جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر

پکیج ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر

ادبیات جامع نطام قدیم حرف آخر: درس ادبیات یکی از مهم ترین و پراهمیت ترین مبحث های است که در میان دروس عمومی وجود دارد. می توان گفت که این درس  یکی از پر بحث ترین دروس کنکوری محسوب می شود که هر کدام از این مباحث کنکوری دارای ویژگی های مختلفی می باشند. با توجه به اینکه شیوه­­ تدریس ادبیات جامع  نظام قدیم حرف آخر، جدید و بی­نظیر می­ باشد، مطالب را به صورت مفهومی در اختیار داوطلبان قرار می­ دهد که باعث می­ شود داوطلبان یک بار و برای همیشه مطالب را در ذهن خود بگنجانند و به یاد داشته باشند.

حرف آخر این اعتماد به نفس را به دانش­ آموزان و داوطلبان کنکور می ­دهد که با خیال راحت در این کنکور بزرگ قدم برداشته و بهترین نتیجه را کسب کنند. در واقع می­توان گفت که  ادبیات حرف آخر یکی از بهترین و جامع ترین مجموعه های آموزشی دروس عمومی حرف آخر است که­ طراحان کنکور به آن توجه زیادی مبذول داشته ­اند. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانند با استفاده از این پکیج بسیار جامع و کامل به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند و خود را برای رسیدن به بهترین درصد ها و نتایج موجود در کنکور آماده سازند.

ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر

ادبیات جامع حرف آخر

ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر به مثابه تمام محصولات این موسسه دارای ویژگی های آموزشی خاص و ویژه ای می باشد. وجود این ویژگی ها و کاربرد های خاص آموزشی باعث تمایز آن با سایر محصولات آموزشی شده است. از آنجا که درس ادبیات به عنوان سخت ترین مبحث مربوط به دروس عمومی کنکور دارای بخش های متعددی به‌ حساب می­آید، موسسه حرف آخر و اساتید زبده­ آن کوشیده­ اند تا به ‌مثابه دیگر پکیج­های کمک‌ درسی این موسسه، داوطلبان بتوانند با استفاده از آن اطلاعات موردنیاز را کسب کرده و با رفع اشکالات و ابهاماتی که در مسیر یادگیری این درس وجود دارد، به آمادگی کامل برسند.

اطلاعات گنجانده‌ شده در پکیج آموزشی ادبیات جامع حرف آخر، با در برگرفتن تمامی مبحث­ها، مجموعه­ ای بی­ بدیل را در اختیار دانش­ آموزان و داوطلبان قرار داده تا به کمک آن، بهترین نتیجه ممکن را در کنکور سراسری کسب کنند.

از دیگر ویژگی های پکیج های ادبیات حرف آخر استفاده از تکنیک های آموزشی خاص و بسیار جذاب  توسط استادهای مجرب است که باعث محبوبیت و کارایی هر چه بهتر بین دانش آموزان شده و یاد گیری هرچه بهتر مطالب شده است. در پکیج ادبیات جامع حرف آخر از الگوها و روش­هایی استفاده شده است که داوطلبان بتوانند به راحتی و در زمان کمتری به سوالات کنکور پاسخ دهند.

در پکیج حرف آخر برنامه ریزی مطالعاتی و همچنین مشاوره رایگان آن است و همین امر باعث می­شود که داوطلبان به صورت پیوسته مطالب این درس مهم را یاد بگیرند و بتوانند در کنکور به راحتی به سوالات پاسخ دهند و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.  پکیج­ های حرف آخر مانند منبعی قوی و سرشار از اطلاعات به ­روز و مطمئن، توانسته اشکالات درسی دانش ­آموزان را اهتمام ورزیده و همچنین توانسته ­اند با ارائه چنین محصولات با کیفیتی، با تعیین قیمتی بسیار مناسب، شرایطی را به عمل آورند تا همه دانش­ آموزان بتوانند از پس تهیه این پکیج­ها برآیند.

پکیج ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر از قسمت های زیر تشکیل شده است:

  • زبان فارسی نظام قدیم حرف آخر
  • لغات و املای نظام قدیم حرف آخر
  • قرائت معنایی نظام قدیم حرف آخر
  • تاریخ ادبیات نظام قدیم حرف آخر
  • آرایه های ادبی نظام قدیم حرف آخر

مزایای استفاده از ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر چیست؟

  • در ادبیات جامع حرف آخرمعنی و املای تمام لغات ادبیات کنکور به صورت انیمیشن در آمده است و با استفاده از لهجه های اقوام مختلف فهم آن برای همه وجود دارد
  • موضوعات مختلفی که در قرابت معنایی وجود دارد الگوسازی و شهودی سازی شده است
  • آموزش جدید با الگوهای داستانی و جذاب برای یاد گیری و فهم دقیق آرایه ها وجود دارد
  • از آموزش رویکرد استخراج مفهوم، به جای حفظ کردن ابیات مختلف استفاده شده است
  • مدت زمان بهینه برای آموزش کاهش و تمام تست های کنکور سال های اخیر در آن حل شده است
  • بین استادیارو داوطلبان، آموزشی تعاملی برای انتقال بهتر مفاهیم وجود دارد

مدرس ادبیات جامع نظام قدیم حرف آخر

درس ادبیات بیشترین ضریب را در کنکور دارد. و چون در جلسه کنکور اولین درسی که به آن پرداخته می شود، درس ادبیات می باشد دانش آموزانی که بتوانند از این درس به راحتی بگذرند وتست ها را به خوبی بزنند از لحاظ روحی در آنها تاثیر داشته و آماده رقابتی بهتر می شوند. به همین دلیل دروس ادبیات جامع نظام قدیم اهمیت زیادی برای داوطلبان کنکور دارند که نیازمند آموزش­های خاصی می­ باشند.

در پکیج ادبیات نظام قدیم حرف آخر، از روشهای آموزشی خاص، برنامه ریزی مطالعاتی و بهترین و مجرب ­ترین استاد ادبیات کنکوری یعنی استاد منتظری استفاده شده است. همچنین ایشان با لحن بیان بسیار خاص خود در پکیج ادبیات جامع نظام قدیم حرف اخر توانسته است تمامی اطلاعات سخت را در ذهن داوطلبان کنکوری بگنجاند و با استفاده از معلومات بالای خود و تجربه ­هایی که درسال های اخیر داشته­ است داوطلبان را در رسیدن به بهترین نتیجه ممکن کمک کند. درس ادبیات فارسی با توجه به ضریب 4 آن جزء دروس بسیار مهم عمومی می باشد که برای داوطلبان از اهمیت ویژه ای بر خورداراست.

استاد منتظری به عنوان ابداع کننده روشی نوین برای درک دروس حفظ کردنی

در موسسه حرف آخر برای این که داوطلبان بتوانند نتایج دلخواه خود را کسب کنند از بهترین و مجرب ترین اساتید در سطح کشور استفاده شده است. در این میان می توان از استاد منتظری نام برد که با توجه به ویژگی ها و تجربه هایی که دارند به عنوان استاد ادبیات انتخاب شده اند. استاد منتظری در درس ادبیات جامع نظام قدیم از راه ها و روش های نوینی استفاده کرده است که داوطلبان بتوانند مسائل را بهتر بفهمند. یکی از روش هایی که می توان نام برد تصویر سازی و انیمیشن سازی است که در این روش با فعال شدن نیم کره راست مغز انسان، باعث می شود داوطلبان مطالب را برای زمان بیشتری در ذهن خود نگه دارند و نیاز به یاد آوری دوباره نباشد.

جهت خرید این پکیج از طریق دکمه زیر اقدام کنید و یا با استفاده از شماره تماس مشاوره حرف آخر به صورت تلفنی به همراه راهنمایی و … ثبت سفارش کنید.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

در این باره بخوانید:

پکیج کامل ادبیات حرف آخر

فروشگاه حرف آخر

4/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.