جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

زیست شناسی دهم حرف آخر | نظام جدید

۴۳۰,۰۰۰ تومان

زیست شناسی دهم حرف آخر یک پکیج مناسب شامل فیلم های آموزشی است که مختص درس زیست سال دهم می باشد و در اختیار دانش آموزان سال دهم رشته تجربی قرار گرفته است، دانش آموزان با استفاده از این پکیج کامل به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن به مباحث جامع کتاب زیست دست پیدا می کنند و تمام مطالب را به آسانی یاد گرفته و در حین گذراندن آزمون هایی که در مدرسه دارند و همچنین از همین سال دهم برای کنکور آمادگی لازم را پیدا کرده و در کنکور درصد بالایی به دست می آورند.

توضیحات

درس زیست اولین درس مهم برای رشته علوم تجربی است و به دلیل ضریب بالایی که دارد اهمیت آن برای تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور مشهود است، در خیلی مواقع نیز دانش آموزان سعی می کنند به مطالب این درس تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند نتیجه بهتری را با عملکرد مناسب تری داشته باشند.

در رشته علوم تجربی بیشترین سوالات در آزمون کنکور مختص به درس زیست شناسی است و باید داوطلب بتواند در زمان خاصی  که برای پاسخ دادن به سوالات این درس اختصاص داده شده است سوالات بیشتری را به درستی پاسخ دهد و درصد مناسبی را کسب کند، برای به دست آوردن درصد بالایی از این درس تسلط یافتن به مباحث این کتاب حائز اهمیت است و دانش آموز و داوطلبی که به این کتاب مسلط باشد در زمان ممکن در نظر گرفته شده در سر جلسه کنکور، درصد بالاتری از سوالات را پاسخ می دهد.

زیست شناسی دهم حرف آخر

البته کتاب زیست شناسی مباحث به نسبت پیچیده ای دارد که هر دانش آموزی نمی تواند خود به تنهایی به مباحث آن آگاهی پیدا کند و استفاده از سابقه اساتید بزرگ و تدریس خاص و متفاوت آنها او را در این راه موفق تر می کند، استفاده از پکیج جامع و کامل زیست شناسی دهم حرف آخر با استفاده کردن از فیلم های آموزشی اساتید بزرگ تهیه شده است و هدف اساتید حرف آخر این است که از دانش خود به داوطلبان ارائه دهند تا آنها نیز بتوانند به کتاب ها و مطالب آن دست پیدا کنند و موفق شوند.

هر درسی در کنکور مهم است و کسب درصد بالا و مناسبی از تمام دروس برای رشته تجربی مناسب است اما درس زیست به دلیل تعداد بیشتر سوالات و همچنین ضریب بالایی که دارد در صورت کسب کردن درصد بالایی از آن در کنار دروس دیگر به داوطلب کمک می کند که نتیجه مورد نظر را از کنکور خود دریافت کند و دانش آموزان خود آگاه هستند که اگر در درس زیست ضعیف باشند نمی توانند تراز مناسب برای زیر گروه های 1 و 2 را کسب کنند و از ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی محروم می مانند، به همین دلایل است که درس زیست را به هیچ عنوان نباید فراموش کرد و باید به صورت کاملا اصولی مباحث این درس را یاد گرفت.

پکیج زیست سال دهم حرف آخر

زیست دهم حرف آخر

زیست دهم حرف آخر همه مباحث مهم کتاب این سال را شامل می شود و استاد همدانی تلاش کرده اند که تمامی مباحث و نکات را خط به خط آموزش دهد و نکاتی که طلایی و مهم هستند و به یاد گرفتن مطالب دیگر کمک می کند را به صورت اصولی تر آموزش دهند، اگر مباحث پایه درس زیست که اولین کتاب رشته علوم تجربی است به درستی یاد گرفته شود یادگیری مطالب آن برای سال دوم و سوم دبیرستان نیز موثر است و دانش آموز از پایه مطالب را یاد گرفته و پیش نیاز لازم را کسب می کند، اگر دانش آموزی مطالب درس زیست دهم را به درستی یاد نگیرد در سال های بعد نیز به مشکل بر می خورد.

درس زیست شناسی سال دهم حرف آخر تمام مطالب پایه ای این کتاب را برای رشته تجربی دارا می باشد و اگر مطالب از همان پایه که سال دهم است یاد گرفته نشود در سال های بعد یاد گرفتن این درس مشکل است، چون دانش آموز از پایه در یادگیری درس زیست تلاش نکرده و نمی تواند در سال های بعد نیز عملکرد درستی را نشان دهد، این پکیج زیست شناسی دهم حرف آخر کامل ترین پکیج ارائه شده برای این درس است که مباحث را به صورت کامل در خود دارد.

فصولی که در درس زیست شناسی دهم آموزش داده می شود:

فصل اول: زیست شناسی دیروز، امروز و فردا

  • گفتار 1. زیست شناسی چیست؟
  • گفتار 2. زیست شناسی نوین
  • گفتار 3. زیست شناسی در خدمت انسان

فصل 2: گوارش و جذب مواد

  • گفتار 1 : یاخته و بافت جانوری
  • گفتار2: ساختار و عملکرد لوله گوارش
  • گفتار 3: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش
  • گفتار4: تنوع گوارش در جانداران

فصل 3: تبادلات گازی                                  

  • گفتار 1: سازوکار دستگاه تنفس در انسان
  • گفتار 2: تهویه ششی
  • گفتار 3 : تنوع تبادلات گازی

فصل 4: گردش مواد در بدن

  • گفتار1: قلب
  • گفتار2: ریه ها
  • گفتار 3: خون
  • گفتار 4: تنوع گردش مواد در جانداران

فصل 5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد

  • گفتار 1: هم ایستایی و کلیه ها
  • گفتار 2: فرآیند تشکیل ادرار و تخلیه آن
  • گفتار3: تنوع دفع و تنظیم اسمزی در جانداران

فصل6 : از یاخته تا گیاه

  • گفتار 1: ویژگی های یاخته گیاهی
  • گفتار 2: سامانه بافتی
  • گفتار 3: ساختار گیاهی

فصل 7: جذب و انتقال مواد در گیاهان

  • گفتار 1 : تغذیه گیاهی
  • گفتار 2 : جانداران موثر در تغذیه گیاهی
  • گفتار 3 : انتقال مواد در گیاهان

در پکیج زیست شناسی دهم حرف آخر تلاش شده است که هم مطالب کتاب خط به خط و با شیوه نوین آموزش داده شود و هم اینکه تمام تصاویر مهم در این کتاب آموزش داده شده است و تصاویر آن و آموزش دادن این فرآیندها مد نظر قرار گرفته است.

پکیج زیست سال دهم حرف آخر چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر این پکیج بهترین پکیج برای درس زیست است و تمامی مطالب را به صورت تحلیل مناسب و کاربردی تدریس می کنند و با به کار بردن این پکیج و استفاده از تکنیک های ارائه شده در فیلم های آموزشی که در اختیار دانش آموز قرار گرفته کمک می کند به تمامی مباحث دست یابد و به کتاب مسلط شود و در مواقعی که امتحانی در این باره داشته باشد هم نمره عالی کسب کند و هم اینکه در آزمون کنکور درصد بسیار بالایی را به دست آورد.

در تدریس کردن درس زیست سال دهم حرف آخر تلاش شده است که از شیوه های نوین آموزشی دنیا به کار ببرند و به صورت اصولی و خیلی جامع تدریس را انجام دهند، تا از این طریق عملکرد بیشتری را در دانش آموز ایجاد کند، از تکنیک های خاص آموزشی این موسسه می توان از به کار بردن انیمیشن برای تصویر سازی بهتر و همچنین شهودی سازی مباحث نام برد که با استفاده از این تکنیک ها مطالب به نیمکره راست وارد شده و مدت بیشتری در ذهن می مانند.

استاد درس زیست سال دهم

استاد یوسفیان استاد برجسته درس زیست مطالب این کتاب را به دانش آموزان ارائه می دهد، ایشان در درس زیست شناسی مسلط هستند وهم تدریس منحصر به فردی دارند وهم دانش آموزان نتایج خوبی را در سال های اخیر با استفاده از تدریس ایشان به دست آورده اند، ایشان سعی کرده اند که تمامی تجاربی که در سالهای تدریس خود به آن مسلط شده اند را در اختیار دانش آموز قرار دهند تا دانش آموز نیز بتواند به این درس مسلط شود.

چگونگی ارتباط با مشاوران درس زیست

موسسه حرف آخر سعی کرده است علاوه بر به کارگیری اساتید خبره در زمینه های درسی مختلف و آموزش ویژه به دانش آموزان و داوطلبان در صورتی که آنها بخواهند با رتبه های برتر کنکور سال های اخیر که آنها نیز از این پکیج ها استفاده کرده اند و نتیجه لازم را دریافت کرده اند همراه باشند، دستیابی به این مشاوره مناسب از طریق تهیه پکیج زیست شناسی دهم حرف آخر امکانپذیر است.

شماره مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید پکیج زیست شناسی دهم حرف آخر نظام جدید می توایند از طریق همین صفحه و دکمه خرید آنلاین اقدام کنید و در درب منزل تحویل بگیرید و یا با شماره فوق و مشاوره ارشد حرف آخر در تماس بوده و به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید. همچنین از طریق فروشگاه حرف آخر می توانید به دیگر پکیج های آموزشی این موسسه دسترسی داشته و از آنها نیز استفاده کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیست شناسی دهم حرف آخر | نظام جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.