جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی استاد مجتبی محمودی مدرس پکیج زبان انگلیسی حرف آخر

مجتبی محمودی حرف آخر

در این قاله از بیوگرافی آقای مجتبی محمودی حرف آخر باید عرض کنیم که وی یکی از استادان برجسته این موسسه آموزشی است که با مهارت بالا در این درس و توانایی های متعددی که طی سال ها تجربه و تدریس به دست آورده است، توانسته توسط انیمیشن، داستان سرایی و قرار دادن الگوهای خاص، درس زبان را بیشتر از آنچه انتظار دارید مورد فهم متقاضیان کنکور قرار دهد. این استاد گرانقدر مطالب و مفاهیم دروس زبان را برای نظام جدید و قدیم در یک پکیج کامل زبان انگلیسی به طور صریح توضیح داده است و راه رسیدن به جواب را در کوتاهترین زمان بیان می کند.

بیوگرافی مجتبی محمودی

در ادامه بیوگرافی مجتبی محمودی حرف آخر باید عرض کنیم که وی یکی از مدرسین حاذق موسسه حرف آخر است که دارای فوق لیسانس زیست شناسی می باشد و تحصیلات خود را در رشته علوم گیاهی در مراکز تربیت مدرس به پایان رسانده است. اما در این میان با مهارتی که در تالیف و تدریس دروس زبان انگلیسی کنکور دارد توانسته دانش نوینی با جدیدترین شیوه های آموزشی در اختیار دانش آموزان دوره دبیرستان خصوصا داوطلبان کنکورهای سراسری ارائه دهد و بیشترین بازدهی را از این درس داشته باشد. آقای مجتبی محمودی حرف آخر در نگارش بسیاری از کتاب های آموزش زبان انگلیسی خوش درخشیده است که در این میان می توان به آثاری چون مجموعه کتاب زبان جامع کنکور و همچنین تالیفات با ارزش دیگری نظیر کتاب تیک آخر اشاره نمود.

شماره مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

بیوگرافی مجتبی محمودی
بیوگرافی مجتبی محمودی – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

مجتبی محمودی و زبان انگلیسی

اگر چه درس زبان یکی از سخت ترین دروس عمومی در کنکور به حساب می آید اما شما می توانید با استفاده از ابداعات جدیدی که آقای مجتبی محمودی حرف آخر در پکیج زبان انگلیسی حرف آخر به کار برده است مانند:

  • شیوه های تصویری
  • تدریس توسط انیمیشن
  • داستان سرایی و قصه گویی برای هر کدام از مباحث گرامر
  • نشر دیجیتال زبان انگلیسی حرف آخر
  • به کار بردن الگوهای خاص برای ریدینگ جدای از حفظ لغات

و بسیاری موارد دیگر، معانی تمام لغات درسی زبان انگلیسی را به یاد داشته باشید و به راحتی درصد بالایی از درس زبان انگلیسی را در کارنامه رتبه بندی خود به ثبت برسانید. نگارش کتاب های مجتبی محمودی حرف آخر از چنان گستردگی کلامی برخوردار است که حتی داوطلبان کنکور زبان خارجه می توانند از کتب زبان انگلیسی حرف آخر به عنوان یک منبع اصلی برای پاسخ دهی به سوالات زبان استفاده ببرند.

بهترین کتاب زبان انگلیسی برای کنکور

مطمئنا کتابی می تواند برای پاسخ دهی به سوالات زبان انگلیسی کنکور مفید واقع شود که جدای از آموزش لغات و گرامر بتواند راه های میانبری را در رسیدن به پاسخ صحیح به داوطلبان نشان دهد. پس استاد مجتبی محمودی در موسسه آموزشی حرف آخر با تمرکز بر این اصل مهم علاوه بر تدریس کاملی که از گرامرها و ریدینگ ها انجام داده است بنابراین تمام سعی خود را به کار بسته تا با انیمیشن ها و تصویرهای جذاب و به یادماندنی، مفاهیم هر بخش از کتب درسی را در کمترین زمان ممکن بدون هیچ سردرگمی به خاطر داوطلبان کنکور بیاورد؛ زیرا تنظیم وقت در کنکور قبل از هر چیزی حائز اهمیت می باشد.

در این رابطه بخوانید: بیوگرافی محسن منتظری

مشخصات کتاب های مجتبی محمودی حرف آخر

در این بخش از ادامه بیوگرافی آقای مجتبی محمودی به عنوان یکی از مدرسین برتر کشور در زمینه آموزش و تست زنی زبان انگلیسی، پکیج جامع زبان انگلیسی را به صورت ۳۲ جلسه آموزش دسته بندی کرده است و برای نشر دیجیتالی آموخته های خود تمام مفاهیم آموزشی این کتاب را به صورت ۱۶ حلقه دی وی دی در اختیار متقاضیان آموزش های تصویری قرار داده است. آقای مجتبی محمودی بیشتر از هر چیز دیگری در این پکیج زبان انگلیسی و همچنین دیگر کتب تألیفی خود الگو سازی و روش های مختلف ساده آموختن را به مورد هدف قرار داده است و معتقد است که ساده گویی و درک بهتری از مطالب می تواند بیش از تکرار و زیاده گویی تاثیر مثبتی داشته باشد.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 قیمت کتب زبان انگلیسی حرف آخر

چنانچه شما دانش آموز یکی از رشته های نظری و یا داوطلب کنکور سراسری هستی می توانید انواع پکیج های ریدینگ، کتاب کار زبان انگلیسی، کتاب تست زبان انگلیسی، پکیج های گرامر، کتاب های کلوز تست و هر مجموعه دیگری که در رابطه با زبان انگلیسی تالیف شده از موسسه حرف آخر باشد را با کمترین قیمت از فروشگاه های حرف آخر خریداری کرده و به راحتی بدون هیچ اتلاف وقتی درب منزل تحویل بگیرید. از طرفی دیگر برای شما این امکان وجود دارد تا با خرید محصولات آموزشی حرف آخر با انجام تماس های تلفنی از مشاورین حرف آخر و همچنین رتبه های برتر کنکور، مشاوره های رایگانی را داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.