جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آیات و روایات دین و زندگی حرف آخر+ کتاب مصور (نظام قدیم)

پکیج آیات و روایات نظام قدیم حرف آخر

آیات و روایات دین و زندگی حرف آخر از بهترین، جامع ترین و با کیفیت ترین بسته های آموزشی است. این پکیج توسط علیرضا یوسفیان پور که یکی از بهترین مدرسان دین و زندگی است تدریس شده و باعث تسلط کامل شما کنکوری های عزیز بر تمامی آیات دین و زندگی می شود. این محصول آموزشی علاوه بر آیات و روایات دارای کتاب مصور برای نظام قدیم ها نیز می باشد.

آیات و روایات حرف آخر جزو کامل ترین محصولات آموزشی است که حاصل تلاش های مستمر اساتید برتر می باشد تا شما کنکوری ها بتوانید با آمادگی کامل در کنکور سراسری حاضر شوید. به دلیل اهمیتی که دین و زندگی در کنکور دارد ما قصد داریم در ادامه شما را با پکیج های آموزشی آیات و روایات حرف آخر بیشتر آشنا کنیم تا با بالا بردن درصد این درس به رتبه بهتری دست پیدا کنید.

آیات و روایات نظا قدیم حرف آخر

آیات و روایات نظام قدیم حرف آخر

دین و زندگی از گذشته تا کنون جزو درس های مهم و رتبه ساز در کنکور سراسری بوده است. این درس مبحث های مختلفی دارد که در میان آنها آیات از همه مهم تر می باشد. در سال های اخیر طراحان کنکور نیز بیشتر به این مبحث دین و زندگی پرداخته اند. به همین دلیل موسسه حرف آخر یک پکیج آموزشی عالی برای آیات دین و زندگی تولید کرده و در آن از بهترین اساتید مانند استاد یوسفیان استفاده کرده است تا شما داوطلبان کنکوری بتوانید در این درس سخت و مشکل ساز کنکور موفق شوید و به درصد دلخواه تان دست یابید.

برای اطلاع بیشتر شما عزیزان ما قصد داریم ابتدا ویژگی های مطالعاتی این بخش را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم سپس در باره پکیج آیات و روایات دین و ززندگی حرف آخر اطلاعات کاملی را در اختیار تان قرار می دهیم.

همانطور که گفته شد مبحث آیات در دین و زندگی از اهمیت بالایی در کنکور برخوردار است برای همین در آیات و روایات حرف آخر، هر آنچه که باید درباره این بخش بدانید برای شما آورده شده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت به  بسته های آموزشی حرف آخر اعتماد کنید و برای رسیدن به بهترین نتیجه در کنکور از آن بهره ببرید.

آنچه که باید درباره آیات و روایات دین و زندگی حرف آخر بدانید

همانطور که در بالا گفتیم یکی از بهترین محصولات حرف آخر، آیات و روایات دین و زندگی است که با در بر داشتن جامع ترین اطلاعات کنکوری شما را در رسیدن به هدف تان یاری می کند.

ب این صورت که تنها با تهیه این پکیج و ئاستفاده از آن می توانید در کم ترین زمان ممکن به بیشترین میزان یادگیری در این درس دست یابید.

ضمن تهیه این پکیج باید به فروشگاه حرف آخر رفته و آن را با قیمت مناسب بخرید.

آیات و روایات دین و زندگی نظام قدیم دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

هر محصول کمک آموزشی که برای کنکور تهیه و به بازار عرضه می گردد قطعا دارای ویژگی های مخصوص به خود است. پکیج های کمک آموزشی حرف آخر نیز دارای چند ویژگی مهم است که باعث شده با دیگر محصولات آموزشی متفاوت باشد. همین خصوصیت های منحصر به فرد، اغلب دانش آموزان و کنکوری ها را به خود جذب کرده است. ما در ادامه قصد داریم جهت آشنایی شما با این ویژگی ها به شرح چند مورد از آنها بپردازیم.

پکیج آموزشی دین و زندگی حرف آخر دارای یک کتاب مصور می باشد که تنها با مطالعه آن از هرگونه محصولات کمک آموزشی در درس دین و زندگی بی نیاز خواهید شد زیرا این کتاب تمامی مطالبی که باید در آیات و روایات کنکور بدانید را در خود گنجانده است. همچنین می توانید با خواندن آن درصد کنکور خود را در این درس تضمین کنید.

هر دانش آموز کنکوری به دنبال محصول آموزشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می گردد و می خواهد با کم ترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرد به همین خاطر اکثرا به سراغ پکیج های حرف اخر می آیند زیرا این بسته ها ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم را دارد. شما کنکوری ها و دانش آموزان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول آموزشی به فروشگاه های حرف آخر مراجعه کنید.

مهم ترین ویژگی که سبب متمایز شدن این محصول با سایر محصولات کمک آموزشی شده است، به کارگیری جدید ترین متد های آموزشی است. استاد یوسفیان با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی که به عنوان بهترین روش آموزشی در جهان شناخته شده است، آیات دین و زندگی را تدریس می کند. با این روش نیم کره های مغز فعال می شود و دانش آموز مطالب را بهتر و عمیق تر یاد می گیرد. علاوه بر این در پکیج آیات حرف آخر از الگوهای خاص جهت ارتباط دادن آیات به یکدیگر استفاده می شود تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات کنکوری آیات پاسخ صحیح دهید.

مدرس دین و زندگی حرف آخر کیست؟

دین و زندگی در کنکور بسیار با اهمیت است و رسیدن به درصد مناسب در آن می تواند رتبه کنکور تان را به مقدار قابل توجهی تغییر دهد بنابراین در پکیج های حرف آخر از بهترین و مجرب ترین مدرسان کشور استفاده کرده اند که یکی از آنها استاد یوسفیان عزیز است. کنکوری های عزیز لازم است بدانید که علاوه بر یاد گیری مطالب کنکوری، روش تست زدن نیز بسیار مهم و کاربردی است که باید آن را بلد باشید. می توانید با استفاده از اطلاعاتی که استاد یوسفیان می دهد به مهارت بالایی در تست زنی برسید و درصد عالی را در کنکور کسب کنید.

آنچه درباره موسسه حرف آخر باید بدانید

این موسسه توسط استاد منتظری در سال 1390 تاسیس شد و در طی مدت زمان کوتاه توانست با ارائه بهترین محصولات کمک آموزشی، بین دانش آموزان و کنکوری ها محبوب شود. از مهم ترین دلایل موفقیت این موسسه به کارگیری روش های نوین مانند انیمیشن بود. این روش آموزشی می تواند باعث ثبت مطالب در حافظه بلند مدت تان شود.

این ها تمام مواردی بود که باید در باره آیات و روایات دین و زندگی حرف آخر می دانستید. امیدواریم که مطالب گفته شده برای تان مفید بوده باشد و بتوانید با استفااده از این پکیج کمک آموزشی بهترین نتایج را در کنکور سراسری کسب کنید.

شماره تماس مشاوره حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ 

توجه: جهت خرید این پکیج آیات و روایات دین و زندگی حرف آخر می تواید از طریق دکمه خرید زیر اقدام کنید. همچنین می توانید از طریق فروشگاه حرف آخر به دیگر پکیج های این موسسه دسترسی داشته و در صورا نیاز خرید کنید و در پایان باید عرض کنیم که این موسسه خدماتی مبنی بر مشاوره رایگان حرف آخر را جهت ارائه هر گونه راهنمایی و مشاوره های متعدد در دسترس دانش آموزان و داوطلبین کنکوری قرار داده است تا بتوانند با بهترین  مشاوران در ارتباط بوده و از آن بهرمند شوند. کافیست با شماره تماس فوق در ارتباط باشید.

در این رابطه بخوانید:

قیمت پکیج 6040 حرف آخر

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.