جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

دانلود 100% رایگان جزوات حرف آخر PDF [?بروزرسانی شد]

جزوات حرف اخر

با سلام، در این بخش از سری مقالات حرف آخر با موضوع دانلود رایگان جزوات حرف آخر در خدمت شما دانش آموزان گرامی هستیم و قصد داریم جزوه های تمام دروس موسسه حرف اخر را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید بدون هیچگونه دغدغه به جزوات حرف آخر دسترسی داشته باشید. این جزوات شامل جزوه ریاضی حرف آخر، زیست حرف آخر ،  جزوه زیست پیش ، جزوه فیزیک ، جزوه شیمی ، جزوه عربی و دینی زندگی ، ادبیات و زبان فارسی ، زبان انگلیسی و … می باشد.

موسسه حرف آخر با ارائه انواع محصولات آموزشی کنکور به صورت کاملاً با کیفیت همواره محصولات خود را با ویژگی‌های بسیار خاصی به دست دانش آموزان می رساند که یکی از این محصولات آموزشی جزوات حرف آخر به شمار می رود که می‌توانید این جزوه های درسی را از این بخش به صورت رایگان دانلود کرده و خود را برای کنکور به شکل قدرتمند و حرفه ای آماده کنید.  ما هم در این بخش از سایت حرف آخر در خدمت شما هستیم تا بتوانیم دانلود رایگان جزوات حرف آخر PDF را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم. همچنین شما می توانید با بخش پشتیبانی نخبه ساز موسسه به صورت رایگان در تماس بوده و جزوات را از مشاوران بخواهید تا برای شما ارسال کنند برای این کار کافیست با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

جزوات حرف آخر
دانلود رایگان جزوات حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دانلود رایگان جزوات حرف آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم ما در این بخش از سری مقالات این موسسه و  فروشگاه حرف آخر  به خدمات دانلود رایگان جزوات حرف آخر PDF به صورت کامل خواهیم پرداخت و پس از بررسی و تحلیل این جزوات دروس مختلف کنکوری آنها را در اختیار شما دانش آموزان گرامی قرار خواهیم داد، این موسسه برای تمامی محصولات و منابع کمک آموزشی خود  از اساتید و مدرسین نخبه کشوری استفاده می نماید تا بتوانند تجربیات و اطلاعات فوق العاده خود را در تدریس دروس آموزشی به بهترین نحو ممکن در راستای یادگیری و آماده سازی دانش آموزان برای کنکور و همچنین با استفاده روش ها از تکنیک های یادگیری و بکار گیری نیم کرده سمت راست مغز در راستای یادگیری و ماندگاری بالا استفاده کنند،  همین امر سبب شده تا موسسه حرف آخر به عنوان بهترین و قدرتمندترین موسسه کنکوری در ایران قلمداد شود.

در ادامه لازم به ذکر است که بدانید این موسسه کنکوری علاوه بر متدها و روش‌های نوین مدرسین با تجربه و درجه یک کشور در تدریس دروس آموزشی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین الگو ها  و جایگزین آنها با فرمول های سخت و پیچیده کتاب های درسی انجام می دهند، با این کار دانش آموزان در هر سطحی که هستند با استفاده از محصولات آموزشی این موسسه خواهند توانست به راحتی قواعد و فرمولهای دروس مختلف مانند ریاضی ،  فیزیک ، شیمی ، و … را به راحتی یاد گرفته و از درصد بالای تست زنی در کنکور بهره مند شوند.

در کنار خدمات فوق شما می توانید از مشاوره رایگان حرف آخر در طول ۲۴ ساعت در روز و همچنین هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل  برای دریافت مشاوره های مختلف و همچنین دریافت برنامه ریزی مطالعاتی از آن بهره مند شوید برای اینکار کافیست با شماره فوق تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. مشاوران نخبه ساز و رتبه برتری ما همواره در خدمت شما عزیزان می باشند.

جزوات حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز با استفاده از جزوات حرف آخر برای تمامی دروس مانند زیست پیش ،  ریاضی ، شیمی ، فیزیک ، دینی و زندگی ، عربی ، زبان انگلیسی ، ادبیات و زبان فارسی  در کنار محصولات آموزشی حرف آخر می توانید به راحتی خود را برای کنکور آماده کنید. با استفاده از جزوات حرف اخر و دروس مختلف دیگر نیازی به نکته برداری و یادداشت برداری با حجم بالا نخواهید داشت و می توانید از این جزوات به عنوان یادداشت برداری استفاده کنید و از وقت گرانبهای خود در راستای رسیدن به اهداف بلند مرتبه در کنکور سراسری صرفه جویی کنید.  این امر سبب شده است تا ما در راستای پیشبرد اهداف این موسسه در قبال ارائه خدمات نوین برای دانش آموزان امکان دانلود جزوات رایگان حرف اخر را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی به این جزوات دسترسی داشته باشید.

در ادامه ما جزوات تمامی دروس موسسه حرف آخر را به صورت فایل فشرده در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید دریافت کنید. در کنار این موارد چنانچه قصد تهیه محصول آموزشی رشته خود را دارید می توانید از طریق فروشگاه موسسه حرف آخر به آنها دسترسی داشته و پس از مطالعه توضیحات جامع در رابطه با هر یک از دروس اقدام به خرید آنلاین و یا با مکاتبه توسط مشاورانه درجه یک ما اقدام به تهیه پکیج های مورد نظر خود کنید و در راه رسیدن به رتبه برتری در کنکور سال 99 را برای خود هموار کنید.

خب بعد از ارائه جزئیات و توضیحات تکمیلی در رابطه با دانلود رایگان جزوات حرف آخر ( تمامی دورس )  نوبت به ارائه لینک دانلود هر یک از این درس ها می باشد و در زیر شما می توانید بر اساس دروس به فایل جزوه درسی دسترسی و آنها را دانلود کرده مورد استفاده قرار دهید.

دانلود جزوات حرف اخر نظام قدیم

همان طور که میدانید در موسسه حرف آخر پکیج ها، محصولات، مشاوره ها و … به دو دسته تقسیم می شوند که این دو دسته شامل نشام قدیم و نظام جدید که ما در این بخش جزوات دروس مختلف را برای این دو دسته و به صورت رایگان منتشر کردیم تا شما عزیزان و دانش ۀموزان هر دو نظام بتوانید جزوات را در اختیار داشته باشد.

دانلود جزوات حرف اخر نظام جدید

جهت دریافت و دانلود جزوات نظام جدید حرف آخر نیز ما به صورت دسته بندی شده تمامی دروس را در اختیارتان قرار دادیم. همچنین لازم به ذکر است اگر لینک هر یک از دروس وجود نداشت و یا منسوخ شده بود کافیست با شماره تماس اعلامی در هین صفحه تماس بگیرد تا جزوات مورد نظر به رایگان در دسترش شما قرار داده شود.

دانلود جزوه فیزیک حرف اخر

با استفاده از لینک دانلود رایگان جزوه فیزیک حرف اخر استاد کامیار می‌توانید جزوات دروس این درس را به صورت لینک مستقیم که در قالب فایل pdf می باشد دریافت کنید. در جزوه فیزیک حرف استاد کامیار تمامی مباحث و متد های کنکوری این درس در راستای یادگیری سریع و اصولی گنجانده شده است که کاملا رایگان در دسترس شما عزیزان قرار داده شده، برای دانلود کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان جزوه فیزیک حرف آخر

دانلود جزوه شیمی حرف اخر

در ادامه ما  لینک دانلود جزوه شیمی حرف اخر استاد سلوکی که شامل تمامی دروس مانند شیمی آلی،  شیمی معدنی 1 و 2 ، شیمی صنعتی ۱ ، شیمی محیط زیست و … است را قرار داده ایم،  با استفاده از جزوه شیمی موسسه حرف آخر و استاد سلوکی می توانید مباحث مختلف این درس را به شکل حرفه‌ای یاد گرفته و اطلاعات کنکوری درجه یک را به دست بیاورید و در کنکور از یک موفقیت بالا برخوردار شوید. برای دریافت رایگان روی لینک دانلود زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان جزوه شیمی حرف آخر

دانلود جزوه زیست حرف اخر

در ادامه و این بخش می‌توانید به لینک دانلود جزوه زیست حرف اخر استاد همدانی به صورت کامل دسترسی داشته و دریافت کنید. ما تمامی دروس زیست یا زیست پیش که شامل دروس دوازدهیم ، دهم ،  زیست مولکولی سلولی ، زیست گیاهی حرف آخر و … را در قالب فایل زیپ قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی داشته باشید و خود را برای کنکور آماده کنید. برای دانلود کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان جزوه زیست حرف آخر

دانلود جزوه ریاضی حرف اخر

شما دانش آموزان و عزیزان می توانید برای دانلود جزوه ریاضی حرف اخر استاد منتظری از طریق لینک زیر برای دریافت اقدام کنید. ما تمامی دروس جزوات ریاضی را در قالب یک پکیج تهیه و در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با استفاده از متدها و روش های جایگزین شده با فرمولهای سخت و پیچیده این کتاب درسی خود را برای کنکور آماده و از درصد بالای تست زنی برخوردار شوید. برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید تا کار دریافت صورت گیرد.

دانلود رایگان جزوه ریاضی حرف آخر

دانلود جزوه زبان انگلیسی حرف اخر

زبان انگلیسی یکی دیگر از دروس مهم کنکوری می باشد و هر دانش آموزی که تصمیم به قبولی در کنکور را دارد می بایست این درس سخت و  حساس و نسبتاً پیچیده را مطالعه کرده و در سر جلسه کنکور حاضر شود، اما از آنجایی که این درس از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است موسسه کنکوری حرف آخر دی وی دی های آموزشی که توسط استاد محمودی ارائه شده است کاملاً از روش و متد های خاص در راستای آموزش و تدریس و همچنین یادگیری دانش آموزان استفاده شده و یادگیری را بسیار راحت و هموار کرده است چنانچه تصمیم دارید در کنکور و درس ریاضی از درصد بالای تست زنی برخوردار شوید می توانید از محصولات و همچنین جزوه زبان انگلیسی حرف اخر استفاده کنید. برای دانلود جزوه زبان انگلیسی حرف آخر استاد محمودی می توانید از طریق لینک زیر اقدام به دریافت و خود را برای کنکور آماده کنید. همچنین می توانید محصولات آموزشی زبان انگلیسی حرف آخر را از بخش فروشگاه و لیست قیمت محصولات حرف آخر مشاهده و پس از مطالعه جزئیات جامع می توانید اقدام به خریداری و تهیه کنید.

دانلود جزوه زبان انگلیسی حرف آخر

دانلود جزوه زبان فارسی حرف اخر

در ادامه با جزوه زبان فارسی در خدمت شما دانش آموزان عزیز هستیم و شما می توانید برای دانلود رایگان جزوه زبان فارسی حرف اخر استاد منتظری از طریق لینک دانلود زیر اقدام کنید،  با استفاده از جزوه های درسی زبان فارسی می توانید با مطالعه کامل ترین اطلاعات با تدریس استاد منتظری راه رسیدن به اهداف بزرگ کنکوری را برای خود هموار کنید.برای دانلود کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل را دریافت کنید.

دانلود رایگان جزوه زبان فارسی حرف آخر

دانلود جزوه ادبیات حرف اخر

درس ادبیات همانند زبان فارسی توسط استاد منتظری تدریس شده است و اطلاعات بسیار کامل و جامعی در آن گنجانده شده تا دانش آموزان بتوانند به راحتی با مفاهیم و … این درس آشنا و کار یادگیری راحت را در پیش داشته باشند.برای دانلود جزوه ادبیات حرف اخر استاد منتظری و همچنین تاریخ ادبیات می توانید از لینک دانلود زیراستفاده کنید و کار دریافت را انجام دهید.

دانلود رایگان جزوه ادبیات حرف آخر

دانلود جزوه عربی حرف اخر

یکی دیگر از درس های مهم و نسبتا پیچیده کنکور در عربیمی باشد، از این رو دانش آموزان دغدغه بسیاری با توجه به سختی این درس در کنکور و تست زنی دارند. در این راستا موسسه حرف آخر پکیج هایی برای درس عربی ارائه کرده که در آن روش ها و متدهای بسیار حرفه ای و راحت جهت یادگیری سریع و ماندگار ارائه کرده و هر دانش آموزی که در هر سطحی باشد می تواند با استفاده از پکیج های این درس و موسسه حرف آخر تست عربی را صد در صد بزند و به بهترین رشته های ممکن جهت انتخاب دسترسی پیدا کند. در این بخش ما لینک دانلود جزوه عربی حرف آخر استاد واعظی را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید از طریق لینک دانلود زیر اقدام به دریافت کنید. همچنین جهت دسترسی به محصولات و دی وی دی های آموزشی این درس مهم کنکوری می توانید از بخش فروشگاه اقدام کنید و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.

دانلود رایگان جزوه عربی حرف آخر

دانلود جزوه دینی و زندگی حرف اخر

در آخرین بخش از ارائه دانلود جزوات حرف آخر نوبت ارائه جزوه درس دین و زندگی می باشد، ما در این بخش لینک دانلود رایگان جزوه دینی و زندگی حرف اخر استاد یوسفیان پور را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم برای دریافت جزوه کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل جزوه این درس را دریافت کنید.با استفاده از محصولات و جزوات دین و زندگی می توانید درصد بالای تست زنی کنکور را به خود اختصاص داده و به رشته‌های مورد نظر و مورد علاقه خود دست پیدا کنید.

دانلود رایگان جزوه دینی و زندگی حرف آخر

توجه: ( به دلایل امنیتی دانلود فایل جزوات ارجینال و کامل فقط در کانال تلگرام یا طی تماس با شماره مشاورین که در زیر قرار داده شده امکان پذیر است. )

خب به پایان ارائه مقاله دانلود جزوات حرف آخر PDF و هم چنین تمامی دروس کنکوری رسیدیم و شما می توانید با استفاده از لینک دانلود رایگان جزوات دروس عمومی و تخصصی حرف آخر که در اختیارتان قرار داده ایم به فایلهای دروس که در قالب pdf هستند دسترسی داشته و خود را برای یک کنکور رقابتی آماده کنید. همچنین شما می توانید با مشاورین درجه یک و نخبه ساز ما در تماس بوده و به صورت رایگان به گفتگو و مشاوره بنشینید و هر آنچه که نیاز دارید را از مشاوران ما بخواهید کافیست با شماره تماس زیر تماس برقرار کنید.

شماره تماس مشاوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

در این رابطه بخوانید:

دانلود کتاب کار حرف آخر

 

منبع: حرف اخر

4.5/5 - (24 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
دنیا
دنیا
2 سال قبل

سلام و سپاس فراوان از اساتید حرف آخر به‌خصوص استاد منتظری بزرگوار
من پکیج صفر‌تاصد رو تهیه کردم ولی الان متاسفانه به‌یه‌سری دلایل نمیتونم پکیج۶۰۴۰و۱۰آزمون احتمالی و۲۰آزمون رو تهیه کنم کاش حداقل pdfاینها رو بخصوص آزمونهارو قرار بدید.واقعا خیلی بده با وجود همه تلاشی که دارم و تراز‌برتر بودن به‌خاطر مشکلات نتونم آزمونهاشو داشته باشم.
ل لطفاً پیگیری کنید ممنون از شما و اساتید محترم حرف آخر

آذین
آذین
3 سال قبل

من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

مرضیه
مرضیه
3 سال قبل

با سلام و احترام جزوه دستور زبان فارسی حرف آخر از استاد منتظری را می خواستم موجوده ایا؟ و باید برای آن چقدر پول پرداخت کرد؟

Parsa
Parsa
3 سال قبل

سلام جزوه ی فیزیک استاد کامیارو میخوام کاملشو چجوری باید بگیرم

سینا
سینا
3 سال قبل

سلام برای پایه هشتم جزوه ندارید؟

a.e
a.e
3 سال قبل

سلام ببخشید برای پایه نهم هیچ جزوه ای ندارید

عظیم متقی
عظیم متقی
3 سال قبل

سلام جزوه ریاضی میخوام.

maryam
maryam
پاسخ به  حرف آخر
2 ماه قبل

من زنگ زدم خیلی بی ادبانه جواب دادن و گفتن به ما ربطی نداره به مشاورت بگو

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.