جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

هندسه نظام قدیم حرف آخر

پکیج هندسه حرف آخر نظام قدیم

یکی از مباحث جنجالی و مشترک میان دو رشته ریاضی فیزیک و تجربی، مبحث هندسه است. برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک کتاب جداگانه ای عنوان هندسه به خود گرفته است اما در هر دو رشته این مبحث دارای اهمیت بسیاری است.

مبحث هندسه برای بسیاری از داوطلبان شیرین است و علاقه زیادی به آن نشان می دهند زیرا یادگیری آن از طریق اشکال هندسی و تصویر است اما وقتی پای تست به میان می آید نمی توانند به راحتی به پاسخ گویی بپردازند و در جواب دادن به مسائل چهار گزینه ای دچار مشکل می شوند.

همه ساله از مبحث هندسه در کنکور سراسری چندسال طرح می شود و طراحان به این مباحث بسیار علاقه دارند. شیوه سوال دادن آن ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و سوال ها نسبت به کنکورهای گذشته، وقت گیرتر و پیچیده تر شده اند. پس شما باید به دنبال منبعی باشید که موفقیت شما را در کنکور کاملا تضمین کند و برای همیشه خیالتان را بابت هندسه راحت کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از هندسه نظام قدیم حرف آخر رشته تجربی و ریاضی است. این بسته آموزشی به صورت تخصصی فقط و فقط برای داوطلبان نظام قدیم طراحی شده است و شامل مباحث و کتاب های نظام قدیم است. هندسه نظام جدید در پکیجی جداگانه معرفی و بررسی خواهد شد.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت هندسه حرف آخر با سایر منابع چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟ در ادامه با معرفی کردن مجموعه هندسه نظام قدیم به سوالات ذهنی شما پاسخ مناسبی خواهیم داد.

هندسه نظام قدیم حرف آخر

چرا از مجموعه هندسه نظام قدیم حرف آخر استفاده کنیم؟

حل سخت ترین تست های هندسه را فقط از استاد منتظری بخواهید. با دیدن دی وی دی آموزشی هندسه حرف آخر، با انواع تیپ سوال های تستی کنکور آشنا خواهید شد و سریع ترین روش را برای حل آن ها یاد خواهید گرفت. با این روش دیگر نیازی به حل کردن تست های هندسه با روش های وقت گیر قدیمی و سنتی نیست. شما در کمتر از یک دقیقه می توانید یک تست هندسه را به درستی حل کنید و زمان خود را به خوبی در کنکور مدیریت کنید.
مدیریت زمان در سالی که کنکور دارید بسیار مهم و حیاتی است. شما با استفاده از مجموعه هندسه نظام قدیم حرف آخر، دیگر نیازی به ساعت های متوالی کلاس رفتن ندارید. می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر روزی که مایل هستید، به دیدن دی وی دی های آموزشی هندسه اقدام کنید. با این کار بسیاری از وقت شما در سال کنکور ذخیره می شود. این بسته آموزشی به جای تلف کردن وقتتان، به شما زمان بیشتری برای مطالعه سایر دروس می دهد.

برخی از داوطلبان می گویند که ما همه کتاب ها را چندین بار مرور کرده بودیم و مطمئن بودیم که فرمول ها را به خوبی به خاطر سپرده بودیم اما سر جلسه کنکور قادر به پاسخ گویی به سوالات نبودیم و بسیاری از فرمول ها یادمان نمی آمد. این مشکلاتی است که همه داوطلبان فارغ التحصیل با آن مواجه بوده اند. برای رهایی از این مشکل باید بر روی تسلط خود بیش تر کار کنید. هنگامی به تسلط بر مطالب یاد گرفته خواهید رسید که مرحله یادگیری و تمرین و تکرار را به بهترین نحو انجام داده باشید. با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی حرف آخر ، مقدار فراموشی به حداقل مقدار ممکن می رسد و فرمول های حفظ شده به ندرت فراموش خواهند شد.

مبحث هندسه در کنکور سراسری

اگر به دفترچه های کنکور سراسری نگاهی بیندازید به راحتی پی خواهید برد که هرسال هندسه چندین سوال از ریاضی را به خود اختصاص داده است و این قضیه فقط برای داوطلبان رشته ریاضی فیزیک نیست و شامل رشته تجربی نیز می شود. البته برای داوطلبان رشته ریاضی تعداد سوال ها بیشتر است و از پیچیدگی و عمق بیشتری برخوردار است.

در چندسال اخیر، طراحان به تست های پیچیده و وقت گیر روی آورده اند و درجه سختی سوالات را کمی افزایش داده اند. این تحول در سوالات کنکور باعث پدید آمدن چالش هایی برای داوطلبان کنکور شده است و همگی به دنبال منبع مناسبی هستند که در کمترین زمان ممکن و با روش جدیدی به آن ها هندسه را یاد بدهد و آن ها را با شیوه صحیح تست زنی هندسه آشنا کند. این همان چیزی است که می توانید در مجموعه هندسه حرف آخر پیدا کنید. هندسه نظام قدیم را با حرف آخر برای همیشه یاد بگیرید و درصد بالای ریاضی خود را تضمین کنید.

مدرس هندسه نظام قدیم حرف آخر

تقریبا اکثرا کنکوری های نظام قدیم و جدید، ریاضی حرف آخر را با اسم استاد عبدالرضا منتظری می شناسند. ایشان یکی از بزرگترین اساتید و مدرس های ریاضی در سراسر کشور هستند که بیش از 20 سال سابقه تدریس ریاضی دارند.

از مهم ترین شیوه های تدریس ایشان می توان به استفاده از روش های شهودی و تصاویر متحرک و انیمیشن استفاده کرد. این شیوه آموزشی جدید با به کار گرفتن نیمکره راست مغز، یادگیری را چندین برابر می کند و امکان فراموشی را حداقل مقدار ممکن می رساند. دیگر نیازی نیست قواعد و فرمول های سخت هندسه را به خاطر بسپارید. استاد منتظری با به کارگیری جدیدترین متدهای آموزشی، فرمول ها را برای شما اثبات می کند و با روش شهودی برای شما تدریس می کند.

استاد بزرگ ریاضی، با بیانی شیوا، رسا و قابل فهم تمامی مباحث هندسه را در منبعی کامل برای شما تدریس کرده اند که باعث خستگی نمی شود و حتی علاقه شما را به هندسه چندین برابر می کند.

معرفی پکیج هندسه نظام قدیم حرف آخر

این بسته شامل 4 دی وی دی است که برای هر دو گروه ریاضی فیزیک و تجربی، تهیه و طراحی شده است.

DVD 1 :

جلسه 1 : زوایه و نیمساز ( 1 )

جلسه 2 : زاویه و نیمساز ( 2 )

جلسه 3 : مساحت چند ضلعی ها

DVD 2 :

جلسه 4 : مساحت و فیثاغورث

جلسه 5 : مثلث قائم الزاویه

جلسه 6 : مثلث متساوی الاضلاع

DVD 3 :

جلسه 7 : تالس و تشابه ( 1 )

جلسه 8 : تالس و تشابه ( 2 )

جلسه 9 : شکل های فضایی ( 1 )

DVD 4 :

جلسه 10 : شکل های فضایی ( 2 )

جلسه 11 : کنکور های خارج ( 1 )

جلسه 12 : کنکور های خارج ( 12 )

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بسته هندسه نظام قدیم و یا هندسه نظام جدید، می توانید با مشاوره حرف آخر در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید. با خریدن مجموعه هندسه هندسه نظام قدیم حرف آخر رشته تجربی و ریاضی، درصد سه رقمی ریاضی خود را تضمین کنید!

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.