جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

کانال تلگرام حرف آخر

تلگرام حرف آخر

با سلام، تلگرام حرف آخر یا به نوعی لینک کانال تلگرام حرف آخر از جمله مواردی است که دانش آموزان و داوطلبین که از این موسسه پکیج های آموزشی خریداری کرده اند یا اینکه قصد خرید دی وی دی های آموزشی این موسسه را دارند، به دنبال آن هستند تا بتوانند در تلگرام حرف آخر عضو شده و از آخرین اخبار ،  تخفیفات، مباحث و اطلاعیه ها با خبر شوند. ما در این بخش تصمیم گرفتیم تا به کانال تلگرامی حرف آخر یا همان کانال تلگرام عبدالرضا منتظری حرف آخر بپردازیم و آن را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار دهیم.

تلگرام حرف اخر می تواند یکی از بهترین روش های ارتباطی بین دانش آموزان کنکوری و آن دسته از دانش آموزانی که قصد خرید پکیج را دارند و یا از قبل خریداری کرده‌اند با مدرسان و همچنین مشاوران نخبه ساز و رتبه برتر حرف آخر به شمار بیاید، از این رو ما تصمیم گرفتیم کانال تلگرام موسسه آخر را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید ارتباط بهتری با مدرسین و استاتید دروس مختلف کنکوری  با استفاده از تلگرام داشته باشید و مشکلات و سوالات خود را با مشاورین رتبه برتر ما در میان بگذارید. همچنین در کانال تلگرامی از آخرین اخبار ها ، اطلاعیه ها و تخفیفات ویژه ما مطلع شوید.

تلگرام حرف آخر

در رابطه با کانال تلگرام حرف آخر  و همچنین گروه تلگرام حرف آخر همانطور که اشاره کردیم برای دانش‌آموزان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در تلاش هستند در شبکه های مجازی این موسسه را دنبال کرده و با استادان ، مدرسین ، مشاورین رتبه برتر در تماس باشند، و از راهنمایی هایی چون دریافت پشتیبانی و راهنمایی به صورت رایگان ، دریافت اطلاعیه ها و به روزرسانی های جدید ، دریافت آخرین تخفیفات شگفت انگیز ، خرید پکیج های آموزشی ، و همچنین دریافت برنامه ریزی های مطالعاتی بهره مند شوند. ما در ادامه لینک کانال تلگرام عبدالرضا منتظری حرف آخر ، تلگرام حرف آخر ، تلگرام مشاورین رتبه برتر و مدرسین و اساتید این مجموعه را در اختیارتان قرار خواهیم داد و اطلاعات تکمیلی و جامعی نیز در رابطه با هر کدام خواهیم داشت.

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

کانال تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 

  • آیا به دنبال کانال تلگرام حرف آخر هستید؟
  • آیا به دنبال کانال تلگرام استاد منتظری هستید؟
  • آیا به دنبال کانال تلگرام اساتید حرف آخر هستید؟
  • آیا به دنبال کانال تلگرام مشاوران حرف آخر هستید؟
  • آیا به دنبال کانال فیلم های آموزشی حرف آخر و همچنین کانال تلگرام جزوات حرف آخر هستید؟
  • آیا به دنبال کانال تلگرام ادبیات ،  ریاضی ، عربی ، شیمی ، فیزیک ، زیست شناسی ، زبان انگلیسی حرف آخر هستید؟
  • آیا به دنبال کانال اصلی موسسه حرف آخر هستید؟

اصلا  نگران نباشید ما در این مقاله در خدمت شما کاربران و دانش آموزان عزیز هستیم و لینک کانال تمامی بخش ها که در بالا به آنها اشاره کردیم در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تلگرام موسسه حرف آخر

همواره شاهد هستیم که اساتید گرامی این موسسه کنکوری توانسته اند به خوبی در کانال تلگرامی خود به تحلیل مباحث و سبک های تدریسی خود و همچنین محصولات و پکیج های آموزشی خود بپردازند، با این کار راه رسیدن به موفقیت و همچنین درصد بالای تست زنی دانش آموزان همواره خدمت کرده و اطلاعات کنکوری بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار دهند در کنار این موارد شما می توانید در تلگرام حرف آخر با مشاورین و مدرسین به گفتگو بپردازید و راهنمایی و مشاوره های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

کانال مرکزی موسسه حرف آخر

در این قسمت ما کانال مرکزی موسسه حرف آخر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا شما هم یکی از هزاران عضو کانال تلگرامی این موسسه کنکوری در ایران بوده و از تمامی محتویات و مباحث و همچنین آخرین تخفیفات و پکیج های آموزشی این کانال بهره مند شوید. کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و پس از ورود به کانال عضویت خود را کامل کنید.

کانال تلگرام عبدالرضا منتظری

از آنجایی که انتشار تمامی اطلاعات استاد عبدالرضا منتظری در شبکه های مجازی و سایت حرف آخر از سوی وی ممنوع الانتشار شده است قادر به ارائه لینک کانال تلگرام و یا اینکه شماره تماس استاد منتظری نیستیم ، اما اصلاً نگران نباشید این استاد عالی قدر برای خود مشاورین و نمایندگانی جهت ارتباط و رفع مشکلات دانش آموزان قرار داده است که شما می توانید  به صورت رایگان با شماره تماس زیر با مشاورین و نماینگان وی در ارتباط باشید و هر گونه سوال ، راهنمایی ، رفع مشکلات ، خرید پکیج و دی وی دی های آموزشی کنکور 98 و 99 را دریافت کنید.

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

تلگرام مشاورین حرف آخر

با استفاده از لینک زیر شما می توانید در کانال تلگرام مشاورین برتر حرف آخر عضو شده و از محتویات و مباحث این کانال بهره مند شوید و همچنین می توانید با استفاده از این کانال با رتبه برتر های حرف آخر در ارتباط باشید و به گفتگو بنشینید.

گروه تلگراه حرف آخر

همانطور که می دانید گروه تلگرامی امکانیست که تمامی اعضای آن می‌توانند با یکدیگر گفتگو کنند و همچنین می توانند تبادل اطلاعات نیز داشته باشند از این رو ما تصمیم گرفتیم گروه این موسسه در تلگرام را برای شما تدارک دیده تا بتوانید استفاده های لازم را به عمل آورید و هر گونه مشکل ، تبادل نظر و اطلاعات ، دریافت راهنمایی ، مشاوره با مشاورین و … را به همراه داشته باشید.

کانال تلگرام استاد محمد واعظی

با استفاده از لینک کانال تلگرام محمد واعظی حرف آخر و مدرس عربی که در ادامه قرار دادیم می توانید عضویت خود را انجام دهید.

کانال تلگرام استاد محسن منتظری

با استفاده از لینک زیر می توانید در کانال استاد منتظری مدرس ادبیات حرف آخر عضو شوید.

کانال تلگرام استاد محمودی

با کلیک روی لینک کانال تلگرام استاد محمودی مدرس زبان حرف آخر می توانید عضویت خود را انجام دهید.

کانال تلگرام استاد علی سلوکی

با استفاده از لینک کانال تلگرام استاد سلوکی مدرس شیمی حرف آخر که در زیر قرار داده شده است عضویت خود را انجام دهید.

کانال تلگرام استاد کامیار

با استفاده از لینک کانال تلگرامی زیر می توانید در کانال استاد کامیار مدرس فیزیک حرف آخر عضو شوید.

کانال تلگرامی استاد یوسفیان پور

در ادامه و ارائه کانال تلگرامی استاد یوسفیان پور مدرس دینی حرف اخر  لینک این کانال را در زیر قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی عضو‌کانال وی شوید.

کانال تلگرام استاد محمد همدانی

با استفاده از لینک کانال تلگرام استاد محمد همدانی مدرس زیست شناسی حرف آخر که در زیر قرار دادیم عضویت خود را انجام دهید.

کانال تلگرام فیلم های آموزشی حرف آخر

در ادامه ما به کانال تلگرام فیلم های حرف آخر می‌پردازیم و لینک کانال تمامی دی وی دی ها و پکیج های این مجموعه را در اختیار شما عزیزان و دانش آموزان گرامی قرار می دهیم که میتوانید عضویت خود را به صورت کاملاً راحت انجام دهید. و از تمامی ویدئو های آموزشی این موسسه بهره مند شوید.

کانال تلگرام جزوات حرف آخر

در پایان شما می توانید با استفاده از لینک زیر در کانال تلگرام جزوات حرف آخر عضو شده و از تمامی جزوات این موسسه بهره مند شوید.

کانال تلگرامی

توجه: از آنجایی که ما تصمیم داشتیم در سایت حرف آخر لینک کانال تلگرام مشاورین ، اساتید ، استاد منتظری ، دروس کنکوری و …  را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم اما متاسفانه با توجه به سوءاستفاده‌هایی که توسط برخی از کاربران سودجو انجام می شود ما از سوی مدیریت مجموعه لینک تمامی کانال ها را حذف کردیم و اجازه در اختیار گذاشتن آن را نداریم.

می توانید با استفاده از لینک کانال و مشاورین حرف آخر که در زیر قراردادیم نیاز خود را به صورت کامل رفع کنید و همچنین لینک کانال های مورد نظر را از مشاورین ما بخاهید، مشاوه یا به نوعی نمایندگان برتر موسسه همواره در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از طریق فروشگاه حرف آخر  و لیست قیمت محصولات حرف آخر به تمامی محصولات به همراه جزئیات ، کد تخفیف ، آخرین قیمت پکیج های آموزشی در دو سیستم نظام جدید و نظام قدیم دسترسی داشته باشید.

4.4/5 - (14 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
ヅkosar
ヅkosar
2 سال قبل

عالی

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.