شناسی سال دوم را به خوبی یاد نگرفته باشند، در ارتباط با درس زیست شناسی سال های بعد نیز با مشکل مواجه می شوند.

درس زیست شناسی ضریب خیلی بالایی را در کنکور به خود اختصاص می دهد و همه دانش آموزان رشته تجربی می دانند که این درس سخت با نکات کنکوری زیاد، از جمله موارد مهمی است که به آنها برای کسب درصد بالا و رتبه خوب برای موفقیت در کنکور کمک می کند.

یادگری مباحث  این درس به داوطلب کنکوری کمک کرده تا بتواند در بهترین رشته های زیر گروه علوم تجربی که مد نظر دارد موفق شود و به یک دانشگاه برتر در کشور دست یابد.

کسب درصد بالایی از درس زیست شناسی برای موفقیت بهتر در کنکور و انتخاب رشته های برتر تأثیر زیادی دارد و داوطلب کنکوری به راحتی می تواند اگر درس زیست شناسی را یاد بگیرد، در کنار به دست آوردن درصد مناسب در دروس دیگر، به موفقیت نزدیک شود.

در مورد زیست شناسی سال دوم نیز باید گفت که خیلی از سوال های کنکور در ارتباط با درس زیست، از کتاب سال دوم در نظر گرفته می شود و انتخاب کردن زیست شناسی سال دوم حرف آخر در مورد نظام قدیم می تواند به داوطلب کمک کند که به سوالات بیشتری در مورد زیست شناسی سال دوم پاسخ دهد.

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پکیج زیست شناسی سال دوم حرف آخر

پکیجی که موسسه حرف آخر در مود زیست شناسی سال دوم تهیه کرده است همواره جزء با کیفیت ترین منابعی است که برای کنکور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. در این موسسه تلاش شده است که اطلاعات کنکوری به طور کامل توضیح داده شود تا داوطلب کنکوری بتواند یادگیری مطالب این کتاب را در زمان کوتاهی به اتمام برساند و نتیجه بهتری را برای خود به دست آورد.

ویژگی هایی زیست شناسی سال دوم حرف آخر

زیست شناسی سال دوم حرف آخر همانند همه محصولات دیگر این موسسه ویژگی های خاصی دارد. ویژگی های متفاوت این محصول باعث شده که برتری آن نسبت به محصولات دیگر آموزشی کاملا نمایان باشد. با توجه به اطلاعات جامعی که در این پکیج قرار داده شده است و تعداد دی وی دی های زیادی که این پکیج به خود اختصاص داده است، قیمت مناسب و به نسبت کمی را در بر دارد و خیلی از دانش آموزان به راحتی می توانند به تهیه آن اقدام کنند.

از ویژگی های مهمی که موسسه حرف آخر در مورد تمام دروس و پکیج ها خود را ملزم به انجام آن می داند، به کار بردن روش های خاص موسسه است که به داوطلب کمک می کند که تفاوت های این پکیج را درک کند و محبوبیت بیشتری را در بین دانش آموزان داشته باشد.

در تدریس زیست شناسی سال دوم حرف آخر برای فهم بهتر مطالب از انیمیشن سازی استفاده می شود و این انیمیشن سازی برای اینکه مطالب بهتر و با یادگیری سریع تری در ذهن ماندگار شود، کاربردی است. ویژگی دیگر خاص موسسه استفاده از شهودی سازی یا تصویر سازی ذهنی در آموزش دادن مطالب درس زیست شناسی است. در این مورد استفاده از این ویژگی ها به داوطلب کمک می کند که نیمکره راست فعال تری را در یادگیری مطالب برای درس زیست داشته باشد. ویژگی زیست شناسی سال دوم موسسه حرف آخر استفاده از الگوها و همچنین نقشه های راه است که با استفاده از آن نیازی به یادگیری مباحث سخت نیست و در آن نقشه های راه با کشیدن الگوهایی ساده، خیلی از مباحث به آسانی توضیح داده می شود.

در کنار این ویژگی های خاص، موسسه حرف آخر به ارائه دادن برنامه مطالعاتی جامع که بر اساس نیاز هر دانش آموزی تعیین شده است اقدام می کند و در کنار بهره بردن از این برنامه می توان از مشاوره رایگان حرف آخر نیز استفاده کرده و در مورد زیست شناسی سال دوم اطلاعات لازم کنکوری را به دست آورد  و به نحو بهتری  داوطلب و دانش آموز نظام قدیم خود را برای کنکور آماده کرده و در رشته های مورد علاقه برای دانشگاه پذیرفته شود.

اساتید برتر زیست شناسی سال دوم حرف آخر

در ارتباط با مدرسین زیست شناسی سال دوم حرف آخر لازم است بیان شود که موسسه حرف آخر همانند تمامی دروس خود تلاش کرده در مورد این درس مهم از بهترین اساتید استفاده کند و این اساتید با استفاه کردن از معلومات خاص خود و تجربیات کاری بالا و سابقه کار مرتبط در مورد تدریس درس زیست شناسی در ارتباط با تمامی مباحث این کتاب آگاهی داشته و می توانند به داوطلب و دانش آموز کنکوری در مورد دست یافتن به اهداف خود راهنمایی های لازم را ارائه دهند. مدرسین این درس استاد همدانی و همچنین استاد شاکر و استاد روان بهر هستند.

این مدرسین هر کدام در هنگام تدریس تلاش می کنند که با لحنی عالی و بیان شیوا مطالب را آموزش دهند تا مطالب به آسانی در ذهن داوطلب برای مدت طولانی بماند و بتوانند از آن استفاده کنند.

پکیج زیست شناسی سال دوم دی وی دی هایی که در بر دارد شامل این موارد می شود:

DVD 1: در ارتباط با تدریس مولکول های زیستی که این دی وی دی تنها خود درسنامه را شامل می شود.

DVD 2: این دی وی دی تحلیل خط به خط درس مولکول های زیستی را شامل می شود و همچنین درس سفری به درون سلول نیز درسنامه آن توضیح داده شده است.

DVD 3 : در مورد این دی وی دی در ارتباط با ادامه درسنامه سفری به درون سلول مطالب لازم ارائه شده است.

DVD 4: در مورد سفری به درون سلول به صورت درسنامه و همچنین تحلیل کردن خط به خط کتاب توضیحات لازم داده شده است.

DVD 5 : درسنامه فصل زمان بندی سلول قرار گرفته است.

DVD 6 : مانند دی وی دی 5 به زمان بندی سلول پرداخته است.

DVD 7 : زمان بندی سلول به صورت خط به خط ارائه شده است و در ارتباط با درس گوارش درسنامه آن ارائه شده است.

DVD 8 : در ارتباط با گوارش به صورت خط به خط توضیح مفصل و جامع و درسنامه این درس آموزش لازم ارائه شده .

DVD 9 : بخش تنفس به صورت درسنامه توضیح داده شده است.

DVD 10 : به بخش تنفس به صورت یادگیری اطلاعات این درس به صورت درسنامه و خط به خط تحلیل آن پرداخته است.

DVD 11 : به بخش دستگاه گردش مواد اشاره دارد.

DVD 12 : شامل توضیحات لازم در مورد بخش دستگاه گردش مواد به صورت تحلیل کردن خط به خط در کنار دستگاه دفع مواد زائد است.

DVD 13 : به مبحث حرکت به صورت درسنامه و تحلیل کردن خط به خط پرداخته است.

DVD 14 : این دی وی دی مباحث کلی از تمامی مطالب درس زیست شناسی سال دوم حرف آخر که شامل مولکول های زیستی و سفری به درون سلول تا فصل دستگاه دفع مواد زائد و حرکت را شامل می شود.

موسسه حرف آخر همواره تلاش کرده است که بهترین محصولات آموزشی را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار دهد تا بتوانند موفقیت در کنکور را به راحتی کسب کنند.

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید پکیج زیست شناسی سال دوم حرف آخر نظا قدیم می توانید به صورت آنلاین و با استفاده از دکمه خرید موجود در همین صفحه خرید کنید و یا با شماره فوق تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی و مشاوره حرف آخر انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از لینک های لیست قیمت محصولات حرف آخر و همچنین فروشگاه حرف آخر به دیگر بخش ها و خدمات موسسه دسترسی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.