جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مقاطع مخروطی حرف آخر نظام قدیم و جدید ( رشته ی تجربی )

پکیج مقاطع مخروطی رشته تجربی حرف آخر نظام قدیم

یکی از جامع ترین و مناسب ترین محصولات حرف آخر مقاطع مخروطی نظام قدیم رشته تجربی حرف آخر می باشد و به دلیل محتوای کاملی که دارد از بهترین پکیج های کمک آموزشی دروس تخصصی ریاضی در کنکور تجربی می باشد. همین مسئله موجب شد که ما در این مطلب از سایت حرف آخر این پکیج را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا شما دانش آموزان عزیر اطلاعات بیشتری از آن داشته باشید و بتوانید با تهیه آن کنکور موفقی را پشت سر بگذارید و به نتایج دلخواه خود برسید.

مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر  رشته ی تجربی

مقاطع مخروطی حرف آخر رشته تجربی

یکی از رشته های پرطرفدار از میان رشته های کنکور سراسری رشته تجربه می باشد و هر ساله دانش آموزان زیادی در کنکور این رشته شرکت می کنند و جز مهم ترین رشته ها محسوب می شود، از این رو برای قبولی در آن باید در کنار مطالعه و تلاش منابع آموزشی خوبی را تهیه نمود تا بتوان به سوالات کنکور به بهترین شکل ممکن پاسخ داد.

ما تصمیم گرفتیم در بخش محصولات حرف آخر به معرفی مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر رشته تجربی بپردازیم تا اطلاعات شما درباره ی این پکیج افزایش یابد و بتوانید با استفاده از آن درصدهای بسیار مناسبی را در کنکور کسب نمایید. در ادامه بیشتر به معرفی این محصول و ویژگی های آن می پردازیم:

درس ریاضی دارای مباحث مختلفی است و به عنوان یکی از اصلی ترین دروس رشته تجربی باید دانش آموزان به آن توجه نمایند تا بتوانند در کنکور به سوالات آن پاسخ دهند و بهترین نتایج را کسب کنند. یکی از مباحث مهم درس ریاضی مقاطع مخروطی نظام قدیم می باشد که موسسه حرف آخر به طور ویژه به تحلیل و بررسی آن می پردازد. همین مسئله موجب شد که ما اطلاعات جامع تری را در خصوص بخش مقاطع مخروطی نظام قدیم تجربی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با درک کامل این مبحث به سوالات آن در کنکور پاسخ دهید.

پکیج های مرتبط با مقاطع مخروطی حرف آخر

  • مقاطع مخروطی نظام جدید حرف آخر(رشته ریاضی)
  • مقاطع مخروطی نظام جدید حرف آخر( رشته تجربی)

مقاطع مخروطی رشته تجربی حرف آخر

یکی از با کیفیت ترین و جامع ترین محصولاتی که  در زمینه محصولات نظام قدیم حرف آخر وجود دارد مقاطع مخروطی رشته تجربی حرف اخر می باشد که ما در تهیه آن از کامل ترین اطلاعاتی که در رابطه با مبحث مقاطع مخروطی ریاضی کنکوری وجود دارد استفاده نموده ایم تا شما دانش آموزان گرامی با تهیه آن بتوانید ظرف مدت زمان کوتاهی به این مبحث مسلط شده و به راحتی به سوالات آن در کنکور پاسخ دهید. اگر قصد تهیه این پکیج ارزشمند حرف آخر را دارید به فروشگاه حرف آخر مراجعه نماید و اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن کسب کنید.

ویژگی های مقاطع مخروطی حرف آخر

آنچه موجب تمایز تمامی محصولات کمک آموزشی حرف آخر به ویژه مقاطع مخروطی نظام قدیمی تجربی آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار شده است ویژگی های منحصر به فرد آن ها می باشد. از این رو ما تصمیم گرفتیم با تجزیه و تحلیل این پکیج شما را با خصوصیات منحصربه فردش آشنا کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت این محصول را که دارای قیمت بسیار مناسبی است را تهیه نمایید. به منظور اطلاع از قیمت محصول مقاطع مخروطی نظام قدیم تجربی حرف آخر باید در سایت حرف آخر به قسمت قیمت محصولات مراجعه نمایند.

علت محبوبیت این پکیج استفاده از جدیدترین و بروزترین روش های آموزشی و تدریسی مانند استفاده از انیمیشن سازی و شهودی سازی می باشد. از طرفی در این پکیج دیگر فرمول های بسیار دشوار ریاضی وجود ندارد و با استفاده از الگوه ها و نقشه راه ها می توان کار فرمول ها رانجام داد.

در کنار بکار گیری جدیدترین تکنیک های آموزشی این پکیج دارای برنامه مطالعاتی به صورت کاملا تخصصی و مشاوره مخصوص هر دانش آموز به صورت رایگان می باشد، بنابراین دانش آموزانی که این پکیج را تهیه نمایند می توانند آمادگی کامل را برای حضور در جلسه کنکور کسب کنند و بالاترین درصدها را در این درس به دست آورند.

مدرس پکیج مقاطع مخروطی ریاضی حرف آخر

در تهیه این پکیج  در کنار بهترین متدها و روش های آموزشی از بهترین استاد ریاضی کشور که شهرت بسیاری دارد یعنی استاد عبدالرضا منتظری کمک گرفته شده است و دانش آموزان با تهیه پکیج مقاطع مخروطی ریاضی حرف آخر می توانند از دانش و معلومات این استاد بزرگوار در کنار یک برنامه ریزی مطالعاتی دقیق استفاده نمایند و به درصدهای بالایی در کنکور دست یابند و به این ترتیب به نتایج مورد نظر خود برسند. این پکیج دارای دو DVD می باشد که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم:

DVD1

جلسه 0: هندسه مختصاتی

جلسه 1: بررسی همزمان دایره بیضی و هذلولی

DVD2:

جلسه1: بخش دوم بررسی همزمان دایره بیضی هذلولی

جلسه 2: سهمی

جلسه 3: تست های ترکیبی مقاطع مخروطی

جلسه 4: دایره تکمیلی

تماس با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

با توجه به آنکه ما در تهیه پکیج مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر تمامی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با این مبحث که دانش آموزان در کنکور به آن احتیاج دارند را گرداوری نموده ایم با تهیه این محصول به راحتی می توانید به سوالات آن در کنکور پاسخ دهید و درصدهای بسیار عالی را کسب نمایید. تیم تخصصی مشاوره حرف آخر متشکل از برترین مشاوران ایران می باشد به صورت دائم پاسخگوی شما خواهند بود و شما می توانید به منظور مشاوره گرفتن برای تهیه محصولات حرف آخر با آن ها تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.