جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پوریا مظفریان کیست + بیوگرافی، کانال و اینستا پوریا مظفریان

پوریا مظفریان

مشاوره درسی امروزه از جمله اقدامات مهمی است که برای آمادگی ذهنی و حل مشکلات درسی دانش آموزان انجام می شود که مشاوره خوب نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد که استاد پوریا مظفریان با تجربه عالی توانسته در زمینه کاری خود بهترین رتبه را کسب نمایند و البته بهتر است بدانید که آدم های موفق در عرصه کاری با مخالفان و موافقان متعددی همراه هستند اما چیزی که مهم است با قدرت پیش رفتن در راهی است که برای هدف های مثبت انتخاب کرده اید.

مشاوره درسی برای دانش آموزان یک نوع همراهی و انگیزه بخشی در دوره های یادگیری می باشد که برای هر دانش آموزی برای رسیدن به موفقیت لازم است، در همین راستا برای دسترسی راحت دانش آموزان تلاش بر این شده است که مشاوره غیر حضوری راه اندازی شود تا هر کسی بتواند با داشتن شماره تماس در هر مکانی که سکونت دارد با مشاوره ارشد ارتباط داشته باشد.

همانطور که گفته شد از موضوعات مهم آزمون کنکور و یادگیری دروس، همراهی یک مشاور و نحوه ارائه مشاوره می باشد که تا چه حد یک فرد را برای رسیدن به موفقیت نزدیک کند؛ در این زمینه بهتر است بدانید که موسسه حرف آخر برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات خود از بهترین اساتید و مشاورین دعوت به کار کرده است تا نتیجه اعتماد دانش آموزان بی پاسخ نماند و همکاری با حرف آخر رضایت بخش باشد.

پوریا مظفریان کیست؟

پوریا مظفریان کیست؟

استاد پوریا مظفریان از جمله اساتید برتری بود که مورد تایید موسسه حرف آخر واقع شد چرا که سوابق بسیار درخشانی در زمینه مشاوره داشته است که می توانست بهترین مشاوره را برای دانش آموزان ارائه دهد و باعث افتخار برای موسسه حرف آخر بود که با مشاورین برتری مثل استاد پوریا مظفریان همکاری داشته باشند.

استاد پوریا مظفریان در رابطه به موضوعی از حرف و عمل صحبتی با دانش آموزان داشته است که چطور می شود برخی افراد بین حرف و عمل دچار ضعف می شوند و نمی توانند گفته خود را عملی کنند.

همانطور که می دانید آموزش فرایند یادگیری دروس می باشد و کیفیت ارائه ی آن در بالا بردن سطح یادگیری بسیار موثر است که اساتید موسسه حرف آخر دائم به کیفیت آموزش و نحوه تدریس صحیح دروس می پردازند چرا که تمام مراحل یادگیری دروس تنها در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که آموزش ها صحیح و اصولی باشند در این حالت تمامی تست ها و آزمون ها و تمرینات با تسلط انجام خواهند گرفت؛ بنابراین اولین قدم برای موفقیت به آموزش صحیح بستگی دارد و باید مورد اهمیت قرار بگیرد.

ماهیت اصلی آموزش را اگر بدانید، به بالا بردن درک می انجامد و موجب می شود تا برای روزهای آینده برنامه های بهتری داشته باشید؛ در رابطه با همین آموزش ها و رسیدن به موفقیت، استاد پوریا مظفریان این گونه شرح کرده اند.

پوریا مظفریان انگیزشی

پوریا مظفریان از بهترین مشاوره انگیزشی حرف آخر می باشد که داوطلبان حرف آخر را برای یادگیری دروس و آمادگی برای کنکور راهنمائی می کند و البته مربی ریاضی و معلم دوم در حرف آخر مهر نیز می باشد و در پکیج های آموزشی در بخش مشاوره در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و با لحن زیبا و قدرت بیان بالا توانسته است تا دانش آموزان را تحت تاثیر انرژی مثبت قرار دهد.

پوریا مظفریان در فضای مجازی نیز محبوب مخاطبان می باشد و تقریبا اکثر افراد ایشان را می شناسند و از ویدئو و مطالب انگیزشی که در فضای مجازی منتشر می کنند بسیار مورد استقبال و مورد پسند واقع شده است؛ موضوعات سخنان استاد مظفریان معمولا در رابطه با مشکلات درسی دانش آموزان و موفقیت و راه کارهای مفید انگیزشی می باشد؛ قدرت بیان بالا و تاثیر گزاری صحبت های پوریا مظفریان مخاطبان کنکوری و دانش آموزان را جذب و آن ها را راغب به ارتباط بیشتر در جلسات مشاوره جهت رفع سوالات درسی کرده است.

سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که چگونه استعداد های خود را شکوفا کنیم؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که در اولین قدم باید به سراغ کشف استعداد بروید و با استفاده از استعداد به بهترین توانایی ها خواهید رسید؛ به طور کلی منبع اصلی هر کار بزرگی استعداد آن فرد می باشد که در این زمینه استاد مظفریان به طور کامل با مخاطبان خود صحبت کرده اند و مورد تحلیل و بررسی قرار داده اند؛ پیشنهاد می شود حتما ویدئو استاد پوریا مظفریان را مشاهده فرمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

بیوگرافی پوریا مظفریان

آقای پوریا مظفریان از بهترین مشاوره های انگیزشی در زمینه تحصیلی می باشد که در حال حاضر در تهران سکونت دارد و در اصل در شهر گرگان به دنیا آمده است و در دامغان مدتی زندگی می کردند؛ متغییر بودن محل زندگی و تولد ایشان به جهت موقعیت شغلی پدرشان بوده است که در یک شهر ماندگار نبوده اند و در شهرهای زیادی از جمله شمال و جنوب زندگی کرده اند.

پوریا مظفریان بعد از مدتها زندگی در شهرهای مختلف وقتی به درک استعدادها رسید توانست استعداد خود را پیدا کرده و در این راه به پیشرفت فوق العاده ای برسد و از تجربیات خود برای کمک به دانش آموزان استفاده کند.

پوریا مظفریان از جمله دانش آموزان ممتاز در تحصیل بوده اند و تقدیرنامه های زیادی در دوره های تحصیلی داشته است و به طور کلی از دانش آموزان با استعداد و باهوش و فعال مدرسه به شمار می رفت؛ اما با توجه به علاقه ای که رشته تئاتر داشته است تصمیم می گیرد تا در کنار تحصیل به حرفه تئاتر بپردازد که در این مسیر به سختی ها و مشکلات بر می خورد که باید آن ها در شکست می داد.

پوریا مظفریان انگیزشی

محل تحصیلات آقای مظفریان در تهران به سرانجام رسید و در همان شهر در سال ۱۳۹۳ وارد دانشگاه شدند که بهتر است این نکته جالب را در رابطه با ایشان بدانید که درس ریاضی از جمله درس های بوده که علاقه خاصی به آن نداشته است، اما با گذشت زمان علاقمند به ریاضی شده و با رتبه بالای این رشته را برای دانشگاه انتخاب کرد.

علاقه پیدا کردن آقای مظفریان به درس ریاضی باعث تلاش و پشتکار ایشان در رسیدن به موفقیت شد و توانست به هدفش دست پیدا کند و سرانجام در رشته ریاضی در دانشگاه پلی تکنیک ایران در شهر تهران فارغ التحصیل شد؛ که اغلب با عنوان دانشگاه صنعتی امیر کبیر می شناسند؛ ایشان بعد از دانشگاه برای اولین تدریس درس ریاضی در مدرسه ای در شرق تهران مشغول کار شدند و با توجه به مهارت بی نظیری که در تدریس بدست آوردند هم اکنون از بهترین مدرسان ریاضی در دوره های کنکوری به شمار می روند.

تغییر در زندگی به این معنی است که ذهنیت منفی را از خود دور کرده و با امید در مسیر هدف های خود قدم گذاشت؛ این کار افراد را به انگیزه و شور و نشاط در یادگیری دروس منجر می کند و دانش آموزان در این مسیر به این نتیجه می رسند که برای رسیدن به هدف باید قوی بود و تمام مسیرهای ضعیف گذشته را به مسیر جدیدی تبدیل کرد.

همانطور که گفته شد پوریا مظفریان در طول تحصیل خود به حرفه تئاتر نیز قدم گذاشت و ۴سال در این حرفه مشغول شد و در نهایت بعد از اتمام کار تئاتر در سال ۱۳۹۴ وارد موسسه آموزشی حرف آخر شد و کار خود را در حرف آخر به عنوان مدرس همراه برای دروس عمومی و تخصصی و همچنین به عنوان مشاوره انگیزشی، شروع کرد و توانست در این زمینه افتخار بزرگی بدست آورد.

–این باور را در ذهن خود داشته باشید، شما به هر آن چه که می خواهید دست خواهید یافت و با همین باور تلاش های خود را بیشتر کنید؛ در این صورت خواهید دید که به یک فرد با تلاش و با انرژی مثبت تبدیل شده اید و برای هدف های خود می جنگید.

پوریا مظفریان در مشاوره های خود خطاب به افرادی که اعتماد به نفس ندارند و با انرژی منفی همراه هستند می گوید که هیچوقت احساس و هدف های خود را سرکوب نکنید و ضعیف نباشید و به خود و تلاش های خود اطمینان داشته و با قدرت پیش روید.

پوریا مظفریان از توانایی خاصی در حرفه کاری خود یعنی تدریس و مشاوره برخوردار می باشد؛ همایش های مشاوره و پروژه دو مینو و سفر به شهرهای مختلف، از جمله اقدامات او می باشد که ارتباط ایشان را با دانش آموزان بیشتر کرده و موجب علاقمندی بیشتری بین افراد شده است و هم اکنون دارای محبوبیت خاصی در بین مخاطبان می باشد.

امروزه عصری از زندگی را داریم که با تغییر و رشد همراه می باشد و هر چه به آینده نزدیک می شویم تغییرات با سرعت بیشتری در زندگی به وجود می آیند و این یک فرصت است برای این که خود را با این تغییرات و رشد وفق دهیم و ذهن خود را به رشد برسانیم چرا که اگر از تغییرات موجود و رشد فاصله داشته باشیم و خود را به آن نرسانیم راه سختی پیش رو خواهیم داشت و یادگیری دروس برایمان بی هدف و بدون رقابت، انگیزه ای نخواهد داشت؛ سخنان پوریا مظفریان را با قدرت بیان بالا و لحن زیبا در رابطه با نکات یادگیری می شنویم.

پوریا مظفریان و همسرش مریم

پوریا مظفریان با توجه به استقبال زیاد دانش آموزان و جهت همراهی و کمک به بالا بردن سطح انگیزه ی کنکوری ها تصمیم به تهیه و طراحی پکیج های انگیزشی با محتوای بسیار موثر از سخنان و تجربیات خود کرد و اصول یادگیری صحیح را در اختیار دانش آموزان قرار داد تا بتوانند با بهرمندی از آن به موفقیت‌ و هدف خود برسند.

این پکیج ها با عنوان نیترو مطالعه و تمرکز لیزری در سال ۱۳۹۸ طراحی شده اند که برگرفته از چندین کتاب و منابع خارجی می باشد که با مشاهده و مطالعه دقیق آن ها به آمادگی فوق العاده ای از سطح یادگیری خواهید رسید.

لازم به ذکر است بدانید که در حال حاضر نیز پکیج دیگری با عنوان پوریکا آماده ارائه به دانش آموزان عزیز می باشد که محتوای این پکیج شامل مشاوره انگیزشی با کیفیت عالی و موثر می باشد.

پکیج های انگیزشی پوریا مظفریان به دانش آموزان کمک می کند تا قدرت یادگیری خود را تقویت کنند و بدانند که توانایی انجام هر کاری در تمام افراد وجود دارد و فقط کافی است آن را تقویت کرد در این حالت به ارزش واقعی توانایی خود پی خواهید برد.

ذهن هر انسانی دائم تحت تاثیرات عوامل خارجی قرار می گیرد که به این معنی می توان آن را بیان کرد که تغییرات سطح زندگی دانش آموزان نیز با توجه به‌ تغییرات مغز به وجود می آید و نشانه بسیار خوبی برای بالا بردن سطح یادگیری داوطلبان می باشد و انسان می توان به موفقیت های بالایی برسد و برای آن تلاش کند؛ تمام این رخدادها تحت تاثیر تغییرات ذهن اتفاق میافتند که باید مورد توجه قرار دهید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید استفاده درست از قدرت مغز می باشد که چگونه از آن انرژی مثبت دریافت کنید و برای رسیدن به رتبه های بالا از ذهن خود دستور بگیرید.

در این زمینه توصیه می شود تا به ویدئو پوریا مظفریان توجه کنید و از راه کار های عالی ایشان بهرمند شوید:

امروزه می دانید که نسل های جدید طرفدار شدید روش های نوین هستند و به سراغ عوامل تحصیلی از صفر تا صد مدرن می روند به طوری که معلم با سبک قدیم و روش های آموزش و دیگر موارد که در همان حوزه آموزشی ساده مانده اند، را مورد پسند نمی دانند، بنابراین معلم باید سبک ارائه آموزش ها و علاوه بر آن رفتار و ارتباط بین دانش آموزان را باید مورد توجه قرار دهد و محبوبیت بین آن ها پیدا کند تا دانش آموزان با لذت بیشتری به همکاری با معلم بپردازند.

پوریا مظفریان بسیار قدرت بیان بالایی دارد و با لحن خوش و رسا برای دانش آموزان حرف می زند؛ این لحن و طرز بیان و سخنان انگیزشی باعث محبوب بیشتر ایشان در بین مخاطبان شده است به طوری که در شبکه های مجازی بسیار معروف و شناخته شده هستند و توانسته اند با راه کارهای مفید افراد را برای هدف های خود نزدیک کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پوریا مظفریان اینستا

ارتباط با پوریا مظفریان:

پوریا مظفریان با توجه به سن پایینی که دارد اما می بینید که چقدر با هوش و استعداد بالایی مشغول فعالیت در کنار اساتید و مشاوران ارشد می باشد و توانسته است سطح کیفیت ارائه خدمات درسی را از همکارانش بالا ببرد و مورد محبوبیت خاصی قرار بگیرد.

پوریا مظفریان برای آشنایی دانش آموزان با نحوه تدریس خود اقدام به ارائه بسته های رایگان کرده است و به راحتی می توانید آن را دریافت کنید.

در ادامه شرح زندگی پوریا مظفریان:

ایشان به گفته خودشان در اوایل فعالیتش برای شناخته شدن و تبلیغات در شبکه های مجازی از جمله در برنامه اینستاگرام در فاصله زمانی دو سال فقط ۱۵۰ میلیون هزینه کرده است تا از طریق پیج های معروف تبلیغ شود ولی بعدها با منتشر شدن ویدئو های انگیزشی از ایشان توانست طرفداران بسیاری را جذب کند و هم اکنون از جمله پیج های پر بازدید در شبکه اینستاگرام با ۱ونیم میلیون بازدید کننده به شمار می رود.

پوریا مظفریان با مطالب انگیزشی در زمینه نیاز دانش آموزان و نیاز به سیستم آموزشی نوین؛ تاثیرات قابل توجهی را در ذهن مخاطب به وجود آورده است که در راستای این موضوعات ایشان از برنامه های فوق العاده ای برای آینده خبر داده اند که به طور کلی سیستم آموزشی را با تغییر مثبتی مواجه خواهد کرد.

ویژگی های شخصیتی و کاری پوریا مظفریان که ایشان را در بین دانش آموزان محبوب کرده است به شرح زیر می باشد:

-همراهی داوطلبان با بهترین روش های انگیزشی و روحی

-بالا بردن سطح مهارت برای تند خوانی با روش های موثر

-تقویت ذهن برای مطالعه و یادگیری

-آموزش با راه کارهای مدرن و تغییر دید به سیستم آموزشی

از جمله افتخارات استاد پوریا مظفریان، استعداد بی نظیر ایشان در زمینه تدریس و انتقال انرژی به دانش آموزان برای ایجاد انگیزه می باشد که همیشه موفق و نتیجه بخش عمل کرده است.

بیوگرافی پوریا مظفریان

اینستا پوریا مظفریان

راه‌‌‌‌های ارتباط با پوریا مظفریان:

-ارتباط از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰

-ارتباط با موسسه حرف آخر از طریق شماره ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ و دریافت راهنمایی جهت گرفتن مشاوره از پوریا مظفریان

-ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام با آیدی pouria_muzafarian@

-تماس با همکاران موسسه حرف برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

از اصلی ترین موضوعات در رسیدن به موفقیت تسلط روی هدف مورد نظر و تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف می باشد که البته باید به روش صحیح صورت بگیرد؛ به این معنی که دانش آموزان بدانند چه مراحلی را باید طی کنند و در حال حاضر در چه مرحله ای هستند و برای مراحل بعد چه برنامه ریزی را پیش رو داشته باشند؛ در این مورد پیشنهاد می شود تا صحبت های استاد مظفریان را ببینید و از توضیحات تکمیلی بهرمند شوید:

در پایان شرح زندگی پوریا مظفریان توصیه می شود که به ویدئویی از صحبت های مدیریت موسسه حرف آخر، استاد منتظری گوش دهید و از توضیحات تکمیلی از پکیج های انگیزشی و آموزشی بهرمند شوید؛ پکیج های حرف آخر را با توضیحات ویژگی های مثبت و موثر مشاهده خواهید کرد که تا حد برای رسیدن به موفقیت می تواند نتیجه بخش باشد و تا حد کامل و جامع هستند:

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
ندارم
ندارم
1 سال قبل

بله

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.