جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

هندسه نظام جدید حرف آخر

پکیج هندسه حرف آخر نظام جدید

هندسه شامل شکل های مختلف و فضاسازی است و یکی از مهارت هایی که دانش آموزان به آن نیاز دارند، قدرت تصویرسازی ذهنی اشکال و حجم های هندسی است. گاهی شکل های کتاب نمی تواند جوابگوی سوالات دانش آموزان باشد و یا تدریس های معلم نمی تواند به طور کامل پاسخگو باشد. هندسه نظام جدید نیاز به رسم شکل ها به صورت اختصاصی دارد و باید از تکنولوژی های نوین و روش های جدید آموزشی برای تدریس آن استفاده کرد. این کار بازدهی دانش اموزان را چندین برابر می کند و میزان یادگیری را به مراتب زیادی افزایش می دهد.

بسیاری از دانش آموزان، هندسه را کنار می گذارند و یا به طور کامل آن را برای سال آخر کنکور نگه می دارند. از نظر مشاوران تحصیلی و کنکوری، این امر یک اشتباه بزرگ است. سال آخر فرصت زیادی پیدا نمی کنید که هندسه هر سه سال را باهم بخوانید و تست بزنید.

همچنین بسیاری از داوطلبان هندسه را از همان سال اول دبیرستان به خوبی مطالعه می کنند و به مباحث آن بسیار علاقه دارند اما هنگامی که پای تست به میان می آید، عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند و قادر به حل کردن سوالات نیستند.

ما برای حل تمامی این مشکلات یک پیشنهاد کاربردی و بسیار مهم داریم. پکیج هندسه نظام جدید حرف آخر ( رشته ریاضی )، بهترین منبع هندسه برای دانش آموزان ریاضی فیزیک نظام جدید است که به طور کامل و به صورت جامع اما فشرده، تمامی مباحث هندسه را به شما یاد می دهد و با جدیدترین نوع تست های کنکوری آشنا می کند. با مجموعه هندسه حرف آخر نظام جدید ( رشته ریاضی ) ، برای همیشه خیالتان را بابت هندسه آسوده کنید و بهترین درصد را در درس ریاضی کسب کنید و به خودتان نوید بهترین رشته های دانشگاهی و مهندسی را بدهید.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

برای آشنایی بیشتر با مجموعه هندسه حرف اخر، با ادامه مطلب همراه باشید. در این مقاله سعی می شود به مهم ترین ویژگی ها و جزییات این مجموعه آموزشی پرداخته شود.

هندسه نظام جدید حرف آخر

چرا از مجموعه هندسه نظام جدید حرف آخر استفاده کنیم؟

حل سخت ترین تست های هندسه را فقط از مجموعه هندسه حرف آخر بخواهید. با دیدن دی وی دی آموزشی هندسه نظام جدید حرف آخر  رشته ریاضی، با انواع تیپ سوال های تستی کنکور آشنا خواهید شد و سریع ترین روش را برای حل آن ها یاد خواهید گرفت. با این روش دیگر نیازی به حل کردن تست های هندسه با روش های وقت گیر قدیمی و سنتی نیست. شما در کمتر از یک دقیقه می توانید یک تست هندسه را به درستی حل کنید و زمان خود را به خوبی در کنکور مدیریت کنید.

مدیریت زمان در سالی که کنکور دارید بسیار مهم و حیاتی است. شما با استفاده از مجموعه هندسه نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی، دیگر نیازی به ساعت های متوالی کلاس رفتن ندارید. می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر روزی که مایل هستید، به دیدن دی وی دی های آموزشی هندسه اقدام کنید. با این کار بسیاری از وقت شما در سال کنکور ذخیره می شود. این بسته آموزشی به جای تلف کردن وقتتان، به شما زمان بیشتری برای مطالعه سایر دروس می دهد.

هنگامی به تسلط بر مطالب یاد گرفته خواهید رسید که مرحله یادگیری و تمرین و تکرار را به بهترین نحو انجام داده باشید. با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی حرف آخر، مقدار فراموشی به حداقل مقدار ممکن می رسد و فرمول های حفظ شده به ندرت فراموش خواهند شد.

هندسه در کنکور سراسری

در کنکورهای سال های پیشین، هندسه حدود 8سوال از 50 سوال ریاضی را به خود اختصاص می داد. برای 50 سوال ریاضی فقط 85 دقیقه فرصت دارید و این یعنی به طور میانگین برای هر سوال فقط 90 ثانیه وقت پاسخگویی دارید.

این اطلاعات مربوط به اهمیت مهارت سرعت در تست زنی است. تا به تسلط کامل بر روی مباحث نرسیده باشید، نمی توانید انتظار داشته باشید که از سرعت بالای زیادی برخوردار شوید و برای داشتن تسلط هم، نیاز به بهترین منابع آموزشی دارید.

با توجه به تحولات نظام آموزش پرورش، منابع بسیار محدود شده اند و فرصت انتخاب کم شده است. یکی دیگر از مشکلات دانش آموزان کنکوری این است که همان منابع محدود هم کیفیت چندانی ندارند و یا از آموخته های نظام قدیم استفاده کرده اند.

اما موسسه حرف آخر در جدیدترین دی وی دی های آموزشی خود، بهترین منبع را برای دانش آموزان نظام جدید ارائه کرده است. هندسه حرف آخر، شامل جدیدترین مباحث هندسه نظام جدید است و اثری از نظام قدیم در آن دیده نمی شود. همچنین این بسته توسط بزرگترین اساتید ریاضی کشور تهیه شده است و در کمترین زمان ممکن شما را به تسلط بر مباحث می رساند و شیوه صحیح تست زنی را به شما آموزش می دهد.

مدرس مجموعه هندسه حرف آخر نظام جدید

تقریبا اکثرا کنکوری های نظام قدیم و جدید، ریاضی و تجربی حرف آخر را با اسم استاد عبدالرضا منتظری می شناسند. ایشان یکی از بزرگترین اساتید و مدرس های ریاضی در سراسر کشور هستند که بیش از 20 سال سابقه تدریس ریاضی دارند.

از مهم ترین شیوه های تدریس ایشان می توان به استفاده از روش های شهودی و تصاویر متحرک و انیمیشن استفاده کرد. این شیوه آموزشی جدید با به کار گرفتن نیمکره راست مغز، یادگیری را چندین برابر می کند و امکان فراموشی را حداقل مقدار ممکن می رساند. دیگر نیازی نیست قواعد و فرمول های سخت هندسه را به خاطر بسپارید. استاد منتظری با به کارگیری جدیدترین متدهای آموزشی، فرمول ها را برای شما اثبات می کند و با روش شهودی برای شما تدریس می کند.

استاد بزرگ ریاضی، با بیانی شیوا، رسا و قابل فهم تمامی مباحث هندسه را در منبعی کامل برای شما تدریس کرده اند که باعث خستگی نمی شود و حتی علاقه شما را به هندسه چندین برابر می کند.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات این بسته آموزشی به فروشگاه اینترنتی حرف آخر مراجعه کنید و یا با مشاوره رایگان حرف آخر  تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
A
A
4 سال قبل

سلام … آیا هندسه نظام جدید حرف آخر برا کنکور ۹۹ آپدیت شده؟؟؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.