جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آیا استفاده از دی وی دی های کنکوری خوب است یا نه؟

دی وی دی های کنکور

طی سالیان اخیر که مبحث کنکور بیشتر از گذشته برای مردم اهمیت پیدا کرده است موسسه های کنکوری زیادی هم به وجود امده اند که دی وی دی های آموزش متفاوتی را به دانش آموزان عرضه می کنند. در این بخش قصد داریم راجع به استفاده از دی وی دی های کنکوری بحث کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

از آنجایی که تعداد این موسسات بسیار زیاد است در نتیجه شما باید به دنبال بهترین آن باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از خدماتی که در اختیار دانش آموزان می گذراند ببرید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

آیا استفاده از DVD های کنکور خوب است؟

دانش آموزان عزیز باید به این موضوع دقت داشته باشند که برای دستیابی به رتبه ای بهتر به یکسری از نکات دقت کرده و آن ها را رعایت کنند از جمله این نکات می توان به برنامه ریزی مطالعاتی دقیق و همچنین داشتن مشاوری کاردان و خوب اشاره داشت که این موارد می توانند نیاز های آموزشی را برطرف نمایند.

برخی از دانش آموزان برای تهیه ی این دی وی دی ها تردید دارند که آیا این دی وی دی ها می توانند گزینه ی مناسبی باشند یا خیر؟ باید بگوئیم که بله بهره بردن از دی وی دی هایی که محتوایی مناسب دارند حتما می توانند به شما کمک کنند. لازم به ذکر است که این دی وی دی ها باید از ویژگی هایی برخوردار باشند که ما در ادامه در این خصوص برای شما عزیزان مباحثی را شرح داده ایم.

تحقیقاتی که در این خصوص داشته ایم را بر روی سه گروه از دانش آموزان انجام داده ایم که به لحاظ درسی در رده های ضعیف، متوسط و عالی قرار داشتند، نتایجی که از این تحقیق به دست آوردیم شگفت انگیز بود دانش آموزانی که از دی وی دی های آموزشی استفاده کرده اند به صورت چشم گیری توانستند در درس های خود پیشرفت داشته باشند اما آن دسته از عزیزان که از دی وی دی های آموزش استفاده نکردند پیشرفت چندانی نداشتند. در نتیجه افرادی که از دی وی دی های آموزشی حرف آخر استفاده می کنند شانس بیشتری در قبولی کنکور دارند.

بیشتر بخوانید: شماره موسسه حرف اخر

بهترین موسسه کنکوری

همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره داشتیم موسسات کنکوری زیادی در ایران تاسیس شده اند که استاندارد های مخصوص به خود را دارند این استانداردها شامل ارائه دی وی دی ها و سایر کمک های آموزشی است که در راستای پیشرفت دانش آموزان و برطرف کردن مشکلات درسی آن ها است در همین راستا می خواهیم اطلاعاتی را در خصوص بهترین موسسات در اختیار شما عزیزان بگذاریم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

دی وی دی های کنکوری

ویژگی های بهترین دی وی دی های کنکوری

هر محصولی که موسسات کنکوری در بازارها ارائه می کنند باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد تا داوطلبان از آن ویژگی ها مطلع شده و با خاطری آسوده از این محصولات استفاده کنند. به همین جهت در این بخش می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا دی وی دی های کنکوری خوب است یا خیر؟

محصولاتی که موسسه حرف آخر برای دانش آموزان ارائه می کند بهترین ویژگی های ممکن را دارد و همین امر وجه تمایزی میان حرف آخر و سایر محصولات موسسات دیگر شده است ادامه ی مباحث را با بررسی این ویژگی ها پیش خواهیم برد.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دی وی دی های کنکوری حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر با تهیه ی بهترین و برترین محصولات آموزشی نظیر دی وی دی ها کنکوری توانسته است میان مردم محبوبیت چشم گیری را به دست آورد. در این پکیج ها و محصولاتی که حرف آخر ارائه می دهد با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی به شیوه ای خاص مبحث را تدریس می کنند که همین موضوع سبب شده تا افرادی که از این محصولات استفاده می کنند به صورت ناخودآگاه نیم کره راست مغزشان فعال تر شود که منجر به یادگیری سریع تر خواهد شد.

برای آن دسته از دروسی که فرمولی هستند و قواعد خاصی دارند نیز از الگوهای خاصی استفاده می کنند تا آموزش تمامی دروس را تحت پوشش قرار دهد. علاوه بر استفاده از روش هایی که گفته شد روش های دیگری مانند برنامه ریزی مطالعاتی حرف آخر و مشاوره رایگان هم جز ویژگی های این موسسه می باشد. قیمت مناسب هم از دیگر خصوصیاتی است که سبب شده تا، حرف آخر نسبت به سایر محصولات مشابه ارجعیت داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.