جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

زبان فارسی حرف آخر ( نظام قدیم )

پکیج زبان فارسی حرف آخر نظام قدیم

زبان فارسی از جمله مهم ترین دروس عمومی در کنکور سراسری است که در نظام قدیم به صورت کتابی جداگانه طرح می شد اما سوالات آن در زیرمجموعه ادبیات فارسی قرار می گرفت. زبان فارسی به صورت کلی کتابی است که به مباحث دستور زبان می پردازد. از جمله مهم ترین مباحث زبان فارسی می توان به ساختمان واژه، نقش دستوری کلمات، تشخیص صفت و مضاف الیه، حذف فعل به قرینه معنوی و لفظی، انواع فعل و زمان های آن، گروه اسمی و هسته و وابسته، ضمیر، واج و شیوه بلاغی تقدم بر فعل اشاره کرد.

همان طور که مشاهده می کنید، گستردگی مباحث این درس بسیار است و یادگیری هر کدام از این بخش ها نیاز به تمرین و تکرار فراوانی دارد. همچنین نیاز به یک منبع مناسب برای توضیح کامل و جامع اما فشرده حس می شود. پیشنهاد ما به شما فارغ التحصیل گرامی، استفاده از بسته آموزشی زبان فارسی نظام قدیم حرف آخر است.

زبان فارسی حرف آخر نظام قدیم

زبان فارسی حرف آخر نظام قدیم

موسسه با سابقه حرف آخر در آخرین فعالیت علمی خود، اقدام به طراحی یک پکیج آموزشی جامع و کامل برای فارغ التحصیلان نظام قدیم کرده است که در کوتاه ترین زمان ممکن، داوطلب را به نتیجه دلخواه خود می رساند. جهت آشنایی بیشتر با معرفی کامل پکیج آموزشی زبان فارسی حرف آخر، با ادامه مطلب همراه باشید.

چالش زبان فارسی برای داوطلبان کنکور

این درس به طور کلی برای همه رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، تجربی، علوم انسانی، معارف اسلامی، هنر و زبان تدریس می شود و اکثر داوطلبان از آن به عنوان یک چالش بزرگ یاد می کنند. چالشی که دلیل آن را تست های سخت و پیچیده دستور زبان می دانند در حالیکه مشاوران تحصیلی با دلایل منطقی این بهانه را رد می کنند.

هر ساله تعداد بسیاری از رتبه های برتر و دانش آموزان ممتاز کشور درصد بالایی برای این درس کسب می کنند و اگر سوال ها بسیار سخت و پیچیده بوده اند پس باید برای رتبه های برتر هم سخت و غیر قابل حل باشد. به گفته مشاوران، مهم ترین دلیل این مشکل، نداشتن منبع مناسب برای یادگیری مباحث زبان فارسی و عدم تلاش و پشتکار کافی ارزیابی شده است.

بسیاری از منابع برای فارغ التحصیلانی که در مقطع نظام قدیم، در کنکور سراسری شرکت می کنند، قدیمی است و این منابع برای حل تست های کنکور از روش های زمان بر و کلیشه ای استفاده کرده اند که برای زمان کم کنکور و بحران مدیریت زمان، کاملا غیر قابل استفاده و مضر هستند. از طرفی رفتن به کلاس های خصوصی و سمینار های آموزشی به دلیل کمبود زمان در سال منتهی به کنکور، در بسیاری از اوقات به جای داشتن نتیجه مثبت، نتیجه عکس داشته  و در نهایت داوطلب را به نتیجه ای که انتظار داشته نرسانده است.

پیشنهاد اصلی ما به شما برای حل چالش زبان فارسی، استفاده از بسته ای است که توسط برترین استاد ادبیات کشور تدریس شده و زیر نظر بهترین مشاوران و مدیران موسسه حرف آخر در اختیار شما قرار گرفته است. بسته آموزشی زبان فارسی نظام قدیم حرف آخر، به طور کاملا اختصاصی برای فارغ التحصیلان نظام قدیم طراحی شده است و در آن از جدیدترین متد های آموزشی و تکنیک حل تست های کنکور در کمترین زمان ممکن استفاده شده است. همچنین در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان و به هر تعداد بار که مایل هستید، می توانید فیلم آموزشی را پخش کنید و با تکرار و تمرین، در این درس به تسلط کامل برسید. درواقع این بسته آموزشی به جای تلف کردن وقت شما، به شما زمان بیشتری برای مطالعه و یادگیری می دهد و چندین برابر بازدهی و نتیجه مثبت را عاید شما می کند و این نتیجه را می توان در کارنامه کنکور و درصد ادبیات دید.
با زبان فارسی حرف آخر می توانید به درصد های بالا و حتی درصد 100 فکر کنید و خیال خود را برای همیشه بابت دستورهای زبان و ادبیات خود راحت کنید و وقتی را که صرفه جویی کرده اید، صرف مطالعه درس های دیگر کنید.

مدرس بسته آموزشی زبان فارسی نظام قدیم حرف آخر چه کسی است؟

موسسه حرف آخر همواره بهترین اساتید و مشاوران برتر کشور را در کادر آموزشی خود دارد و از آموزه های اساتیدی برای تدریس بهره می برد که سال هاست در راه آموزش و تدریس خدمت کرده اند و دارای گنجینه های علمی ارزشمندی هستند که در پکیج های آموزشی و لوح های فشرده در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

استاد محسن منتظری از بزرگترین اساتید ادبیات کشور هستند که در تدریس مجموعه آموزشی زبان فارسی نظام قدیم، از جدیدترین متدهای آموزشی سطح جهان استفاده کرده اند. ایشان سابقه تدریس در بزرگترین موسسه های آموزشی و مدارس نمونه سطح کشور را دارا هستند و دانش آموزان بسیاری با استفاده از پکیج های ادبیات ایشان توانسته اند درصدهای بسیار بالایی در کنکور سراسری کسب کنند.

ویژگی های پکیج زبان فارسی نظام قدیم حرف آخر

در این بسته آموزشی جامع، تمامی شیوه های قدیمی کنار گذاشته شده و با روش تکنولوژی، انیمیشن، رمزگردانی و شیوه شهودی سازی به آموزش ادبیات پرداخته می شود. روش شهودی سازی با درگیر کردن چشم و گوش، عملکرد مغز را چندین برابر می کند و نیمکره راست مغز را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. با خرید بسته زبان فارسی نظام قدیم، در رقابت تنگاتنگ کنکور از رقیبان خود پیشی بگیرید و به بهترین رشته و دانشگاه های معتبر کشور و حتی خارج از کشور فکر کنید.

مشاوره حرف آخر :  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

با توجه که این بسته به صورت اختصاصی برای داوطلبان نظام قدیم طراحی شده است، دانش آموزان نظام جدید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوصی بسته زبان فارسی مخصوص نظام قدیم به صفحات دیگر سایت مراجعه کنند. همچنین برای اطلاع جهت آخرین محصولات ارائه شده توسط موسسه حرف آخر و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج زبان فارسی نظام قدیم حرف آخر، همین الان با مشاوره حرف آخر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.همچنین می توانید با استفاده از فروشگاه انلاین حرف آخر از قیمت و جدیدترین تحفیفات این موسسه با خبر شوید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.