جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آیا دی وی دی های حرف آخر خوب است یا خیر؟

آیاد دی وی دی های حرف آخر خوب است؟

بسیاری از دانش آموزان این سوال را می پرسند که تفاوت دی وی دی های آموزشی با دیگر آموزش ها در چیست؟ در این زمینه حرف آخر کنکور چه میزان تاثیر داشته است؟ موسسه های کنکوری چه تفاوت هایی با هم دارند؟ حرف آخر کنکور ایران چگونه موسسه ای است؟ چرا موسساتی مثل حرف آخر، کنکور آسان و ونوس به دانش آموزان کمک می کنند؟

دی وی دی های حرف آخر خوب است؟

بسیاری از دانش آموزانی که دی وی دی های آموزشی مربوط به کنکور را می خرند و برای آن ساعت ها وقت می گذارند این سوال را از خود می پرسند که آیا مثمر ثمر خواهد بود یا خیر؟ دی وی دی حرف آخر خوب است؟

بسیاری از آن ها به این نتیجه دست یافته اند که بله این دی وی دی ها می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد اما کدام موسسه بهتر است این مسئله ای است که ذهن بسیاری از دانش آموزان را به خود درگیر کرده است.

جالب است بدانید که سری اول این فایل ها و فیلم های آموزش برای کنکور تهیه نشده بودند، اما از زمانی که فیلم های ویدئویی کم حجم و با کیفیت بیشتر منتشر می شدند در نتیجه برخی از موسسه ها به این فکر افتادند که فایل های آموزش خود را به بازار عرضه کنند، این دی وی دی ها در تمامی رشته ها از زبان انگلیسی گرفته تا باغبانی وجود دارند. کشور ایران نیز با الگو برداری از سایر کشورها به فکر انتشار دی وی دی های آموزشی افتاد.

آیا دی وی دی های حرف آخر خوبه؟

اما مهمترین سوال این است که تا چه حد می توان از دی وی دی های آموزشی کنکوری برای امر آموزش بهره برد؟

به عقیده ی متخصصان آموزش دی وی دی های آموزشی بیشتر مناسب آن دسته از عزیزان است که می خواهند مهارتی را یاد بگیرند اما زمان کافی برای رفتن به کلاس های متعدد را ندارند در نتیجه دی وی دی های آموزش بهترین گزینه است. موسسه حرف آخر با به کارگیری جدیدترین الگوهای آموزش و استفاده از انیمیشن سازی در عرصه ی آموزش توانسته است تاثیرات مثبتی را بر دانش آموزان بگذارد به نحوی که در نیم کره ی راست مغز آن ها ماندگار شود. نیم کره ی راست مغز مربوط به حافظه ی بلند مدت است به همین جهت دانش آموزان عزیز می توانند با دی وی دی های حرف آخر کنکور را به راحتی پشت سر بگذارند.

از آن جایی که در ایران بحث کنکور همیشه داغ است در نتیجه موسسات متعددی که دی وی دی های آموزشی کنکور را ارائه می دهند به وجود آمده اند. یکی از این موسسات حرف آخر بود برای بسیاری از دانش آمزان این سوال پیش آمده است که آیا دی وی دی های حرف آخر خوب است؟ یا اینکه موسسات دیگر بهترند؟

همان گونه که از وجه تسمیه حرف آخر پیدا است، حرف آخر کنکور را در دی وی دی های خود آورده است به بیان دیگر کاری را که در اصل انجام می دهند و آموزش می دهند را برای نام موسسه برگزیده اند. در این موسسه با استفاده از تکنولوژی های جدیدی که اساتید آن با سال ها مشورت و تفکر به آن رسیده اند در این دی وی دی ها ارائه داده اند روش های فوق به صورتی است که دانش آموزان به راحتی می توانند از آن ها بهره برند و لذت درس خواندن را نیز بچشند.

تکنولوژی های فوق شامل الگوها و انیمیشن هایی هستند که در تمامی درس ها لحاظ و رعایت شده اند علاوه بر آن به قدری ساده و روان آموزش داده شده اند که یک بچه ی ده ساله نیز قادر به فهم آن است.

بیشتر بخوانید: قیمت محصولات حرف آخر

برخلاف دی وی دی های حرف آخر که مطالب را بسیار روان آموزش داده اند برخی از موسسات دیگر تمامی آموزش ها را بر پایه ی فرمول و تکنیک پیش برده اند، دانش آموزانی که از فرمول فراری بودند همچنان از این دی وی دی های نیز فراری می باشند، نتیجه ی آن دل زدگی از درس خواندن است بنابراین با خود به این نتیجه می رسند که دی وی دی های آموزشی نیز نتوانست کمکی به ما کند.

پیشنهاد می کنیم چنانچه موسسه ی خاصی را مد نظر دارید ابتدا یک پکیج از آن را تهیه کنید که اگر در سطح توقع شما بود آن گاه به تهیه ی آن بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.