جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

5 روز با حرف آخر : معرفی و دانلود رایگان پنج روز با حرف اخر

قیمت پکیج پنج روز با حرف اخر

پکیج 5 روز با حرف آخر چیست؟ قیمت پکیج پنج روز با حرف اخر چند است؟ سال آخر دبیرستان یا هنرستان و کنکور یکی از حیاتی ترین و سرنوشت سازترین مراحل زندگی ما است که می تواند تاثیرات زیادی در دیگر مراحل زندگی ما داشته باشد، به خصوص برای افرادی که هدف مشخصی دارند و برای رسیدن به راه معینی درس می خوانند، در همین راستا راه های زیادی برای رسیدن به موفقیت در کنکور وجود دارد که استفاده از پکیج 5 روز با حرف آخر می تواند یکی از بهترین راه ها برای آمادگی در این مسابقه مهم و سخت باشد زیرا این پکیج آموزشی در روزهای پایانی قبل از کنکور می تواند به ما برای موفقیت بیشتر در این آزمون کمک کند.

5 روز با حرف آخر چیست؟

پکیج 5 روز با حرف آخر 20 درصد پکیج کامل می باشد که به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود تا دانش آموزان با نحوه تدریس و آموزش و همچنین کسفیت محصولات این موسسه پی ببرند و در صورت نیاز بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر پکیج های این موسسه را تهیه کنند.

پکیج 5 روز با حرف آخر

دانلود 5 روز با حرف اخر

بدون شک از گذشته تا کنون کتاب های آموزشی از اصلی ترین و جامع ترین منابع برای سوالات کنکوری بوده اند، اما امروزه با پیچیده شدن سوالات کنکور سراسری برای رقابت سالم تر و بیشتر در بین دانش آموختگان مدارس مختلف و بالا رفتن سطح آزمون ها قطعا تنها مطالعه کتاب های درسی کافی نخواهد بود و نیاز به کتاب های کمک درسی و آزمون هایی است که بتوانند ما را برای شرکت در این مسابقه مهم آماده کنند، در همین راستا و به دلیل اهمیت بالا کنکور افراد زیادی در این زمینه مشغول اند تا بتوانند خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه دهند.

در همین بین مجموعه نشر دیجیتالی حرف آخر یکی از مهم ترین و جدید ترین موسسات آموزشی است که به مبحث کنکور می پردازد.

پکیج پنج روزه حرف اخر

پکیج 5 روز با حرف آخر یکی از محصولات این مجموعه است که با ارائه مشاورات انگیزشی، مبحث های جمع بندی شده و آزمون های جامع  جمع بندی در روز های پایانی قبل از کنکور شما را برای شرکت در این آزمون به خوبی آماده می کند. در ادامه می توانید دانلود پنج روز با حرف اخر را در دستور کار خود قرار دهید.

این پکیج آموزشی به گونه ای گردآوری شده تا شما بتوانید در هفته پایانی به مرور نکات کلیدی و جمع بندی کلی از آنچه که از ابتدا خوانده اید بپردازید و یا اگر جز آن دسته از دانش آموزانی هستید که از برنامه درسی عقب افتاده و زمان کافی برای مطالعه تمامی مباحث را نداشته با استفاده از این پکیج بیاموزید که چگونه آرامش داشته باشید و به سوالات پاسخ دهید و رتبه ای خوب کسب کنید، استفاده از اساتید برتر کشوری برای تدریس و مشاوران خبره از مهم ترین ویژگی های حرف آخر است.

جهت دریافت بسته پنج روزه حرف آخر و همچنین مشاوره و راهنمایی حتما با مشاوران ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

پنج روز با حرف آخر 

پنج روز با حرف آخر 

پکیج پنج روز با حرف آخر با دارا بودن 4 ویژگی آموزشی منحصر بفرد به خوبی شما را برای رفتن به جلسه امتحان آماده می کند، مهم ترین ویژگی این پکیج این است که در آن بخش های مهم در هر درسی مشخص شده و برایتان تدریس و مروری مجدد را دارد و پس از آن همان مبحث شما باید آزمون بدهید تا آموزش ها به خوبی در ذهنتان تثبیت شود این پکیج بجز این آزمون اختصاصی ویژگی های دیگری نیز دارد که برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

  • مشاوره آموزشی: برای موفقیت در کنکور علاوه بر داشتن اطلاعات علمی بالا آمادگی ذهنی نیز یکی از شروط مهم است؛ داشتن اعتماد بنفس، قدرت حل مسائل و توانایی کنترل زمان برخی از مسائلی است که در روز آزمون کنکور سراسری برای هر دانش آموز بسیار مهم است و بخش اعظمی از این مسائل بر عهده مشاورین آموزشی است تا بتوانند این مسائل را به دانش آموزان فرا دهند، پکیج 5 روز با حرف آخر شامل بخش مشاوره انگیزشی است که می تواند دانش آموزان را در هفته قبل از کنکور برای آزمون از نظر ذهنی آماده کند.
  • مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سال اخیر که می تواند به شما کمک کند تا از تجارب آنها در زمینه کنکور بهره ببرید و عکس العمل مناسب در این آزمون را داشته باشید.

مباحث پکیج 5 روز با حرف اخر

در پکیج 5 روز با حرف آخر از برترین و برجسته ترین مشاورین آموزشی در زمینه کنکور استفاده شده تا بتوان خدمات بهتری را ارائه داد؛ این پکیج همچنین برای دانش آموزانی که از برنامه درسی خود نیز عقب افتاده اند و نتوانسته اند تمامی مباحث را مطالعه کنند نیز مناسب است؛ در دادن اعتماد به نفس شما نیز موثر است و می توانید بهترین برنامه ریزی را برای آزمون خود داشته باشید.

 تدریس اساتید برتر در پکیج حرف آخر

حضور اساتید برتر در این پکیج آموزشی یکی از ویژگی های منحصر بفرد حرف آخر است که به کیفیت این پکیج می افزاید؛ پس با استفاده از این پکیج آموزشی می توانید بطور خصوصی در منزلتان مباحث مهم را یاد بگیرید و تمرین کنید و سطح تست زنی تان را افزایش دهید.

بسته پنج روزه حرف اخر

بسته پنج روزه حرف اخر یکی از محصولات آموزشی کاربردی است که می تواند در به موفقیت رسیدن دانش آموزان کنکوری کمک کند؛ تهیه کنندگان و جمع آوران این مجموعه آموزشی قیمت پکیج پنج روز با حرف اخر را به گونه ای تعیین کرده اند که همه دانش آموزان در هر قشری از جامعه بتوانند از محتوای این پکیج استفاده کنند.

بطور کلی بسته پنج روزه با حرف اخر یکی از مقرون به صرفه ترین بسته های جمع بندی قبل از کنکور است که شما با هزینه ای کم می توانید اقدام به تهیه آن کنید. (توجه داشته باشد که بسته پنج روزه حرف اخر رایگان است و شما بابت این بسته هزینه ای پرداخت نخواهید کرد بلکه هزینه ارسال را پرداخت خواهید کرد.)

جهت دریات و دریافت مشاوره و راهنمایی حتما با مشاوران ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نتیجه گیری

بطور کلی اگر بخواهیم بگوییم شما از خدمات پکیج حرف اخر با هزینه کمی که دارد بطور رایگان بهره می برید، زیرا هدف از تهیه این نسخه آموزشی تنها کمک به دانش آموزان می باشد. 5 روز با حرف آخر شامل 5 دی وی دی اموزشی و مشاوره ای رایگان در رابطه با کنکور است، اگر کنکوری هستید و آینده تان برایتان با ارزش است استفاده از این پکیج می تواند بهترین گزینه باشد.

5/5 - (7 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.