جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی استاد پیمان کامیار مدرس پکیج فیزیک حرف آخر

پیمان کامیار

در این بخش از بیوگرافی پیمان کامیار حرف آخر باید عرض کنیم، از جمله بهترین مدرسان فیزیک در ایران هستند که تلاش های بسیار زیادی را نیز برای تحول آموزش در این زمینه انجام داده اند. ایشان از روش های نوین و ابداعی خود برای آموزش مفهومی دروس فیزیک بهره برده تا بهترین تاثیر را بر یادگیری دانش آموزان داشته باشند. شما نیز برای یادگیری بهتر و مفهومی فیزیک می توانید از پکیج های جامع فیزیک استاد پیمان کامیار بهره مند شوید.

بیوگرافی پیمان کامیار

در ادامه بیوگرافی پیمان کامیار باید عرض کنیم همانطور که مشخص است، احتمالا همه شما با جناب استاد پیمان کامیار حرف آخر آشنا هستید. اغلب افراد ایشان را با دوره های تخصصی آموزش فیزیک به خاطر می آورند. ایشان تالیف های بسیاری در این زمینه داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از اساتید برجسته و شناخته شده این حوزه در ایران مشغول به فعالیت هستند. استاد پیمان کامیار ، سالیان سال است که در موسسه حرف آخر نیز فعالیت می کنند و بسیاری از افراد نام ایشان را در کنار نام موسسه حرف آخر به یاد می آورند. یکی از دغدغه های اصلی شما دانش آموزان گرامی عدم یادگیری عمیق و سریع درس فیزیک است. استاد پیمان کامیار حرف آخر ، با توجه به تکنیک ها و شیوه آموزشی خاص خود کار شما را راحت کرده و تلاش کردند که این دغدغه را از بین ببرند. شما نیز می توانید برای یادگیری عمیق و اصولی درس فیزیک، از پکیج های آموزشی ارزشمند ایشان بهره مند شوید.

قطعا شما والدین گرامی برای انتخاب یک مدرس خوب برای فرزندتان حساسیت های خاصی به خرج می دهید که این موضوع کاملا برای ما قابل درک و محترم است. از این قصد داریم تا شما را کمی بیشتر با استاد پیمان کامیار حرف آخر ، آشنا کنیم. ایشان مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیزیک حالت جامد و از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده اند.

از جمله سوابق کاری ایشان می توانیم به تدریس دروس فیزیک در دبیرستان های علوی اسلامی، فرزانگان مدرن، شایستگان و صبا اشاره کنیم. ایشان همچنین سابقه تالیف حدود 30 جلد کتاب در زمینه فیزیک در انتشارات پیام صادرات، قلم چی، روا و موسسه حرف آخر را داشته اند. استاد کامیار با تمام تجربه هایی که در این سال ها کسب نموده اند، توانستند که روش هایی جدید نظیر روش الگوسازی در درس فیزیک را ابداع کرده و راهی آسان برای یادگیری این درس را به دانش آموزان ارائه نمایند.

بیوگرافی پیمان کامیار
بیوگرافی پیمان کامیار – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پیمان کامیار دبیر فیزیک حرف آخر

معمولا اکثر دانش آموزان با درس فیزیک چالش دارند. این درس دارای فرمول های محاسباتی زیاد و پیچیدگی های مفهومی می باشد. همین موضوع سبب می شود که دانش آموزان به راحتی با آن نتوانند ارتباط برقرار کنند. اما نگران نباشید. شما با پکیج های آموزشی فیزیک حرف آخر به راحتی می توانید از پس تمام چالش های این درس برآیید. استاد پیمان کامیار دبیر فیزیک حرف آخر، با شیوه ای جدید و بسیار راحت این درس و تمام نکات لازم در این زمینه را به شما آموزش داده و شما قطعا در این درس موفق خواهید شد.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

روش خاص تدریس فیزیک استاد کامیار

استاد پیمان کامیار ، برای تدریس بخش های مختلف درس فیزیک از روش های ویژه و خاصی استفاده می کنند که کاملا متفاوت و جدید بوده و شما را از خستگی خواندن فرمول های محاسباتی راحت می کند. از جمله شیوه های جذاب و موثری که ایشان برای تدریس درس فیزیک استفاده می کنند، می توانیم به روش های زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از انیمیشن سازی
  • رمزگردانی فرمول ها و نکات
  • شهودی سازی تمام درس

این روش ها تاثیر بسیار زیادی در یادگیری عمیق دانش آموزان دارد. البته در کنار همه این نکات، قطعا شما می توانید از ترفندهای جدید و خاص ایشان نیز برای یادگیری و حل مسائل فیزیک بهره مند شوید.

در این رابطه بخوانید: بیوگرافی علی سلوکی

پکیج جامع فیزیک استاد پیمان کامیار

استاد پیمان کامیار حرف آخر، 3 پکیج کامل آموزش دروس فیزیک را در این مجموعه برای شما دانش آموزان گرامی فراهم آورده اند. این 3 پکیج شامل موارد زیر می باشند.

  • پکیج فیزیک ترمودینامیک ریاضی
  • پکیج فیزیک جامع حرف آخر ویژه نظام قدیم
  • پکیج فیزیک جامع حرف آخر ویژه نظام جدید

دیگر بخش های اصلی پکیج فیزیک عبارتند از:

  • الکتریسیته ساکن و خازن
  • دینامیک فیزیک
  • مدار و مغناطیس
  • فیزیک کامل
  • فیزیک سال دهم و دوازدهم
  • فیزیک سال اول و دوم

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

شما نیز بسته به سال تحصیلی و نیاز خود می توانید از هر یک از این پکیج های آموزشی بهره مند شوید. برای خرید هر کدام از این پکیج ها همین حالا می توانید از طریق فروشگاه محصولات حرف آخر اقدام نمایید. یا با شماره تماس اعلامی مشاوره رایگان حرف آخر در این بخش از بیوگرافی پیمان کامیار حرف اخر تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.