جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید ( رشته ریاضی ) حرف آخر

پکیج آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید حرف آخر

درس ریاضی جزو مهم ترین درس های تخصصی برای رشته ریاضی و فیزیک است که دارای مباحث متعدد و گسترده ای می باشد. از جمله مباحث پیچیده و همیشگی ریاضی که چه در نظام قدیم و چه برای دانش آموزان نظام جدید دارای اهمیت بسیاری است، مبحث مهم آنالیز ترکیبی و احتمال است. که ما در این مقاله به برسی جزئیات پکیج آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید حرف آخر خواهیم پرداخت و در نهایت شما دانش آموزان عزیز و داوطلبین می توانید اقدام به تهیه این پکیج بکنید. با ما همراه باشید …

از آنجا که دانش آموزان نظام جدید به دلیل تحولات بنیادین نظام آموزش و پرورش، از منابع کنکوری زیادی برخوردار نیستند، بسیاری از آنان با مشکل مواجه می شوند. برخی از دانش آموزان با وسواس دست به انتخاب منبع می زنند و از انتخاب هر منبعی نگرانی و هراس دارند و یا بالعکس، برخی  از دانش آموزان هر منبعی که به دستشان برسد استفاده می کنند و این تعدد منابع باعث سردرگمی و تداخل اطلاعات آن ها می شود و چندان کارایی و بازدهی بالایی ندارد.

برای حل مشکلات گفته شده و همچنین برای کسب یک درصد خوب و راضی کننده، شما نیاز به یک منبع خوب دارید. موسسه حرف آخر در آخرین محصولات ارائه شده خود به دانش آموزان نظام جدید بی توجه نبوده و بسیاری از محصولات را به صورت اختصاصی برای آن ها تدارک دیده و تهیه کرده است. مجموعه آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید، یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط مجموعه حرف آخر برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک است. این بسته آموزشی به صورت تخصصی برای دانش آموزان نظام جدید طراحی شده و در آن از مباحث نظام قدیم خبری نیست و تمامی آنالیز ترکیبی ئو احتمال را تحت پوشش قرار داده است. در ادامه به معرفی این بسته آموزشی و ویژگی های منحصربه فرد آن خواهیم پرداخت.

آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید حرف آخر

ویژگی های آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید

مجموعه آنالیز ترکیبی و احتمال  رشته ریاضی، بهترین منبعی است که می تواند در کوتاه ترین زمان و به راحتی، با سفارش و خرید اینترنتی به آن دست پیدا کنید.

با استفاده از آنالیز ترکیبی و احتمال  رشته ریاضی، می توان محدودیت زمان و مکان را از بین برد و در هر روز و در هر مکان و یا در هر ساعت از شبانه روز، به دیدن دی وی دی های آموزشی آنالیز ترکیبی و احتمال حرف آخر بپردازید و یک مبحث را چندین بار تکرار کنید.

آنالیز ترکیبی و احتمال  رشته ریاضی، به جای تلف کردن وقت شما، به شما فرصت بیشتری برای مطالعه می دهد. دیگر نیازی نیست برای دسترسی به دبیر ریاضی یا کلاس های آموزشی رفت و آمد داشته باشید. در هر ساعت از شبانه روز و در هر روزی که بخواهید، می توانید از دی وی دی های آموزشی استفاده کنید و یک آموزش را چندبار برای خود تکرار و تمرین کنید. هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و یادگیری به بهترین صورت انجام می گیرد.

فرمول و قواعد فرار ریاضی و حل مسائل پیچیده باعث ترس بسیاری از داوطلبان می شوند. درمجموعه آنالیز ترکیبی و احتمال  رشته ریاضی، این قواعد و فرمول های ریاضی با شیواترین و قابل فهم ترین روش های ممکن تدریس می شود و از روش های وقت گیر سنتی یا صرفا حفظ کردن فرمول ها هیچ استفاده ای نمی شود. با بسته آموزشی ریاضی جامع1 حرف آخر نظام جدید، دیگر نیازی به حفظ کردن هزاران فرمول ریاضی ندارید.

برخی از داوطلبان می گویند که ما همه کتاب ها را چندین بار مرور کرده بودیم و مطمئن بودیم که فرمول ها را به خوبی به خاطر سپرده بودیم اما سر جلسه کنکور قادر به پاسخ گویی به سوالات نبودیم و بسیاری از فرمول ها یادمان نمی آمد. این مشکلاتی است که همه داوطلبان فارغ التحصیل با آن مواجه بوده اند و باید دانش آموزان نظام جدید هم از تجارب آنها بهره ببرند و مشکلات آن ها  را تکرار نکنند تا بهترنی رتبه ممکن را داشته باشند. برای رهایی از این مشکل باید بر روی تسلط خود بیش تر کار کنید. هنگامی به تسلط بر مطالب یاد گرفته خواهید رسید که مرحله یادگیری و تمرین و تکرار را به بهترین نحو انجام داده باشید. با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی حرف آخر، مقدار فراموشی به حداقل مقدار ممکن می رسد و فرمول های حفظ شده به ندرت فراموش خواهند شد.

آنالیز ترکیبی و احتمال در کنکور سراسری

از جمله مباحثی که هر ساله در کنکور ریاضی و فیزیک و حتی کنکور رشته تجربی، به آن توجه بسیاری می شود، آنالیز ترکیبی و احتمال است. تسلط بر فرمول ها و قواعد ریاضی، شیوه حل تست ها، آشنایی با جدیدترین متدهای تست زنی و استفاده از راه های فرعی حل مسئله، موضوعاتی هستند که برای کسب یک درصد خوب به آن ها نیازمندید.

همواره این شعار موسسه حرف آخر را به یاد داشته باشید که موفقیت در کنکور اتفاقی نیست. بدون یادگیری کامل و برنامه ریزی (یا برنامه مطالعاتی) و نداشتن یک منبع کامل و جامع نمی توانید انتظار معجزه داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از بسته آموزشی آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید است که به همت استاد منتظری و موسسه حرف آخر برای شما دانش آموزان نظام جدید طراحی شده است. با آنالیز ترکیبی و احتمال حرف آخر می توانید به راحتی به تسلط بر این مبحث دست پیدا کنید و با به کار بردن جدیدترین تکنیک های آموزشی تستی، در کمترین زمان ممکن تست های آنالیز ترکیبی و احتمال را پاسخ دهید و حتی در کنکور، وقت اضافه بیاورید!

مدرس مجموعه آنالیز ترکیبی و احتمال موسسه حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری جزو نام آشناترین اساتید تدریس ریاضی هستند که کمتر دانش آموز کنکوری پیدا می شود که با نام ایشان آشنا نباشد. همه دانش آموزان ایشان را با تدریس های فوق العاده و بیان شیوایشان می شناسند که حتی کسانی که از ریاضی متنفر هستند را ساعت ها پای فیلم های آموزشی شان نگه می دارند و چه بسیار دانش آموزانی که با تدریس های استاد به ریاضی علاقه مند شده اند و بالاترین درصد ها را در کنکور سراسری کسب کرده اند.

استاد منتظری بیش از 20سال سابقه تدریس در معتبر ترین آموزشگاه ها و مدارس برتر کشور را دارند و اکنون چند سال است که برای موسسه حرف آخر، فیلم های آموزشی تهیه می کنند.

ایشان در روش تدریسشان، کلیشه های قدیمی را کنار گذاشته و از روش های شهودی و تصاویر متحرک و انیمیشن استفاده می کنند که میزان یادگیری را با دخالت دادن و درگیرکردن چشم و گوش، چندین برابر می کند. این روش نیمکره راست مغز را به شدت فعال می کند و فراموشی به کمترین حد خود می رسد. برای اطلاع بیشتر از جزییات بسته آنالیز ترکیبی حرف آخر، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان حرف آخر برخوردار شوید. همچنین می توایند از طریق فروشگاه حرف اخر به مجموعه پکیج ها دسترسی داشته و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

شماره تماس مشاورین برتر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

خب به پایان ارائه محصول آنالیز ترکیبی و احتمال نظام جدید حرف آخر رسیدم که می توانید از طریق دکمه خرید زیر اقدام خرید این پکیج بکنید.

در این رابطه بخوانید:

لیست قیمت محصولات حرف آخر

پروژه 6040 حرف آخر

4/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.