جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر

پکیج ریاضی پایه و دیفرانسیل حرف آخر

در این قیمت با پکیج ریاضی پایه و دیفرانسیل حرف آخر نظام قدیم در خدمت شما عزیزان و داوطلبین گرامی هستیم و شما را با این پکیج و درس آشنا کرده و در نهایت پک را در اختیارتان قرار خواهم داد. همان طور که می دانید رشته ریاضی فیزیک دارای تنوع کتاب و تعدد مباحث است و همین موضوع باعث شده است که چندین زیرشاخه در بخش دروس تخصصی برای داوطلبان ریاضی فیزیک به وجود بیاید.

ریاضیات پایه شامل مباحثی مانند: انواع تابع و ترکیب توابع، احتمال، الگو و دنباله، لگاریتم، مشتق، قدرمطلق، مثلثات، آمار، ماتریس، حد و پیوستگی، مجانب، نامعادلات سهمی، معادله درجه دوم، نمودار شناسی 1 و 2، دوره تناوب تصاعد، مقاطع مخروطی، بحرانی، اکسترمم و عطف است. مجموعه تهیه شده توسط موسسه نام آشنای حرف آخر، به صورت تخصصی شامل دیفرانسیل هم می شود.
اگر نتوانید ریاضی پایه خود را تقویت کنید، از یادگیری مهم ترین مباحث ریاضی در آینده باز خواهید ماند و در کنکور سراسری و در حل تست ها هم به مشکل برخواهید خورد.

ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر

ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم

بسیاری از داوطلبان، ناکامی خود را در ریاضی به دلیل ضعیف بودن پایه شان می دانند و همیشه بهانه می آورند که پایه درسی ریاضی ما ضعیف است و نمی توانیم به خوبی مباحث جدید را یاد بگیریم. اما شما می توانید با استفاده از بهترین منبع برای ریاضی پایه و دیفرانسیل، برای همیشه راه بهانه آوردن را بر خود ببندید.

به همت موسسه حرف آخر و بزرگ ترین استاد ریاضی کشور، مجموعه ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر طراحی و تهیه شده است تا داوطلبان رشته ریاضی فیزیک بتوانند به راحتی بهترین منبع آموزشی را در اختیار داشته باشند و به موفقیت در کنکور دست پیدا کنند.

آیا می دانید مهم ترین ویژگی های مجموعه ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال، ادامه مطلب را دنبال کنید.

ریاضی پایه و دیفرانسیل در کنکور سراسری

جزو مهم ترین درس های رشته ریاضی فیزیک، ریاضی پایه و دیفرانسیل است. این درس شامل مباحث زیادی می شود که تقریبا همه ساله در کنکور سراسری از مباحث مختلف به صورت های گوناگون سوال طرح می شود. چالش بزرگی که ریاضی بر سر راه داوطلبان قرار داده است، باعث استرس و هراس بسیاری از آنان شده است.

پیچیدگی های جدیدی در تست های چندسال اخیر به وجود آمده است و تیپ سوالات دچار تفاوت بسیاری شده است. طراحان در چندسال اخیر، برای درس ریاضی پایه به تست های پیچیده و وقت گیر روی آورده اند که حل کردن آن ها نیاز به مهارت زیاد، شیوه درست تست زنی و همچنین تسلط کامل بر روی مبحث دارد، در غیر این صورت وقت زیادی را صرف چند سوال تستی می کنید که حتی از درست یا غلط بودن آن ها هم کاملا مطمئن نیستید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از منبعی است که شما را بر تمامی مباحث ریاضی پایه، در کمترین زمان ممکن مسلط کند و از استفاده از هر منبع دیگری بی نیاز کند. به مدد استاد منتظری، بسته ی ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر با چنین ویژگی تهیه و تولید شده است که کاملا شما را برای تست های کنکور سراسری با هر تیپ سوال و با هر درجه دشواری، آماده می کند.

ویژگی های پکیج ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر چیست؟

این بسته آموزشی به جای تلف کردن وقت شما، به شما فرصت بیشتری برای مطالعه می دهد. دیگر نیازی نیست برای دسترسی به دبیر ریاضی یا کلاس های آموزشی رفت و آمد داشته باشید. در هر ساعت از شبانه روز و در هر روزی که بخواهید، می توانید از دی وی دی های آموزشی استفاده کنید و یک آموزش را چندبار برای خود تکرار و تمرین کنید. هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و یادگیری به بهترین صورت انجام می گیرد.

فرمول و قواعد فرار ریاضی و حل مسائل پیچیده باعث ترس بسیاری از داوطلبان می شوند. درمجموعه آموزشی حرف آخر، این قواعد و فرمول های ریاضی با شیواترین و قابل فهم ترین روش های ممکن تدریس می شود و از روش های وقت گیر سنتی یا صرفا حفظ کردن فرمول ها هیچ استفاده ای نمی شود. با بسته آموزشی ریاضی دیفرانسیل نظام قدیم، دیگر نیازی به حفظ کردن هزاران فرمول ریاضی و دیفرانسیل ندارید.

برخی از داوطلبان می گویند که ما همه کتاب ها را چندین بار مرور کرده بودیم و مطمئن بودیم که فرمول ها را به خوبی به خاطر سپرده بودیم اما سر جلسه کنکور قادر به پاسخ گویی به سوالات نبودیم و بسیاری از فرمول ها یادمان نمی آمد. این مشکلاتی است که همه داوطلبان فارغ التحصیل با آن مواجه بوده اند. برای رهایی از این مشکل باید بر روی تسلط خود بیش تر کار کنید. هنگامی به تسلط بر مطالب یاد گرفته خواهید رسید که مرحله یادگیری و تمرین و تکرار را به بهترین نحو انجام داده باشید. با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی مجموعه ریاضی نظام قدیم حرف آخر، مقدار فراموشی به حداقل مقدار ممکن می رسد و فرمول های حفظ شده به ندرت فراموش خواهند شد.

مدرس ریاضی دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری جزو معروف ترین اساتید تدریس ریاضی هستند که کمتر داوطلب کنکوری پیدا می شود که با نام ایشان غریبه باشد. همه دانش آموزان ایشان را با تدریس های فوق العاده و مهیج شان می شناسند که حتی کسانی که از ریاضی متنفر هستند را ساعت ها پای فیلم های آموزشی شان نگه می دارند و چه بسیار دانش آموزانی که با تدریس های استاد به ریاضی علاقه مند شده اند و بالاترین درصد ها را در کنکور سراسری کسب کرده اند.

استاد منتظری بیش از 20 سال سابقه تدریس در آموزشگاه ها و مدارس برتر کشور را دارند و اکنون چند سال است که برای موسسه حرف آخر، فیلم های آموزشی تهیه می کنند. ایشان چندین عنوان کتاب در خصوص ریاضی و مباحث مختلف آن برای دانش آموزان کنکوری تالیف کرده اند.

ایشان در روش تدریسشان، کلیشه های قدیمی را کنار گذاشته و از روش های شهودی و تصاویر متحرک استفاده می کنند که میزان یادگیری را با دخالت دادن و درگیرکردن چشم و گوش، چندین برابر می کند. این روش نیمکره راست مغز را به شدت فعال می کند و فراموشی به کمترین حد خود می رسد.

پکیج ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر

بسته­ی ریاضی دیفرانسیل نظام قدیم شامل 14 دی وی دی آموزشی می باشد که به همت استاد منتظری تهیه شده و از طریق موسسه حرف آخر در اختیار شما قرار گرفته است. مجموعه ریاضی نظام قدیم حرف آخر شامل این مباحث است:

DVD 1

مثلثات

DVD 2

ترکیب توابع – تبدیل توابع

DVD 3

درجه 2 – نامعادلات ( هندسی )

DVD 4

قدرمطلق – جزصحیح

DVD 5

لگاریتم – تابع معکوس

DVD 6

حدو پیوستگی – مجانب

DVD 7

دنباله – مشتق

DVD 8

بحرانی , اکسترمم , عطف , نمودار شناسی 1

DVD 9

نمودارشناسی 2 – انتگرال

DVD 10

ماتریس ، آمار

DVD 11

دوره تناوب تصاعد

DVD 12

تابع

DVD 13

مثلثات – فصل صفر دیفرانسیل

DVD 14

حد و دنباله – مشتق – مقاطع – احتمال

شماره مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید پکیج ریاضی پایه و دیفرانسیل نظام قدیم حرف آخر می توانید از طریق دکمه خرید موجود در این صفحه اقدام کنید و یا با شماره فوق و مشاوره حرف آخر اقدام به ثبت سفارش خود بکنید. همچنین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی حرف آخر به دیگر محصولات دسترس داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.