جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

دروس تخصصی پروژه 6040 نظام قدیم حرف آخر

پکیج دروس تخصصی 6040 حرف آخر نظام قدیم

از مهم ترین پکیج هایی که برای دروس تخصصی ارائه شده است می توان به پک کامل دروس تخصصی پروژه 6040 نظام قدیم حرف آخر اشاره کرد، داوطلبانی که از این پکیج به کار می برند هم سوالات بیشتری از کنکور را در زمان ممکن پاسخ می دهند و در کنکور به نتیجه لازمی که می خواهند دست پیدا می کنند و هم زمان کافی را برای دروس دیگر در اختیار دارند و در هر درسی به زمان تعیین شده برای پاسخگویی دقت می کنند.

دروس تخصصی 6040 حرف آخر نظام قدیم

دروس تخصصی پروژه 6040 نظام قدیم

از با کیفیت ترین پکیج های اصولی و مهم در ارتباط با دروس ، پکیج 6040 است که موسسه حرف آخر آن را طراحی و ارائه داده است، موسسه حرف آخر تلاش کرده است که در کمترین زمان تمامی مباحث اصولی و مهم دروس تخصصی یاد گرفته شود و تسلط کافی داوطلب به این دروس مد نظر باشد، همچنین داوطلب در سر جلسه کنکور خود با تسلط کامل به مطالب، درصد بالاتری از این دروس را به درستی پاسخ می دهد.

دروس تخصصی پروژه 6040 حرف آخر نظام قدیم شامل دروس زیست، شیمی، فیزیک و ریاضی است و هر کدام از این دروس کاربردهای خاص و متفاوتی را دارند و به دانش آموز و داوطلب کمک می کند که با پاسخ دادن به تست های هر درس در جلسه کنکور به این کاربرد مهم دست یابند.

پکیج دروس تخصصی پروژه 6040 نظام قدیم شامل چه مواردی است؟

پکیج دروس تخصصی 6040 حرف آخر

برای اینکه درصد بالایی از دروس تخصصی در کنکور کسب شود استفاده کردن از منابع آموزشی جامع و کامل ضروری است و دروس تخصصی پروژه 6040 حرف آخر نظام قدیم در حال حاضر جامع ترین و با کیفیت ترین پکیج است که با صرف کمترین زمان ممکن می توان به مطالب کتاب دست یافت و بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد.

ویژگی های دروس تخصصی پروژه 6040 نظام قدیم

ویژگی پکیج 6040 این است که هم زمان کمتری برای یادگیری آن صرف شود و هم داوطلب در این مدت کوتاه آن را یاد می گیرد.

پروژه 6040 یعنی در بازده زمانی 100 روز داوطلب به تمامی مطالب کتاب های تخصصی دست می یابد، موسسه حرف اخر با طراحی کردن ویژه این پکیج سعی کرده است که برنامه ریزی مناسبی را مد نظر داشته باشند و همچنین در این زمان خاص دروس تخصصی را آموزش دهند و داوطلب در این 100 روز هم مطالب را یاد گرفته و هم آزمون های مناسب را انجام داده، و به این طریق خود را به دانشگاه بهتری که می خواهد برساند.

در این پکیج همانند دیگر پکیج های خاص موسسه حرف آخر تلاش شده است که از تکنیک ها و شیوه های نوین آموزشی که در دنیا به کار می رود استفاده شود و سعی شده تا مطالبی که ارائه می شود را با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی ذهنی آموزش دهند و از این طریق نیمکره راست را فعال کرده و مطالب که در نیمکره راست تثبیت می شوند برای مدت بیشتری در ذهن ماندگار شود  و ویژگی این پروژه این است که از الگوهای خاص موسسه استفاده شود و این پکیج  فراهم کننده مطالب به شیوه درست است.

دروس تخصصی 6040 حرف آخر نظام قدیم به این معنی است که در دو زمان خاص طراحی شده این دروس آموزش داده می شود و  با برنامه ریزی دقیق سعی شده است که داوطلب را به این مطلب هدایت کند، دو بازده زمانی 6040 یعنی هم شامل آموزش دادن و هم شامل انجام دادن آزمون و جمع بندی می شود، برنامه ریزی دقیق اینطور است که استاد با برنامه ریزی درست تمام مطالب یک کتاب تخصصی را در 60 روز آموزش می دهد و با ارائه یادگیری درست به داوطلب کمک می کند که به مطالب این درس برسد، سپس در مدتی که به عنوان 40 روز در نظر گرفته شده است تلاش می شود که داوطلب مطالب را مرور کرده و همچنین تست های استاندارد که برای آنها تهیه شده است را به کار ببرند و در این زمان به نقاط قوت و ضعف خود در یادگیری آن درس پی ببرند.

وقتی در 60 روز مطالب یک کتاب قرار است آموزش داده شود نقطه قوتی برای موسسه حرف آخر است که توانسته با متدهای روز دنیا این کار را انجام دهد و آموزش مرحله به مرحله و اصولی را به داوطلب نشان دهد و در فقط 60 روز درصد بالایی از دروس تخصصی را کسب کند، مثلا داوطلب تنها با به کارگیری دروس تخصصی 6040 حرف آخر می تواند در دو ماه درصدی مانند 80 به بالا را در کنکور خود مشاهده کند.

موسسه حرف آخر تلاش کرده است که هم در تدریس و آموزش بهترین باشد و هم در دوران جمع بندی در کنار داوطلب باشد و او نیز بتواند به این 20 آزمون جامع دست یابد، اساتید با ارائه پاسخ نامه و توضیح دادن این پاسخ ها تلاش کرده اند که در جواب دادن هر تست نیز مطالب را مجدد تدریس و مرور کنند.

استاد پکیج 6040 درس تخصصی نظام قدیم

برای اینکه آموزش دروس تخصصی نظام قدیم به درستی انجام شود لازم است که از اساتید خبره به کار برده شود، در این زمینه موسسه حرف آخر تلاش کرده است که اساتید با تجربه را به همکاری دعوت کند و این اساتید بتوانند آموزش مطالب و مباحث دورس را با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی آموزش دهند و در هر کتابی هم به مطالب مهم کتاب دست یابند و هم اینکه فرمول ها و تصاویر ارائه شده را در نظر بگیرند و برای هر درسی از اساتید خبره و با سابقه کار زیاد به کار ببرند، در درس زیست از استاد همدانی، در درس فیزیک از ارائه مطالب توسط استاد کامیار بهره می برند، در درس شیمی نیز از استاد سلوکی به کار می برند، و برای درس ریاضی نظام قدیم هم استاد منتظری ارائه دهنده مطالب مفید این کتاب هستند.

دانش آموزان و داوطلبان با تهیه پکیج دروس تخصصی پروژه 6040 نظام قدیم حرف آخر به اطلاعاتی کامل و جامع در ارتباط با این کتاب ها دست می یابند و به این شیوه هم درصد بالایی کسب می کنند و  هم تراز مناسب را برای زیرگروه هایی که مدنظر دارند کسب می کنند.

شماره تماس مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: چنانچه قصد خرید این پکیج یعنی پکیج کامل پروژه 6040 حرف آخر نظام قدیم ( دروس تخصصی ) را دارید از طریق دکمه خرید موجود در همین بخش اقدام کنید. و اگر با خرید اینترنتی به هر دلیلی مشکل داشتید می توانید با مشاوره حرف آخر در تماس بوده و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین با استفاده از فروشگاه حرف آخر می توانید به دیگر محصولات مجموعه دسترسی داشته و از آنها استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.