جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

اسامی برندگان قرعه کشی حرف آخر واقعی یا کلاهبرداری است؟

قرعه کشی حرف آخر

قرعه کشی حرف آخر، یکی از فرصت های استفاده از محصولات این موسسه است که می توانید برای استفاده از این موقعیت، با شرکت در برنامه های آموزشی پخش شده از طریق تلویزیون، از خدمات مجموعه بهره مند شوید. شما می توانید با شرکت در قرعه کشی این موسسه، دو پکیج با هزینه ارسال و یک پکیج هدیه دریافت نمایید.

توجه: جهت شرکت در قرعه کشی حرف آخر فرم موجود در انتهای همین صفحه را پر کرده و برای ما ارسال کنید.

قرعه کشی حرف آخر

موسسه حرف آخر یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش است که نسبت به ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان با استفاده از تدریس منابع کنکوری به صورت شهودی و با انیمیشن اقدام می کند. این موسسه، طرح هایی را در برخی از بازه های زمانی در طول سال تحصیلی، به طور رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که هم اکنون نیز دانش آموزان می توانند از این قرعه کشی برای استفاده رایگان از محصولات موسسه حرف آخر استفاده کنند. دانش آموزان می توانند با شرکت در قرعه کشی حرف آخر از این جوایز بهره مند شوند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

مشاوره به صورت رایگان: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

برنده شدن محصولات حرف آخر

شیوه شرکت در قرعه کشی حرف آخر بدین شرح است که دانش آموزان می توانند با مشاهده برنامه های کنکوری این مجموعه که در تلویزیون پخش می شود و شرکت در مسابقات پیامکی و ارسال پیامک به شماره اعلام شده در برنامه، در قرعه کشی حرف آخر شرکت کرده و پس از آن، مشاورین این مجموعه با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت برنده شدن محصولات حرف آخر ، مشاورین این مجموعه از شما درخواست مبلغی برای پرداخت هزینه ارسال دریافت می کنند. در این هنگام دقت داشته باشید که برندگان اصلی، کسانی هستند که مشاوره حرف آخر با آنها تماس گرفته درخواست هزینه ارسال را به فقط به شماره حساب مجموعه حرف آخر می نمایند.

برنده شدن محصولات حرف آخر

اسامی برندگان قرعه کشی حرف آخر

لیست اسامی برندگان قرعه کشی حرف آخر یا  کسانی که در قرعه کشی حرف آخر ثبت نام می کنند کسانی هستند که با آنها تماس گرفته می شود. پکیج های هدیه شامل دو پکیج:

  • 5 روز با حرف آخر است، که شامل 30 ساعت تدریس بوده و مبلغ اخذ شده بابت هزینه ارسال 35000 تومان می باشد.
  • محاسبات حرف آخر و 7 الگوی طلایی زیست ، که شامل 10 ساعت تدریس بوده و مبلغ دریافتی بابت ارسال آن 20000 تومان می باشد.

همچنین پکیج هدیه ای 20 درصد رایگان حرف آخر نیز هدیه ای از جانب استاد منتظری در راستای رعایت عدالت آموزشی برای دانش آموزان است که می توانند با پرداخت هزینه پستی، آن را سفارش دهند.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

سوالات متداول

در مورد سوال هایی که در این رابطه ممکن است برای شما پیش آید باید گفت:

  • اگر مشاوری با مشخصات فلان با شما تماس گرفت، لازم است خود را معرفی کرده و برای ارائه خدمات و پکیج های هدیه، شماره کارت موسسه حرف آخر را به شما ارائه کند.
  • شما می توانید از طریق وب سایت حرف آخر برای دریافت محصولات رایگان اقدام کنید.
  • سفارش محصولات ممکن است از 4 تا 5 روز به طول بیانجامد.
  • شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در انتهای وب سایت، با ما تماس برقرار کنید.
  • شما می توانید برای دریافت کد 20 درصد تخفیف پروژه 6040، با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ تماس بگیرید.
5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
ایلبا
ایلبا
2 ماه قبل

من ایلبا هستم به جون مادرم پول ندارم هر مدل گوشی باشه فقط ارزو دارم یک گوشی داشته باشم این گوشی دوستمه دارم هواهش میکنم خیلی ازتون خواهش مسکنم

ایلبا
ایلبا
2 ماه قبل

من یک دانش اموز هست گوشی ندارم وضعیت مالی خویبی نداریم پدرم مریض مادرم مریً نمیتونم همیشه مشکل دارم ازتون خواهش میکنم بهم هر جکری شده گوشی بدین پیش همه خجالت میکشم خواهس میکنم

امیر محمد
امیر محمد
3 ماه قبل

کی میارین

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

من ۴ روز پیش به سامانه پیامکی که تلویزیون تبلیغ ۲۰ درصد کل کنکور به صورت رایگانه پیامک دادم حالا امروز آقای سبحانی به من زنگ زدن گفتن از طرف حرف آخره و گفتن پکیج و مشاوره رایگان برنده شدید آیگپ نصب کنید گفتن شماره کارت میفرستن ۷۰۰ تومن اشتراک باید پرداخت کنم
چجوری اعتماد کنم

الهام
الهام
2 سال قبل

سلام امروز با من تماس گرفتن و حتی اسم و فامیل دخترم گفتن و گفتن که دخترتون برنده بسته کمک آموزشی حرف آخر شده به مبلغ ۱/۵ملیون تومن شما فقط هزینه پست ۳۵۰۰۰ تومن باید پرداخت کنید در صورتی که من توی هیچ قرعه کشی شرکت نکرده بودم که بخوام برنده بشم

چطور مطمئن باشم کلاه برداری نیست

حمیدرضا
حمیدرضا
پاسخ به  الهام
1 سال قبل

سلام دقیقا واسه منم همین اتفاق افتاده

حسین
حسین
2 سال قبل

سلام
امروز به من زنگ زدن در رابطه با این پکیج
و قراره ارسال کنن
ایا این پکیج کتاب اموزشی هم داره

محدثه
محدثه
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
یه تبلیغ قرعه کشی حرف اخر بود که جایزه داره و من نام و شمارمو وارد کردم چند روز بعد بهم زنگ زدن گفتن که برنده ۱.۵ میلیونی جایزه حرف اخر شدم فقط برای هزینه ارسال ۳۵۰۰۰ باید واریز کنم من الان چطور اعتماد کنم که صحت داره یا نه؟

حانیه اصغرتبار
حانیه اصغرتبار
پاسخ به  محدثه
2 سال قبل

همین امروز با مادرم تماس گرفتند و گفتند من برنده قرعه کشی شدم که آموزش و پرورش اسم چند نفر رو به حرف آخر داد و اونها قرعه کشی کردن و اسم من افتاد اطمینان کنم؟؟؟

حنانه
حنانه
2 سال قبل

سلام ۲ روز پیش برای من پدرم زنگ زدن و گفتن که من برنده شدم درحالی که من نه ثبت نام کرده و نه اقدامی به این کار کرده بودم آیا اطمینان کنم و بستم رو سفارش بدم؟؟

A345
A345
2 سال قبل

سلام .چند روزی هست مشاورانی با عنوان حرف آخر با من تماس گرفته و مدعی برنده شدن من در قرعه کشی شده اند…چنانچه ممکن است راهنمایی فرمایید از چه طریق میتوان این موضوع را پیگیری و از صحت آن اطمینان پیدا کرد!

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.