جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

برنامه مطالعاتی حرف آخر | برنامه قطاری حرف آخر 1402 (رایگان)

برنامه ریزی مطالعاتی حرف اخر

با سلام، با برنامه مطالعاتی حرف آخر برای کنکور سال 1402 که %100 کاربردی است در این بخش از سری مقالات کنکوری حرف آخر در خدمت شما کاربران عزیز و دانش آموزان گرامی هستیم. از آنجایی که برنامه درسی حرف آخر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مباحث و موضوعات دانش‌آموزان به شمار می‌رود ما تصمیم گرفتیم با یک تلاش مضاعف به همراه مدرسان و مشاورین عالی رتبه کشوری خدماتی با عنوان برنامه مطالعاتی یا همان برنامه ریزی مطالعاتی برای موسسه را به ارمغان بیاوریم و هم اینک آماده دانلود می باشد. در این برنامه تمام تلاش ها بر پایه ارائه برنامه ریزی منحصر به فرد برای مطالعات در زمان های خاص و همچنین دروس خاص برای دانش آموزان می باشد و هر دانش‌آموزی با داشتن پکیج های آموزشی این موسسه و برنامه ریزی درسی مطمئناً قادر خواهد بود در کنکور به یک نتیجه بسیار مطلوب برسد و از درصد بالای تست زنی بهره‌مند شود.در ادامه به صورت جامع و کامل به ویژگی های این خدمات ارزنده بیشتر خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید…

همچنین شما عزیزان میتوانید جهت مکاتبه تلفنی با مشاورین نخبه ساز و درجه یک این مجموعه کنکوری با شماره تماس زیر در ارتباط بوده  و سوالات و مشکلات خود را بپرسید مشاورین ما هر روزه حتی روزهای تعطیل در خدمت شما داوطلبین گرامی می باشند. شما می توانید سوالات خود در رابطه با برنامه مطالعاتی حرف آخر  را پرسیده و در نهایت اقدام به تحلیل آن کنید.

ارتباط با مشاورین موسسه حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

برنامه ریزی درسی حرف اخر
برنامه ریزی درسی حرف اخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دانلود برنامه مطالعاتی حرف اخر

قبل از اینکه به سراغ  توضیحات جامع در رابطه با این برنامه و همچنین ویژگیهای آن بپردازیم ابتدا سعی داریم شما را با کنکور آشنا کرده و گفته هایی در این باره داشته باشیم و در نهایت به دانلود برنامه مطالعاتی حرف آخر خواهیم پرداخت. همانطور که مستحضر هستید هر ساله کنکور سراسری برای داوطلبین واجد شرایط که توانسته‌اند مدرک دیپلم خود را پذیرند برگزار می‌شود و از بین داوطلبانی که از درصد بالای تست‌زنی برخوردار باشند و از امتیاز قابل قبول و در نظر گرفته شده برای انواع رشته های تحصیلی و دانشگاه های مختلف  بهره مند شوند خواهند توانست به تحصیلات خود را بر اساس امتیاز کسب شده در دانشگاه های مختلف بپردازند.

از کنکور سراسری یکی از بزرگترین آزمون های کشوری از آن یاد می شود که هر ساله صد ها هزار داوطلب در این آزمون شرکت کرده و با یکدیگر رقابت می‌کنند که این رقابت در نوع خود بسیار جذاب بوده و هر کسی بر اساس دانش و مطالعه خود از میزان تست زنی بهتر برخوردار می شوند. از این رو کسانی که مطالعه خوب داشته و از یک برنامه ریزی مطالعاتی ایده آل استفاده کرده باشند مطمئنن امتیاز بهتری را کسب خواهند کرد و در نهایت به رشته مورد علاقه خود جهت تحصیل در دانشگاه مورد نظر و معتبر کشوری خواهند رسید.

بنابراین موسسه حرف آخر خدماتی مبنی بر برنامه ریزی مطالعاتی حرف اخر ارائه کرده است که هر دانش آموزی در هر سطحی با استفاده از این برنامه درسی و به کمک مشاورین درجه یک قادر خواهند بود به بهترین نحو ممکن خود را برای کنکور سراسری آماده کنند. اگر شما هم به دنبال چنین امکانی هستید می توانید به دانلود برنامه مطالعاتی حرف آخر بپردازید و در نهایت دروس مختلف کنکوری را در زمان‌های خاص قطاری و به شیوه تدریسی و یادگیری که از این موسسه در اختیار دارید استفاده و در کنکور به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنید.

برنامه درسی حرف اخر

موسسه کنکوری حرف آخر همیشه در تلاش بوده بهترین خدمات و جذاب ترین روش ها مانند برنامه درسی حرف اخر و … در جهت برای یادگیری بهتر دروس کنکوری برای دانش آموزان و داوطلبین را ارائه کند که در این میان توانسته به وسیله مشورت هایی که بین تمامی مدرسین عالی رتبه کشوری یک برنامه مطالعاتی بسیار خوب و جذاب به همراه زمان بندی های مشخص برای مطالعه دروس مختلف ارائه کند، در اختیار داشتن این برنامه همچنین پکیج های آموزشی به راحتی قادر خواهد بود مباحث مختلف کنکوری و دروس را در زمان های مشخص شده به راحتی مطالعه و تسلط کافی را داشته باشد و در نهایت در کنکور سراسری از درصد بالای تست آن برخوردار شود که در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

دانلود دفتر برنامه ریزی حرف اخر

 مجموعه کنکوری حرف آخر  با ارائه انواع پکیج های دروس مختلف تخصصی و عمومی برای رشته‌های مختلف تجربی ریاضی انسانی با روش های تدریسی و یادگیری نوین  توانسته هر سال به دانش آموزان بسیار زیادی را به رتبه های برتری برساند در این میان برای پکیج های خود برنامه ریزی مطالعاتی ارائه کرد که در سه نوع برنامه دو ماهه حرف آخر ، برنامه ۴ ماهه حرف آخر ، دفتر برنامه ریزی مطالعاتی حرف آخر برای کنکور می باشند که در هر کدام بر اساس زمان های باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری زمان بندی های خاص  برای مطالعه دروس مختلف چرا آن برنامه قطاری حرف آخر گفته می شود که در هر واگن زمانبندی منحصر به فرد برای مطالعه مشخص شده است. چنانچه قصد دارید در رابطه با برنامه‌هایی که در فوق به آنها اشاره کرد این دسترسی و مطالعه جامعی را داشته باشد با کلیک روی لینک های فوق وارد مباحث مربوط به شده و اطلاعات کاملی در رابطه با آنها را در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید از طریق فروشگاه حرف آخر به مجموعه پکیج های این موسسه دسترسی و در صورت نیاز خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

در این میان شما می توانید با استفاده از لینک لیست قیمت محصولات حرف آخر بهترین مقاله دسترسی و از تمامی نرخ های پکیج ها برای دروس و رشته های مختلف  آشنایی لازم را داشته باشید همچنین می توانید با شماره تماس مشاوره رایگان حرف آخر که در زیر قرار داده ایم در ارتباط بوده و با رتبه برتری های این موسسه به گفتگو بنشینید.

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دانلود برنامه قطاری حرف آخر

برنامه قطاری حرف آخر یا همان برنامه مطالعاتی موسسه کنکوری از خدمات نوین و ارزنده این مجموعه به شمار می‌رود که در آن به تمامی نیازهای دانش آموزان مانند مدت زمان وقت گذاری برای تست زنی دروس مختلف ، مطالعه درس های مختلف رشته مربوطه ، مرور مباحث مختلفی که در این برنامه گنجانده شده است و …. پرداشته شده تا هر دانش‌آموز و داوطلبی که تصمیم دارد خود را به راحتی برای کنکور سراسری آماده کند از آن استفاده نماید.

نتیجه گیری

موسسه کنکوری حرف آخر به عنوان بهترین و بزرگترین مجموعه عرضه انواع دی وی دی های آموزشی دروس مختلف کنکوری با روش های نوین و برتر مطالعاتی و یادگیری و هم چنین آموزشی خدمتی دیگر با عنوان برنامه ریزی مطالعاتی حرف آخر را ارائه کرده است که هر دانش آموزی در هر سطحی که باشند می توانند با استفاده از این برنامه و زمانهای مشخص شده برای دروس و … خود را برای یک کنکور ایده‌آل آماده کند و به درصد تست زنی بالا دست پیدا کند.اگر شما  هم تصمیم به دانلود برنامه ریزی درسی حرف اخر را دارید می توانید با شماره تماس هایی که در بالا قرار دادیم در ارتباط بوده و درخواست برنامه را بدهید مشاورین ما شما را راهنمایی کرده و در نهایت این برنامه را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

منبع: سایت حرف آخر

4.5/5 - (14 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
M.A.TEYMOURI
M.A.TEYMOURI
1 سال قبل

سلام و عرض ادب ، برنامه ۱۰۰ روزه کدام مباحث دهم ، یازدهم و دوازدهم رو داره؟ می‌خوام تو تعطیلات یازدهم که می‌خوام برم دوازدهم کل دهم و یازدهم رو تو این سه ماه تموم کنم.بنظرتون کدوم برنامه رو تهیه کنم ؟

علی
علی
1 سال قبل

برنامه قطاری رو چجوری دانلود کنم و استفاده کنم ؟

رقیه
رقیه
2 سال قبل

سلام چطوری از برنامه ریزی قطاری استفاده کنم
لطفا یه توضیح دقیق در موردش بدین

ممنون

مهدی
مهدی
3 سال قبل

سلام من یازدهم تجربی ام این پکیج در ۴ ماه تموم میشه بعدش چکار کنم
آخه از یادم میره
تا سال ۱۴۰۱

فرزانه
فرزانه
3 سال قبل

باسلام دوست عزیزهمه ی دانش اموزا وداوطلبامیتونن ازش استفاده کنن

رقیه
رقیه
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام چطوری از برنامه ریزی قطاری استفاده کنم
لطفا یه توضیح دقیق در موردش بدین

ممنون

بهارنارنج
بهارنارنج
4 سال قبل

با سلام . میخواستم بپرسم که برنامه مطالعاتی فقط برای دانش اموزانی هست که دی وی دی ها رو خریدن. یا کسی ک اونا رو از دوستی گرفته هم میتونه استفاده کنه

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.