جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مثلثات و ترکیب توابع نظام قدیم حرف آخر

مثلثات و ترکیب توابع نظام قدیم

درس ریاضی یکی از مهم ترین دروس تخصصی است که به یکی از چالش های دانش آموزان و فارغ التحصیلان نظام قدیم تبدیل شده است. بسیاری از دانش آموزان رشته تجربی، ریاضی را به طور کامل می گذارند و در کنکور سراسری ترجیح می دهند که حتی به سوالاتش هم نگاه نکنند یا در نهایت تلاش های بسیاری، درصد خیلی پایین یا حتی درصد منفی کسب می کنند. اوضاع برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک به گونه ای دیگر است. آن ها مجبور هستند به تست های ریاضی و مباحث مختلفش جواب دهند و باید با آن آشتی کنند و چالش پیش رویشان را حل کنند. اگر دلتان رسیدن به رشته موردعلاقه و دانشگاه شهر دلخواهتان را می خواهد، پس باید چالش ریاضی و مباحث سخت آن را حل کنید. در این مقاله با پکیج مثلثات و ترکیب توابع نظام قدیم حرف اخر در خدمت شما عزیزان هستیم.

پکیج مثلثات و ترکیب توابع نظام قدیم حرف آخر

مثلثات و ترکیب توابع نظام قدیم

یکی از مباحث اصلی ریاضی برای هر دو رشته تجربی و ریاضی، مثلثات و ترکیب توابع است. در نگاه اول این مباحث پیچیده به نظر می رسند و تست های آن برای داوطلبان بسیار سخت و چالش برانگیز است، اما اگر روش حل مسئله را یاد بگیرید به این نتیجه می رسید که آنقدرها هم که فکر می کردید مثلثات و توابع غول های ریاضی نیستند.

همه ساله در کنکور از این دو مبحث سوالاتی مطرح می شود و جزو مباحث موردعلاقه طراحان ریاضی هستند که هر سال در انواع تیپ های مختلف، به طراحی تست از این مباحث می پردازند.

برای یادگیری درست توابع و مثلثاث، به تنها چیزی که نیاز دارید یک منبع کامل و جامع است که در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازدهی و کاربرد را داشته باشد. شاید فکر کنید که این منبع اصلا وجود ندارد اما موسسه حرف آخر اقدام به طراحی چنین بسته آموزشی برای همه داوطلبان کنکور سراسری تجربی و ریاضی فیزیک کرده است. در ادامه بیشتر با این پکیج استثنایی آشنا خواهید شد.

ویژگی پکیج مثلثات و ترکیب توابع حرف آخر

بیشترین مشکل داوطلبان در عدم توانایی جوابگویی به تست های این مباحث، نداشتن منبع مناسب برای یادگیری کامل است. برخی از آنان در کلاس های خصوصی بسیاری شرکت کرده اند و چندین بار کتاب اصلی و کتاب های تست و آموزشی را مطالعه کرده اند، اما وقتی روی صندلی کنکور نشسته اند، قادر به بازیابی اطلاعات قبلی خود نبوده اند.

بیشتر کلاس های آموزشی در روزها و ماه های باقی مانده به کنکور تاثیر چندانی ندارند و هم چنین رفت و آمد و نشستن سرکلاس های تخصصی شما را خسته می کند و باعث تلف شدن زمان زیادی می شود.

کتاب های تالیفی مختلف، هر کدام به روش های متنوعی به حل تست ها می پردازند و تداخل اطلاعات کتاب های متفاوت، هیچ نتیجه ای جز سردرگمی و افزایش استرس شما  به دنبال ندارد.

پیشنهاد ما برای شما، استفاده از پکیج مثلثاث حرف آخر است که با ترکیب توابع به صورت مشترک طراحی شده و در اختیار همه داوطلبان خوب حرف آخری قرار گرفته است.

مدرس پکیج مثلثات حرف آخر

تقریبا همه دانش آموزان و فارغ التحصیلان کنکوری با اسم استاد عبدالرضا منتظری آشنایی دارند. ایشان بزرگترین استاد تدریس ریاضی در سراسر کشور هستند و بیش از 20 سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های معتبر دارند و هر ساله شاهد این هستیم که شاگردان ایشان درصدهایی بالا در کنکور سراسری کسب می کنند.

مثلثات حرف آخر و ترکیب توابع به همت استاد منتظری تدریس شده است و تدریس ایشان شامل نوین ترین روش های آموزشی است که تا به حال در کشور توسط هیچ دبیر دیگری، اجرا نشده است. این روش شامل استفاده از روش های شهودی و انیمیشین و تصاویر است که باعث فعال شدن نیمکره راست مغز می شود و امکان فراموشی را حداقل مقدار ممکن می رساند. تحقیقات نشان داده است که استفاده همزمان از چشم و گوش، تمرکز را حداکثر مقدار خود می رساند و در جلسه کنکور به راحتی می توانید فرمول های یادگرفته شده را به خاطر بیاورید.

تدریس مثلثات و ترکیبات در پکیج های نظام قدیم حرف آخر به چه صورت است؟

تدریس چندساعته و فشرده در دی وی دی های آموزشی، از تلف شدن وقت شما جلوگیری می کند و همچنین قواعد و روش های حل مسئله با همدیگر قاطی نمی شوند و تداخل اطلاعاتی صورت نخواهد گرفت. این بهترین روش آموزشی است که برای اولین بار در درس ریاضی و توسط استاد منتظری و موسسه حرف آخر در اختیار شما قرار می گیرد. با بسته آموزشی مثلثات حرف آخر نظام قدیم برای همیشه ترس از این مباحث را کنار بگذارید و به سه رقمی کردن درصد ریاضی خود فکر کنید. با مجموعه مثلثات حرف آخر همه چیز ممکن می شود و ریاضی از چالش شما به آسان ترین درس شما تبدیل می شود.

همچنین این دی وی دی ها انگیزه کامل برای یادگیری ریاضی به شما می دهد و هرگز از تدریس ریاضی استاد منتظری خسته نخواهید شد. ایشان با بیانی شیوا و پرهیجان، مطالب را کاملا برای شما فهمیدنی و قابل یادگیری می کنند. استفاده از این مجموعه برای همیشه خیال شما را بابت مثلثات و ترکیب توابع راحت می کند. شما همچنین می توانید از سایر مباحث تدریس شده ریاضی توسط استاد منتظری و معرفی آن ها در سایت موسسه حرف آخر استفاده کنید و بهترین منبع را برای خود تهیه کنید.

مثلثات و ترکیب توابع نظام قدیم حرف آخر

این مجموعه جزو پرکاربرد ترین محصولات حرف آخر است که از فروش بالایی برخوردار بوده. این بسته آموزشی معرفی شده، مختص به داوطلبان نظام قدیم و به قول دیگر فارغ التحصیلان است که سال های دوم و سوم و چهارم دبیرستان یا همان پیش دانشگاهی برای کنکور آن ها مطرح می شود. تحولات آموزش پرورش و تغییرات کتاب های آموزشی در این مجموعه وجود ندارد و کاملا به صورت جداگانه برای نظام قدیم در دو گروه رشته تجربی و ریاضی فیزیک طراحی شده است.

مثلثات و توابع نظام قدیم حرف آخر شامل آخرین متد و روش های آموزشی روز دنیاست که کاملا موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.
از آنجایی که دو گروه ریاضی فیزیک و تجربی در این مباحث مشترک اند اما محتوا و درجه سختی مباحث با هم متفاوت است، مجموعه مثلثات نظام قدم حرف آخر برای این دو مقطع به صورت جداگانه طرح شده است.

مثلثات و توابع نظام قدیم حرف آخر دارای این دسته بندی است:

  • مثلثات و ترکیب توابع نظام جدید حرف آخر ( رشته ریاضی )
  • مثلثات و ترکیب توابع نظام جدید تجربی حرف آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید و یا با مشاوره رایگان حرف آخر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان جهت راهنمایی قبل و بعد از خرید، ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی و … بهره مند شوید.

تماس با مشاورین حرف آخر :  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 

منبع: حرف اخر

3/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.