جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

کپی محصولات حرف آخر

کپی محصولات و دی وی دی های حرف آخر

از آنجایی که خرید کپی محصولات حرف آخر که بسیاری از داوطلبان و دانش آموزان به دنبال آن هستند یکی از موضوعات مهم و حساس موسسه حرف آخر به شمار می رود و ما همیشه در تلاش بودیم با ارائه بهترین و با کیفیت ترین دی وی دی های آموزشی این موسسه کمک بسزایی در رشد و کمک درسی داوطلبین کنکوری داشته ماشیم .متاستانه برخی از دانش آموزان با بی اطلاعی وارد محیط ناسالم در صفحات مجازی و همچنین برخی از سایت ها شده و کپی محصولات حرف آخر را با قیمت های کمتر تهیه می کنند اما از عواقب و پشت پرده های این دی وی دی ها پیج اطلاعی ندارند. بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم در یک مقاله جامع به تحلیل و بررسی خرید و فروش کپی محصولات عراق و همچنین کپی دی وی دی های حرف اخر بپردازیم تا اطلاعات دقیق تری نسبت به این نوع کپی ها داشته و در دام افراد سودجو نیفتید.

مطمئنم اگر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید خود پی خواهید برد که استفاده و تهیه کپی پکیج های آموزشی این موسسه نه تنها هزینه را از جیب شما کم خواهد کرد هیچ تاثیر مثبتی در روند یادگیری دروس مختلف کنکوری را نخواهید داشت زیرا ما به جزئیات کامل کپی محصولات این موسسه اشاره خواهیم کرد تا در دام سایت ها و صفحات مجازی که برخی از کاربران سودجو راه اندازی کرده‌اند نیفتید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

کپی محصولات حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین موسسه در زمینه ارائه انواع دی وی دی های آموزشی کنکور دروس مختلف توسط اساتید مجرب و کار بلد و  همچنین مشاورین عالی رتبه و نخبه ساز به شمار می رود و از افتخارات این موسسه می توان به دارا بودن بهترین اساتید جهت آموزش ویدیوی دروس کنکوری ، دارا بودن از مشاورین منتخب ساز جهت ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی و آمادگی برای کنکور به همراه پشتیبانی و مشاوره روحی روانی و و… ،  ارائه پکیج های با کیفیت و ضبط شده با تکنولوژی ها ، تکنیک های آموزشی نوین جهت یادگیری بهتر و ماندگاری بالا ، لیست قیمت محصولات حرف آخر به صورت کاملاً اقتصادی و مناسب ، ارائه تخفیف محصولات حرف آخر و بسیاری دیگر … اشاره کرد.از این رو برخی از کاربران سودجو اقدام به فروش کپی محصولات حرف آخر در  سایت‌های بی اساس و بی اعتبار و همچنین صفحات شخصی در شبکه‌های اجتماعی می کنند که حتماً توجه داشته باشید این نوع محصولات کاملا بی کیفیت و بیش از ۹۰ درصد آنها کامل نیستند اما به نام محصولات کامل این موسسه با دریافت قیمت های باور نکردنی به دانش‌آموزان و داوطلبین می فروشند که در ادامه به کپی محصولات حرف اخر بیشتر اشاره خواهیم کرد.

شماره تماس مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

کپی دی وی دی های حرف آخر
کپی دی وی دی های حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

کپی دی وی دی های حرف اخر

کپی دی وی دی های حرف اخر با محصولات اورجینال این موسسه تفاوت های بسیار زیادی دارد یکی از این تفاوت ها بی کیفیتی محصولات کپی همچنین ناقص بودن پکیج ها می باشد زیرا این موسسه جهت جلوگیری از سوء استفاده از پکیج ها و ویدیو های آموزشی را در قالب رمزنگاری شده و دارای پسورد عرضه می کنند که رمز به صورت یکبار مصرف و فقط بر روی یک سیستم کارایی خواهد داشت از این رو کسانی که اقدام به کپی پکیج های آموزشی حرف آخر میکنن مطمئناً به صورت ضبط از صفحه نمایش سیستم خود مباشد و به غیر ازین حرکت قادر نیستند اقدام به کپی آنها بکنند. از این رو کپی هایی که توسط این نوع افراد سودجو  در بازارهای مختلف عرضه می‌شود کاملاً بی کیفیت بوده و ناقص می باشند و استفاده از کپی محصولات حرف آخر به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود زیرا نه تنها به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید بلکه هزینه های از دست خواهید داد بدون اینکه کمکی در رشد و یادگیری دروس مختلف کنکوری داشته باشید.

استفاده از کپی محصولات حرف اخر

حتما توجه کنید که با تهیه و کپی و یا محصولات دست دوم حرف آخر  به هیچ وجه موسسه مسئولیتی در قبال آن ها را نخواهد داشت و به هیچ وجه مشاوره رایگان توسط مشاورین متخصص و کار بلد را  شامل نخواهد شد. و از مهتر از سوی موسسه اسفاده از کپی محصولات حرف آخر حرام اعلام شده است پس پیشنهاد می کنیم حتما نسخه اورجینال محصولات این موسسه را فقط از طریق فروشگاه حرف آخر و تماس با مشاورین ما که شماره آن را در زیر قرار داده ایم تهیه کنید و از خدمات حرف های و مختلفی موسسه برخوردار شوید.

کپی حرف آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم با تهیه ویدیو های آموزشی اورجینال موسسه حرف آخر شما به مجموعه یزد خدمات حرفه ای این مجموعه نیز دسترسی خواهید داشت که برخی از آنها شامل ، ضمانت ویدیو ها ، مشاورین و درخواست راهنمایی، درخواست امه‌ریزی‌های مطالب، گفت و گو با رتبه برترهای ها، گفت و گو با عبدالرضا منتظری، گفت و گو با اساتید این مجموعه و … برخوردار خواهید شد. که هیچ یک از خدماتی که به آنها اشاره کردیم برای دانش‌آموزان و داوطلبینی که اقدام به خرید حق کپی حرف آخر می کنند ارائه نشده بلکه با آنها برخورد می شود.

خرید دی وی دی حرف آخر دست دوم

کپی محصولات حرف آخر به گونه ای می باشد که حاوی صفحات تار و تاریک بعد داد به شکل وجیهی غیر قابل شناسایی بوده و نخواهی توانست به راحتی ویدیوها را تا پایان مشاهده و آموزش و یادگیری خوبی را داشته باشید و هیچ گونه لذتی از آموزش نخواهید برد و به نتیجه نخواهد رسید. از این رو به دنبال خرید دی وی دی های حرف اخر دست دوم نباشید.

از دیگر معایب استفاده و خرید کپی دی وی دی های حرف اخر می توان به دسترسی نداشتن به خدماتی چون  جزوات حرف آخر ، کتاب های کار ، مشاوره اختصاصی بدون محدودیت با مشاورین اشاره کرد.

چرا باید نسخه اورجینال محصولات حرف آخر را خریداری کنیم؟

موسسه حرف آخر با بیش از ۸ سال تجربه قدرتمند در عرصه ارائه ویدیو ها و خدمات کمک آموزشی در راستای یادگیری بهتر دروس مختلف کنکور سال های مختلف به دانش آموزان داوطلبین نامی آشنا و پر مخاطب می باشد و هر ساله با تغییراتی که در کنکور ،  دروس و … ایجاد می ود این موسسه نیز ویدیو های خود را به روز رسانی و آپدیت می کند و همچنین علاوه بر به روز رسانی و تغییرات جزئی که در کنکور و دروس ایجاد شده هر ساله خدمات جدید و روشهای یادگیری و آموزشی نوین بر روی بیضه های خود اعمال می کند که در نسخه های کپی مطمئناً کمی و کاستی و کاملاً ناقص بوده و این امکان وجود دارد که شما پکیجی را با نام پکیج ۹۸ خریداری کرده اما محتویات آن مختص سال ۹۵ است بنابراین حتماً از نسخه های اورجینال استفاده کنید از خدمات ویژه‌ای مجموعه برخوردار شوید.

شماره تماس مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نحوه خرید محصولات اورجینال موسسه حرف آخر

شما دانش آموزان و داوطلبین جهت تهیه و خرید محصولات اورجینال این مجموعه کنکوری می‌توانید از طریق سایت حرف آخر و یا با ارتباط با مشاوره حرف آخر اقدام به تهیه پکیج های آموزشی اورجینال کنید. اگر در تهیه پکیج ها مشکلی داشتید با شماره تماس فوق در ارتباط بود و راهنمایی های دقیق و جامعی را توسط مشاورین درجه یک دریافت کنید و در نهایت می توانید از طریق مشاورین اقدام به خرید و تهیه دی وی دی های اورجینال کنید.

کپی دی وی دی های حرف آخر درست است یا خیر؟

در پایان ما ویدیویی از استاد منتظری را که در رابطه با استفاده از دی وی دی های دست دوم حرف اخر و یا کپی صحبت کرده است در دسترس شما داوطلبین و دانش آموزان عزیز قرار می دهیم تا خوب ببیند.

 

4/5 - (105 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
330 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
نارین
نارین
1 ماه قبل

سلام من هم پکیج ها رو خریدم پارسال و امسال کنکور دادم میخوام بفروشمشون
کجا بفروشمشون ؟

سارا
سارا
6 ماه قبل

سلام شما پیکیج های دست دوم رو از خود دانش اموز میخرید؟

سلام
سلام
7 ماه قبل

سلام ببخشید من از پک سال ۱۳۹۶ شما که توسط دختر عموم خریداری شده بود دارم استفاده میکنم
حلالع یا نه
فقط دختر عموی بنده هم به طور مستقیم از شما خریداری کردع بود

هستی
هستی
1 سال قبل

سلام
میخواستم بدونم مجموعه خودش بسته هاشو دوباره میخره
ک ماهم مجبور نباشیم ب کس دیگه ای بفروشیم و حرام نباشه ?

ساحل
ساحل
1 سال قبل

سلام به همه عوامل محترم حرف اخر
حقیقتش من چند بار کنکور دادم و موفق نشدم وضع مالیمونم واقعا در حد محصولات حرف اخر نیست
من میدونم که عوامل حرف اخر و اساتید چقدر برای این محصولات زحمت کشیدن ولی به خدا قسم حروم حلال رو متوجه میشیم من چاره دیگه ای ندارم
با خودم و خدا عهد بستم که چه قبول بشم چه قبول نشم به قیمت روز مبلغ پکیج هاتون رو به حساب موسسه واریز کنم
خواهش میکنم یه خورده مدارا کنین و به بزرگی خودتون بگزرین امیدوارم موفق باشین تو زندگی??

ساحل
ساحل
1 سال قبل

من تو کتاب درباره موضوعات تلاش و ترسهامون فهمیدم اینکه ما باید تا جایی که میتونیم برای هدف هامون تلاش کنیم تا بعدها شرمنده خودمون نشیم و رضایت ادمم به دنبال داره که خودش به خاطر تلاشش از خودش راضی باشه

و درباره ترس ها فهمیدم دقیقا جایی که مارو ناراحت و رنجیده میکنه و میترسیم بریم دنبالش باید از همونجا شروع کنیم که پر از موفقیت هست برامون

یه نفر
یه نفر
1 سال قبل

من پارسال پکیج صفر تا صد خریدم و الان دیگه کنکور دادم و میخوام بفروشمشون.
به کجا و چطوری میتونم بفروشم؟

دینا
دینا
پاسخ به  یه نفر
5 ماه قبل

سلام برای چه رشته ی بوده چند میفروشیش

امیرحسین
امیرحسین
1 سال قبل

گران فروشی هم فرقی با دزدی نداره
تازه شما زکات علم رو هم نمیدین
تبریک میگم شما هم مافیای کنکور هستید

امیرحسین
امیرحسین
1 سال قبل

باشه اصلا کپی کردن حرامه ‌
ولی اینکه شما هم نمیذارید یه نفر که پکیج شما رو خریده به کس دیگه ایی بفروشه هم یه جور نامردیه و من قطعا حلالتون نمیکنم

امیرحسین
امیرحسین
1 سال قبل

محصولاتشون بسیار ضعیفه ‌ و تقریبا یه دانش آموز ضعیف یا متوسط هیچ استفاده ایی نمیتونه از پکیجای اینا بکنه .

یازدهم انسانی
یازدهم انسانی
1 سال قبل

لطفاً یکم راهنمایی کنید

یازدهم انسانی
یازدهم انسانی
1 سال قبل

بچها من می‌خوام یک پکیج بخرم آیا پکیجش خوبه یانه

نارین
نارین
پاسخ به  یازدهم انسانی
1 ماه قبل

چه پکیجی میخوای من دارم

مافیایه کنکور
مافیایه کنکور
1 سال قبل

بخورید بیاشامید از محصولات ایت الله منتظری ولی اصراف نکنید?

بینام
بینام
2 سال قبل

سلام من برای کنکور ۱۴۰۰ پک کامل ۱۰۰۰ ساعترو خریدم ولی مشاورم پک مناسب کنکور ۹۸ رو به من داد.این که مشاورای شما کوتاهی میکنن هزینشو من پرداخت باید بکنم؟ و تقریبا بعد از چند ماه از فروش اصلا دیگه جواب پیامم ندادن.چند تا دوستام که بعد از من گرفتن که اتفاقا خودم معرفی کردم بعدا دیدم چقدر برنامه عوض شده تدریسا جدیدتر…
شما خودتون حروم حلال براتون مهمه؟ بخدا اگه حلالتون کنم انقدر که این قضیه پارسال اعصاب منو خراب کرد

کامبیز
کامبیز
2 سال قبل

خریداری کردم ولی کاملا پشیمون شدم فقط زیستش خوبع بقیش پول حرومه بد تر از همه ی بدبخت دیگ نمتونه استفاده کنه واقعا این پولا خوردن نداره

کیمی
کیمی
پاسخ به  کامبیز
8 ماه قبل

سلام یعنی چی که کس دیگه ای نمیتونه استفاده کنه؟

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من پکیج کاملو خریداری کردم بیشترشو فعال نکزدم چجوری میتونم بفروشمشون

محسن
محسن
2 سال قبل

سلام ،من پک کامل و اصل رو از شما تهیه کردم
میخواستم بدونم سال بعد برادر کوچکتر من هم میتونه ازشون استفاده کنه؟

امیرحسین
امیرحسین
2 سال قبل

سلام
من واس کنکور ۱۴۰۰ چن تا از فیلم های موسسه شما رو دیدم نتیجه نگرفتم همش تو سیستمم پاک کردم الان عذاب وجدان دارم وضع مالی طوری نیس بتونم پول پکیج هاتون بدم اگ واقعا میشه ما رو ببخشید ?

امیر
امیر
2 سال قبل

میخواستم بدونم چطور میتونم پکیج خودم را بفروشم؟

محصل
محصل
2 سال قبل

نمیدانم شبا چجوری سر به بالش میذارید هموطن شما در سیستان بلوچستان کفش نداره بره مدرسه بعد مافیا دارن از حلال حروم حرف میزنند حروم تویی که با خراب کردن کوخی برای خود کاخ ساختی…

کیان
کیان
2 سال قبل

سلام ببخشید
آیا پکیج محاسبات رایگان است؟
قبلا هم این سوالو پرسیدم ، سوالمو ثبت نکردید.
لطفا جواب بدید .

کیان
کیان
2 سال قبل

سلام
آیا کپی کردن فیلمهای محاسبات هم ممنوعه؟
فقط پکیج محاسبات رو دارم
میتونم نگه ش دارم؟
ممنون میشم جوابمو بدید

Amir
Amir
2 سال قبل

یه پیام دارم برای منتظری عزیز…..

علی اصغر
علی اصغر
2 سال قبل

کل دی وی دی هاتون رو رو رایگان دارم و تو تلگرام هم پرش کردم همه جا رو پر کردم از بسته های آموزشی تون

محصل
محصل
پاسخ به  علی اصغر
2 سال قبل

دستت درست

....
....
پاسخ به  علی اصغر
1 سال قبل

به منم بده??

کیمی
کیمی
پاسخ به  علی اصغر
8 ماه قبل

به منم میدی؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  علی اصغر
5 ماه قبل

منممم میخاممم

محمد
محمد
2 سال قبل

چیز هایی که نوشتم به ضرر تون بود نگذاشتین منتشر بشه

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام ببخشید شما میگید از محصولات کپی استفاده نکنید من پکیج ۶۰۴۰ رو در سال ۹۸-۹۹خریداری کردم بعد همون سال موفق به استفاده ازش نشدم سال بعد که ازش استفاده کردم کامپیوتر م سی پی یوش سوخت همون اوایل استفاده یعنی ۵درصد هم ازش استفاده نکردم دیگه سی دی ها رو نگرفت من به مشاور پیام دادم من رو دور سرش چرخوند واخر هم جوابم رو نداد پول من هم که برای بسته داده بودم به باد رفت این حالا حرام نیست؟

یلدا
یلدا
2 سال قبل

دوستان مراجع تقلید هم میگن حرامه.حواستون باشه کپی نگیرین

مینا
مینا
2 سال قبل

چرا نمیشه بعد خرید اورجینال از موسسه اشتباه خود را برای استفاده از کپی ادا کرد ؟
برای کسی که بعد به اشتباهش پی برده حتی برای گناهان بزرگتر هم میشه جبران و حلالیت گرفت با توجه به اینکه موسسه کاملا بی اعتباری و هیچیک از مدرسین مدرس نیستند از جمله رئیس موسسه که با مدرک غیر مرتبط داره تدریس میکنه

ایدا
ایدا
2 سال قبل

سلام ببخشید نظر من چرا پاک شده دیروز ارسال کردم

ایدا
ایدا
2 سال قبل

سلام من پارسال کنکور دادم متاسفانه از کپی دینی دهم و یازدهم استفاده کردم همین طور یخورده از زیست رو نگاه کردم در حدی که ببینم مفیده یا نه و مفید نبود و ادامه ندادم الان میخوام هزینش پرداخت کنم به چه شکل باید انجامش بدم ؟ آیا با پرداخت حق خود را حلال میکنید . به خدا پشیمون شدم الان که حساب کنم تازه قیمتشم بالاتر رفته و سودش هم با نرخ قیمت های جدید سازگاره متشکرم .

ایدا
ایدا
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام چشم ****
من فقط تحت تاثیر بقیه بچه ها و مشاورین قرار گرفتم و فقط دینی یازدهم و دهم را باید پرداخت کنم برای بقیه درسام خودم معلم تو شهرمون گرفتم میخوام بدهیمو صاف کنیم و حق الزحمه استاد محترم رو با نرخ روز تصویه کنم فک میکنم این کار کاملانه عادلانه باشه من دینی دوازدهم و عربی رو به صورت اصل از موسسه تهیه کردم ممنون میشم با تصویه حساب حق خودتونو حلال کنین که هر دو راضی باشیم مبلغ هم نسبتا ناچیزی حدود ۷۰۰ ۸۰۰ تومن بیشتر نمیشه بازم از درک شما سپاس گزارم

علی
علی
2 سال قبل

بسم الله الرحمن الرحیم
من که پول مفت ندارم بدم به قول خودتون شرافت مردانه هم نمی‌رم رایگان بخرم
اما لطفاً دم از حلال حروم نزنید که خجالت آور هست
شما که میگی سایر موسسات دارن تخریبتون میکنن چون دارن عقب می افتند باید بگم قلمچی چند برابر شما کل فیلم های درسیش رو گذاشته تو سایت یا بسته های مخ برا من که دهم تجربی هستم کلا یک میلیون نمیشه
نمونه فیلم هاتون هم مقایسه کردم از نظر من کیفت برابر دارن شاید هم یکم گاج بهتر باشه
البته من از هیچ کدوم دفاع نمیکنم چون که همتون مافیای درسی و کنکور هستید

گران فروشی و کم فروشی هم دسته کمی از دزدی نداره
زکات علم رو هم نمی‌دید (نصف الان هم بدید گرونه)
تازه از این رتبه برتر ها هم بهشون پول میدید تا بیان بگن ما حرف آخر داشتیم (البته مطمئن نیستم اگر اشتباه میکنم ببخشید)
اسم این موسساتی رو هم که گفتم مشکلی نیست ستاره جاشون بگذارید
……..لپ کلام عقلم رو از دست ندادم برای سه سال دبیرستان ۴۰۰۰۰۰۰۰ (چهل میلیون تومان)…….
حروم کنم که کیفیت چندانی هم ندارد
تمام معلم های من هم (که دبیر سمپاد هستند) اصلأ توصیه نکردن که بخرم
و در آخر انشاالله به حق پنج تن خداوند مافیای کنکور رو نیست و نابود کنه
همان طور کم فروشان و گران فروشان
و در آخر این آیه قرآنی رو هم حیفم میاد نگم

……وای بر کم فروشان. آنان که وقتی برای خود پیمانه می کنند، حق خود را بطور کامل می گیرند. امّا هنگامی که می خواهند برای دیگران پیمانه یا وزن کنند، کم می گذارند. آیا آنها گمان نمی کنند که برانگیخته می شوند. در روزی بزرگ. روزی که مردم در پیشگاه پروردگار جهانیان می ایستند…..
با تشکر
به درود

حرف اخر
حرف اخر
پاسخ به  علی
2 سال قبل

الحق

Sr
Sr
2 سال قبل

اگر بدبختی وخدازدگی کشیدی باید بدونی بی پولی یعنی چی وقتی پول نداشته باشی کی بهت جنس میده کسی که ندارد چه گناهی کرده که باید بچه پولدار به او ظلم کنه

وحید
وحید
2 سال قبل

شما چیزی را می فروشید که محتوای آن معلوم نیست کلی از قسمتهای سی دی ها به درد نمی خورد . ۸۰ درصد مطالب در همه کتابهای آموزشی است و بقیه مطالب نیز در تمامی موسسات دیگر وجود دارد. مطالب را از سایتهای خارجی کپی کردید و به اسم خودتان جا می زنید. مثل محاسبات سریع که همه می توانند با یک جستجو پیدا کنند. اگر کپی کردن حرام است اول باید خودتان عمل کنید.

کپی حلاله حلاله و حرام بودنش رو آیت الله منتظری? اعلام کرده
کپی حلاله حلاله و حرام بودنش رو آیت الله منتظری? اعلام کرده
2 سال قبل

سلام
بیاید عاقلانه فکر کنیم
شما ی زحمتی (فکر نکنم به سختی) میکشید.حق الزحمه ای هم مورد نیاز دارین. تا اینجا قبول دارم.اما شما دروغ میگین که حاضرم اثبات کنم که اگر مدارکم را نشان بچه های کنکوری دهم قسم میخورم هیچکس از محصولات تون خریداری نمی کند.

قیمت رو می برین بالا
شست و شوی دهنی هم میکنید
به دروغ هم میگید حرامه
و دانش آموز بی بضاعت ک کم بضاعت را دچار سردرگمی شدید می کنید که این آشفتگی ایجاد شده یک نوع جرمه از نظر بنده و تمام دلسوزان و زحمت کشان بحث آموزشی کشور

اسلام گفت : زکات علم نشر آن است
شما میگید : گور بابای زکات (نعوذ بالله) پولو بچسب و از همه پول میگیرین به نوعی حرام

وای بر اون روزی که تو قیامت می پرسند دلیل نجومی بودن محصولات آشغالتون و در گیر کردن دانش آموزان به دروغ چه بود.

یک کم فروشی آشکار به قیمتی گزاف

و عذاب بدیست برای کم فروشان

بیزحمت در حرف آخر رو تخته کنید بسه این همه گرفتن پول نا مشروع ک کم فروشی

که خراب کردید ذهنیت مردم رو.

اگر شرافت و انسانیت داشتی میفهمیدی نون حلال یعنی چی؟
تا زمانی که نون حروم می گیرید قبول کنید که کپی محصولات تون رو تو دفترتون می فروشند.

مردید
مردید
مردید
و ترسو و بزدل نیستید این پیام را منتشر کنید

A
A
2 سال قبل

سلام
من از dvdهای کپی استفاده کردم و الان میخام پولش رو پرداخت کنم . آیا اینطوری حلال میکنید؟

KarA
KarA
پاسخ به  A
2 سال قبل

?

Edlis
Edlis
2 سال قبل

سلام آقای منتظری شما که از خدمات بهشتی و عذاب جهنم حرف میزنی چطوره پک هاتون رو به قیمت مثلا صدهزار تومان بفروشید تا خودتون از خدمات بهشتی بهرمند بشید!!?
میبینید همونطور که شما از پولتون تو این دنیا نمیتونید بگذرید ما هم نمیتونیم
از آینده مون بگذریم واینکه واقعا حریصید شما تو پک هاتون از جمله(استفاده از محصول حرام است)استفاده کردید و بارها تکرار کردید تا تو ذهن تک تک دانش آموزا هک بشه و اونایی که از کپی استفاده کردن هم به دلیل عذاب وجدان بیارن پولتونو بدن….

مجید
مجید
2 سال قبل

سلام هر کسی خواست پیام بده به من براش میفرستم

Mm
Mm
پاسخ به  مجید
2 سال قبل

سلام من میخوام چطوری ازتون بگیرم؟

محمدامین
محمدامین
پاسخ به  مجید
2 سال قبل

سلام چطوری ازتون بگیرم
ممنون

KarA
KarA
پاسخ به  مجید
2 سال قبل

سلام من میخوام چطوری ازتون بگیرم؟

Negin
Negin
پاسخ به  مجید
2 سال قبل

‌سلام . میشه منم ازتون بگیرم

احمدی
احمدی
پاسخ به  مجید
2 سال قبل

سلام من میخوام

ناشناس
ناشناس
2 سال قبل

سلام و درود ,من محصولات رو از طریق غیرقانونی بدست اوردم و حقیقت قانونی و غیرقانونی رو هم نمیفهمیدم حتی برای چندتا از دوستام هم کپی کردم(نمیدونستم به مولا نمیفهمیدم این چیزا رو)تا اینکه یروز با یه بزرگواری درباره حق الناس حرف زدیم و من متوجه کارم شدم قدرت مالی برای دادن خسارت ندارم۱۷سالمه تازه اول زندگیمه کلیپ ها رو حذف کردم و به شدت پیگیرم که دوستانی که این محصول رو دارند حذف کنند ( دوهفتس وجدانم همش ناراحته و حتی گاهی اوقات سوره ای از قران میخونم میگم خدا ثوابش و بین دست اندرکاران پخش کنه) از سخنرانی ها هم درمورد غیرقانونی بودن خبر نداشتم تا که یروز اقای کامیار تو یکی از فیلم ها خودش منو اگاه کردن و بعد پشیمون شدم و حذف کردم میخوام حلال کنید لطفا به من اطلاع بدین خیلی برام مهمه من شرمندتونم

ALI.KH
ALI.KH
2 سال قبل

سلام
من یه دانش آموز یازدهمی هستم خودتون میدونید که دوران کورونا و گرفتاری خانواده هاس من یکی قسمت از این کپی هارو دیدم و واقعا هم با کیفیت بود از نظر خودم ولی آقای منتظری که بسیار فرد توانمندی هستن تو ریاضی یه جمله گفت گفت موسسه های دیگه از من کپی کردن در حالی که من تمام زندگی خودمو خانوادمو وقف بچه های کنکوری کردم آقای منتظری اگر این پیام رو میخونید بدونید که همین نفرینی که کردی توسط ملیون ها دانش آموز کنکوری پشت سرته و من مطمعنم اگر اینجا سرت نیاد اون ور سرت میاد به همون خدایی که قسم خوردی و آرزو کردی تدریس برابر که حق همه دانش آموزای ایرانیه چرک و خون بشه و از پدر مادراشون بزنه بیرون قسم خیلی آه پشتته من امید وارم بتونی جواب اون بالایی رو بدی ما مردم ایران نه دزدیدم نه حق الناس خوریم نه نه مشاوره و تدریس امثال شما نیاز مندیم اصن یه سوال اگه امثال تو که دنبال پر کردن جیب خودشون هستن تو این زمینه ها وارد نمیشن در حد کتاب و کنکوری وجود نداشت همه تو یه سطح آموزش میدیدن و کنکور تو یه سطح برگزار میشد
میدونی مشکلم چیه یه نقاب مهربون و تو دل برو زدی تو ویدو هات بعد اینجا میای میگی امیدوارم کسی که از فیلم های من استفاده میکنه زن و بچه اش بمیرن آقای منتظری چطور میتونی انقد پست باشی چطور اصن میتونی همچین حرفایی رو هچی کنی به والله به خدا حضرت علی قسم به دین و آیین محمد قسم میخورم من اگر برترین معلم زیست شناسی یا هر درس دیگه ای بشم هرگز وجود نمیکنم بچه های بدبخت و تو سری خور ایرانی رو اینجوری نفرین کنم امیدوارم همین نفرین که کردی دقیقا سر خودت بیاد که کنکورو به گوه کشیدی متاسفم که همچین موجوداتی تو این جهان نفس میکشن
این نفرین تو نهایت وقاهت تو رو نشون میده و مطمئن باش اولین نفری که پاشو میگیره خودتی همه دوس دارن موفق شن همه دوس دارن ازدواج کنن ما شین بخرن بچه داشته باشن ولی موجوداتی مث شما هست که جلو راه ما وایسه اینجوری نمیمونه مطمعن باش اگه به قیامت اعتقاد داری منتظر باش آقای منتظری

حرف آخری
حرف آخری
2 سال قبل

سلام
وقتتون بخری ببخشید میشه تک درس اختصاصی قسطی بخریم
من یازدهم تجربی ام

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام
من بسته ۵روز با حرف اخر رو دارم تهیه میکنم،
میخواستم بپرسم ایا این بسته فقط روی لبتاپ یا کامپیوتر کار میکنه؟
چون من لبتاپ ندارم، میتونم از طریق دستگاه دی وی دی پلیر فیلمای این بسته رو ببینم؟؟

رجب
رجب
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

ببخشید من کامپیوتر ندارم روی دی وی دی هم سی دی اورجینال پخش میشه می خوام اورجینال بخرم لطفا یک جواب بدید اره یا نه

محمد
محمد
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام من پکیج صفر تا صد رو گرفتم ولی برخی از دی پی دی ها خرابه و برخی هم بعد یه مدتی اصلا دیگه روی کامپیوتر نمیاره بالا بطوری ک اصلا انگار دیسک روی کامپیوتر نیست

پزسک
پزسک
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام من پول ندارم چه کنم تکلیف چیه ?

الهه
الهه
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

سلام من دوستم حرف آخرروخریده والان میخوادبه من بددش اینطوری هم حرام محسوب میشه؟!

Reza
Reza
3 سال قبل

سلام
من با خوشحالی از منابع کپی حرف آخر استفاده میکنم با کیفیت کامل بدون پرداخت هزینه و از این کار راضی هستم
شما یک بار ضبط میکنید بعد به چندصد هزار نفر می‌فروشید پکیج هاتون رو خدا می‌دونم چقدر پول به جیب میزنید
تا میتونید کپی استفاده کنید که منتظری مفت خور این همه پول تو جیبش نره

بی نام
بی نام
پاسخ به  Reza
3 سال قبل

چه ربطی به راضی بودن شما داره
موسسه باید راضی باشه که نیست
هر گونه کپی محصولات حرف آخر پیگرد قانونی دارد و حرام شرعی اسو

مهتاب
مهتاب
پاسخ به  Reza
2 سال قبل

چجور از محصولات کپی استفاده میکنی مگ میشه دی وی دی هارو کپی کرد؟

SHDM
SHDM
پاسخ به  Reza
2 سال قبل

واقعا متاسفم، چه قدر وقیحانه از اینکه از کپی استفاده میکنید، حرف میزنید، جدا از این حرفاتون اگه شما بخواید برای یکی از این دروس اختصاصی کلاس برید هم همینقدر میشه اما به یه تفاوت، شاید این خوب درس ندند که آدم متوجه بشه، چون من دارم از این پکیج استفاده می کنم. ?

K
K
پاسخ به  Reza
2 سال قبل

سلام امکانش هست کپی هارو له منم بفرستید ؟

کیمی
کیمی
پاسخ به  Reza
8 ماه قبل

میشه لطفا برای منم بفرستی؟

دانش اموز
دانش اموز
3 سال قبل

سلام میشه قبل از بوجود اومدن مشکل برای سیستم کاری کرد تا بعد از خرابی بازم بشه از دی وی دی ها استفاده کرد؟

علیرضا
علیرضا
3 سال قبل

سلام بنده دی وی دی های اصل رو از به نفری گرفتم که اصلا استفاده نشده زیر قیمت گرفتم البته ایشان گفت چندتا از پک ها رو فروخته از کسانی که خریدن و استفاده نکردن یا پشیمان شدن میگیرد و میفروشد من که خریدم اینم باز مشکل داره گفتن کپی حرامه از مشاوران هم پرسیدم گفتن مشکلی نداره بعد شما اینجا میگیرد کپی کپیه چه اینطور باشه چه اونجور عجب به نظر خودتون حرفشون منطقه این همه کتاب و جنس داره دیوار فروخته میشه همه باید زنگ بزنن از کارخانه از بگیرند که اگه نیاز نداشتیم بفروشیم واون ا بگن نه ما اینو به شما فروختیم راضی نیستیم بفروشی والا این جور کل دنیا حرام خواره فکر نکنم مرجع تقلیدی اینطور بگه فقط خون شما رنگیه

رضا
رضا
3 سال قبل

سلام خوب هستید والا من حواسم نبود اومدم ریاضی دهم فصل اول فقط فقط فقط قسمت اول و یکمی از قسمت دوم رو نگاه کردم بعد اومدم سرچ کردم همین نفرین آقای منتظری رو دیدم والا بعدش رفتم درجا همون ۲ ۳ برگه ای که نوشته بودم پاره کردم

وجدانن اون ۲قسمت حلال کنید بخدا نگاه چیز دیگه ای نکردم
حلال میکنید؟

Ali
Ali
3 سال قبل

ببخشید استفاده از کپی پکیج محاسبات هم حرامع؟من نمیتونم سی‌دی باز کنم اجازه دارم که از کپی پکیج محاسبات که رایگانه استفاده کنم؟شما رضایت دارین؟

?
?
3 سال قبل

سلام من از محصولات کپی شما استفاده میکنم چون اگر توانایی مالی رو داشتم حتما خرید میکردم.از سی دقیقه که فیلم هاتون ظبط میکنید یک ساعتش دارید نفرین میکنید،که کسی کپی نکنه،اخه انصافه که ما بیچاره ها به خاطر بدبختی نتونیم پکیج هاتونو بخریم؟ما اصلا مال حروم تو گلمون پایین نمیره نمیخوایم حروم خوری کنیم.ما چرا باید دزدی کنیم؟اگر پول داشتیم میدادیم.اقای ادمین عزیز اگر انصاف و معرفت دارید سلام ما رو به اقای منتظری و کامیار برسونید و بگید هوای ما بدبختا رو داشته باشه.ما از کپی فیلم هاتون استفاده میکنیم و راضی باشید?

Mahdi
Mahdi
پاسخ به  ?
3 سال قبل

سلام درود
دوست من پروژه ۶۰۴۰ دینی رو داره و امروز میخواست به من هم بده ولی از اونجایی که من به یه چیزایی پایبندم نتونستم قبول کنم ولی از طرفی هم امکان خریدش و ندارم به دلیل قیمت بالاش میش یه راهنمایی بکنید اینکه میش بگیرم ازش یا نه؟
خواهشا جواب بدید منتظرم
ممنون

:(
:(
پاسخ به  Mahdi
2 سال قبل

شما هم یزرع قیمتاتون رو منصفانه کنید شاید خیلی ها به همین دلیله که از شما خرید نمیکنن
انصاف داشتن خیلی مهمه کسی که انصاف نداره دین هم نداره پس نمیتونه اینطوری صحبت کنه

Hossein
Hossein
3 سال قبل

سلام خسته نباشین

ببخشید ماهم مثل این دوستمون علی تو خونمون هیچی واسه پخش dvd نداریم.میخواستم بپرسم الان که محاسبات سریع حرف آخر رایگانه ما میتونیم از کپی اون استفاده کنیم؟حلاله؟
اگه دی‌وی‌دی پلیر داشتم خودشو تهیه میکردم ولی الان که رایگانه میتونم از کپیش استفاده کنم؟شما رضایت دارین؟

Ali
Ali
3 سال قبل

میتونیم از کپی فیلم ۵ روز با حرف آخر و محاسبات سریع ریاضی استفاده کنیم؟ اونا که رایگان هستن بازم مشکلی هست؟
من قبلا هم عرض کردم تو خونمون هیچی نداریم که باهاش بشه پکیج هارو باز کرد

امکانش هست اجازه بدین فقط از اونا استفاده کنیم؟

Ali
Ali
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر

ببخشید ما تو خونمون نه کامپیوتر داریم نه لپ تاپ داریم نه دی وی دی پلیر

پکیج هارو رو یه فلشی چیزی نمیشه سفارش داد تا با گوشی باز بشه؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.