جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

واژگان و املا نظام قدیم حرف آخر استاد محسن منتظری

پکیج واژگان املاء حرف آخر نظام قدیم

پکیج واژگان و املا نظام قدیم حرف آخر نیاز شما را به سایر محصولات آموزشی رفع می کند. تسلط شما را بر مباحث بیشتر می کند و نتایج بهتری از این درس ها برای تان به ارمغان خواهد آورد.

واژگان و املا حرف آخر همواره کوشیده است بهترین و جامع ترین بسته آموزشی را برای تان فراهم کند به همین آخر از بهترین منابع و محصولات کمک آموزشی، کمک گرفته است. می توان گفت پکیج واژگان و املا نظام قدیم از بهترین بسته های آموزشی در رابطه با درس مهم و عمومی ادبیات می باشد. موسسه حرف آخرتلاش کرده است پکیجی تهیه و تنظیم کند که با عرضه آن داوطلبین و دانش آموزانی که با تست ها و سوالات این بخش مشکل دارند و پاسخ دادن برای شان سخت است بتوانند با مطالعه درست و اطلاعات بسته، درصد های خوبی در آزمون ها کسب کنند و مشکل شان رفع شود. برای تحلیل و بررسی بیشتر مطالب زیر را مطالعه نمایید.

همان طور که می دانید ادبیات از مهم ترین درس های عمومی در کنکور سراسری می باشد که از بخش ها و مباحث مختلف و تقریبا گسترده ای تشکیل شده است. هر قسمت نیز از اهمیتی خاص در یادگیری برخوردار می باشد. در این بخش به بررسی املا لغات و واژگان نظام قدیم حرف آخر می پردازیم تا اطلاعات کامل و جامع در اختیار شما قرار دهیم.

واژگان و املاء حرف آخر نظام قدیم

واژگان و املا نظام قدیم حرف آخر

امید است شما با استفاده از این محصول به نتایج و درصد های خوبی دست پیدا کنید. واژگان و املا ادبیات از با اهمیت ترین بخش های ادبیات کنکور می باشد که همواره توجه ویژه ای به آن می شود و اکثر دانش آموزان با آن مشکل دارند. این بخش دارای سهمیه بالایی در بین سوالات کنکور می باشد و حدودا 6 تست از تست های کنکور را تشکیل می دهد. شما با تهیه بسته واژگان و املا نظام قدیم و مطالعه آن قادر خواهید بود به تمامی سوالات پاسخ داده و درصد خوبی از این بخش کسب کنید. شما تقریبا 24 درصد از سوالات ادبیات را پاسخ خواهید داد زیرا پکیج واژگان و املا حرف آخر از بهترین نمونه های بسته آموزشی موجود می باشد.

از آن جایی که اکثر داوطلبان با این مبحث مشکل دارند این پکیج می تواند کمک شایانی برای دانش آموزان و داوطلبان باشد. موسسه حرف آخر امیدوار است با تهیه این بسته در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت بالای منابع آموزشی به بهترین نتایج برسید و موفق شوید. شما می توانید برای تهیه این پکیج ارزش مند و یا سایر محصولات ادبیات به بخش فروشگاه حرف آخر مراجعه نمایید.

ویژگی های واژگان و املا نظام قدیم حرف آخر

از مهم ترین و کارآمد ترین بسته ها می توان به پکیج آموزشی واژگان و املا نظام قدیم اشاره کرد که از ویژگی ها و کاربرد های آموزشی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار است. این ویژگی ها باعث تفاوت بسیار زیاد این محصول با سایر محصولات آموزشی مشابه موجود در بازار شده است. این پکیج اطلاعات جامع و کارامدی را در دسترس شما قرار می دهد. اولین ویژگی بارز املا لغات و واژگان ادبیات حرف آخر قیمت مناسب این پکیج در کنار کیفیت بالای محصول می باشد که شما می توانید برای آگاهی از قیمت و کیفیت محصول به بخش قیمت محصولات حرف آخر نظام قدیم مراجعه کنید.

ویژگی بارز دیگر این محصول که باعث محبوبیت بیشتر بین داوطلبان و دانش آموزان کنکوری شده است استفاده از تکنیک ها و روش های نوین آموزشی می باشد که برای یادگیری بهتر مطالب طرح ریزی شده است. یکی از آن ها تصویر سازی و شهودی سازی در تدریس مباحث مختلف املا، لغات و واژگان ادبیات است که به تقویت و فعال سازی نیم کره راست مغز کمک می کند. روند یادگیری را سرعت می بخشد و ماندگاری مطالب در ذهن را بالا می برد. همچنین ارائه چند الگو و نقشه راه و حذف موارد پیچیده به راحتی داوطلبان کمک می کند و باعث می شود بهتر به سوالات این بخش پاسخ دهند.

ویژگی مهم دیگر علاوه بر تمام نکته های فوق، ارائه یک سیستم برنامه ریزی مطالعاتی حرف آخر دقیق همراه با مشاوره تخصصی می باشد که به شما کمک می کند بدون فوت وقت و از دست دادن زمان خود را آماده کنید و با روحیه بالا برای شرکت در آزمون آماده شوید.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پکیج ادبیات فارسی نظام قدیم حرف آخر شامل چه محصولاتی می باشد؟

  • قرابت معنایی
  • آرایه های ادبی
  • تاریخ ادبیات
  • واژگان و املا
  • زبان فارسی
  • ادبیات جامع

مزایای استفاده از پکیج املا و واژگان حرف آخر چیست؟

  • قیمت مناسب به همرا کیفیت خوب محصول که از کارامد ترین ویژگی های این محصول می باشد و توان دسترسی به بسته را راحت تر می کند.
  • استفاده از تکنیک ها و متد های جدید و جذاب آموزشی مانند استفاده از تصویر سازی و شهودی سازی در تدریس مباحث املا و لغات. که باعث فعال شدن نیم کره راست مغز و تسریع سرعت یادگیری می شود.
  • ارائه چند الگو و نقشه راه جامع که تمام مباحث را پوشش دهد برای راحت تر پاسخ دادن به سوالات.
  • ارائه یک سیستم برنامه ریزی مطالعاتی دقیق در کنار مشاوره تخصصی که وقت و زملن بیشتری برای مطالعه داشته باشید.

مدرس پکیج املا لغات و واژگان ادبیات نظام قدیم حرف آخر

برای تهیه پکیج واژگان و املا نظام قدیم در کنار بهترین برنامه ها و منابع آموزشی از بهترین اساتید و مدرسین ادبیات کنکور نیز دعوت کرده ایم تا برای تنظیم پکیج از ایشان کمک بگیریم. استاد منتظری با اطلاعات کنکوری گسترده خود و همچنین تجربه بالا در زمینه تدریس و تست ادبیات برای دانش آموزان و داوطلبین عزیز کمک خوبی محسوب می شود. استاد منتظری در زمینه تست زنی مهارت دارد و توانسته است در این بسته از روش های تست زنی خود استفاده کند تا شما عزیزان بتوانید برای پاسخ دهی به سوالات آزمون کنکور از متد های تست زنی استفاده کنید و راحت تر به سوالات پاسخ دهید.

امیدواریم شما با مطالعه این مطالب اطلاعات خوبی درباره پکیج واژگان و املا حرف آخر به دست آورده باشید و با تهیه آن به نتایج خوبی دست پیدا کنید. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت مشاوره حرف آخر مراجعه کرده و از موارد تکمیلی مطلع شوید.

شماره تماس مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید این پکیج واژگان و املا نظام قدیم حرف آخر از طریق دکمه خرید موجود در این بخش اقدام کنید و یا با شماره تماس فوق در ارتباط بوده وتلفنی ثبت سفارش کنید و از مشاوره تخصصی و همچنین تخفیف حرف اخر بهره مند شوید. لازم به ذکر است که اگر قصد مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر را دارید می توانید از طریق منوی سایت و یا اسن لینک اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.