جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

استاد مهران قاسمی حرف آخر + عکس و بیوگرافی کامل

استاد مهران قاسمی حرف آخر

مهران قاسمی از بهترین اساتید موسسه حرف آخر می باشد که تدریس دروس ریاضی را بر عهده دارد و تالیف می کند و با همکاری عبدالرضا منتظری مجموعه ای را تشکیل داده اند تا بهترین روش های تدریس ریاضی را برای دانش آموزان طراحی کنند، استاد مهران قاسمی مهارت بسیار بالایی در تدریس ریاضی با پیاده سازی روش های نوین دارد، ایشان با آموزش های نوین توانسته اند روش های بسیار راحت و سریع را به دانش آموزان انتقال دهند و قدرت یادگیری آن ها را افزایش دهند، در چند سال فعالیت ایشان در زمینه تدریس ریاضی شاهد نتیجه بسیار عالی در پیشرفت داوطلبان بوده ایم و همین موضوع باعث افتخار برای استاد قاسمی می باشد که رضایت داوطلبان را جلب کرده باشد.

بیوگرافی استاد مهران قاسمی

بیوگرافی استاد مهران قاسمی را با معرفی مدرک تحصیلی ایشان آغاز می کنیم، ایشان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با رشته ریاضیات کاربردی فارغ التحصیل شده اند و تدریس درس ریاضی را بر عهده گرفتند و البته بهتر است بدانید که تالیف درس ریاضی را نیز در کنار تدریس انجام می دادند، فعالیت و مهارت عالی ایشان در زمینه اطلاعات ریاضی بی نظیر بود که در همین راستا به عنوان سر گروه علوم ریاضی در آذربایجان غربی معرفی شد و فعالیت فعلی ایشان تدریس ریاضی و تالیف در موسسه کنکوری حرف آخر می باشد که با تدریس عالی و با کیفیت مورد استقبال بسیار دانش آموزان قرار گرفته است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مدرک تحصیلی استاد مهران قاسمی

مدرک تحصیلی مهران قاسمی در رشته ریاضیات کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

تالیفات استاد مهران قاسمی

تالیفات استاد در زمینه درس ریاضی به شرح زیر می باشد:

-تالیف بیشتر از ۱۰کتاب به عنوان کمک آموزشی در موسسه حرف آخر

-تالیف درس ریاضی۱ مربوط به دوره دهم برای رشته های ریاضی و تجربی

-تهیه ۱۰۰۰انیمیشن در ریاضی توسط استاد قاسمی

محبوبیت و معروف بودن اشخاص معمولا در حسن انجام کار و مهارت آن ها در ابداع یک طرح و برنامه کاربردی، به وجود می آید، برای مثال اساتیدی که در حوزه کاری خود علاوه بر کار تدریس، به تالیف کتاب نیز مشغول هستند و به بهترین نوع آن را ارائه می دهد از برترین اساتید و مولفین به شمار می روند، این مهارت و تخصص ویژگی افراد موفق هست که توانسته اند دانش و اطلاعات خود را در قالب کتاب و طرح یا برنامه خاصی در اختیار دیگران قرار دهند، استاد مهران قاسمی از جمله اساتیدی است که با طراحی و تالیف دروس ریاضی توانسته به درجه بالایی از سبک آموزشی دست پیدا کند و افتخار بزرگی در حوزه آموزش را کسب کند.

همانطور که گفته شد تالیف چندین کتاب به عنوان کمک آموزشی در موسسه حرف آخر از آثار استاد قاسمی می باشد و همچنین تالیف کتاب ریاضی۱ دوره دهم در رشته ریاضی و تجربی را ایشان انجام داده اند و در تهیه ویدئو های آموزشی نیز طرح ۱۰۰۰انیمیشن را بر عهده گرفته اند که بسیار کاربردی و موثر در یادگیری می باشد.

مهران قاسمی مدرس ریاضی حرف آخر

سوابق کاری استاد مهران قاسمی

-تدریس ریاضی در حوزه آموزشی

-تدریس ریاضی در موسسه حرف آخر به صورت ویدئو در ۵۰ جلسه

-سر گروه علوم ریاضی در آذربایجان غربی

جایگاهی که امروز استاد قاسمی در آن قرار دارد حاصل تلاش و پشتکار چندین ساله ایشان می باشد که سعی کرده است تمامی اطلاعات و دانش خود را به صورت کامل و مفید در قالب کتاب طرح کند و آن را با بهترین سبک آموزش به دانش آموزان انتقال دهد.

آشنایی با فعالیت های استاد قاسمی برای دانش آموزان بیانگر استعداد و قدرت بالای دانش ایشان می باشد که به دانش آموزان این اعتماد را می دهد که در کنار یکی از اساتید برتر آموزشی شروع به یادگیری خواهند کرد.

در این بخش از مقاله با فعالیت های استاد مهران قاسمی در طول چند سال کاری ایشان آشنا می شویم:

اولین فعالیت استاد مهران قاسمی در حوزه کاری به تدریس درس ریاضی شامل می شود که از شبکه آموزشی شروع می شود و بعد از آن با تسلطی که در زمینه تدریس بدست می آورد اقدام به انجام کار تالیف در زمینه تدریس خود یعنی درس ریاضی برای پایه دهم و همچنین کتاب کمک آموزشی برای موسسه حرف آخر می کند و به پیشرفت چشم گیری در این زمینه دست می یابد که در به شهرت ایشان می انجامد، در کنار این فعالیت ها طرح ۱۰۰۰انیمیشن آموزشی را برای فیلم های آموزشی حرف آخر ارائه می دهد، در این میان لازم به ذکر است که بدانید سر گروه علوم ریاضی را در آذربایجان غربی نیز بر عهده می گیرد که این مسئولیت نتیجه دانش بالای ایشان در علوم ریاضی بوده است که به ایشان منصوب شد.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نحوه تدریس استاد قاسمی در موسسه حرف آخر

از موضوعاتی که بسیاری از داوطلبان کنکور مورد اهمیت قرار نمی دهند و نتیجه رضایت بخشی بدست نمی آورند، نحوه یادگیری اصولی منابع کنکوری می باشد که باید در این مورد روش هایی فراتر از روش های مدرسه را برای یادگیری انتخاب کنند تا تسلط کافی برای آزمون کنکور را بدست آورند، مطالعه زیاد با یادگیری و درک مطالب تفاوت دارند و نکته مهم در کیفیت یادگیری مطالب می باشد که باید توجه داشته باشید و وقت خود را برای مطالعه مکرر با روش های طولانی حل مسائل و خسته کننده اتلاف نکنید چرا که کنکور نیاز به مطالعه اصولی و نکات کلیدی دارد که باید یاد بگیرید.

استاد مهران قاسمی نحوه تدریس متفاوتی را برای داوطلبان در موسسه حرف آخر طراحی کرده اند که با توجه به سبک روش تدریس، قدرت یادگیری دانش آموزان نیز فعال عمل می کند و موجب می شود تا به صورت سریع و راحت مطالب را در ذهن درک کنند، استاد قاسمی آموزش های ریاضی را بر پایه الگو یابی و انیمیشن و تصویر سازی ارائه می کند و نحوه پیاده سازی هر کدام را در سوالات مختلف به طور کامل آموزش می دهد، این روش تدریس کمک می کند تا الگوهای مورد نیاز هر نوع سوالی را به سرعت در ذهن بازیابی کنید و به حل مسائل بپردازید.

بیشتر بخوانید: شماره تماس حرف آخر

پکیج ریاضی در موسسه حرف آخر

از پرطرفدارترین پکیج های موسسه حرف آخر به درس ریاضی اختصاص پیدا می کند و تقاضای بسیار زیادی در بین دانش آموزان در رشته های ریاضی و تجربی دارد، پکیج ریاضی بسیار جامع و کامل توسط استاد مهران قاسمی آموزش داده شده است و سبک آموزش ها همانطور که گفته شده است از روش الگو یابی و انیمیشن برای بالا بردن سطح یادگیری مطالب مفهومی و مسائل استفاده شده است.

راه های ارتباطی با استاد مهران قاسمی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه فیلم های آموزشی و ارتباط با استاد قاسمی در شبکه مجازی اینستاگرام می توانید ایشان را دنبال کنید و از محتوای مفید ایشان بهرمند شوید.

آدرس تلگرام استاد قاسمی

یکی دیگر از راه های ارتباط با استاد قاسمی که برای دسترسی راحت دانش آموزان ایجاد شده است کانال تلگرام می باشد که برای آگاهی از نحوه آموزش ها و شرایط دریافت مشاوره می توانید به این کانال در تلگرام بپیوندید.

تماس با استاد مهران قاسمی

دانش آموزان برای ارتباط با استاد مهران قاسمی می توانند با همکاران در موسسه آموزشی حرف آخر از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را مطرح نمایند و راهنمائی های لازم را کسب نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.